IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Nature

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Wili

Wili

Profile
Number of posts : 9
Status : Active
Nature Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Nature Nature Emptyvr 17 aug 2012 - 23:44


Ze was hier nu een hele dag al, had het doen en laten van de kudde wat geobserveerd, maar nog geen contact gelegd. De avond viel en ze slenterde wat tussen de bomen door.

Zo'n dag alleen met haar gedachten was wel interessant, om jezelf te leren kennen, maar gaat na een tijd ook aardig irriteren. De vraag, of ze er goed aan had gedaan haar vertrouwde kudde te verlaten, bleef maar in haar rondspoken. Dan maakte ze zichzelf wijs dat dat op dit moment wel het beste was geweest. Totdat ze het koud krijgt. In ons oude gebied was de temperatuur altijd aangenaam, herinnert ze zich. Maar misschien is dat gewoon mijn hoofd, dat alles van vroeger verbloemt, omdat ik twijfel?

In deze gedachtenstroom verzonken, merkt ze niet dat ze haast tegen iemand op loopt..
Nature Nikiya3
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Nature Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Nature Nature Emptyza 18 aug 2012 - 0:09

Zijn licht blauwe ogen glijden over het gebied van minanter.trevor genoot van de stilte die hij had opgezogt. En de heerlijke lente geuren & kleuren gaven hem een fijn gevoel,zoals dat bij vele dieren deed. De lente geeft vele liefde, vriendschappen en veel meer. En hij wist dat hij onderhand moest ophouden om elke merrie te versieren. En dat was hij van plan ook. Wwnneer erbijna een merrievtegen hem aanloopt , grijnst hij breed maar vriendelijk. " hallo jonge dame, als ik jou wss zou ik voortaan een beetje opletten." Trevor bedoelde het enkepl goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wili

Wili

Profile
Number of posts : 9
Status : Active
Nature Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Nature Nature Emptyza 18 aug 2012 - 1:33

Nikiya schrok op en bleef staan. Na een hele tijd alleen rondzwerven voor ze hier terecht was gekomen, was ze het niet meer gewend plots andere paarden tegen te komen.

"O, pardon.. Het was niet mijn bedoeling.. Eh, ik ben nieuw hier, sorry" begon ze vanalles te stamelen, en ze zette een paar passen achteruit. Ze zweeg kort en besefte dat ze onzin aan het uitkramen was. Vervolgens glimlachte ze en zei "Mijn naam is Nikiya, ik was een beetje in gedachten verzonken denk ik"

Ze ademde een paar keer diep en nam de geur van deze heer aandachtig in zich op. Hij zag er ook wel aardig uit. Toch nog ergens goed voor, bedacht ze zich, leer ik een keer iemand kennen. Een eerste stap in de richting van me hopelijk thuis gaan voelen in deze nieuwe kudde.. Deze ontmoeting nam haar twijfels van net al grotendeels weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Nature Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Nature Nature Emptyzo 19 aug 2012 - 0:00

Hij grinnikte wat, ' Bij mij is dit niet zo erg, maar voor de toekomst beter opletten' Zijn stem vriendelijk en warm, en natuurlijk zijn innerlijke charme, hij luisterde naar haar woorden. Dat ze nieuw was was niet nieuw voor hem. hij herkende nieuwe paarden gauw maar vaak ontmoette hij ze niet. toch bleven ze vaak even hangen tot de eerste ontmoeting dan kon hij ze pijlen.. onthouden of niet. toch voelde het aan voor hem om elke paard, vooral merrie te kennen ookal had hij ze nog nooit ontmoet.

' Welkom hier Nikaya, Ik ben Trevor' Hij glimlacht en zijn stem was wat trots geweest. Hij was trots dat hij zoon wonderbaarlijke moeder had die hem deze naam had gegeven. ' Ga je mee naar het meer ? dan kun je je wat opfrissen van je reis' zonder op haar antwoord te wachten stapt hij rustig aan. wetend dat deze dame hem wel zou volgen ..

* srry flut postje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Nature Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Nature Nature Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Nature

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Look at the flowers, the nature
» Find life in the nature~
» hello mother nature [katarzyna]
» Yes, mother nature do hates certain pony´s...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Nature A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX