IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

see you back again! <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
see you back again! <3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: see you back again! <3 see you back again! <3 Emptyzo 29 apr 2012 - 12:26

Nou heb ik om het leuker te maken een plot bedacht en zoek ik iemand om de hengst te spelen.

Kayleigh is een merrie die gevlucht is uit een kudde waar alle merrie's verkracht en mishandeld werden door de hengsten. Ze waren een soort slaven.

Maar daarvoor , voor je 3e levensjaar, was het anders. Zodra een merrie drachtig raakte ging ze naar een soort subgroep in de bergen. Hier waren allemaal drachtige merrie's en veulens. En bovenal geen hengsten! het was het droomleven , heerlijk sappig gras, lekker spelen met andere paarden en bijkomen van de nare tijd in de kudde.

Toen kayleigh als veulen werd geboren speelde ze altijd met alle veulens, hengsten of merrie's dat maakte nog niet wat uit. Kayleigh speelde altijd met dezelfde hengst. Zo bracht ze 3 jaar door in de bergen. Toen ze 3 was werd ze opgehaald door een kille hengst. Kayleigh d'r moeder was al lang weg naar de kudde. Kayleigh had geen idee van de hel beneden.

Toen ze er aan kwam begon het direct, het verkrachten en mishandelen. Het werd ook verwacht dat de hengst het ook zou doen. Maar toen de hengst haar aan keek, haar bange ogen zag ging hij er vandoor. Hij was niet zo.

Kayleigh heeft nog een jaar in de kudde geleden, maar is ontsnapt toen haar moeder werd vermoord. Nu zwerft ze rond in BMH maar komt ze de hengst weer tegen, de hengst waar ze 3 jaar van haar leven mee heeft doorgebracht.

Nu zoek ik dus iemand die die hengst wil spelen.

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
see you back again! <3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: see you back again! <3 see you back again! <3 Emptyzo 29 apr 2012 - 15:50

Dit lijkt me wel iets heel leuks! ö
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
see you back again! <3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: see you back again! <3 see you back again! <3 Emptyzo 29 apr 2012 - 15:54

Weetjewat, ik bied mijn Lerav aan! (:

Was eigenlijk van plan om hem weer te laten vertrekken vanuit het idyllische BMH, omdat mijn inspiratie een beetje leeggezogen was. Maar ik denk dat ik wel iets kan met dit verhaal ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
see you back again! <3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: see you back again! <3 see you back again! <3 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:12

ambrellaa schreef:
Weetjewat, ik bied mijn Lerav aan! (:

Was eigenlijk van plan om hem weer te laten vertrekken vanuit het idyllische BMH, omdat mijn inspiratie een beetje leeggezogen was. Maar ik denk dat ik wel iets kan met dit verhaal ;D

Oewh leuk!

Dan ga ik vanaaf ofzo maar ff een post typen ! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
see you back again! <3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: see you back again! <3 see you back again! <3 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:13

Is goed! Ik ben nu ook bezig met Lerav om hem in te schrijven voor leiderschap ;') Ik kijk ernaar uit! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
see you back again! <3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: see you back again! <3 see you back again! <3 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:18

Ja , zat ook al te kijken, maar weet niet waar ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
see you back again! <3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: see you back again! <3 see you back again! <3 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:18

welke leider bedoel ik (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
see you back again! <3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: see you back again! <3 see you back again! <3 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:40

Heb mijn post geplaatst, je kan daar ook even zien welke stijl van schrijven ik heb =D En ik heb er heel mooi het verhaal van Kayleigh ingezet, vind ik zelf (a) Ik lieft het ^^ Zoooo emotioneel ;d
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
see you back again! <3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: see you back again! <3 see you back again! <3 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:47

Oewh... Zo lief! Jij schrijf ook uit de ik-vorm. Ik doe dat steeds uit mezelf :} Netjes geschreven, Ik schrijf ongeveer hetzelfde, ja. Ik wil graag een post typen, maar heb geen inspi...
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
see you back again! <3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: see you back again! <3 see you back again! <3 Emptyzo 29 apr 2012 - 16:49

Oei! Nouja, niet forceren. Dan schrijf je rare dingen, ik spreek uit ervaring! Razz Maar ik vond het echt heel fijn, en je verhaal inspireert me echt! Wat kijk ik uit naar die confrontatie met Kayleighhhhh ö
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
see you back again! <3 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: see you back again! <3 see you back again! <3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

see you back again! <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Back
» Back !! :D
» Back again
» Back again
» LERAV~ Can I see you back?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: see you back again! <3 A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX