IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

I give you this and you give me that. [All Shades]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
I give you this and you give me that. [All Shades] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: I give you this and you give me that. [All Shades] I give you this and you give me that. [All Shades] Emptyza 23 maa 2013 - 21:00


Never start with the head, the victim gets all fuzzy. He can't feel the next...

De zon botste tegen een ondoordringbare muur van bladerdek. Voordeel, de warmte kwam zelden door het bladerdek waardoor het uitermate koel was in Vyrantium. In de verte, heel ver van het centrum weg hoorde je de paarden rumoerig de status van de kudde herbekijken. Wie was er weg? Wie leefde er nog? Wie was er dood? Waar waren de leiders? Iedereen in de juiste kudde? Tellen, sommen maken en denken aan wat er volgende nacht te wachten stond. Het was zo verslavend om naar hun angstkreten te luisteren terwijl hij hier met een volle maag door Vyrantium slenterde. Zijn lange scherpe hoektanden langen over zijn lippen, de zwarte lege blik helde naar zacht paars maar aangezien het nog steeds blauwe maan was bleef het daartussen ergens schommelen. Door de bomen scheen een dun streepje zonlicht op de open plaats waar alle schimmen gezamenlijk samen kwamen. Zijn lichaam onthulde een hoop lange lelijke littekens naarmate hij door het lichtstraaltje stapt en zijn plaats in neemt voor de grote rotsformatie. Zijn plaats en van niemand ander. Het bloed drupt van zijn lange hoektanden over de donkerrode vacht naar beneden en verenigd zicht met de modder.

Hij wist dat ze zouden komen, de anderen en dat was ook dringend nodig. Er was iets recht te zetten met Triumph, de dwaas die een merrie dekte zonder toestemming. Wat hij in eerste instantie niet gezegd had, hij ging ervan uit dat het allemaal wel duidelijk was wie hier de leider was, wie hier macht kende. Voor enkele tellen sloot hij zijn ogen en zette hij het geluid af dat terugleidde naar de blinde paniek uit de kudde. Toen hij zijn ogen open deed waren ze al met zen drieën. Ayana stond zoals gewoonlijk aan de rechterkant van hem. Hij draaide zijn blik kort naar haar en keek dan naar Achilles die schuin voor hem enkele meters verder stond. Hij was echt gigantisch, toch had hij die grootte nog nooit tegenover Avanti gebruikt … merkwaardig maar de beste keuze. Uiteindelijk verscheen ook Xariv, zijn witte vacht onder de bloedvlekken. Het deed het goed te zien dat zijn onderdanen het zo geweldig deden. ‘En daar is ons verloren schaap. Ik dacht al dat je niet zou komen opdagen.’ Sprak hij met een neutraal droge stem terwijl zijn ogen naar Triumph glijden. Nu stonden ze hier allemaal in een ruime cirkel rondom hem. ‘Nu ik jullie aandacht heb.’ Sprak hij met een droge kilte die amper gewoon was te horen bij Avanti. Hij zat duidelijk met frustraties, een hoop dingen die door zijn hoofd gingen, dus niet alleen Thri. En hij was bijna … saai om naar te luisteren. Ze zouden het niet snel merken, ze kende hem niet. Buiten … zijn blik schoot scherp opzij naar Ayana.

‘Hierbij roep ik naar voor Triumph voor het terechtstellen van onbezonnen praktijken.’ Hij lachte bijna gemeen, zijn tanden prikten kort door zijn lippen toen hij zijn mond weer sloot. ‘Wegens het dekken van een merrie zonder mijn toestemming.’ Hij zweeg en blikte kort opzij naar Achilles. ‘Ik ben eraan gewend dat jullie gewoon de regels kennen zonder dat ik ze moet uitleggen. Blijkbaar is hier …’ Hij zweeg terwijl de dreiging naar Achilles verlegde en hem dodelijk aankeek. ‘De informatie niet goed genoeg doorgegeven.’ Er kwam weer een glimlach op zijn lippen en hij lachte kort hard en brutaal. ‘Achilles, altijd even humoristisch.’ Sprak hij hoofdschuddend om het feit dat ook Achilles de informatie had achtergelaten. De stilte die door Vyrantium ging was belanden, er ging zoals altijd een slechte sfeer alleen was het anders nu. Was het door Avanti’s rothumeur? ‘Ik heb zitten denken Thri, aangezien je al waardeloos genoeg bent. Ik ben bereidt je drie mogelijkheden te geven voor ik je overhandig aan mijn uiterst bekwame rechterhand.’ Hij zweeg en keek opzij naar Ayana en glimlachte grimmig naar haar. ‘Als geen ander weet ze het hoe een vernedering enzo in elkaar zit dus mag ze ook de leiding nemen.’ Sprak hij kortaf. ‘En ik ben niet in de stemming.’ Mompelde hij amper hoorbaar, weer meer voor zichzelf, moest hij echt aan werken. ‘Hier zijn je mogelijkheden. Nummer één is je vermoord de merrie of haar veulen eens die geboren is.’ Hij zweeg even zodat het goed tot hem doordrong. Het was een voorstel dat hij de eerste keer had gegeven en wat hij eigenlijk het liefst zag gebeuren gewoon voor de veiligheid. Hij wou iedere mogelijk bron afnemen wat ook maar tot liefde kon lijden. ‘Mogelijkheid twee is je verbanning naar de Loners, men broertje zal vast blij zijn met wat gezelschap.’ Hij grinnikte en kwam langzaam in beweging. Hij beschreef een ruime cirkel rondom Triumph en bekeek hem van alle kanten. ‘Het zou een schande zijn om dat lichaam te moeten missen in mijn kudde, niettemin is je ziel waardeloos.’ Hij glimlachte en bleef de jonge hengst strak in zijn ogen kijken. ‘Optie drie is je brengt me de merrie en ik onderzoek het op mijn manier.’ Dat laatste was met een pak meer dreiging gezegd dan de rest van zijn woorden. ‘Wat zal het worden Thri?’ Zijn ogen fonkelde in een felle lust naar nog meer bloed dan hij die nacht al had verspilt. ‘Ik geef je niet graag af aan Ayana.’ Prevelde hij bijna plezierig. ‘Ze is trager dan me, minder rechtuit. Wat bij mij rechtuit is ….’ Hij zweeg en schoot naar Triumph’s hals en boorde zijn tanden door zijn anderen, rechtuit en pijnlijk. Als snel als hij was gekomen was hij weer weg en stond weer op de plek naast Ayana. ‘is bij Ayana langzaam, een trage pijn onder je huid door.’ Terwijl hij sprak draaide hij zich langzaamaan naar Ayana. ‘Toon het hem Ayana, langzaam en zacht ….’ Prevelde hij vlak bij haar oor. Wat hun termen voor zacht waren. Ayana stond gekend om haar langzame tergende pijn, een geduld dat Avanti nooit heeft gehad. Zijn blik glijd terug naar Thri en hij glimlacht weemoedig …


Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
I give you this and you give me that. [All Shades] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I give you this and you give me that. [All Shades] I give you this and you give me that. [All Shades] Emptyza 23 maa 2013 - 21:39

I give you this and you give me that. [All Shades] Achilles
Ohh wat was de blauwe maan toch mooi als je vanuit de ogen van de ondode kon kijken. Slijm droop van zijn donkere lippen. Zielloze ogen zochten gretig rond een grijns die sterke hoektanden ontblootte was zichtbaar in het mysterieuze schijnsel van de maan. Een rottende lucht kwam met damp van de reus af zijn prooi was al gevonden, zijn eeuwige kennis over het gebied en diens inwoners was gegrift in zijn geheugen.. Het was lang geleden dat Achilles zijn ziel had opgegeven aan de duivel en nog geen dag had de schim er spijt van gehad. Hij hielt van de haat die ieder paard voelde. Hij kickte op de geur van angstzweet die zo zoet in zijn neus rook als hij dichterbij zijn slachtoffer stapte. Elke stap weer een hartslag die oversloeg. Elke stap weer een leven dat stopte..

Bloed was zijn eigen persoonlijke drug hij kon niet zonder en hij kon niet met. Hij had zijn manieren lang geleden laten vallen en was een geworden met het beest in hem. Sinds hij schim was geworden was hij nog 20 centimeter gegroeit wat hem in totaal op 230 centimeter zette. Een echte reus op zoek naar zijn standaard dieetje. Bloed..

Zijn ogen trokken op. De roep van Avanti.. Hij had niet langer woorden nodig om zijn meester te verhoren. Een zieke grijns gleed over zijn lippen. Ja hij wist waar het over ging. Hij schaamde zich wellicht een beetje. Thriumph was een fout begaan die erger was als wat dan ook. Achilles had hem ook ooit begaan en hij had zichzelf ver ter nauwenood uit weten te redden. Maar Thri liet hij niet zo maar gaan er voor. Achilles liet zijn ware gezicht zien.. Hij zou alles vernietigen en alles opgeven om maar perfect bekend te staan bij Avanti..

In een oogknipper stond Avanti grijnzend met slijm druipend over zijn lippen links naast Avanti op zijn plaats. Even schonk hij een grijns aan Ayana voor hij naar voren staarde. Xariv had zijn lol niet op kunnen gaan zo te zien en was ondertussen meer rood als wit. Achilles zelf was bezig met een klein plannetje opzetten. Als dit niet al te lang zou duren hadden de leiders zijn nieuwe liefske niet opgemerkt en ging alles veel simpeler dan hij eigenlijk wou maar ja.

Thriumph zag er uit als een uit het water gevist katje en Achilles lachte even kort op de zieke manier die hij tegenwoordig met zich meedroeg. Zijn grijns werd breder en breder na mate Avanti verder sprak tot hij uiteindelijk enkel nog zijn lage lach uitstootte. De opties deden Achilles even opkijken en zijn oren heen en weer trekken. Maar hij bleef stil tot Avanti over Ayana had gesproken en Achilles haar tegen kon houden om te spreken.

Ogen zwart als de nacht en diep als een eindeloze kuil staarde naar Thriumph. Zijn grijns werd langzaam aan een serieuze blik en het zieke verdween uit zijn ogen. Afgezien van de rottende wonden zou je Achilles als een gentleman kunnen beschrijven. "Wellicht zijn die drie opties niet.. Hard genoeg." Langzaam stapte Achilles rond Thriumph hem doods aankijkend voor Achilles zijn ogen op Avanti richtte. "Thriumph heeft twee van de belangrijkste regels van uw heiligdom vergeten. Niet alleen heeft hij een merrie gedekt zonder uw toestemming maar ook heeft hij gehandeld naar persoonlijke wraak." Iedereen wist het verhaal wel maar toch snoof Achilles nog even en draaide zijn ogen plat naar Thriumph. "Ik zeg dat hier een straf bij hoort die Thriumph tot in de eeuwigheid zal voelen. Een optie vier.. of een extra cadeautje van mij." Met die woorden hief hij met een grijns zijn hoef op en liet hem vervolgens zo hard neerkomen dat de grond trilde. "Zorgen dat hij nimmer meer een fout zoals deze zal begaan." Nogmaals lachte Achilles en staarde Avanti recht aan iedereen zou wel weten waar hij op doelde en Thriumph zou het vast maar wat leuk vinden als zijn voortplantingsorgaan vertrapt werd tot as..


-HEERLIJK DEZE POST-
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
I give you this and you give me that. [All Shades] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I give you this and you give me that. [All Shades] I give you this and you give me that. [All Shades] Emptyza 23 maa 2013 - 21:44


XARiV
Hell has broken loose

Een groezelig wit lichaam schoot door de bossen, naar de grotten die Triumph vorige keer zo mooi had uitgekozen om de 2 merries in te plaatsen voor de blauwe maan. Zijn nieuwe speeltje, Faylice, wachtte daar nog altijd braaf op hem, zoals het haar betaamd werd. De kleine merrie was voor de 2e blauwe maan achter een volgend door de schimmen te pakken genomen, en haar kleine, sierlijke lichaam werd er niet knapper op. De wonden van de vorige maand waren nog niet genezen, en die van deze maand drupten nog van het bloed. Haar vader, triumph, kon trots op Xariv zijn.

Waar was zijn mede schim eigenlijk? Hij was degene die had verzonnen dat ze dit samen zouden doen, en nu was hij nergens te bekennen? Zou hij weer bij die trieste merrie zitten? Het was Xariv niet ontgaan dat er een merrie bezocht werd door Triumph, en dat nog geen maanden later de merrie plotseling drachtig bleek te zijn.. 1+1 was twee, en dat Avanti het opgemerkt had was onvermijdelijk als zelfs de witte arabier het ontdekt had. was dat de reden dat Triumph nergens te bekennen was?

Zijn vraag werd beantwoord toen hij Avanti op zijn troon zag staan, een grote rotsformatie in het midden van Vyrantium. Hij snoof en schoot in galop naar de toegestroomde schimmen. Hij vond zijn plek in de kring, en knikte naar de rest van zijn medeschimmen als begroeting. Zijn blik viel op de enige merrie in het gezelschap, Ayana.. hij had haar nog nooit ontmoet. De rechterhand van Avanti, befaamd om haar spelletjes, haar langzame martelpraktijken. Hij benijdde haar, niet alleen om haar ervaring, maar ook om haar plaats in de kleine kudde.

even bleven zijn ogen op de merrie hangen, dan schieten ze naar zijn leider als hij begint te spreken. Xariv’s ogen dwalen af naar Triumph, terwijl hij on nadenkend aan zijn lippen likt, de smaak van Faylice’s bloed nog op zijn tong. Hoe dom kon Triumph zijn? Het zou nooit in Xariv’s gedachten opgekomen zijn om zoiets te doen, behalve als Avanti het aan hem had gevraagd.

het makkelijkst, en daarbij ook het best voor de kudde, zou het vermoorden van de merrie zijn, daarbij het ongeboren veulen meenemend in de dood. Xariv blikte even naar Avanti, terwijl hij in gedachten al aan het meehelpen was om de merrie een ‘fijne’ dood te bezorgen.

hij danste op zijn plaats toen Avanti, eigenlijk uit het niets, op Triumph af schoot en zijn tanden in zijn hals boorde. Alhoewel het een waarschuwing was, en net zo goed voor Xariv als voor Triumph ; geen domme dingen doen, was hij niet bang. In tegendeel; het wond hem op om te zien hoe zijn leider het bloed liet vloeien, hoe de druppels op Triumph’s vacht parelden. Hij likte opnieuw langs zijn lippen, terwijl een maniakale giechel zijn lippen verliet, haast geluidloos.

Hij blikte opnieuw naar Ayana, toen Avanti haar aansprak. Hij slikte geruisloos terwijl hij zijn spieren voelde aanspannen. ’Ik wil Ayana wel in actie zien..’ prevelde hij op fluistertoon, terwijl zijn donkere ogen van de merrie terug naar Triumph schoten, een grijns op zijn lippen. Hij was benieuwd wat langzaam en zacht zou inhouden, en kon alleen bedenken dat het met gillen en huilen gepaard zou gaan bij de slachtoffers. Een mooi vooruitzicht.

Achilles woorden lieten opnieuw een grijns op de arabier zijn lippen verschijnen, en hij knikte opgelaten, het eens met whatever er besloten zou worden, als het maar zou inhouden dat Triumph meer bloed zou vergieten, of dat hij zou gillen van de pijn. Oh die gillen, het waren heerlijke strelende geluiden voor zijn gevoelige oren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
I give you this and you give me that. [All Shades] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I give you this and you give me that. [All Shades] I give you this and you give me that. [All Shades] Emptyzo 24 maa 2013 - 10:31



Thriumph had zich al geplaatst, al de plek waar zijn vier hoeven zouden komen te staan bepaald, eenmaal hij daar stond wist hij dat dit pijn ging doen. Mentaal en fysiek, en toch bleef hij erbij dat hij dit niet had kunnen weten en hij altijd had geprobeerd zo loyaal mogelijk te blijven. Avanti stond recht voor hem, daarnaast kwam Ayana, ook een merrie waarvoor hij bewondering had. Ze was de rechterhand en wist Avanti te bereiken. Ernaast verscheen Achilles, waar Thriumph woedend op was, nee niet alleen dat, hij was ziedend op Achilles. Zijn hoofd stond iets hoger dan waar hij die normaal had geplaatst. Zijn blik stond trouw op Avanti en als die even naar Achilles glijd verandert de blik in eentje die zo hatelijk is dat Achilles wel bijna pijn moest voelen. Heel lang besteed hij daar geen aandacht aan, in zijn ooghoeken verschijnt een witte, maar groezelige vlek. Xariv. Allemaal smachtend om zijn pijn te horen. Maar niets was minder waar, hij had in zijn verleden vanaf zijn 2 jaar een trainingskamp gehad waardoor hij niet zo makkelijk te pakken meer valt. Toen der tijd vond hij dat verschrikkelijk maar nu zal het hem misschien zelfs nog van pas komen. Hij had in die jaren geleerd om zich te beheersen, vandaar dat hij de stilte koesterde. Stilte was voor hem een puur genot en je hoorde hem nooit spreken als het niet nodig was. Zijn gedachtes schieten weg als hij Avanti hoort praten. ‘En daar is ons verloren schaap. Ik dacht al dat je niet zou komen opdagen.’ Was hij zijn gesprek begonnen, Thriumph keek Avanti strak aan. Dit was zijn straf maar dat hoefde niet te betekenen dat iedereen kon genieten. En nu al was hij zich aan het voorbereiden. Zijn spieren vol spanning, zijn hersenen concentreerde zich op zijn benen en zette ze een voor een neer zodat hij ijzersterk zou staan. En even sloot hij zich af van wat Avanti vertelde, hij hoorde het wel maar negeerde het. De uitleg. Die wist hij zelf ook wel. Een voor een zette hij zijn spieren op spanning, om zo min mogelijk pijn te voelen. Kort sloot hij even zijn ogen. Het proces ging langzaam, het was lang geleden dat hij zich moest voorbereiden voor pijn. Vroeger was het elke dag weer, maar dit was anders. Dit zou hem meer pijn doen, meer dan de happen, de slagen. Als hij zijn naam hoort schieten zijn ogen weer open en negeert hij het verhaal niet langer meer. ‘Ik heb zitten denken Thri, aangezien je al waardeloos genoeg bent. Ik ben bereidt je drie mogelijkheden te geven voor ik je overhandig aan mijn uiterst bekwame rechterhand.’ En zijn aandacht ging weer volledig naar Avanti, Achilles negerend, dat zou afbreuk doen aan de gekoesterder concentratie die hij had over zijn spieren om ze optimaal te controleren. ‘Als geen ander weet ze het hoe een vernedering enzo in elkaar zit dus mag ze ook de leiding nemen.’ De opmerking deed hem niks, hij wist het wel, maar Ayana zou hem straffen. ‘Hier zijn je mogelijkheden. Nummer één is je vermoord de merrie of haar veulen eens die geboren is.’ Een korte huivering gleed door zijn lichaam. Zorgvuldig nam hij die opmerking in zich op. ‘Mogelijkheid twee is je verbanning naar de Loners, men broertje zal vast blij zijn met wat gezelschap.’ En toch was deze mogelijkheid voor hem nieteens een mogelijkheid. Hij zou ten alle tijden onder Avanti willen dienen. Avanti was intussen hem vanaf alle kanten aan het inspecteren. ‘Het zou een schande zijn om dat lichaam te moeten missen in mijn kudde, niettemin is je ziel waardeloos.’ En hij bleef Thri strak aankijken, en daar was een sprankje dankbaarheid voor het compliment over zijn lichaam, alhoewel dat al snel over is, want de rest was blijkbaar waardeloos. ‘Optie drie is je brengt me de merrie en ik onderzoek het op mijn manier.’ Hij wist dat als hij echt van de merrie hield dat hij dan voor optie 2 koos. Maar wat was het waard? Nee, als hij mocht kiezen wist hij de opties al. Avanti zal wel kiezen hoe of wat er dan zou gebeuren. ‘Wat zal het worden Thri?’ Even liet hij zijn keuze nog een keer overwegen, maar uiteindelijk gaat het wel om zijn leven. En als hij keuze 1 koos dan zal hij risico hebben tot het gek maken van zichzelf. En keuze 2 al helemaal. "3." Sprak hij, niet meer woorden verspillend dan dat nodig was. Hij sprak het zonder geluk, zonder haat, zonder loyaliteit, zonder woede, zonder blijschap. Zonder emoties kort gezegd. Zijn stem was kil, hard en je kon er niks in horen. Precies en Thri wist dat hij nog maar kort nodig had om zijn concentratie exact op zijn controle te focussen. Nog even tilde hij een been op die nog wat verzwakt leek te zijn. Totaal gefocust liet hij Avanti over zich heen komen. ‘Ik geef je niet graag af aan Ayana.’ Thriumph wist dat het niet meer lang zou duren of het eerste bloed van hem zou stromen, en zich buiten zijn lichaam wanen. ‘Ze is trager dan me, minder rechtuit. Wat bij mij rechtuit is ….’ Als zijn tanden door zijn hals snijden spant de jonge schim zijn halsspieren uit en tot zijn opluchting houd hij zichzelf onder controle. De stekende pijn vervaagd en vloeide weg. Geen moment had Thri zich bewogen, zich laten horen. Zijn blik op oneindig. ‘is bij Ayana langzaam, een trage pijn onder je huid door.’ Weer een rilling gleed door zijn spieren, maar heel even. ‘Toon het hem Ayana, langzaam en zacht ….’ En Thri bleef naar Avanti kijken, recht, strak maar wel eerlijk en trouw, dit was zijn straf die hij zou moeten ondergaan.

Als hij Achilles ziet bewegen schiet zijn blik op de grote hengst. Zijn ogen schieten meteen vuur, en als hij achter hem langs loopt kijkt hij een kort moment naar Ayana die zijn straf zou lijden. "Wellicht zijn die drie opties niet.. Hard genoeg." Een diepe grom verliet de keel van Thriumph, een grom die meer zei dan alle woorden dat konden. De diepe haat was te voelen en het straalde van hemzelf af als Achilles begint te praten. "Thriumph heeft twee van de belangrijkste regels van uw heiligdom vergeten. Niet alleen heeft hij een merrie gedekt zonder uw toestemming maar ook heeft hij gehandeld naar persoonlijke wraak." En het was maar om het er in te wrijven, Avanti had het zojuist allemaal uitgelegd. En toch moest Achilles het nog eens doen. "Ik zeg dat hier een straf bij hoort die Thriumph tot in de eeuwigheid zal voelen. Een optie vier.. of een extra cadeautje van mij." Klonk zijn stem weer, ziekelijk. "Zorgen dat hij nimmer meer een fout zoals deze zal begaan." Nog een grom verliet Thriumphs keel, nog harder als de vorige, dat was iets wat nog ziekelijker was dan Achilles. De smerige schijnheil die alles deed voor Avanti, iedereen voorloog. Hij deed het gewoon express, het eerst niet mededelen, dan het doorgeven en dan.. Hij rilde nog eens, mocht dat zich voordoen, dan zou hij strijden totdat hij dood was om dat te behouden. De opmerking van Xariv negeerde hij volkomen. Zijn blik stond weer gericht naar Avanti maar tegelijk ook naar Ayana. Zij zouden die beslissing maken. En toch bleef hij beide trouw aankijken, zijn blik was niet verandert, er was hoogstens een spanning op alle spieren een voor een verschenen maar die vloeide al snel weg. Terwijl de twee gapende gaten in zijn machtige hals amper te zien waren door zijn heldere bloed.


Bam 1270 xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
I give you this and you give me that. [All Shades] Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: I give you this and you give me that. [All Shades] I give you this and you give me that. [All Shades] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

I give you this and you give me that. [All Shades]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Give my gun away when it's loaded
» Give me a new chance to make it right
» I don't give a damn [Reducto]
» Normally, i never give my secrets away, but this time.. ~ Morax
» The war is won || All Shades

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: I give you this and you give me that. [All Shades] A2tpGgU :: » Archive :: Ferelden-
» CHATBOX