IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 20:14

Nee, volgensmij niet. Heb er ook last van namelijk..

Wilde net vol enthousiasme mijn benen voor de eerste keer gaan epileren, lukt het niet omdat die haartjes te kort zijn. -_-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 20:59

Daar gaat de enthousiaste poging. ;-)

Ik en Bo werken de laatste details af aan ons nieuwe charries, happy Bro's Vitrus en Virtus <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 21:10

Halleluja, Actieforum doet lastig!!
Header valt weg, verschillende buttons verdwijnen of doen het niet. -_- *ZUCHT*
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 21:25

Brooooo's Virtus en Vitrus <3<3 heb bijna kadertje af, met pijn en moeite want phoeee het doet zooo lastig hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 21:26

Sorry voor mijn inactiviteit, door het werken bij de bakker en Belle verzorgen
schiet ik tijd te kort om nog op bmh te komen maar binnen twee weken daar ik op volle toeren meer.
Ik heb het nieuwe rangensysteem gezien en t'ziet er super uit, ik ga me nog niet aanmelden
omdat ik niet weet of ik met Ven een hoge functie kan waarmaken.
Oh en dit is Belle:
Belle en mijn zelfgemaakte touwhalster! :

Slaapwel iedereen... ik voel me echt een beetje schuldig door jullie zo in de steek te laten :C
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 21:27

Zo mooie madam Evelien! Echt schoon beestje!

En je moet Vengeance aanmelden, ik meld Leventian ook aan! Councillor staat lager dan leider en Veng is al leider dusja. DOEN! =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 21:30

Ik zal het haar zeggen^^ T'is echt een lieve, een echt droompaard.
En ik zal er morgen eens naar kijken Jen^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 21:39

ik baal een beetje dat ik Diablo nog niet kan laten terugkomen (of dat ik hem misschien niet kan laten terugkomen) en ik ben zoooo slecht in nieuwe chars maken :') hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 21:40

maar wrm niet dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 21:40

Ik baal van actieforum, sebiet overweeg ik echt nog om over te stappen (wat ik al gedaan heb) XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 21:42

Ik            word                       gek                                               . : }
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 21:42

wauw mooi paardje Evelien! yaay, krijg opeens een inspiratieboost volgensmij
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 21:50

Diablo is veel te leider-actie gericht om zich nog op BMH te vertonen als kuddepaard :p Dus waarschijnlijk gaat Diablo terug naar Cherry Oak en moet ik nog wat brainstormen voor een nieuwe char voor BMH. Hij zou het mentaal gewoon niet kunnen accepteren dat hij weer 'normaal' is, zeker nu hij op CO terug al zijn waterkrachten heeft :p En ik wil mijn rots in de branding niet manisch depressief laten worden :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 23:56

Iemand zin in een topicje? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptydi 16 jul 2013 - 23:58

net er een postje uitgekregen, verwacht je stuk of 400 woordjes, heb je e r 932.... Ö, ik viel bijna van me stokkie af : }
Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptywo 17 jul 2013 - 9:13

Uhu. Dat heb ik nou nooit xd. Ik ben al blij als ik er 400 woorden uit krijg! Maar ja, oefenen baart kunst, niet waar? Bam, ik begin wel weer actief te worden hiero.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptywo 17 jul 2013 - 10:16

Zoveeel! En ik moet daarop posten, phooee! =P

Ja is waar, oefening baart kunst! Vroeger kom ik ook maar bij 200 woorden schrijven en dat trok echt op niets qua inhoudt, nu ist al veeeeel beter. =P
Jippie, word maar lekker actief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptywo 17 jul 2013 - 10:21

Whahahaha true, goodluck Jenn, hoop dat je er wat mee kan!

Jaaaah actief worde!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptywo 17 jul 2013 - 10:25

Yuaaah ik wordt actief Very Happy.
Damn. Nu ben ik 15 en moet ik weer 364 dagen wachten voor ik weer jarig ben. En ik voelde me gister helemaal niet jarig....

Heeft er iemand zin in een topic?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptywo 17 jul 2013 - 10:26

Ik kan er zeker wat mee!
Alleen haar laatste vraag "Hoe?" Ze wil iets doen maar wat? Dat kan ik er niet uit afleiden. =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptywo 17 jul 2013 - 10:39

doen!!
en nog gefeliciteerd, ik heb de 5e 15 geworden, ennnn ik heb nu een baantje Very Happy


Oh, dat "hoe" was hoe ze zich kon gaan doen met haar ziel ipv haar lichaam, haar ziel laten redeneren, en die te vertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptywo 17 jul 2013 - 10:46

Ik wil wel actief worden, maar zonder reacties op topics lukt dat niet xd. Ik ga nog een topic openen met Nala.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptywo 17 jul 2013 - 10:47

Spreek anders plotjes af? Dan krijg je zeker weten antwoord Very Happy, ik ben op dit moment gewoon erg druk, dus sorry ):
Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptywo 17 jul 2013 - 10:48

Oh het was niet beschuldigend bedoelt van dat reacties xd. Ja, een plotje is wel een leuk idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Emptywo 17 jul 2013 - 10:50

Dan kan je ook wat afspreken (:, nee ik zou graap willen maar tja, als ik teveel topics op me hals neem eindig ik met het antwoorden van helemaal niks meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 35 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 35 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 35 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX