IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

kiss of death

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
kiss of death Vide

Contact
BerichtOnderwerp: kiss of death kiss of death Emptywo 25 jul 2012 - 9:33

I've got a secret, it's on the tip of my tongue,
it's on the back of my lungs, and I'm gonna keep it mayalynde

Vluchtige, haastige passen vullen de stilte van het normaal zo rustige woud. Met soepele passen beweegt Mayalynde haar slanke lichaam voort tussen de bomen, haar lange zwarte manen dansen als glimmend satijn op haar schouders en haar heldere blauwe ogen fonkelen donker. Warmte verspreid zich over haar schouder en ze beseft opnieuw dat ze gewond is, haar schouder prikt hevig en de pijn steekt in haar vlees. Haar ogen staan prikkelbaar en haar lichaam is vermoeid, toch was het cruciaal dat ze een waterbron zou vinden. Met elke klap op de grond steekt de pijn in haar vlees, en verspreid zich als vlammen bijtend in haar lichaam. Haar hoofd bonkt als een gek en verlangend naar water draaft ze voort.

Ondanks haar wond weet ze haarzelf staande te houden en versloffen haar passen geen moment, haar hoofd is hoog gedragen en haar oren staan naar voren. Mayalynde zou nooit minder gracieus zijn, ze zou altijd haar elegantie, haar beheersing behouden. Een zucht verlaat haar lippen en zachtjes weerklinkt het gesmak van haar lippen door de stille lucht.

Het was warmer geworden dan de laatste koele winterdagen, en toch sloeg de kou haar nu om het hart. Als ze zou gaan stil staan zou ze sterven, ze was er zeker van. De wond in haar schouder was te diep. Ze denkt terug aan de hengst die haar deze wond heeft gegeven en een lusteloosheid neemt haar gelaat over.. ze had water nodig.
*// Only Torak
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
kiss of death Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: kiss of death kiss of death Emptydi 7 aug 2012 - 13:45

kiss of death 3ffdf6ad60f7b9ec1b24003
Oh when they come for me, come for me.
I'll be gone.
Met een rustige pas beweeg ik mezelf voort door het gebied van Ferelden. Tuurlijk ik mag hier eigenlijk helemaal niet komen, maar ach wie zou ik zijn als ik de regels me geen reet konden schelen? Ik grimas bij die gedachte en draaf met opgeheven hoofd Ferelden door. Zigzaggend door de bomen gaan mijn gedachten naar andere dingen, naar Nachtschade bijvoorbeeld maar ook naar Rixan en mijn obsessie om hem te vermoorden. Het zal niet meer lang duren dat wist ik zeker.. Tenslotte kan ik niet veel langer meer wachten.. Het is enkel een mum van tijd voordat ik niet eens meer weet waarom ik schim ben geworden en met wat voor doel. Nee langzaam word ik enkel een slaafje van Avanti en dat is precies datgene wat ik probeerde te vermijden. Nadat ik me de laatste blauwe maan enkel heb beziggehouden met Nacht is het me volledig ontgaan dat ik ook nog andere paarden moest lastigvallen. Avanti heeft me een rang lager gezet daardoor en een andere nietige schim omhoog geheveld. Hij geeft me wel de taak om iemand in de gaten te houden maar heeft er geen respect voor wanneer ik dan geen tijd meer heb voor andere dingen, ik kan hem wel vermoorden. Maar nee, helaas behoord dat niet tot een van de opties. Spijtig genoeg blijft Avanti de sterkste schim onder ons allen, en er is geen enkel paard die dat kan veranderen. Persoonlijk vind ik het wel eens tijd worden na al die jaren. Een verandering in de rangen zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn, helemaal niet zelfs. Een sluwe glimlach siert mijn lippen, maar die verdwijnt al snel weer bij het terugdenken aan het zakken in rang. Ik moest wat vinden waardoor ik toch nog in rang omhoog kon schuiven, zoiets als een .. merrie. Mijn ogen fixeren zich zonder problemen op een prachtige zwarte merrie. Haar lange manen deinzen mee op de wind terwijl haar slanke lichaam zich tussen de bomen manoeuvreerd. Haar lichaam beweegt zich richting de enige waterbron hier in de buurt en dat is precies waar ik de merrie om zou brengen. Ik verschijn binnen een paar seconden achter haar ranke lichaam en zoek haar vermoeide blauwe ogen op. Al snel vallen mijn ogen op een wond in haar schouder, diep en nog steeds bloedend. De blauwe maan zal haar vast en zeker zwaar zijn gevallen. Ik beweeg me richting de waterrand zodat nu ook mijn reflectie zichtbaar word in het water. Mijn amberkleurige ogen boren zich een weg in haar blauwe ogen. Dag oh zo fragiele merrie. De hele atmosfeer rondom de merrie is ijskoud en op een een of andere manier komt het in me opzetten dat deze merrie zelfs een doodwens heeft. Je vind het vast niet erg dat ik je vergezel? Vraag ik dan haast optimistisch, mijn lichaam bruut tegen het hare aanduwend. Ik beweeg me van de waterrand af en loop een half rondje om haar heen, mijn tong laat ik daarbij over haar ruggengraat glijden, plagend. Of nuja eerder uitstel van executie. Haar voel ik via mijn tong vibreren. Het is een rustig tempo, alsof het haar allemaal niets meer kan schelen. Uiteindelijk haal ik mijn tong en lippen van haar lichaam af en beweeg ik me naar haar hoofd toe. Waarom zo lusteloos? fluister ik in een van haar oren. Ik zou graag wat nieuw leven in je willen blazen, maar.. ik denk dat het daar al te laat voor is. fluister ik dan sissend, vals zelfs. Ik neem weer afstand van haar lichaam en staar haar brandend van nieuwsgierigheid aan. Vertel me wat is er gebeurd dat zo'n prachtige merrie als jou zo gebroken is. Vertel het me en ik zal diegene na je dood wreken. Zeg ik dan grimassend duidend op diegene die die wond had aangericht. Het zou vast en zeker een schim zijn, maar ach ik had geen problemen met wat onderlinge ruzie.

I am not a pattern to be followed
The pill that I'm on is a tough one to swallow
I'm not a criminal, not a role model
Not a born leader, I'm a tough act to follow
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
kiss of death Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: kiss of death kiss of death Emptydo 30 aug 2012 - 22:13

Ik heb echt geen inspiratie hiervoor.. laat dit topic anders maar even..
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
kiss of death Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: kiss of death kiss of death Emptyvr 31 aug 2012 - 12:14

Is goed, dit kan altijd nog een keer ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
kiss of death Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: kiss of death kiss of death Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

kiss of death

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Life After Death
» There is only one god, and he's called death
» Let's face death ~ Triumph
» Death smiles at all of us, all a man can do is smile back
» the way you kiss me

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: kiss of death A2tpGgU :: » Archive :: Ferelden-
» CHATBOX