IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Wie kan mij helpen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Shyvana

Shyvana

Profile
Number of posts : 182
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptywo 23 sep 2015 - 18:50

Ik heb dus een prachtige afbeelding gevonden die ik graag bewerkt zou willen hebben. Ik ben namelijk een gigantische kneus met photoshop en dan ziet het er niet uit Embarassed

Ik had Mimi gevraagd om een mooi en passend kader te maken.

Wat de foto betreft? Dat maakt mij echt niets uit. Leef je erop uit. Als het paard maar zichtbaar blijft Surprised

Wie kan mij helpen? Tumblr_lgzy156xUi1qfa6tyo1_1280

http://40.media.tumblr.com/tumblr_lgzy156xUi1qfa6tyo1_1280.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariëlle

Mariëlle

Profile
Number of posts : 601
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptywo 23 sep 2015 - 19:03

Wat wil je precies aan de afbeelding veranderd hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyvana

Shyvana

Profile
Number of posts : 182
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptywo 23 sep 2015 - 19:35

Yurameki schreef:
Wat wil je precies aan de afbeelding veranderd hebben?

Een donkerdere achtergrond (alsof deze door nacht rent) en wellicht een soort teken achtig iets voor het paard, zoals het logo? Mag, maar moet niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariëlle

Mariëlle

Profile
Number of posts : 601
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptywo 23 sep 2015 - 19:41

Je bedoelt een manipulatie ???

Ik wil best iets voor je maken. Maar ik kan het pas vrijdagochtend uploaden.In verband met geen internet hebben morgen. Ik weet niet of er haast bij is?

En zal ik een aantal aanpassingen doen aan het paard? Oogkleur veranderen? aftekeningen toevoegen? Just let me know Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyvana

Shyvana

Profile
Number of posts : 182
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptywo 23 sep 2015 - 20:37

Oh! Zo stoer dat je zoiets kan O-O Ik faal zo hard T^T

Maar de oogkleur mag felgroen of felblauw. En eventueel een veer in de manen die erbij matched?

En vrijdagochtend is goed hoor. Ik denk dat als mimi het officiële plaatje gebruikt dat ik nog net handig genoeg ben de nieuwe afbeelding erin te zetten. En anders moet ik ook Mimi vragen even te wachten Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariëlle

Mariëlle

Profile
Number of posts : 601
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptywo 23 sep 2015 - 20:38

Komt goed! Ik ga aan de slag ermee
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptywo 23 sep 2015 - 20:44

Ik lees het hoor! Ik wacht wel.op Marie en anders maak ik zo even een sheet voor je met alleen de naam? Dat je al kan beginnen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariëlle

Mariëlle

Profile
Number of posts : 601
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptywo 23 sep 2015 - 23:09

Hoop dat dit een beetje voldoet aan de eisen Smile ?
Als je nog iets aangepast wilt hebben hoor ik het graag

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t34.0-12/12033843_10152993024811782_714344478_n.jpg?oh=dbdfe8437f058062a30dc48749c45307&oe=56059D8B
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyvana

Shyvana

Profile
Number of posts : 182
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptydo 24 sep 2015 - 8:42

OMG! Yurameki! OMG! Hij is zoooo prachtig! Ik ben verliefd... thank you so much =3

-tears of happiness-
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptydo 24 sep 2015 - 17:27






s h y v a n a

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui.

Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna. Sed consequat, leo eget bibendum sodales, augue velit cursus nunc, quis gravida magna mi a libero. Fusce vulputate eleifend sapien. Vestibulum purus quam, scelerisque ut, mollis sed, nonummy id, metus. Nullam accumsan lorem in dui. Cras ultricies mi eu turpis hendrerit fringilla. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; In ac dui quis mi consectetuer lacinia.

Nam pretium turpis et arcu. Duis arcu tortor, suscipit eget, imperdiet nec, imperdiet iaculis, ipsum. Sed aliquam ultrices mauris. Integer ante arcu, accumsan a, consectetuer eget, posuere ut, mauris. Praesent adipiscing. Phasellus ullamcorper ipsum rutrum nunc. Nunc nonummy metus. Vestibulum volutpat pretium libero. Cras id dui. Aenean ut eros et nisl sagittis vestibulum. Nullam nulla eros, ultricies sit amet, nonummy id, imperdiet feugiat, pede. Sed lectus. Donec mollis hendrerit risus. Phasellus nec sem in justo pellentesque facilisis. Etiam imperdiet imperdiet orci. Nunc nec neque. Phasellus leo dolor, tempus non, auctor et, hendrerit quis, nisi.

In her eyes
Flowers could be seen


Code:
[center]<table style="width:400px; border: 1px thick #000000; background-position:top; background-repeat:no-repeat; background-color:#0e0017" background="http://i.imgur.com/LshRnwf.png" cellpadding="5" cellspacing="25"><tbody><tr><td><div style="padding-top:240px; padding-left:5px; padding-right:5px" align="justify"><font style="font-family: times; font-size: 12px;   line-height: 15px; color: #777971; letter-spacing: 1px;" color="#000000"><br>
<br>
<div style='text-align: justify; text-shadow: 5px 0px 5px #242323;  color:#777971; color:#fff; font-family: Trajan pro; font-size: 26.75px; line-height: 90%;'><center>
s h y v a n a</div><div style='text-align: justify; text-shadow: 0px 0px 2px #242323;  color:#5f5f5f; font-family: Georgia; font-size: 12px; line-height: 95%;'>
Hierzo komt de tekst te staan!

<div style='text-align: justify; text-shadow: 5px 0px 5px #242323;  color:#777971; color:#fff; font-family: Trajan pro; font-size: 13px; line-height: 90%;'><center>In her eyes
Flowers could be seen</div></p><p></p></font></div></td></tr></tbody></table>[/center]
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariëlle

Mariëlle

Profile
Number of posts : 601
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptydo 24 sep 2015 - 17:33

Nice mims!
Terug naar boven Ga naar beneden
Soepsas

Soepsas

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptydo 24 sep 2015 - 17:34

Zo'n gave manip (en natuurlijk ook een gave sheet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariëlle

Mariëlle

Profile
Number of posts : 601
Status : Active
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Emptyvr 25 sep 2015 - 9:28

@Shyvana

Ik heb hier nog een keer de originele versie van de manipulatie.
Deze heeft een betere kwaliteit en is ook grote qua pixels

Wie kan mij helpen? 28wfkv9
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Wie kan mij helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kan mij helpen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Iemand die me wil helpen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Wie kan mij helpen? A2tpGgU :: » Archive :: Completed Art-
» CHATBOX