IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Iemand die me wil helpen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Iemand die me wil helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Iemand die me wil helpen? Iemand die me wil helpen? Emptydo 15 nov 2012 - 19:07

Hey,

Ik heb nieuw karakter! Velkan <3
Maar zijn uiterlijk is behoorlijk ingewikkeld dus zal niet zomaar een plaatje
vinden om te gebruiken. Of tenzij iemand een manip wil maken of iets in die
aard om hem wat visueel voor te stellen ... als je dat wil mag je dat altijd
melden, zou je heel dankbaar zijn.

Kvroeg me af of iemand toevallig een gewoon mooi kader kon maken waarin
ik kan beginnen typen. Met zijn naam bovenaan (Velkan Valerius). Zo heb ik
al iets ...

You're the best!!!

Grts Jennifer
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Iemand die me wil helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Iemand die me wil helpen? Iemand die me wil helpen? Emptydo 15 nov 2012 - 22:56

Iets kleins even snel in elkaar gezet weet niet of je het wat vind maar ja x3



Velkan Valerius



Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. "Duis aute irure dolor in reprehenderit," in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. "Duis aute irure dolor," in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Code:
<table align="center" width="500px" style="background-image: url('http://fc04.deviantart.net/fs9/i/2006/150/3/b/Texture_by_dreamtheorystock.jpg');"><tr><td><div style="margin: 20px; color: #FFFFFF; font-size: 9px; background-color: #000000; text-align: justify; padding-left: 30px; padding-right: 30px; filter: alpha(opacity=70); -moz-opacity:0.7;  opacity:0.7;">

<div style="font-family: georgia; text-transform: uppercase; color: #FFFFFF; font-size: 15px; background-color: #000000; border-bottom: 5px solid #2f2f2f; filter: alpha(opacity=50); -moz-opacity:0.5;  opacity:0.5; text-align: center;">[font=georgia] Velkan Valerius[/font]</div><center>[justify]


TEKSTHERE
[/justify]<center>
</div></td></tr></table>

Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Iemand die me wil helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Iemand die me wil helpen? Iemand die me wil helpen? Emptyza 17 nov 2012 - 19:02

Thank you sweetie!! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Iemand die me wil helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Iemand die me wil helpen? Iemand die me wil helpen? Emptyza 17 nov 2012 - 19:08

Ik wil als het moet wel een manip proberen maken =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Iemand die me wil helpen? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Iemand die me wil helpen? Iemand die me wil helpen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die me wil helpen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Wie kan mij helpen?
» Kan iemand....
» [Looking for] Iemand die een manipulatie zou willen maken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Iemand die me wil helpen? A2tpGgU :: » Archive :: Completed Art-
» CHATBOX