IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Betrouwbare vriend voor Hayyel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Betrouwbare vriend voor Hayyel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Betrouwbare vriend voor Hayyel Betrouwbare vriend voor Hayyel Emptyza 4 aug 2012 - 22:10

Heey allemaal,
ik zoek een betrouwbare vriend voor mijn Hayyel.
Haar zicht is heel wazig en ze is overgevoelig.
Ik zou graag een hengst hebben, maar natuurlijk mag een merrie ook altijd.
Hij moet betrouwbaar zijn, haar willen beschermen en er altijd voor haar zijn.
Ik ben nog niet 100% zeker of ik deze zoektocht verder zet, het kan ook zijn dat ze hem gaat zoeken en gaat vinden, helemaal bij zichzelf. Toch alvast succes

Als je je graag zou aanmelden, vul dan dit formulier in.
Als de post niet lukt, dan zeg je dat en dan typ ik iets voor je en dan antwoord je daar maar op.

Code:
[b]S P E L E R S N A A M -- [/b]
[b]P A A R D -- [/b]
[b]K A R A K T E R -- [/b]
[b]P O S T -- [/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesl

Liesl

Profile
Number of posts : 637
Status : Active
Betrouwbare vriend voor Hayyel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betrouwbare vriend voor Hayyel Betrouwbare vriend voor Hayyel Emptyzo 5 aug 2012 - 11:16

S P E L E R S N A A M -- Liesl
P A A R D -- Pride
K A R A K T E R -- Pride is een hele aardige hengst. Hij is de zoon van Liana en Roque en is er best trots op. Hij vind merrie's heel erg leuk om aandacht te geven en hij zal ze ook altijd beschermen als het moet. Hij is vriendelijk en betrouwbaar. Pride houd ook enorm van luisteren naar merrie's en anderen en hij zal altijd helpen als dat moet.
P O S T -- Komt nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Betrouwbare vriend voor Hayyel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betrouwbare vriend voor Hayyel Betrouwbare vriend voor Hayyel Emptyzo 5 aug 2012 - 11:37

Ik wil kayleigh eventueel wel aanbieden. Astracan kan trouwens ook.

Je kan kiezen :}
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Betrouwbare vriend voor Hayyel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betrouwbare vriend voor Hayyel Betrouwbare vriend voor Hayyel Emptyzo 5 aug 2012 - 12:18

Liesl schreef:
S P E L E R S N A A M -- Liesl
P A A R D -- Pride
K A R A K T E R -- Pride is een hele aardige hengst. Hij is de zoon van Liana en Roque en is er best trots op. Hij vind merrie's heel erg leuk om aandacht te geven en hij zal ze ook altijd beschermen als het moet. Hij is vriendelijk en betrouwbaar. Pride houd ook enorm van luisteren naar merrie's en anderen en hij zal altijd helpen als dat moet.
P O S T -- Komt nog

Ik weet niet xD
Maar als ik zijn karakter zo lees lijkt hij net een player en dat is alles behalve wat ik zoek.
Hij vind merrie's heel erg leuk O.o


@Pip Je moet maar zien welke er het best bij past xD Zou je dan ook aub eventjes het formuliertje kunnen invullen ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesl

Liesl

Profile
Number of posts : 637
Status : Active
Betrouwbare vriend voor Hayyel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betrouwbare vriend voor Hayyel Betrouwbare vriend voor Hayyel Emptyzo 5 aug 2012 - 12:20

Ik bedoel dat hij zich beter bij merrie's voelt dan bij hengsten, dat hij tegen hen aardiger is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Betrouwbare vriend voor Hayyel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betrouwbare vriend voor Hayyel Betrouwbare vriend voor Hayyel Emptyzo 5 aug 2012 - 12:21

Liesl schreef:
Ik bedoel dat hij zich beter bij merrie's voelt dan bij hengsten, dat hij tegen hen aardiger is xD
Dan is het goed xD
Maar uit zijn karakter leek het helemaal anders xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesl

Liesl

Profile
Number of posts : 637
Status : Active
Betrouwbare vriend voor Hayyel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betrouwbare vriend voor Hayyel Betrouwbare vriend voor Hayyel Emptyzo 5 aug 2012 - 12:22

Ja ik kan niet zo goed karakters beschrijven sorry ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Betrouwbare vriend voor Hayyel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betrouwbare vriend voor Hayyel Betrouwbare vriend voor Hayyel Emptyzo 5 aug 2012 - 12:27

Moet dat echt :} nouja, ik laat post wel zitten want je weet hoe ik schrijf Razz


P A A R D -- Kayleigh
K A R A K T E R -- zachtaardig, Altijd zeker van haar zaak, geeft niet op, betrouwbaar, soms brutaal uit de hoek


P A A R D -- Astracan
K A R A K T E R -- Astracan is meestal beleefd, maar tegen paarden waar hij zich geen goed beeld bij kan pakken soms een tikkeltje bot. Maar hij is altijd rechtvaardig. Hij is niet zo snel boos. Mara als iemand Negatief over zijn moeder of andere dierbaren praat kan hij agressief over komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Betrouwbare vriend voor Hayyel Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Betrouwbare vriend voor Hayyel Betrouwbare vriend voor Hayyel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Betrouwbare vriend voor Hayyel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» vriend(in) voor Flecha
» [Gezocht] Vriend voor Kai.
» Vriend voor Bulls Eye
» Hayyel
» Kadertje Hayyel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Betrouwbare vriend voor Hayyel A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX