IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Het Back on Track Onzin Topic!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Shyvana

Shyvana

Profile
Number of posts : 182
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptywo 14 okt 2015 - 15:19

Oef, net een pas de deux geschreven. Bek af, dood op... Daar ging me inspiratie XD Nou ja, ben ik weer wat rustiger op BMH hea lieve menskes?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptywo 14 okt 2015 - 15:28

oeh erg leuk Shyvana, voor welke klasse?

ik ga rustig door met typen

ben heeuwl erg aan t twijfelen of ik een char erin breng of niet Bonfire
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptywo 14 okt 2015 - 17:12

Les kunstgeschiedenis kan soms zoooo saai zijn....
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptywo 14 okt 2015 - 17:25

Oh god Eve ik heb t met je te doen, zelf heel klein beetje gehad en tja : } , maargoed sws was geschiedenis niet echt iets voor mij ofzo xD


Ik heb 3x gepost vandaag, en ga zo er nog eentje doen, ik hoop dat t enigszins leesbaar is voor iedereen  maar:
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Its-something-rage-face-240x180
: }
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptywo 14 okt 2015 - 19:32

Good evening peepzels! Balloon

Ik heb net even inkopen gedaan bij de McDonald's voor de komende week dat ik op vakantie ben. In Frankrijk hebben ze geen frietsaus zoals hier in NL, dus ik moet goed voorbereid zijn : }

Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptywo 14 okt 2015 - 20:18

Lies Clown bij de lidl/emte (weet even niet welke) verkopen ze die gele frietsaus gewoon in knijpflessen, is stukje goedkoper.

ik zit lekker series te kijken met 5 cavia's om me heen en 1 boze die apart in zn kooi zit : }
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptywo 14 okt 2015 - 20:46

En smaakt die precies hetzelfde? Want ik heb ooit die van de Remia gehad en die was echt niet te harden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptywo 14 okt 2015 - 22:14

nou misschien niet 100% maar komt zeker dicht in de buurt. Remia ben ik ook geen fan van Neutral  dit is van Big American ofzo, gewoon merkloos dus Clown

k ga bedje toe Sleep
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptywo 14 okt 2015 - 22:18

Ik moet morgen toch naar de Lidl dus dan zal ik gelijk eens gaan kijken c:

Slaap lekker, Dimphy <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptywo 14 okt 2015 - 23:25

@Bo, ik kan je zeggen dat het geen standaard geschiedenis lessen zijn. Wij zien kunstenaars en vandaag waren het performance artists, daar zitten gestoorde mensen tussen hoor (en veel te veel naakt!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptywo 14 okt 2015 - 23:29

Ik ga maar eens mn bedje in goodnight <3
Eve veel.plezier met je naakte mensen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Seiko

Seiko

Profile
Number of posts : 6
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptywo 14 okt 2015 - 23:55

Eindelijk mn onderwerp af xD
Ookal is het maar een line art met kleuren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve

Profile
Number of posts : 1903
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 5:49

Goedemorgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 6:15

Koude morgen brrrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo

Profile
Number of posts : 2551
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 6:57

Goedemorgen iedereen, vandaag de hele dag weg naar een keuring Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Banaan

Banaan

Profile
Number of posts : 1356
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 7:31

Goodmorning! Straks naar de paardjes en daarna wiskundetoets ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan

Daan

Profile
Number of posts : 190
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 7:57

Goedemorgen allemaal :'D Gelukkig zijn voor nu alle presentaties and shizzle klaar, aankomende week vakantie en dan ga ik weer lekker kunnen posten <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Celes

Celes

Profile
Number of posts : 118
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 8:57

ik moet echt eens beginnen kijken om hier mezelf aan het werk te zetten D; maar heb het zo druk en weet nog geen geschiedenis XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 9:07

@Noemi, waarschijnlijk gaan Bo en ik vanmiddag wat adoptables maken. Misschien dat die je wat kunnen helpen? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Shyvana

Shyvana

Profile
Number of posts : 182
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 9:27

@Mimi is het moeilijk om Adoptables te maken? Want wil kijken of ik familie kan maken van Don Romero (Dus afstamming van Aeron compleet maken?) en hopen dat ik Don Romero en Shyvana met elkaar kan verbinden als neefje/nichtje ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Celes

Celes

Profile
Number of posts : 118
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 9:52

Mimi schreef:
@Noemi, waarschijnlijk gaan Bo en ik vanmiddag wat adoptables maken. Misschien dat die je wat kunnen helpen? Razz

hm misschien ^^ ik zal dat in de gaten houden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 10:00

@Syl, Er is opzich al best een familie voor Don he dus moet je even mee oppassen Razz
Sowieso van vaders kant is iig al helemaal bedacht.

Maar adoptables zelf maken is niet zo'n probleem. Tenminste vind ik.
De adoptables die ik voor Del's lijn had waren pittig simpel. Met Bo gaan we chars designen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celes

Celes

Profile
Number of posts : 118
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 10:02

mimi: je deed me in het begin aan iemand denken XD ze noemt ook michelle en heeft ook een ava van de char die jij nu hebt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 13:01

Oh lol x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Femke

Femke

Profile
Number of posts : 359
Status : Active
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Emptydo 15 okt 2015 - 13:15

School is uitputtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Het Back on Track Onzin Topic! Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Back on Track Onzin Topic!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 13 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Het Back on Track Onzin Topic!
» Het Back on Track Onzin Topic!
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Het Back on Track Onzin Topic! - Pagina 13 A2tpGgU :: » Archive :: Chats-
» CHATBOX