IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

her heat was amazing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
her heat was amazing - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing - Pagina 2 Emptyza 7 apr 2012 - 14:55

Ik zit ook te denken voor nog een char, miss dat dr iets mee kan? En anders komt ie ooit wel haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing - Pagina 2 Emptyza 7 apr 2012 - 15:09

Als jullie nou even aaangeven, wat jullie ongeveer willen spelen (hengst, merrie, half bloed, volbloed of gewoon paard en wat voor soort (mogelijke) relatie met Mirë en/of Flight), dan ga ik wel even brainstormen voor ideeën en dan komen we vast ergens uit ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
her heat was amazing - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing - Pagina 2 Emptyzo 8 apr 2012 - 13:39

Ik zou graag nog 'ns een merrie spelen, maakt niet of het vol-, halfbloed of gewoon paard is, misschien iets met jaloezie/liefde/gebroken vriendschap/.. Maar jij kent jouw Flight en Mirë het best om te weten wat 'r best bij past natuurlijk, laat je maar gaan ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing - Pagina 2 Emptyzo 8 apr 2012 - 15:25

Iets met een vleugje drama dus, nou, met Flight moet dat zeker goedkomen, haha, ik ga er ff over brainstormen vanavond Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
her heat was amazing - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing - Pagina 2 Emptyzo 8 apr 2012 - 22:01

Oké, ik kijk ernaar uit Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
her heat was amazing - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing - Pagina 2 Emptydi 10 apr 2012 - 11:20

Iets dramatisch met Flight is trouwens niet heel moeilijk, heb wat verschillende voor de handliggende opties: een vroegere relatie, of een vriendin die hij van de een op de andere dag zonder enige verklaring of waarschuwing verlaten heeft. En hoe langer het geleden is, hoe groter de kans is dat Flight haar ook radicaal vergeten is: het ene moment kan hij erg op iemand gesteld zijn, het volgende moment heeft hij wel wat beters te doen – en is spoorloos (en vermoedelijk definitief) verdwenen. Zij kan hem gaan zoeken en is zo in BMH beland, of is toevallig in BMH terecht gekomen en loopt m tegen het lijf.

Wat ook een mogelijkheid is, is om een veulen van hem te spelen: hij heeft er ongetwijfeld meerdere rondlopen en aangezien Flight het verband niet legt over waar veulens vandaan komen en zich niet lang genoeg aan iemand bindt om bij diegene te blijven, zal hij al zijn veulens waarschijnlijk klakkeloos in de steek hebben gelaten. Misschien een wraakzuchtige moeder en/of een dochter die juist graag wil weten wie haar vader is? Of andersom (misschien dat jij de ene wilt spelen en iemand anders de ander).

Of *ehm* misschien een merrie met wie al een aantal keer een korte relatie/vriendschap heeft gehad, maar ze gaan steeds ieder hun eigen weg en komen dan weer bij elkaar terug. Soms herinnert Flight haar, soms ook niet (wat uitloopt op ruzie). Misschien dat zij zich wil binden, maar hij niet, waardoor als ze bij elkaar zijn, hij haar in feite aan het lijntje houdt (maar hij realiseert zich niet), om haar vervolgens keihard in de steek te laten. Of zij loopt uit frustratie bij hem weg – en hij moet vervolgens niks meer van haar weten (en is haar dus op zo'n moment ook echt weer vergeten, tot zij terugkomt en het verleden weer weet wakker te schudden).

En toen was het wel gedaan met mn inspiratie xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
her heat was amazing - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing - Pagina 2 Emptydi 8 mei 2012 - 22:04

Uhm.. Ik zit een beetje met mezelf in de knoop..

Aan de ene kant vind ik Rhys een geweldig leuk karakter en de hele verhaallijn en het plot eromheen is fantastisch. Maar toch ligt dit karakter me niet en vind ik het heel lastig hem te spelen.

Ik twijfel dus of ik hem hier zou aanbieden zodat iemand die hem wél kan en wil spelen hem over kan nemen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
her heat was amazing - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: her heat was amazing her heat was amazing - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

her heat was amazing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Isn't that just amazing. [Nyxerinn]
» ღ Amazing stars

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: her heat was amazing - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX