IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Treasure • Small mistakes, bring happiness.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Treasure • Small mistakes, bring happiness. Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Emptyma 10 sep 2012 - 21:16


Met mijn ruime passen beweeg ik mijn lichaam voort. Zo snel als ik kan ren ik dwars over het veld richting de bosgrens. Daar duik ik een paadje in en blijf rennen. Ik ontwijk enkele laaghangende takken en spring behendig over een omgevallen boomstam. Wanneer ik een beekje nader zet ik mijn lichaam tot stilstand en drink er wat uit. Vanuit mijn ooghoek zie ik een vos naderen. Duidelijk op jacht… Hij komt steeds dichterbij. Ik hef mijn hoofd en spits mijn oren. Ik zet mijn vier benen stevig op de grond wanneer de vos steeds dichterbij komt. Als het dier ineens een sprint trekt draai ik mijn lichaam met een ruk om en begin te rennen als een gek. Bang, doodsbang was ik voor dat wezen waarvan ik eigenlijk niet wist wat het was. Ik leek wel een gestoord hertje dat zonder weten allerlei kanten op rende. Als ik een naderend licht zie ren ik pas op een doel af. Ik strek mijn hals om het lange rechte pad vol vaart te nemen. Ik schiet door het uiteinde van het bos en ik heb mijn lichaam nog nooit zo snel tot stilstand gekregen. Ik botste met mijn laatste beetje vaart tegen een hengst aan die verward achterom kijkt. ”Uh.. oh sorry!” riep ik onhandig terwijl ik achterom keek of het beest me gevolgd was… die ik natuurlijk niet meer zag.

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Treasure • Small mistakes, bring happiness. Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Emptyma 10 sep 2012 - 22:17

TREASURE
Beauty is in the eye of the holder

Swingend op het ritme van de wind breng ik mijn arabische goud-kleurige lichaam voort. Mijn passen waren ruim en vloeiend. Mijn blonde manen dansten speels op de wind. Mijn heldere blauwe ogen gleden van links naar rechts. Plotseling draai ik mijn oren naar achter en gooi mijn hoofd in de lucht. Ik snoof luid. Ik hoorde het getimmer van hoeven. Rook de geur van een merrie. En voelde de grond dreunen. Nog voor ik mijn lichaam had omgedraaid voel ik een lichaam tegen het mijne aanbotsen. Vlug draai ik mijn lichaam om met een geërgerd gezicht. Maar wanneer ik de perfect gevormde merrie zie glijden mijn mondhoeken omhoog. ”Haast?” het verbaasde me dat ik deze merrie niet eerder had gezien. Ze moest in Minanter leven. En daar was ik leider van. Hoe kon ik haar nou niet kennen. Afkeurend schudde ik mijn hoofd. In de richting naar mezelf, niet naar Sayare. Wat amateuristisch...

”Waar heeft deze schoonheid al deze tijd uitgehangen? Of eigenlijk, met wie?” Klonk mijn fluwelen stem charmant door de bomen. Mijn ogen flikkerde opgewonden. Haar goude ogen stonden nog wat onrustig en haar borst ging nog vlug op en neer bij het nahijgen van haar sprintje. Haar lange blonden manen deden mee met de dans van de mijne. Ik voelde me op een vreemde manier aangetrokke op deze merrie. Ik was normaal gesproken niet zo’n charmeur. Maar ik kon het niet laten. Ik deed een stap dichterbij in de richting van de smal gebouwde merrie.


Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Treasure • Small mistakes, bring happiness. Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Emptydi 11 sep 2012 - 17:40


Schaamtevol kijk ik naar de grond. Dit was gênant… Ik probeer hem aan te kijken maar hou mijn hoofd laag. Pas wanneer ik hem zie lachen doe ik mijn hoofd omhoog en kijk hem vragend aan. Was hij niet boos? ”Nee… eh… nee ik heb geen haast” zeg ik voorzichtig. Oef ik schaam me kapot, ik rende weg voor iets waarvan ik niet wist wat het was. Eigenlijk had ik het moeten weten maar aangezien ik niet de opvoeding had gekregen waarop ik had gehoopt nam ik het mijzelf niet kwalijk.

Bij zijn vraag spitste ik mijn oren, ik schrok even om zijn directheid. ”Ik liep al die tijd al rond, niets bijzonders.” antwoorden ik. Sterker nog, eigenlijk had ik nog nooit echt contact gehad met paarden. Nou… wel contact maar geen vriendschap of iets opgebouwd. Wanneer de hengst dichterbij komt te staan glimlach ik lief naar hem. ”Ik ben Sayare, en jij bent…?” vroeg ik geïnteresseerd. Wanneer ik geritsel hoor kijk ik om, daar zie ik dat rare beest weer. Een kleine hinnik ontsnapt uit mijn mond. Ik keer mijn lichaam snel om en loop langzaam naar achter terwijl de hengst mij vragend aankijkt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Treasure • Small mistakes, bring happiness. Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Emptydi 11 sep 2012 - 17:59

Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vxlyxj
treasure

It's not the load that breaks you down,
it's the way you carry it.



Bij haar woorden verlaat een zachte grinnik mijn lippen. Ze had dus geen haast. Ik probeerde alle redenen te bedenken waarom ze zo aan het rennen was. Of ze was gek op rennen, of ze zag een stokje aan voor wolf. Ik schudde lachend mijn hoofd. Gekke merrie die ze was. Ik mocht er wel. Ze had iets wat me aan trok. Wat vrolijks en leuks. Ik sloot mijn ogen een moment. Mijn oren stonden naar de merrie gericht waarvan ik de naam nog niet weet. Wanneer haar zoete, zuivere stem weer begon te praten gleden mijn mondhoeken omhoog. Ik vroeg me af welke uitdrukking ze op haar gezicht had. Ik hoorde haar ademhaling. Ik rook haar lichaam. ”Niet bijzonders hé?” Sprak ik terwijl ik mijn ogen opende met een engelen glimlach op mijn gezicht. ”Dat kan ik me lastig voorstellen...” Klonk mijn stem bedachtzaam. Bij haar vragende blik grijns ik. ”ik bedoel, hoe kan een knappe merrie als jij nou de tijd alleen hebben doorgebracht?” Lichtte ik mijn antwoord toe. Het was meer een retorische dan echte vraag. Ik verwachtte er geen antwoord op. Haar blonde manen vielen sierlijk over haar schouders. ”Treasure, maar ik sta open voor een neiuwe variant” Ik keek haar nieuwsgierig aan.

Wanneer ze zich plotseling omdraait kijk ik haar vragend aan. Ik volg haar blik nieuwsgierig. Wat zou ze zien. Wanneer ik het bruine beest in ogen krijg. Bulder ik in lachen uit. Een vos... ”Say... “ Bracht ik lachend uit. ”Ben je bang voor zo’n kleine vos?” Ik grinnikte nog wat na terwijl ik de vos bekeek die met zijn spitse neus ons in zich op nam. Zijn ogen stonden nieuwsgierig. Ik duwde mijn neus tegen de hals van de merrie. Haar spieren stonden opgespannen. En ze leek niet volledig gerustgesteld. Een zachte zucht verliet mijn lippen. Ik maakte een kleine sprong in de richting naar het dier. In een ruk draaide de vos zich om en rende weg van schrik. Triomfantelijk duwde ik mijn neus in de lucht en keek haar aan. ”Zie je?” Klonk mijn stem vrolijk. Ik loop rustig terug naar de slanke merrie. Ik voelde haar uitademing op mijn lichaam. Ik genoot er een moment van. ”Waar waren we...”


What's meant to be will always find a way
manipulation by perfectperfection

Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Treasure • Small mistakes, bring happiness. Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Emptydi 11 sep 2012 - 18:27


Wanneer de hengst ineens begint te lachen als hij het beest ziet kijk ik hem vragend maar met een angstige blik aan. Was hij niet bang? ”Een vos…?” zei ik zachtjes. Pff ik voelde me stom, waarom wist ik dat niet? De hengst liet het kleine beest schrikken waardoor het hard wegrende. Net als ik net voor die… vos?

”Treasure dus? Hmm… iets nieuws?” Ik dacht even na en het kwam er gewoon uitrollen… ”Zal ik je dan maar de mijne noemen?” Ik kon er zelf wel om lachen en hij blijkbaar ook. Mijn ogen stonden vrolijk. Ik schud mijn manen heen en weer zodat die vervelende pluk uit mijn gezicht blijft. Ik wilde immers niets missen van dit moment. ”Wat wil je weten?” vroeg ik hem vrolijk. De tempratuur was in de laatste dagen erg gestegen, of het kwam door hem dat het zo warm was of toch door de tempratuur. Ik grinnikte bij de gedachte. Dit ging best vlot…

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Treasure • Small mistakes, bring happiness. Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Emptydi 11 sep 2012 - 18:55

Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vxlyxj
treasure

It's not the load that breaks you down,
it's the way you carry it.



Bij de naam die ze me gaf verlaat een grinnik mijn lippen. Goed teken! Ik schudde mijn blonde manen speels door elkaar. Ik liep een rondje om haar heen terwijl ik mijn neus stiekem over haar lichaam laat glijden. Een speelse en uitdagende glimlach sierde mijn perfect gevormde hoofd. Wanneer ik voor haar sta grijns ik breed. ”Goedgekeurd” Klonk mijn stem alsof ze net een lastige test had doorstaan. ”Mijn schoonheid zou een goede zijn voor jou, enkel vind ik het een beetje standaard” grijnsde ik terwijl ik haar speels aankeek. ”Ik bedenk nog wel wat...” Klonk mijn stem bedachtzaam. Wat was een leuke naam... Zo lastig... Ik was slecht in namen. Niet dat het nieuw was. Maar ‘de mijne’ klonk me goed in mijn oren. Wanneer haar zoete stem weer begon te spreken kijk ik haar vragend aan. Wat was dat nou een vraag? Wat wil je weten? Uhh... ik had eigenlijk nog niets bedacht... Vlug deed ik een poging wat te bedenken.

”Ik zal willen weten...” Klonk mijn fluwelen stem terwijl ik mijn lichaam dichterbij haar zet. ”Ik zal willen weten wat je bedoelt met ‘de mijne’?” Vroeg ik tenslotte maar. Ik wist niet welke kant ze op wilde gaan dus kon het maar gewoon beter vragen. Ik besefte me dat ze niet wist dat ik de beta was. Maar ik vond dat nu niet van belang. Ik was een gewoon een kuddepaard, ik was Treasure. En dit was Sayare, hopelijk binnenkort mijn Sayare. Haar gouden ogen keken me bedenkelijk aan. Rustig wachtte ik af op haar antwoord.

What's meant to be will always find a way
manipulation by perfectperfection

Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Treasure • Small mistakes, bring happiness. Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Emptydi 11 sep 2012 - 19:38


Ineens loopt hij een rondje om me heen, hij bekeek me goed. Met mijn ogen volgde ik zijn bewegingen. Zijn stem klinkt vrolijk, hij had het duidelijk naar zijn zin. Zacht herhaalde ik zijn woorden ”Mijn schoonheid…” Ik glimlachte bij zijn woorden.

”Jij weet best wat ik daarmee bedoel.” zei ik geheimzinnig. Ik draaide mijn hoofd en keek diep in zijn ogen. Natuurlijk had ik al lang gemerkt dat hij steeds dichterbij kwam staan. Zou dit een spelletje voor hem zijn? Voorzichtig stapte ik opzei en duwde hem zachtjes zodat ik tegen hem aan kwam te staan. ”Of zou je dat niet willen?” Vroeg ik hem. Verderop stond een paard naar ons te kijken, ik keek het paard aan die plotseling wegrende. Waar was die dan mee bezig? Niet dat het mij wat uitmaakt nu ik naast deze pracht hengst sta.

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Treasure • Small mistakes, bring happiness. Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Emptydi 11 sep 2012 - 19:54

Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vxlyxj
treasure

It's not the load that breaks you down,
it's the way you carry it.



Mijn mondhoeken gleden omhoog bij haar woorden. Je weet best wat ik daarmee bedoel. Ja, ik wist het. Denk ik... ”Als het is wat ik hoop dat het is...” Grijnsde ik charmant. Ik keek haar diep aan in haar goude ogen. Afvragend waar ze aan dacht. Of ze een verlangen had naar ons... Wanneer ze tegen me aan kwam staan Keek ik haar verrast aan. Tot nu toe was ze constant wat terughoudend geweest. Mijn mondhoeken gleden langzaam omhoog. Bij haar woorden gaf ik geen antwoord meer. Ze wist het maar al te goed. Ik volgde haar blik naar de bruine hengst. Morax... Echt weer wat voor hem. Ik wierp hem een nijdige blik toe om te zeggen dat hij weg moet wezen. Hij begreep mijn blik duidelijk want vlug draaide hij zich om en bracht zich weg. Ik keek Sayare aan terwijl ik afkeurend mijn hoofd schudde. ”Dat was Morax, de Alpha, mijn collega...” Klonk mijn stem met een lichtjes geïrriteerde ondertoon. ”Maar op dit moment heb ik behoefte aan jou, en niet aan mijn baas” Grijnsde ik breed. Zachtjes knabbelde ik aan haar manenkam. Mijn ogen volgde elke beweging die ze maakte.


What's meant to be will always find a way
manipulation by perfectperfection

Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Treasure • Small mistakes, bring happiness. Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Emptywo 12 sep 2012 - 20:20


Hij keek mij aan met zijn prachtige ogen. ”Je baas?” vroeg ik een beetje van slag. Huh? Was hij dan… nee toch? ”Moet je mij niet iets vertellen?” ik keek naar de grond. Kon dit wel? Even wist ik niet zo goed meer wat ik kon doen. Ik herstelde mij snel en keek opzei. Dit kon ik toch niet loslaten… Alleen al als ik naar hem kijk moet ik lachen. Hij knabbelde zachtjes aan mijn manenkam. Ach de wereld draait op dit moment alleen om ons tweeën. Atans, dat maakte ik ervan. Ik zwaai even met mijn staart om die vervelende vliegen weg te jagen. Ik werp mijn blik naar hem en bestudeer zijn lichaam, hij had iets geheimzinnigs iets wat het nog spannender maakte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Treasure • Small mistakes, bring happiness. Treasure • Small mistakes, bring happiness.     Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Treasure • Small mistakes, bring happiness.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Alvaro • Can you bring me to the path of happiness again?
» Mistakes are there to be made.
» bring me that horizon
» Bring us to a Final Fantasy
» the secret of happiness is freedom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Treasure • Small mistakes, bring happiness.     A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX