IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

You wanna talk with me Theron ??

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
You wanna talk with me Theron ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: You wanna talk with me Theron ?? You wanna talk with me Theron ?? Emptydi 4 sep 2012 - 22:49


MORAX
Having a past, doesn't influence your future

Er was veel gebeurt de laatste dagen, Shylar was verbannen, de schimmen waren weer actief en het gene waar Morax zich het meeste zorg om maakte was dat Siberia drachtig was en dat ze zich zoals de meeste paarden, hier bevond. Samen met Tresaure had hij de leiding toe vertrouwd gekregen over dit gebied, het gebied van rang één, genaamd Minanter. Deze verantwoordelijkheid had hij gekregen van E'vesdar, zijn enige echte voorbeeld, van zijn vader moest hij niet veel verwachten. Hij had hel nog nooit gezien en ook niet veel goeds van gehoord. Van zijn pleegvader mocht hij al helemaal geen voorbeeld nemen. Eindelijk waren alle leider van elke zijn voorbeeld, maar E'vesdar was zijn nummer één voorbeeld.

Zijn blik was gericht op de kudde, die ik dit moment rustig stond te grazen. Deze blauwe maan was er nog niet zo heel veel gebeurt, het was rustig, misschien iets te rustig. Hij maakte zich mischien een beetje zorgen. Ook was het hem te oren gekomen dat er over Darlica werd geoordeeld, wat er met haar zou gebeuren. Ze was drachtig van Aeron, de loner die afgezondert leeft van de gezelligheid in het kuddeven, daar in de woestaan die Seheron word genoemt. Morax wist maar al te best dat hier in Blue Moon Horses zware straffen worden gegeven op het contact hebben met loners. Er bleef natuurlijk altijd een verschil tussen contact en... Contact. 

Zijn oren strak naar voor klaar om elk paard bij te staan, toch straalde hij rust en kalmte uit. Hij had al een tijdje niks meer van Tresaure gehoord, maar hij was er zeker van dat hij zich wel bezich hield met andere belangrijke zaken. Tresaure was een betrouwbare hengst die altijd klaar staat voor welk paard dan ook, of zijn vader ook zo een betha was? Daar had hij geen idee van. De stem van Theron trok zijn aandacht. "Theron, wat brengt jouw hier?" Verder zei hij niks en wachtte op de woorden van deze wijze alphaleider. 

Hij bleef Theron aankijken na nog een snelle blik op de kudde, hij sou het wel horen als er iets mis was. Nog steeds met diezelfde kalme blik keek hij nu Theron aan. De bonte alpha van rank twee die zich vestigde in Orlais.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
You wanna talk with me Theron ?? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: You wanna talk with me Theron ?? You wanna talk with me Theron ?? Emptywo 5 sep 2012 - 20:18

"Darlica wegens je wangedrag zal je niet langer toegestaan zijn in welke rang dan ook. Je zal verbannen worden naar rang een waar je je veulen zal werpen. Hij of zij is wel vrij om hoger te stromen en overal te komen. Je zal onder directe bewaking van Morax en Treasure staan. Maak je nog een fout zal je verbannen worden naar de zandvlaktes van Seheron. Ik wil je niet meer zien in welk gebied dan ook behalve Minanter. Ik zal de Alpha van Rnag een hierover inlichten. Het is me duidelijk dat je niet voor jezelf kan zorgen. Ik hoop dat je nageslacht wat beter op zijn of haar eigen hoeven staat. En het goede voorbeeld neemt."

Het waren zijn woorden. Al kon Theron nogsteeds niet goed er bij. Hoe had hij zo hard kunnen zijn? Had hij zijn rustige zelf verraden. Of had hij gehandeld zoals het had gemoeten. Hij verzuchtte zacht en keek even op. Ja hij was al zo dichtbij. Het deed hem zacht glimlachen en hij versnelde zijn pas. Misschien zou hij op de weg terug nog een oude vriend tegen kunnen komen. Of zijn broer. Gewoon even weer genieten van het leven en maar gouw vergeten dat hij deze taak had volbracht.

Zodra het beeld van Morax de leider van rang een zichtbaar werd gooide hij even zijn hoofd in de lucht. "Morax!" Riep hij uit en hinnikte nog even terwijl hij met zijn bovenlichaam omhoog kwam. De hengst begroette hem en vroeg meteen wat er aan de hand was dat de bonte Alpha van rang twee zich hier bevond. Theron beantwoorde de begroeting van de jongere hengst met een duw neus tegen neus en hief vervolgens langzaam even zijn gezicht om naar de kudde te kijken. Ergens had hij het wel te doen met Morax en Treasure. Samen, twee relatief jonge hengsten.. Ze hadden de complete leiding over de drukste rang die er was. Opnieuw glimlachte hij even zacht. "Goede dag Morax." Begroette hij de hengst nogmaals en zuchtte even. "Ik hoopte dat je even tijd voor me had om wat dingen te bespreken." Hij doelde op Darlica maar Snapte het ongetwijfeld wel als Morax dat niet meteen zou opvatten. Tenslotte had hij geen idee van wat er zich in Rang twee had afgespeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden

You wanna talk with me Theron ??

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» The person who I've been lately, ain't who I wanna be.
» I wanna dance with your memories.
» Just wanna get right out of here
» For God's sake, we need a talk. - AMOR III
» Theron.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: You wanna talk with me Theron ?? A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX