IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 10:50

Ik heb nog een plotje openstaan, voor als je interesse hebt (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 10:51

Dat zou leuk zijn!! Want jullie waren beide op zoek toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 10:59

Zo, gepost met Nala. @Romy, ik zag je plotje al ja. Ik had wel met Legolas die hopeloze romanticus willen doen, maar Banaan was me voor xd. Maar ik heb al zelf een idee voor een plotje met Legolas. Die zullen jullie snel zien Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:07

Jammer, haha. Prachtige manip btw van Nala
Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:09

Vond m ook mooi idd. Was echt blij toen ik toestemming had gekregen om m te gebruiken xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:11

leukleuk, actiefheid hier!! En als jullie nog mensjes naar hier kunnen trekken is dat alleen maar mooi!! *ben er zelf ook me bezig (:*
Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:21

Omg omg omg. Was net weer op Hyves na twee jaar ofzo. Kom ik op het profiel van me Crush, staat er zo'n blog met van die vragen; 1 wie ben je? 2, zijn wij vrienden? 3, hoe kennen wij elkaar? 4, heb je een crush op mij?
Ik had echt iets van ik ga het in vullen en bij vier zo van; JAAAAAA
Maar ik durfde toch niet....
*Zucht* Jongens....
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:22

whahahahha XD

ik kijk noooit meer op hyves whaha, alleen facebook
Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:36

Blergh, nu zit ik dus met dat vervelende gevoel in me buik dat je hebt als je op iemand bent... Fijn.
Maar het is echt raar, want hij is de buurjongen van me neef, en ik zie hem dus alleen als mijn neef of zijn moeder/vader/broer jarig is. En toch ben ik op hem. En als ik die gast dan lang niet zie wordt ik op iemand van school (Meestal) en als ik dan weer naar een verjaardag ga wordt ik heel zenuwachtig en dan als ie binnen komt is t echt van, "Oh ja. Jij was ook héél leuk" maar hij is echt zo een perfecte jongen voor mij. Als iemand vraagt op wat voor jongens val je, kan ik zo een foto van hem laten zien. "Op dát soort jongens val ik"
Zo. Nu heb ik het verteld. Bam. En nog heb ik dat gevoel nog. ARGH!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:38

Ooooh ik ken je gevoel helemaal, mijn vriendje woonde in zuidlimburg, en ikke in gelderland... mijn vader had besloten zijn eerste schoolvriendinnetje op te zoeken, na lang geen contact te hebben gehad, en ee nvan haar zoons, tja, dat was het wel meteen en dus daar ist ook gelijk aangegaan, en toen moesten we iedere x lang wachten voordat we weer een weekje bij elkaar konden zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:42

Uhu. Maar hij weet (als het goed is...) niet dat ik op m ben. Maar nu ik er over na denk. Misschien weet hij het wel. Maar hij deed heel aardig laatste keer dat we elkaar zagen op de verjaardag van me tante (24 juni, weet het nog precies xd.) Ach ja. Me neefje is in september jarig. Nog maar twee maandjes Very Happy En dan zie ik hem weer. Misschien moet ik het dan maar gaan zeggen. Misschien ook niet. Neeeh. Denkt niet.
Lol ik praat met mezelf xd. Nuttig
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:47

whahaha ik ken je gevoel, dat is zo kut, maar wij gingen toen praten zegmaar toen de rest weg was en toen gebeurde het, dus ik zeg gewoon vragen, als hij niet heel vaag tegen jou doet Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:49

Als ik t durf xd. Nee maar vorige keer deed hij wel lief tegen me. Maar volgensmij heeft hij wel door dat ik m leuk vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:50

dan komt het goed, lef hebben Very Happy maar alst enemaal zo is... dan ist lovely Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:53

Lol, ik kan je verzekeren dat al sik daar ben geweest ik terug hier kom en dan zeg; "Bo, ik ben der weer geweest. Het was heel leuk. Maar ik heb niets gezegt," en om dezelfde reden; omdat ik hem als vriend zie, en ik ben bang dat ik het verpest als ik zeg dat ik op m ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 11:54

Dan zeg dat erbij, als je eerlijk bent ... Very Happy eerlijkheid is het beste
Terug naar boven Ga naar beneden
FantasyFair

FantasyFair

Profile
Number of posts : 291
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 12:00

Ja, ach, ik zie het wel over twee maanden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 12:03

whahaha balen is dat!

oh volgens mij moet ik nog posten, dan moeten we dat maar even gaan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 12:16

Ik weet nu bijna zeker dat het aan mijn laptop ligt dat ik geen afbeeldingen meer kan zien, want op mijn iPod lukt het nog wel gewoon. Misschien ga ik mijn laptop dan toch maar eens helemaal opschonen *zucht* xD

Dit was geen tegen-mijzelf-gesprek xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 12:17

ik kan heel veel buttons enzo ook niet meer zien, net zoals de header, dat ligt aant actieforum jammer genoeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 13:21

Het is wel vreemd dat ik het dan op mijn iPod wel de header kan zien, maar sowieso weet ik dat er een probleem met mijn laptop is xD
Hopelijk lost Actieforum dit snel op, want hierdoor kan ik moeilijker bij mijn inbox komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 13:22

tja /inbox volgens mij, ik doe ook als ik opt forum moet zijn achter de hoofdlink /forum erachter, xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 13:22

same here, de buttons bovenin doen het niet.. ik moest op de gok op 'forum' klikken :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 13:23

bij mij staat er helemaal niks whaha, maarja het ligt niet aan de lay
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Emptywo 17 jul 2013 - 13:44

Tot straks mensjes, ik ga even wat eten en daarna postje voor Legolas afmaken :3

Byee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin Topic - Pagina 36 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin Topic Onzin Topic - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 36 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin Topic - Pagina 36 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX