IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Followed by a nice spirit ~Shylar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Followed by a nice spirit ~Shylar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Followed by a nice spirit ~Shylar Followed by a nice spirit ~Shylar Emptywo 24 okt 2012 - 21:06

Followed by a nice spirit ~Shylar 312bfhc

anyma
rank one
Het ruime passen galoppeerde Anyma door het gebied van Blue Moon Horses. Ze had al ondervonden dat ze niet wa zoals vele merrie's hier. Zij leek veel meer op haar broer van bouw. Een forse andalusiër hengst. Zijn merrie daarentegen was een ranke en sierlijk arabier. Anyma vond het helemaal niet erg dat ze een zwaargebouwd paard was, eindelijk was ze best trots op haar bouw. Een glimlach sierde haar lippen, maar bij de gedachten aan haar broer verdwijnt deze als sneeuw voor de zon. Het zou nu anderhalf jaar geleden zijn dat haar broer zomaar wer vermoord door schimmen, op dat moment was Shylar hoogdrachtig, maar nooit had Gazardiel de kans gehad om zijn dchter te zien van de enige merrie waar hij echt van hield. Anyma's broer had wel enkele veulens rondlopen, maar nooit eerder was er een veulen geboren waar bij Gazardiel ook echt van de moeder hield. Anyma had nog met haar broer gesproken na hij Shylar had ontmoet en hij had haar vertelt dat hij voor die donkere merrie door het vuur zou gaan.

Een traan rolde over haar wangen. Ze was vaak jaloers geweest op haar broer, hij werd omringt door merrie, maar nooit had ;Anyma aandacht gekregen van een hengst. Toen hij vertrok bij hun huidige kudde verandere alles, Anyma wou geen aandacht meer, ze wou wel vrienden, maar aandacht van hengsten? Neen, daar had ze geen nood meer aan. De albinomerrie had genoeg met de liefde en vriendscap die ze van haar vriendinnen kreeg.

Ze liep verder door het hoge gras op weg naar een gesloten plaats waar ze op haar eentje kon zijn en waar ze kon spreken met de geest van haar overleden broer zonder dat iedereen haar raar aankeek. Niemand zag hem over hoorde hem, enkel Anyma, dus als ze er tegen sprak gaf dat nogal een raar effect tegenover andere paarden. Ze legde zich neer naast een boom en zag hoe ook Gazardiel zich in het gras nestelde. Ze waren aan het praten over verschillend, tot haar palomino broer overschakelde naar Shylar en Siberia. "Heb je één van hen al gesproken... Of gezien." Hier kon Anyma nu echt niet over liegen. "Niet echt gesproken, ik heb in de verte Siberia wel zien lopen met een bruine hengst en een bruin veulentje, maar meer weet ik niet." Ze zag hoe Gazardiel's gezicht begon te glunderen. "Mijn kleine meid heeft haar eigen veulentje? En wie was die hengst dan wel niet?" Zijn stem werd serieuzer. Anyma begon lichtjes te lachen en keek hem recht aan. "Geen flauw idee, ik ben hier ook nog niet ZO lang. Hij leek me aardig, wees gerust." Op deze manier wist ze haar broer gerust te stellen.

Anyma hield wel van hun gesprekken, maar aan de andere kant vond ze ze ook wel eng. Je weet wel... Ze was aan het praten met een paard dat al niet meer leeft, een geest. Een rilling liep over haar ruggengraat. Ze hoorde hoefstappen haar kant uitkomen en haastig sprong ze overeind. Gazardiel bleef rustig liggen, hij wist toch dat niks hem kon over komen. "Lamzak!" Siste de merrie hem toe. Ze keek het paard dat voor haar stond raar aan. Nog voor ze zelf kon bedenken wie het was hoorde ze Gazardiel achter haar, op een ongelovige toon de andere merrie haar naam zeggen. "Shylar?" Hij sprong haastig op en duwde zijn neus tegen Shylar's hals. Door Gazardiels enthousiasme begonnen de bladeren van de bomen uit het niets te ritselen. Anyma gooide kort een verwijtende blik naar Gazardiel om dan Shylar weer aan te kijken. "Shylar? Is het niet?" Sprak ze beleefd. Nog voor de bruine merrie antwoord kon geven opende ze haar mond al weer om de volgende woorden uit te spreken. "Anyma,..." Ze onderbrak haar zin door kort te knikken. "misschien heb je wel al eens van me gehoord." Een twijfelende toon siste door haar stem.


Love is a game that two can play
and both can win

Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Followed by a nice spirit ~Shylar Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Followed by a nice spirit ~Shylar Followed by a nice spirit ~Shylar Emptydi 30 okt 2012 - 22:48



S H Y L A R



Met soepele passen draafde mijn donkerbruine lichaam door het gebied dat ik verplicht was mijn thuis te noemen. Mijn leven had na Gazardiel's dood ineens een grote sprong naar beneden gemaakt. De ruzie met m'n eigen dochter, de tocht en dekking van Aeron, tot mijn verbanningschap naar loner. Ik mocht Morax goddamn dankbaar zijn dat hij me weer toeliet. Daardoor is mijn respect voor hem terug een deel gegroeit. Ook hoe hij met Siberia omgaat doet me glimlachen van vreugde. Hoe Siberia zo hard op mij en Gazardiel kon lijken.. Ze had het lieve en het charmante deel, de groene ogen en de palominovacht van hem en de chaggrijnige, snel ontvlambaare arabier deel van mij. Bij die gedachten krulden mijn lippen zich opnieuw en stond ik mezelf toe om rond me heen te kijken.

Op dit tijdstip lagen de meeste paarden dicht bij elkaar gekruld, een dutje te doen of zorgen dat ze lekker warm lagen. De winter kwam er immers aan, dé ultieme test welke veulens zouden overleven en welke schimmenvoer zouden worden. Ik hoopte alleen maar dat Allen de ultieme wil had om te blijven leven. Zijn leven is niet bepaald makkelijk geweest. Net na onze eindelijke ontmoeting kwam er een schim ons lastigvallen. Maar de zoon van een loner, die tevens nonkel was van een leider, zouden ze nooit met rust laten. Ik kon alleen maar hopen dat hij dicht bij de kudde bleef, dicht bij die merrie waar hij de laatste tijd mee omging. Zoals ik gehoord had was het de dochter van Theron. Dat Allen het maar niet in zijn hoofd laat om verliefd te worden, daarvoor is het nog veel te vroeg..

Een frisse hersftwind stak op en haalde me weer uit m'n gedachten. Kennelijk was ik verdergekomen dan zelf verwacht. Iets verder van haar vandaan zag ze een grote boom. En daaronder.. Kon het? Zag ze nou echt het zusje van haar grootste liefde liggen? Gazardiel had al een aantal keer over Anyma gepraat, een spierwitte merrie, prachtig als de zon, met de kenmerkelijke spaanse bouw. Even kon ik mijn ogen niet geloven toen ik dacht dat ik Gazardiel naast haar zag liggen. Eenmaal dichter stond ik ineens stil en hapte naar adem. Dat was Gazardiel. Gazardiel in levende, ofja, zo levend mogelijke lijve lag voor hhaar. Zijn prachtige manen gedrapeert over zijn perfecte gezicht. Mijn leven begon een eigen leven te lijden door te beginnen trillen en mijn mond te laten openvallen. Ik merkte pas hoe erg ik in shock was geraakt toen een neus tegen mijn hals duwde. 'Shylar? Is het niet?' voor ik kon antwoorden begon ze weer te spreken. 'Anyma...' Even onderbrak ze haar zin door kort te knikken. 'Misschien heb je wel al eens van me gehoord.' Mijn ogen vulden zich langzaam met tranen. 'A..anyma.. e..en G..gazardiel?' Ik begon hoe langer hoe meer te stotteren, en eenmaal uitgestotterd kreeg ik een glimlach op mijn gezicht terwijl de tranen zich uit mijn goudkleurige ogen zich een weg baanden naar buiten.


Terug naar boven Ga naar beneden

Followed by a nice spirit ~Shylar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Spirit
» Trevor ღ All we need is love, Shylar .
» Call me just Okey or worse ... [Shylar]
» Help can come from different directions... [Shylar =3]
» I don't care about anything. Bitch. [ Shylar.]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Followed by a nice spirit ~Shylar A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX