IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Baby, I've just begun x [Rixan]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Fahlaemee

Fahlaemee

Profile
Number of posts : 47
Status : Active
Baby, I've just begun x [Rixan] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Baby, I've just begun x [Rixan] Baby, I've just begun x [Rixan] Emptydo 16 feb 2012 - 9:53

                S j a h a d a
                    Shade
Rixan. Ze herinnerde hem als de dag van gisteren. Ze had met hem gespeelt, hem verleid en misleid, een vergalt veulen van hem gekregen en zijn relatie gedeeltelijk kapot gemaakt. En toch hadden ze zoveel plezier gehad samen in hun schimmenbestaan. Hij was één van de betere schimmen geweest. En nu was de onweerstaanbaar mooie zwarte merrie weer naar hem opzoek. Ze had gehoord dat hij weer terug was gekomen in het gebied in de tijd dat zij alleen in het diepe woud had rondgestruind. Hier gekomen om het gerucht rond zijn merrie en een andere hengst voorgoed uit de wereld te helpen. Sjahada bevond zich naast de rivier die zich een weg door het dal kronkelde. Beginnend in de spitse, besneeuwde bergtoppen stroomde het water in een rap tempo naar beneden. Wanneer je deze rivier zou volgen zou je je ogen uitkijken. Het kolkende water had over duizenden jaren heen de rotsen uitgesleten, viel op enkele plaatsen ruim 30 meter naar beneden met een lawaai van jewelste, en klotste uiteindelijk verder. Tegen de tijd dat het water beneden was aangekomen was het gezuiverd en helderder dan elk ander water dat je ooit had gezien. Hier voedde dat water het glooidende gras en volle groene bomen in de anders zo droge zomers, zorgde voor een waterbron met fris en schoon water voor iedereen die dorst had, zorgde voor leven in het water, wat overigens weer goed uitkwam voor kleine roofdieren. En wat je zeker niet moest vergeten, was de plezier die deze rivier aan de wezens bezorgde die het leven lief hadden in hartje winter, wanneer de temperatuur beneden het vriespunt daalde en het heldere water in een dikke laag ijs veranderde. Sjahada snoof bij de gedachten aan het laatste. Ze had een hekel aan winter en een hekel aan ijs. Slechts de op het ijs spelende veulens waren een voordeel, aangezien ze niet makkelijk weg konden komen in die situatie en ze een nog makkelijkere prooi werden dan ze nu al waren. De gitzwarte merrie schudde haar hals, waardoor haar lange manen in slordige, maar nog altijd even aantrekkelijke strengen over haar hals kwamen te liggen. Daarna zette ze beweging in haar lichaam, en begon haar benen in gelijke, gracieuze drafpassen te bewegen.

Sjahada's spieren waren duidelijk zichtbaar onder haar glanzende, gitzwarte vacht. Toch gingen deze spieren goed samen met haar elegantie, ze waren bij lange na niet mannelijk. Sjahada had aparte aftekeningen rond haar helderblauwe ogen. Degenen die Khedija kenden en vervolgens Sjahada ontmoetten, zouden meteen weten dat dit onwerkelijk perfecte schepsel uit Khedija was voorgekomen. Echter waren Sjahada's aftekeningen dezelfde kleur als het schijnsel van de volle blauwe maan. Prachtig mooi, maar zo verradelijk. Wanneer ze een bonte gedaante in verte op ziet doemen wist Sjahada dat ze haar doel bereikt had, het kon niet missen. De helderblauwe ogen van de zwarte merrie twinkelden vrolijk. Haar staart was hoog opgeheven en die eeuwige zoete geur hing om Sjahada heen. Hetgeen dat alle hengsten gek zou maken in combinatie met haar perfecte uiterlijk, hoeveel zelfcontrole ze dan ook hadden. Vooral nu het winter was, nu de hengsten al tijden niet meer aan hun trekken waren gekomen, stond Sjahada gelijk aan de duivel in elk liefdesverhaal op BMH. Glimlachend liep de gitzwarte merrie naar de bonte hengst toe, keek voor één moment gekmakend verleidelijk in zijn ijsblauwe ogen en duwde naar fluweelzachte neusje tegen de zijne aan. "Lang niet gezien, liefje." mompelde de perfect ogende merrie hem uitdagend toe. Rixan leek oud geworden te zijn, terwijl Sjahada's lichaam nog even jong en prachtig was als altijd. De hengst had haar nooit kunnen weerstaan, en hoewel paarden konden veranderen over de jaren, betwijfelde Sjahada sterk of dit bij Rixan ook het geval was.
Baby, I've just begun x [Rixan] Sjahada
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
Baby, I've just begun x [Rixan] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Baby, I've just begun x [Rixan] Baby, I've just begun x [Rixan] Emptyvr 17 feb 2012 - 13:10

Baby, I've just begun x [Rixan] >

Met mijn ogen op de horizon gericht denk ik na over de verschillende gebeurtenissen die er zijn gebeurd de afgelopen tijd. Een kleine glimlach siert mijn lippen bij het denken aan Alvaro die opgestaan is uit de dood. De hengst heeft altijd veel voor me betekend in tijden dat ik een luisterend oor nodig had. We vulden elkaar aan, en ik hoop dat dat nu niet veel zal veranderen. Hoewel Alvaro op dit moment geen idee heeft wat gaande is. De glimlach verdwijnt weer van mijn gezicht zodra de witte merrie in mijn hoofd opduikt. Imagnetrix is kwaad op me, en niet zo'n beetje. Deze keer ben ik echt te ver gegaan, en ondanks dat ik hoop dat alles weer goed komt, weet ik niet of dit ook het geval zal zijn. Zij heeft nu een andere hengst, hoewel ik nog geen idee heb van wie het is. Een sinistere grimas komt weer op mijn gezicht als ik de hengst in mijn hoofd vorm. Ik heb de laatste paar dagen alleen maar zitten bedenken over hoe ik de hengst het beste onderuit kan halen. Hem zo hopelijk duidelijk makend dat hij zich op verboden terrein bevindt. Ik kom weer terug vanuit mijn gedachten wanneer ik het water naast me hoor stromen. Een ontzettende dorst welt in me op en ik kan niet anders dan even mijn neus in het fluweelzachte water steken. Gulzig glijdt het water nu door mijn keel heen, terwijl er vroeger iets veel lekkerders door heen vloeide. De gedachte aan rood zacht warm bloed door me er naar snakken, en dus zet ik de gedachte weer vluchtig uit mijn hoofd. Ik kan niet meer zo leven nu, ik ben schim af en zo behoor ik me ook te gedragen. Ergens heb ik altijd gehoopt dat wanneer ik stopte met schim zijn, de gedachtes over moorden ook zouden stoppen. De werkelijkheid is het tegenovergestelde. Omdat ik niet meer kan moorden als vroeger, worden de moordlustige gedachtes alleen maar meer en steeds cru'er. In dat opzicht kun je zeggen dat ik teveel op mijn vader lijk, Torak. De hengst die mijn moeder Ce'Nedra verkrachte en misbruikte. Een glimlach verschijnt bij de gedachte van zijn lichaam die van de rotsen af valt. Geen hengst kan dat overleven.. Denk ik. Het plotselinge idee van mijn vader die nog leeft doet me rillen en ik hoop uit al mijn macht, dat het niet zo is.

Ik hef mijn hoofd weer uit het water en loop weer verder naar een doelloze plek. Het hele gebied is stil, zo stil dat er zelfs geen vogel durft te fluiten om de stilte te verbreken. Stilte voor de storm, bedenk ik me dan wanneer ik aan de horizon een zwarte gedaante zie verschijnen. Zelfs van deze afstand kan ik nog steeds zien dat het Sjahada is. Naast Image is zij een van de meest perfecte merries die ik ooit gezien heb. Daarnaast is ze ook de enige merrie waarmee ik een nog levend veulen heb gekregen. Mijn ogen zoeken de hare op, en als ik ze gevonden heb glijd er een rilling door me heen van anticipatie. Ik heb een zwak voor Sjahada, altijd al gehad. Er is gewoon iets aan haar, wat iedere hengst gek maakt. Zelfs al had je nog nooit van de merrie gehoord, ergens wilde je haar gewoon voor jezelf hebben. Je wilde haar jou eigendom maken. Mijn oren plaats ik behoedzaam naar achteren, ze is nog altijd een schim. En nu ik dit niet meer ben, is ze een groter gevaar dan je denkt. Achter deze prachtige merrie zit namelijk een ontzettend duister figuur. Ik komt tot een halt een paar meter voor haar en laat mijn ogen over haar gelaat gaan. Even mooi als altijd, concludeer ik dan. Mijn neusgaten nemen al gauw de geur van haar vacht op, en even vecht ik er tegen om het daarna op te geven. Ik voel hoe ze me weer beinvloed met haar prachtige ogen en heerlijke geur. Mijn vacht trilt kort op de plek waar haar neus me aanraakt, en een glimlach siert mijn lippen wanneer ze praat. Net als Image heeft ze een beeldige stem die je gewoon niet kan vergeten. Mijn glimlach krijgt iets duivels en ik antwoord haar: Inderdaad, heb je je wel geamuseerd, zo zonder mij? vraag ik haar met een charmante grijns. Ik houd van spelletjes, en zal dan ook geen moment twijfelen om er niet aan mee te doen. Er is inderdaad een lange tijd tussen gaan zitten, eer ik haar de laatste keer heb gezien. Die tijd is overigens niet genoeg geweest om haar te vergeten, jammer genoeg.

Ik probeer uit alle macht mijn lichaam in controle te houden, maar ik kan het niet helpen om met mijn neus langs haar kaaklijn te strelen. De aanraking is eerst zachtjes, teder zelfs, voordat lust het overneemt en mijn neus ruw langs haar nek en manenkam gaat. Ik verbreek het contact weer zodra ik weet waar ik mee bezig ben en probeer de mist in mijn gedachten op te heven, tevergeefs natuurlijk. Ik kijk weg van haar, hopend op die manier de magische aantrekkingskracht te ontlopen. Waarschijnlijk een vrijwel nutteloze poging, maar andere opties als dat kan ik niet verzinnen. Zelfs weglopen van haar is een onmogelijke optie, aangezien haar aantrekkingskracht me hier op deze plek houd. Alsof ik vastgeketend ben aan de vloer, en maar aan een ding denkend. Dat prachtige lichaam van Sjahada. Ik neem aan dat jij nog altijd deel uitmaakt van Avanti's schapen? vraag ik dan op een humorloze toon. Ondanks dat Sjahada hem volgde, zou ze waarschijnlijk niet zomaar achter hem aanrennen, daar is ze te oud voor. Avanti is vele malen jonger als Sjahada in het schim zijn, en er is een tijd geweest dat Avanti naar haar moest luisteren in plaats van andersom. In die tijd heeft Sjahada meer weer de kracht van de blauwe maan gegeven. Een geschenk waar ik uiterst onbeleefd mee ben om gegaan, namelijk door het weer weg te gooien een tijd daarna.
Off: ghehe had wat inspiratie. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden

Baby, I've just begun x [Rixan]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Rixan
» When you're body try to understand ... [Rixan]
» Ice Ice baby ~ Velkan
» Carefull baby #
» A baby is God's opinion that life should go on.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Baby, I've just begun x [Rixan] A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX