IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

vriend(in) voor Flecha

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
xx-loveme-xx

xx-loveme-xx

Profile
Number of posts : 26
Status : Active
vriend(in) voor Flecha Vide

Contact
BerichtOnderwerp: vriend(in) voor Flecha vriend(in) voor Flecha Emptydo 19 jul 2012 - 18:33

Hey, ik ben nieuw sinds 18 Juli 2012.
Mijn karakter is Flecha.
informatie over Flecha:
leeftijd: 3 jaar.
karakter: een beetje teruggetrokken door haar verleden.
verleden: sinds ze 6 maanden oud was verloor ze haar ouders door een aanval van een poema. Flecha overleefde maar is daardoor aan haar linkeroog gedeeltelijk blind en kan enkel met dit oog donkere dingen zien die tegen lichte dingen afsteken. Aan haar kaak heeft ze 2 littekens en aan de schoft/buik 3. Ze is helemaal alleen opgegroeid in een bos en hield zich steeds verscholen voor vreemde dieren en paarden.

Het liefst zoek ik een vriendje of vriendin voor mijn merrie die haar vertrouwen kan geven en het liefst ook kan beschermen aangezien ze deels blind is.


Wat wil je zijn?: vriend/vriendin
Naam paard:
Leeftijd paard:
karakter paard:
verleden paard
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
vriend(in) voor Flecha Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: vriend(in) voor Flecha vriend(in) voor Flecha Emptydo 19 jul 2012 - 18:45

Wat wil je zijn?: vriend
Naam paard: Morax
Leeftijd paard: 1 jaar (Kan hem ook 3 jaar laten zijn, want eindelijk is hij volwassen)
karakter paard: Dapper, Vriendelijk, ..
verleden paard: Als veulen van 2 dagen oud is hij ontvoerd door schimmen en ook door hen opgevoed een heel jaar lang. Door een schim heeft hij ook een litteken dat loopt van halferwegen zijn hals tot iets na zijn schoft. Hij heeft het nogal moeilijk om zijn pleegvader te zien als vijand.


Voor meer info pm me maar. Moet verleden nog helemaal uittypen
Terug naar boven Ga naar beneden
xx-loveme-xx

xx-loveme-xx

Profile
Number of posts : 26
Status : Active
vriend(in) voor Flecha Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: vriend(in) voor Flecha vriend(in) voor Flecha Emptydo 19 jul 2012 - 18:48

Morax is leider van rank 1 he? Maar een vriend die vriendelijk is zoals zhij Flecha toespreekt. Ja daar zie ik wel iets in Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
vriend(in) voor Flecha Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: vriend(in) voor Flecha vriend(in) voor Flecha Emptydo 19 jul 2012 - 20:17

Ik wil eventueel Astracan aanbieden.


Meet Astracan. Astracan is een sterke zoon van Kayleigh en Lerav. Hij is een stevig gebouwde Andalusiër. Zijn vacht is grijskleurig en zijn manen zijn spierwit. Ook heeft hij een kol en sneb. Hij si een werkelijk plaatje om te zien.

Karakter


Astracan is meestal beleefd, maar tegen paarden waar hij zich geen goed beeld bij kan pakken soms een tikkeltje bot. Maar hij is altijd rechtvaardig. Hij is niet zo snel boos. Mara als iemand Negatief over zijn moeder of andere dierbaren praat kan hij agressief over komen.

Geschiedenis


Tja, zijn geschiedenis was redelijk normaal. Hij was geboren bij zijn moeder , hier in BMH. Hij had niet veel contact met zijn vader, maar zijn moeder was altijd positief over hem geweest. Hij had een geweldige tijd bij zijn moeder, Kayleigh. Maar toen ze op een dag naar hem toe gingen had zijn moeder een traan over haar wangen laten rollen. Dat zette de knop om. Woede naar zijn vader. Hij had tijden gesmeekt om uitleg. Zijn moeder bleef alleen zeggen dat ze een fout had gemaakt. Maar aan het eind voegde ze er aan toe dat Lerav de fout te serieus nam en haar hart had gebroken. Zijn woede gevoel werd groter. En nu leeft hij hier nog steeds. Wachtend op de confrontatie met zijn vader. Hij zou uitschreven hoe boos hij was wat hij zijn moeder had aangedaan. Iedereen moest van zijn moeder afblijven. Ze was alles voor hem.

Al bleef ze zeggen dat hij op zijn vader leek, hij bleef erbij zeggen "Nee mama, dat wil ik niet" En zoals altijd antwoordde ze dan. " Niet op alle vlakken nee, maar je vader heeft ook een lieve kant" En dan had hij haar raar aangekeken. Ja, hij was nu ruim boven zijn vader uitgestegen, qua formaat, maar ook dacht hij dat hij beter was dan zijn vader. Hij dacht dat zijn vader een slecht paard was. Hoe hij ook tegen zijn lichaam had aangekeken, de bewonderende blik in zijn ogen was verdwenen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
vriend(in) voor Flecha Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: vriend(in) voor Flecha vriend(in) voor Flecha Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend(in) voor Flecha

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» [Gezocht] Vriend voor Kai.
» Vriend voor Bulls Eye
» Betrouwbare vriend voor Hayyel
» Flecha
» A strange horse ~ Flecha

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: vriend(in) voor Flecha A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX