IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

your sad sad eyes gave you away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptywo 26 sep 2012 - 16:11

Torak vermoord Image, Rixan springt van een klif, dramaaaaa
Hier kunnen we verder plotten c:
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptywo 26 sep 2012 - 16:44

Oww 2 chars die ik al te goed ken :'(

wat zijn die oud _O-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptywo 26 sep 2012 - 16:45

jaaa al 6 jaar heb ik Image, in de rpg is ze ouder though
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptywo 26 sep 2012 - 16:48

Oma Image ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptywo 26 sep 2012 - 20:51

Haha, en Rixan die is ook al zwaar bejaard. Razz
Om het nog maar niet over Torak te hebben. :']
Maar ik denk dat het zo wel een goed idee is niet?

Willen we dat deze blauwe maan al uitvoeren? Want dan maak ik vandaag of morgen nog een topic aan met Torak :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 9:08

In principe is een blauwe maan niet nodig hiervoor, dus we kunnen het topic starten wanneer we willen. Maar denk dat het een goed idee is als we het snel doen zodat we niet de inspiratie voor het topic verliezen. Hmm, misschien kunnen we doen dat Image en Rix liggen te pitten aan de rand van Ferelden/Seheron en dat Rixan weg loopt om water te drinken of wat dan ook, misschien omdat hij iets hoorde ofzo, en dat Image dan achterblijft en Torak haar op komt zoeken. Oid
Terug naar boven Ga naar beneden
Moko
Editor
Moko

Profile
Number of posts : 443
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 9:31

En dan komt Aragorn wat later aanzetten. ^^
Oh btw, er is natuurlijk no way dat hij tegen Torak op kan, maar laat hem alsjeblieft een beetje heel. xD
Misschien kunnen we doen dat hij zwaargewond en bewusteloos raakt oid? Of dat Torak zijn moeder's dood gebruikt als het ultieme wapen. Dat hij Aragorn daar bij haar achterlaat, wetende dat er geen beter manier is om hem en Rixan te laten lijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 9:33

Of Aragorn arriveerd wanneer de zon op komt en Torak merendeel van zijn krachten verliest (loopt hij niet direct gevaar, maar is Torak nog wel sterker)
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 14:17

Meh, ik denk dat Torak Aragorn wel levend zal laten, misschien omdat hij hem later nog wel eens kan gaan gebruiken evt. Bovendien vind Torak het ergens waarschijnlijk niet leuk dat hij Image moet vermoorden om Rixan te krijgen, maar ziet hij het als de enige weg. Bovendien is het een beetje een koekje van eigen deeg. :']

Zodra Aragorn op de grond valt en niet meer overeind komt, zal Torak hem met rust laten :']
En ja we doen gewoon dat Rixan iets is gaan zoeken, water whatever en dan komt Torak haar lastig vallen. Brr best wel idioot dat ik dadelijk 2 OC's in een topic tegenover elkaar moet spelen, maar ja.. :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 14:25

lol, ik wil ook best Rixan spelen hoor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 14:27

Ik vind het best, denk dat dat het ietsie.. beter maakt. Anders ga ik het toch maar afraffelen, en jij weet toch wel hoe die in elkaar steekt ^^'

Haha ~ Leuk :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 14:31

Dan speel ik gewoon Image, en vanuit Image haar ogen Rixan, vind het best c:
Alleen hoe sterft Rixan dan? want moet ik hem ook spelen als hij oog in oog staat met Torak, ik vind het best hoor, maar als je me wat richtlijnen kan geven, wil wel een beetje voldoen aan Rix c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 14:37

Ik denk dat Rixan sterft door van een cliff af te galopperen, op het laatste moment nog een aantal herinneringen van Rix en Im enz. De gedachte dat hij het Torak niet wil gunnen moet in ieder geval gepasseerd zijn. Um verder is hij heartbroken en woedend tegelijkertijd, dus frustratie richting Torak en zijn stem trilt wss met woede. Hij wil niets liever dan bij Image zijn, en het spijt hem ook wel, omdat hij haar altijd door moeilijke tijden heeft gehaald. Iets in die trant in ieder geval. Verder verzin je het maar, hoe jij je zou voelen als je geliefde zou zijn vermoord door je vader.. :']

Weet eigenlijk niet of Aragorn samen met Rix nog tegenover Torak staat? Anders wilt Rix in ieder geval aan Aragorn duidelijk maken dat hij moet vluchten, omdat hij toch geen enkele kans tegen hem maakt. Ik denk dat hij voordat ie van de cliff af springt ook nog wel even denkt aan z'n veulens en hoopt dat hun een beter leven hebben als hun.

Sad. T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 14:38

voel me echt rot nu xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 14:40

Lol... Achja.... Maakt wel weer ruimte voor andere karakters etc.
Bovendien staan ze in ons geheugen gegrift xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 14:46

jaa.. ik ga zo het topic met Image aanmaken denk ik.. ben iig bezig met een kader vor haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 14:47

Okido~
Dan zal ik Torak gereed houden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 15:29

noooess de kader is te mooi, nu wil ik d'r houden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 16:44

Haha, ze kan het liefje worden van Torak. xD
lol .
Dat hij haar gevangen houd, aan chains and stuffie xD lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 16:46

omg x'D
dat zou wel heel erg zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Moko
Editor
Moko

Profile
Number of posts : 443
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 19:49

Lol. xD

En doe 'r dan niet weg, je hebt er nu al 6 jaar. «3 (die kaders van eves en image zijn idd te mooi Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptydo 27 sep 2012 - 22:00

Haha kan het wel voor me zien hoor, dat hij haar vast houd en haar elke nacht komt opzoeken. Lolled.

Naja, het maakt mij niets uit :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptyvr 28 sep 2012 - 9:09

omg, dat is echt te erg x'D
dan is ze opgesloten door de vader van de hengst die ze lief heeft, en welke haar liefde ook nog eens heeft vermoord xD
Ik vind het zonde om haar te laten sterven, misschien moet ze gewoon vredig sterven.. hmm sorry guys dat ik zo vreselijke twijfelaar ben
Terug naar boven Ga naar beneden
Moko
Editor
Moko

Profile
Number of posts : 443
Status : Absent
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptyvr 28 sep 2012 - 17:26

Ik vind 't niet zo gek hoor dat je twijfelt.
Ze is je eerste account van BMH(toch?).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Emptyvr 28 sep 2012 - 17:28

nee Passion L'arabique en RRH volgens mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
your sad sad eyes gave you away Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: your sad sad eyes gave you away your sad sad eyes gave you away Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

your sad sad eyes gave you away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» When you look into my eyes.. [ENG]
» Behind those eyes.. [E'vesdar]
» You just can't keey your eyes off
» ~ The mouth might lie, but never the eyes.
» Fire in my eyes ~ Zehlia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: your sad sad eyes gave you away A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX