IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Achilles • 4 steps distance please

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Achilles • 4 steps distance please Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Achilles • 4 steps distance please Achilles • 4 steps distance please Emptyvr 31 aug 2012 - 11:31

s o k k e p o o t


Mijn lichaam bracht zich krachtig maar o zo soepel voort, vol souplesse. Mijn spieren opgespannen, klaar om in de aanval te gaan. Mijn oren priemden onrustig door de bergen heen. Ik wist niet goed waar ik was. Hoelang dwaalde ik nou al door de eindeloze bergen met zo nu en dan een beekje dat rustig kabbelde. Zonder -gelukkig- geen enkel sprankje leven. Ik was niet gemaakt voor gezeldschap, was graag alleen. Laat staan dat ik ook maar een verlangen had naar een ander paard. Ik wilde gestraft worden voor mijn moord op het veulen. Ik wilde de rest van mijn leven bij de zwakke horen. Als straf voor de fouten. Ik wilde de waardige Sokkepoot zijn. Misschien nog wel minder waard dan de naam. Maar onder tussen voelde ik strijdlust. Ik was niet echt de bittere, norse merrie. Het was dat ik me aanpaste. Een moordenaar hoorde bitter en nors de zijn. En niet vriendelijk en strijdlustig. Ik was drie verschillende merrie's concludeerde ik.

De eerste: Sokkepoot the killer. Aan deze had ik het meeste hekel. Maar het was mijn huidige status. En ik vond het eerlijk het was een straf voor mijn moord. Ik was bitter, kortaf, snel aangebrand en nors. In mezelf getrokken. Gespannen. Klaar om weg te sprinten van elke vorm van aandacht. Ik was het niet waard. The Killer had maar één verlangen: Delaney, haar moeder die sprak wat een mislukkeling ik was. Die zei dat ze het van begin af aan al zag. Dat ik de moeite niet waard was. 
De tweede: Sok. Dit was misschien de veiligste merrie. De merrie die ik eerst was. Toen ik nog geen moordenaar was. Een tijdje na dat ik was verbannen door mijn bloed eigen vader. Vrolijk, beleefd maar toch ergens nog terug getrokken en bescheiden. Maar hunkerend naar een moeder waar ze zich achter kon schuilen tegen een enkele vorm van kwaad. Zekerheid had ik nodig. De grootste verlangen was: Delaney, mijn moeder. Ik zou willen dat ze me zag. Dat ze zei dat het haar speet uit de grond van haar hart, dat ze me nooit meer wilde laten gaan.
En dan de derde: Just Sokkepoot. De merrie die ik zou moeten zijn. Die zo af en toe naar boven wist te komen maar daarna al weer wegzakte. Een strijdlustige, dappere en sterke merrie. In geest en lichaam.  Iemand die de strijd aan gaat, die zich niet weg laat jagen. Die zich niet gek laat maken. Die stevig op haar benen staat. Ook die heeft maar één verlangen: Delaney, mijn moeder. Ik zou haar willen zeggen wat een pijn ze me heeft gedaan. Vragen waar ik dit aan verdient had, waarom ze er niet voor me was, nu niet en toen niet.

Wanneer geritsel uit de bomen komt. Spits ik mijn oren in de richting van het geluid. Spande mijn lichaam op, klaar om in de aanval te gaan. Een waarschuwende hinnik verlaat mijn keel, met de hoop dat het paard een ander besluit neemt en zich omdraait. Wanneer ik het lichaam van het angstaanjagende zwarte paard zich doe ik een stap naar achter. Maar mijn houding veranderd niet. Ik maak mijn lichaam groot en zette mijn hoeven stevig neer. 

**Sok weet nog niets van schimmen
When you're the one
without any kind of luck

Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Achilles • 4 steps distance please Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Achilles • 4 steps distance please Achilles • 4 steps distance please Emptyvr 31 aug 2012 - 20:35

Het was weer die tijd waar hij zo naar verlangt had. Blauwe maan. Bloed was waar hij naar verlangde. Morax was zijn primere doel komende manen. Maar een 'tussendoortje' was wel zo lekker. In stilte likte Achilles zijn lippen af terwijl zijn zwarte poelen de omgeving afzochten. De ogen van een haai werden ze wel eens genoemd voor hun zielloosheid. Achilles lachte er om. Wetend dat zelfs de grootste haai als een klein visje voor hem zou wegzwemmen.

Toch wist de al wat oudere schim zijn plaats. Hij wist dat hij naast Ayana de enigste was die Avanti kon vinden zonder dat zijn meester hem daarbij hielp. Het woord meester kwam ook enkel uit Achilles' mond. Voor het feit dat hij meer respect had voor Avanti dan welke schim dan ook. Opnieuw wellicht op Ayana na. Dit respect had hem ook in leven gehouden. Dat was iets waar Achilles zeker van was.

Toen hij echter een nieuwe geur rook keek de zwarte hengst op. Zijn witte manen dansend voor zijn ogen. Een nieuwe geur.. Al leek de geur iets weg te hebben van een merrie en een hengst die hij maar wat goed kon. Tja, Achilles was geweldig in het onthouden van geuren bij namen. En familie had altijd iets van dezelfde geur bij zich. En deze duidelijk merrie was overduidelijk familie van Delaney en Serano. Dat witte maatje van E'ves had gewoon een veelste sterke geur die iets weg had van rozen. Een geur die je veilloos in haar zoon Serano kon terugvinden als je er een beetje op getrained was. En dus kon Achilles vaststellen dat deze verschijning wel haar bloed moest hebben.

Een valse grijns verscheen op zijn lippen waarna hij zich naar voren bewoog. Een gigantisch gevaarte dat zich met volle gratie voortbewoog. Dat kon enkel Achilles zijn. En toen hij haar zag begon hij in zichzelf te lachen. Na vanacht.. Zou ze wensen dat ze nooit geboren was. Echter is hij het al snel zat om haar aan te staren in het duister en stapte hij uit de schaduwen waardoor het blauwe licht zijn manen deed oplichten. "Wel wel wel.." Begon hij langzaam en grinnikte even ze deed een stap naar achteren maar keek hem strak aan. Duidelijk dat ze nog nooit oog in oog met een Schim had gestaan hoe perfect! "Wat hebben mijn ogen een geluk om jou te mogen zien." Hij grijnsde zacht zijn scherpe hoektanden bloot. Zijn spel begon pas net..
Terug naar boven Ga naar beneden

Achilles • 4 steps distance please

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Little steps.. Big risks..
» First steps in hell (open)
» Careful Steps In The Soft Grass Of Minanter
» Just a bad timing ~ Achilles
» A shade? [Achilles&Ayana]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Achilles • 4 steps distance please A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX