IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Back

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
angieB

angieB

Profile
Number of posts : 83
Status : Active
Back Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Back Back Emptydo 19 jul 2012 - 11:25

Dag BMH'ers!

Het is al een hele lange tijd geleden dat ik hier ben geweest en wat is het veranderd! positief dan he ;p
als oud BMH'ertje ben ik super blij dit te zien. Nu het vakantie is en ik eindelijk van al dat schoolwerk
af ben kan ik meer tijd vrij maken voor weer eens te RPG'n. Ik speelde voornamelijk Iris hier maar zo bekend was ze hier niet. Nu ga ik haar niet meer spelen (voorlopig) en zal ik haar zoon beginnen spelen
Xenos zoon van Avanti en Iris leek me wel eens leuk om daar met verder te spelen :3 Ik zie dat er heel wat leden bij zijn gekomen dus ik kijk er al naar uit voor weer te beginnen!

voor de mensen die mij niet kennen (of mij niet meer kennen) ik ben dus Angie ben een Belg. ik ben 19 jaar. Ik RPG al al een hele lange tijd maar meestal met tussenstopjes xD ik vind het leuk maar soms zwakt het af als mijn inspi op is wat wel logisch is mss. Ik heb verschrillende karakters gespeeld op BMH waaronder: Silver Bullet (heeeeeeel lang geleden) , Saphira, Yukon, Kamelot, Aeolus, Iris, Xenos,... en dat is het verder denk ik.

Zo dus ik ga binnenkort dan mijn Xenosje eens joinen en ik hoop dat er genoeg inspiratie in mijn hoofdje zit om verder te kunnen hier Very Happy dus misschien tot binnekort in een disc.

groetjes angie
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Back Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back Back Emptydo 19 jul 2012 - 11:28

Silver Bullet ken ik nog.
Nostalgie :d
Terug naar boven Ga naar beneden
angieB

angieB

Profile
Number of posts : 83
Status : Active
Back Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back Back Emptydo 19 jul 2012 - 11:35

Hanne?! zo lang geleden Very Happy ik wist niet dat je nog aan RPG deed! Very Happy.
Idd Silver Bullet is redelijk nostalgie ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Back Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back Back Emptydo 19 jul 2012 - 11:43

Ja ik ook niet, todat ik nog eens op Ali haar Deviant ging kijken en iets las dat ze rpgde op BMH. Toen had ik meteen zoiets van 'huh? bestaat die nog/opnieuw?' enja, tadam :d here I am
Terug naar boven Ga naar beneden
angieB

angieB

Profile
Number of posts : 83
Status : Active
Back Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back Back Emptydo 19 jul 2012 - 12:13

hehe ja die site is denk ik de enige RPG dat onsterfbaar is ofzo ik weet niet hoe oud deze
ondertussen al is maar denk dat hij al een record heeft. Maar tis echt leuk dat je terug bent!
zo blijven er toch nog altijd oude BMH'ers bestaan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Back Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Back Back Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Back

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» see you back again! <3
» Back !! :D
» Back again
» Back again
» LERAV~ Can I see you back?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Back A2tpGgU :: » Archive :: Leden Mededelingen-
» CHATBOX