IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

her heat was amazing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: her heat was amazing her heat was amazing Emptywo 29 feb 2012 - 14:38

so much fire that it burned my wings ♥

Ik zit al een tijdje met idee in mijn hoofd om het verleden van één van mijn nieuwe karakters uit te werken. Dit karakter is de dochter van mijn onstuimige Flight (zoon van Myou en Avareth), maar is anders dan een gewoon paard, omdat haar moeder een Venann is (zie spoiler), hierdoor verschilt ze in uiterlijk enigszins van normale paarden, maar mist ze ook in een groot deel het vermogen om emoties te ervaren en daarmee om lief te hebben.

Ze is geboren uit één van Flights vele passionele opwellingen waarin hij een kortstondige romance beleefde met één van de Venann merries. Hij bleef echter niet bij de kudde voor haar, maar omdat hij iets vond in een andere hengst. Iets wat hem nieuwsgierig maakte en vastgeketend hield. Enkele weken na de geboorte van Mirë zocht de merrie opnieuw Flights aandacht, maar hij had hier geen behoefte aan. De ruzie escaleerde in zulk ernstige mate dat hij de merrie van de kliffen gooide en zo zijn beeldschone dochter moederloos achterliet.

Radicaal als Flight is, bande hij de actie vrijwel meteen uit zijn geheugen en hij verliet de kudde. De gevoelens die hij voor de mysterieuze hengst gehad had, werden naar de donkerste diepte van zijn ziel verbannen en het hele voorval werd vergeten. Het viel hem dan ook niet te verwijten dat hij geen idee had waar het kleine ding vandaan kwam dat enkele weken later voor zijn neus stond. Tegen al zijn gewoontes in heeft Flight Mirë als zijn dochter aanvaard, haar meegenomen en groot gebracht. En nu zijn ze samen in BMH.
Echter, de Venann is Flight en zijn dochter niet vergeten.


Ik zoek dus mensen die in deze verhaallijn willen meespelen. Dit mogen gewone paarden zijn, of de meer ongewone paarden van de Venann. Bedenk echter dat wanneer je een Venann speelt deze minder tot geen vermogen hebben tot het ervaren van emoties en zij de wereld zien als iets levends: ze staan dus heel anders in het leven dan andere paarden wat de communicatie vaak moeilijk maakt en wederzijds onbegrip veroorzaakt.

Karakter 1
Voor de mysterieuze hengst heeft Flight een wereld geopend die hij nooit eerder kon aanschouwen: een wereld van emoties die zo heftig en alles overheersend zijn dat het hem doodsbang maakt … maar ook nieuwsgierig. Als iemand interesse heeft om deze hengst te spelen, is hij in eerste instantie voor Flight naar BMH gekomen, maar het mag ook zo zijn dat hij daar een ander (hengst of merrie) ontmoet en daar wat mee opbouwt en zijn interesse voor Flight verliest, oid

Karakter(s) 2
Er zullen paarden zijn die Flight zullen haten om wat hij gedaan heeft: voor de Venann is zoiets als moord veelal ondenkbaar en het alleen achter laten van een veulen al helemaal. Veulens zijn heilig. Hierdoor zal er misschien een (of meer) Venann achter hem aan gekomen zijn om wraak te zoeken en mogelijk zelfs om de inmiddels volwassen merrie terug te halen.

Delaney (Mimi): had een relatie met de mysterieuze hengst, maar hij heeft haar laten vallen voor Flight en nu is ze in BMH voor een wraakactie op Flight.

Karakter 3
Ik zit ook te denken aan een jonge hengst (misschien ook een 'halfbloedje'?) die rond dezelfde tijd als Mirë geboren is bij de Venann en die haar maatje was, tot ze weg ging, en nu in BMH is om haar terug te vinden. Misschien dat ze verliefd kunnen worden, maar omdat ze allebei een zeker gebrek aan begrip en ervaring van emoties hebben dat ze hier heel erg mee worstelen, omdat ze totaal niet weten hoe ze er mee om moeten gaan.

Karakter 4
Verder is Mirë opgegroeid in BMH, ik zou het ook wel leuk vinden als er in die tijd een merrie of hengst is geweest die verliefd op haar is geworden, maar omdat Mirë de emotie van het verliefd zijn niet begrijpt, is ze nooit op deze toenadering in gegaan. Nu is echter ook de jonge Venann terug en begint ze meer over liefde te ontdekken en beantwoordt ze zijn avances wel, wat jaloezie oproept bij het bewuste BMH paard (drama, yay!)

Meer suggesties en ideeën zijn natuurlijk altijd welkom (:

Uitleg van de Venann
Spoiler:

NB: Met uitzondering van Libertad en Mirë zijn pegasussen niet toegestaan op BMH (en deze twee mogen überhaupt niet vliegen). De gave van de Venann om vleugels op te roepen is daarom vele generaties geleden verdwenen en ze bezitten slechts nog de kleine aftekeningen op de schoft als herinnering hieraan. Een enkeling kan het echter voorkomen dat deze gave terugkeert bij een halfbloed: Libertad en Mirë zijn hiervan het bewijs.


Laatst aangepast door NK op ma 5 maa 2012 - 21:07; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptywo 29 feb 2012 - 21:15

oke, ik stel dus Libertad voor.

Cremello hengst met heldere blauwe ogen.

Zijn grootouders zijn Romano x Mayalynde, en zijn ouders zijn Swartnenth x Elegancia, waarvan Swartnenth de zoon is van Romano en Mayalynde. Als Swartnenth en Elegancia beiden een vos zijn (wat ook niet in strijd is met de kleuren van de Venann) dan zou er in RL een cremello uit kunnen komen. Als Elegancia dan een volbloed Venann is, en Libertad een halfbloed?

Ik moet er wel bij vermelden dat Libertad in een normale kudde is geboren maar daar is verjaagd omdat zijn kleur hem een gemakkelijk doelwit zou maken. Hij is toen gevangen genomen door indianen op zeer jonge leeftijd, aangezien hij erg kostbaar was vanwege zijn vleugels. Echter viel hij niet te breken, en na een aanslag op het indianen kamp is hij verdwenen. Hij weet dus eigenlijk niks van zijn verleden (behalve eventueel vrienden die hij onderweg heeft gemaakt, of nog uit de kudde kende)

Hij is nu beste vrienden met Thowra en Faolin, en hij is verliefd op Faolin, kijk maar of je er iets mee aan kunt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptywo 29 feb 2012 - 21:23

Misschien dat Elegancia achteraf zich schaamde voor haar romance met een 'gewone' hengst en weggevlucht is uit de kudde om het veulen ergens anders leven te geven, zodat ze niet in schande hoefde te leven ofzo?

Mirë en Liby kunnen elkaar in ieder geval leren kennen (: Misschien dat ze een verbondenheid voelen omdat ze allebei buitenstaanders zijn, bovendien buitenstaanders die hetzelfde vreemde gemeen hebben: namelijk het kunnen oproepen van vleugels? Niet per definitie geliefden ofzo, maar dat ze wel een klik hebben? Mirë was trouwens heel jong, een paar maanden misschien, toen ze bij BMH kwam, als Libertad haar betrapt heeft op de vleugels (op een ongelegen moment) kan hij haar misschien begeleid hebben in het leren verbergen van de vleugels en zijn ze als een soort broer en zus geworden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptywo 29 feb 2012 - 21:36

Dat laatste idee vind ik wel heel leuk, dat Libertad haar geleerd heeft om haar vleugels te verbergen (:

Maar in ieder geval leuk dat Libertad ergens bij hoort, haha ik wist niet zo goed wat ik met zijn vleugels aan moest, had er geen verhaal voor, en dit past hem goed. Een halfbloed Venann, ik ga eerst overal antwoorden, en desnoods de niet lopende topics even sluiten, en kan dan misschien wel een berichtje plaatsen voor Mirë ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptywo 29 feb 2012 - 21:42

Rustig aan, ik ga toch niet meer posten vandaag (:
En zo zie je maar weer: de meeste verhalen komen vanzelf ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyzo 4 maa 2012 - 21:26

Hmm ik vind het wel een hele leuke verhaallijn,
heb je iets voor me, misschien meet een van mijn bestaande accounts,
en anders zou ik nog wel een nieuwe willen maken voor bijv. Karakter 3 ofzo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyma 5 maa 2012 - 13:21

Als ik tijd heb, zal ik vandaag even kijken wie/wat/hoe jouw karakters zijn en dan zal ik er 's even mijn gedachtenspinsels op loslaten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyma 5 maa 2012 - 14:01

Haha ok is helemaal goed voor mij Smile
Ik denk niet dat je Achilles kan gebruiken.
Aangezien hij schim is. Maar voor de rest zouden Calliope, Theron en Delaney wel mogenlijk zijn,
Alle drie heel ander karakter dus zie maar wat je het liefst wil
Sowieso heb ik er ook niet veel op tegen als ze je niet aanstaan ofzo om een nieuw karakter te maken ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyma 5 maa 2012 - 15:36

Okay, ik heb gelezen en heb wel wat suggesties (:
Eerste is voor Theron, namelijk als karakter 4, want ik kreeg de indruk dat het best wel een macho hengst is om het zo te zeggen en dus ook makkelijk jaloers kan worden en tegelijk mans genoeg is om een merrie te claimen en niet zomaar op te geven. Lijkt me dus zeker een leuk karakter om wat mee op te bouwen, mocht je daar interesse in hebben.

Verder had ik voor Delaney ook een suggestie in mijn hoofd, namelijk dat de hengst die haar 'bevrijd' en verraden heeft een Venann is, wat zijn onverwachte omslag ook kan verklaren. Misschien de hengst op wie Flight verliefd werd, en dat hij Delaney voor Flight verlaten heeft en dat ze nu wraak zoekt, of misschien dat ze een klik had met een ander paard, die haar vertelt heeft om wraak te nemen op Flight en Mirë terug te halen.

Ik weet niet of je zelf nog ideeën/suggesties had en wat jij leuk vindt? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyma 5 maa 2012 - 15:50

Hmm voor Dell vind ik vooral heel leuk.
Al, De hengst die del Bevreed had ook haar moeder ge-
Maar daar hoeft Del niet uit geboren te zijn als je dat niet wilt.

Del was onvoorwaardelijk verlieft op de hengst die haar bevreed dus is dat ook een heel leuk idee. Over Theron moet ik nog even nadenken x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyma 5 maa 2012 - 16:03

Ik vind het geen probleem als Del geboren is uit die hengst (t is trouwens best *ehh* weird dat zij dan later nog een (dood) veulen met m krijgt xD), maar dan zou ze dus wel een halfbloedje zijn, hoeft verder niet veel uit te maken, maar goed Razz Maar als je dat leuk vindt, dan kunnen we dus doen dat Delaney een wraakactie uitkomt voeren op Flight, of misschien zelfs op Mirë (in de hoop hem via Mirë te raken?) en dan zen we wel hoe t loopt als ze uiteindelijk een topic krijgen ofzo x) wees creatief

Voor Theron was ook maar een suggestie, je moet niks doen wat je niet wilt Wink En ik hoop stiekem dat er ook nog wat andere mensen mee gaan doen, dus misschien dat er iemand anders is die die rol liever op zich neemt (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyma 5 maa 2012 - 16:23

Ik weet ik had hele rare inspiratie toen ik Dell maakte x'D
maar zag echt helemaal voor me hoe ze naar dat veulen keek en haar hart zich vulde met woedde en jaloezie enzo x'D

achja, voor Dell heel graag dit plekje, echt heel leuk zo <33
en via Mirë hem te raken is heel leuk idee.

Theron tja, daar moet ik echt nog even over nadenken en als er dus een andere hengst komt die die plek wil overnemen graag anders wil ik die wel doen met Theron Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyma 5 maa 2012 - 21:01

Dan staat dat voor Dell vast (: leuk! En Theron zette we op de reserve lijst (niet dat ik daar werkelijk aan doe, maar oke, you get the point Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyma 5 maa 2012 - 21:51

Zoals je zelf al had gezegd; Rhys zou heel goed passen bij karakter 3. Echter zal ik dan zijn hele aanmeldings formulier om moeten gooien, op de basis van zijn karakter na.

En ik heb je hulp wat nodig voor het uitvogelen hoe ik die halve emoties het best kan beschreven en spelen, dat is iets waar ik nu een heel lastig beeld bij heb. Verder is het alleen maar heerlijk hem ook bezig te houden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyma 5 maa 2012 - 22:03

Ahjoh, heeft t beheer weer wat te doen (A)

Ik ben er zelf ook nog niet precies overuit hoe ik dat precies wil spelen, vooral omdat ze wel emoties voelen, maar gericht op andere dingen, ze kunnen bijvoorbeeld verliefd worden op de natuur, maar ervaren dat niet bij een paard (maar als halfbloedjes komen ze tot de ontdekking dat ze dat wel kunnen). Ik denk dat we t beste gewoon kunnen proberen, die dingen komen bij mij het beste uit door maar gewoon te doen. Wat ik nu doe met Mirë is dat ze vooral probeert om te emoties te herkennen bij anderen, en het echte begrijpen nog maar even achterwege laten. En verder, tsja, waar een normaal paard blij van wordt, blijft Mirë vaak vrij neutraal onder, terwijl ze wel heel verdrietig kan worden over bijv. een steen die in het water is gerold, omdat ze het idee/geloof koestert dat hij dan verdrinkt.

Kortom: ik weet het ook nog niet precies, aldoende leert men ^^ hihi. Ik zou t wel super leuk vinden als Rhys Mirës maatje van is, hij is precies wat ik me voorgesteld had (tenminste, dat realiseer ik me nu, nu ik zijn karakter heb gelezen: alsof de puzzelstukjes op zn plaats vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyma 5 maa 2012 - 22:20

Haha. Ik wil het best proberen ^^. En dan gaandeweg een karakter opbouwen dat ik kan spelen zoals het bedoeld is. Wordt wel echt worstelen met die gevoelens.. Maar gezien hij dus ook bij de Venann is opgegroeid zal hij wel zo ongeveer op dezelfde manier tegen een hoop dingen aankijken, al zal hij op een andere manier proberen uit te vinden hoe zijn gevoelens precies werken en wat het allemaal betekend..

Uhm. Ben benieuwd hoe het allemaal uit gaat vallen xD.

Ik ga nieuw ding in elkaar knutselen om naar Ali of Waz of wie dan ook te sturen die de boel voor me aanpast _o-

Edit:
Maar gezien hij ook een half bloedje is heeft hij ook een 'aftekening' van vleugels op z'n schouder/schoft zitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyma 5 maa 2012 - 22:26

Hey Nicky, als ik de tijd vind he zal ik dan een reference sheet maken voor het soort 'paard' de Vennan? Dan teken ik zeg maar wel, geef jij gewoon de tekst en maak ik wat moois, dan hoef je het niet constant zo uit te schrijven, kan je gewoon het plaatje laten zien ^^

Kan ik Mirë als voorbeeld gebruiken, heb ik voor haar ook direct een plaatje gemaakt
Moet ik wel tijd hebben..
en moet je het wel leuk vinden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptydi 6 maa 2012 - 10:48

@Sapph: kan maar hoeft niet, dat is een eigen keus (: halfbloedjes mogen compleet op hun gewone paard ouder lijken, maar ook op de Venann ouder

@Ali: OMG! that would really be cool *droooool*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptydi 6 maa 2012 - 10:53

Hun kleuren variëren van heel licht goudbruin vos tot heel donker bruinzwart, wit, zwart en andere variaties als palomino, valk en isabel komen niet voor.

Wat mag nou niet en wat wel? Voor volbloedjes? En zijn er regels voor halfbloeden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptydi 6 maa 2012 - 10:55

Gewoon even benieuwd wat je er zo van vind ^^

Rhys
Venann hybrid | Stallion | Bronze eyes | Bronze wing marking on shoulder | Rank 1 | Sapphire

Character: Kind, loving, peaceful, protective and realistic.
Over het algemeen is Rhys een hengst die met haast iedereen wel overweg kan. Of het nu normale paarden betreft, iemand van het volk van zijn moeder of iemand die net zoals hij een halfbloed is. Echter ervaart hij daardoor wel enig onbegrip met bepaalde emoties die door zijn lijf kunnen gieren, die hem bezig houden terwijl hij er tegelijkertijd helemaal niets van snapt. Sommige emoties en gevoelens heeft hij uit kunnen vinden, snapt hij van onder tot boven, maar dit zijn ze nog lang niet allemaal.
Nieuwe ontmoetingen treed hij ondanks zijn aparte verschijning –hoog op zijn benen, korte maar compacte rug, grote ogen en smalle hals– altijd met een vriendelijke glimlach tegemoet. Hij gaat dan ook uit van de goede wil van een ander, vanuit zijn optiek de enige manier om een eerste ontmoeting goed te laten verlopen. Daarnaast speelt zijn jeugd hier ook een grote rol bij. Als geen ander heeft hij geleerd hoe moeder natuur en al haar leven lief te hebben, waaronder dus ook de partijen waar zijn ouders tot behoren. Hiermee komt ook dat hij anderen belangrijker vind dan zichzelf. Ben je eenmaal belangrijk voor hem, of het nu op een vriendschappelijke manier, liefde of een familieband betreft, dan is hij bereid alles voor je te doen. Voor Rhys is zijn leven helemaal niets waar zonder diegene om je heen die het speciaal maken.
Toch blijft hij ook met een realistische kijk op het leven rondlopen, in zeven sloten tegelijkertijd zal hij ook niet zomaar lopen. Maar haast alles kijkt hij met optimisme tegemoet, natuurlijk uitzonderingen daar gelaten.

Past:
In zijn jeugd zijn niet echt noemenswaardige gebeurtenissen geweest. Natuurlijk heeft hij zoals haast ieder wel gezocht naar wie hij is en wat het allemaal betekend, maar slecht heeft hij het nooit gehad. Ook is zijn jeugd anders geweest dan die van vele anderen. Geboren en getogen bij de Venann heeft hij hun kijk van de wereld overgenomen, beter weet hij ook niet. Echter is er maar een iemand geweest met wie hij goed overweg gekund had, iemand net zoals hij, een halfbloed. Lang van haar gezelschap heeft Rhys niet kunnen genieten, het lot had haar van hem weg getrokken en hem alleen achter gelaten.
De drang om diegene te zoeken die hem als geen ander begrijpt heeft ervoor gezorgd dat hij naar vele kalme en vredige jaren op zoek is gegaan naar deze merrie. Hoe ze er tegenwoordig precies uit zag wist hij niet, alleen dat ze net zoals hij lange benen had, een smalle hals, grote ogen en een korte maar compacte rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptydi 6 maa 2012 - 11:01

Sounds cool to me ^^heb geen op- en aanmerkingen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptydi 6 maa 2012 - 11:11

Oke, mooi ^^. Dan vraag ik Ali m aan te passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptydi 6 maa 2012 - 11:12

perfectperfection schreef:
Hun kleuren variëren van heel licht goudbruin vos tot heel donker bruinzwart, wit, zwart en andere variaties als palomino, valk en isabel komen niet voor.

Wat mag nou niet en wat wel? Voor volbloedjes? En zijn er regels voor halfbloeden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptydi 6 maa 2012 - 11:18

Voor halfbloeden zijn er geen regels.

Wat is toegestaan voor volbloeden zijn de kleuren tussen de lichtste variant van vos (dus zelfde kleur manen/staart als (licht/roodbruine) vacht) tot de donkerste variant bruin (bijna zwart). Al het andere is niet toegestaan (zwart, wit, cremello, appaloosa, bont, valk, isabel, etc)
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Emptyza 7 apr 2012 - 14:38

Damn, te laat om dat Venann veulen te spelen (a) Zijn er nog karakters vrij eventueel? (Ik zou liever geen personage spelen die Flight haat) (a)..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
her heat was amazing Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

her heat was amazing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» ღ Amazing stars
» Isn't that just amazing. [Nyxerinn]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: her heat was amazing A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX