IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

The start of a whole new life in a wonderful place. ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptydi 1 mei 2012 - 17:49

Shylar
Zuchtend en moe van het lange rennen en wandelen stapte ik onrustig verder.
Ik kende deze plek maar net en vertrouwde het amper. Na een ruzie met m'n grootmoeder ben ik weggelopen, heb een briefje achtergelaten en weg was ik, weg van mijn oude leven. Ik kon het niet meer aan, alle pijn en verdriet dat me aangedaan werd was teveel. Nooit werd er iets over andere familieleden gezegd of gepraat, al zeker niet over m'n vader..

En nu wandelde ik hier alleen, met m'n domme hoofd ook om weg te lopen.. Maar ik kan niet meer terug, nee, ik gá ook nooit meer terug...

Ik ging tegen een stevig uitziende boom staan, deed mijn ogen dicht en luisterde naar de geluiden. In de verte hoorde ik hoefgetrappel en gezucht. Niks om me zorgen over te maken.
Ik ging neerliggen, pfoe, ik ben echt moe!
Toen viel ik langzaam maar vredig in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 10:13

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
Het kwam tegenwoordig nog maar amper voor dat E'vesdar zich in dit gebied bevond, hij had het überhaupt nooit zo gehad op de bergen. Maar nu hij een leiderspositie aangeboden had gekregen had hij zich totaal verhuisd naar de derde rang. Enkel voor Lye'et kwam hij nog deze kant op, hij wilde zeker weten dat alles goed met haar ging, en het liefst had hij haar zo snel mogelijk bij hem in de rang. Maar waarschijnlijk zou dat nog even op zich moeten laten wachten. Net als Lye'et, die vredig in slaap was gevallen. E'vesdar stond op het punt om te vertrekken naar zijn eigen gebied toen hij half struikelde over een merrie die blijkbaar midden op het pad in slaap was gevallen.

Zijn oren gaan plat in zijn nek en zijn lichaam neemt een verdedigende positie aan. Hij moest nog behoorlijk wennen aan zijn nieuwe positie, vooral zijn sociale capaciteiten moest hij behoorlijk bijsnijden. Wanneer de ogen van de merrie op hem gericht zijn werpt hij haar een vrij pissige blik toe, voor het zelfde geld was E'vesdar in een galop op haar af gestormd, hij had geen behoefte aan een stom ongeluk. 'Misschien een beter idee om een andere plek te zoeken om te slapen?' Hij heft zijn wenkbrauw en maakt aanstalten om weg te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 12:00

Shylar
Ze hoorde de harde stem van de hengst die opeens voor haar stond. ' Misschien een beter idee om een andere plek te zoeken om te slapen?' zei hij. Ik keek hem een beetje arrogant aan omdat hij zo pissig keek. 'Oh, kan wel. Alleen lag ik net zo lekker hier.' Ik draaide met m'n ogen en ging recht staan, toen zag ik pas echt hoe groot hij was.

Ik bekeek hem van zn hoeven tot zijn hoofd en ging daarna een beetje aan de kant staan grazen. Ik ben van nature niet zo'n merrie die veel praat, al zeker niet tegen een hengst. Met zijn oren plat in de nek en verdedigende houding zag ik toch dat hij vanbinnen heel wat minder aanstaanjagend leek dan van buitenaf. Hij had iets, maar wat dat was kon ik niet beschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 12:05

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
E'vesdar zijn amber gekleurde ogen lichten voor een moment gevaarlijk op, en worden dan weer kalm. De merrie gaf hem een arrogante blik en hij heft zijn brede hoofd iets hoger. Het was nu pas enkele weken dat hij leider van de derde rang was, maar ergens had hij toch wel verwacht dat de paarden zouden weten wie leiders waren en wie niet. Misschien was ze hier nieuw? Hij briest en zet een stap achterwaarts, de spieren kronkelen onder zijn bezweette zwarte vacht en zijn ogen laten geen moment haar blik los.

Waarom E'vesdar de positie als leider had gekregen was nog steeds een vraag voor hem, maar hij nam er meer dan genoegen mee. het voelde fijn om eindelijk weer eens ergens voor te leven, hij had weer een doel en dat voelde fijn. E'vesdar zijn lichaam staat nog altijd aangespannen, en zijn aandacht is volledig op de merrie gericht. 'Het is een goed idee om dicht bij de kudde te blijven zo vlak voor de blauwe maan. Daar ben je het veiligst.' Ondanks dat dit niet zijn rang was voelde hij wel dat het zijn verantwoordelijkheid was om het haar te melden.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 12:16

Shylar
Ik voelde zijn ogen op mij gericht, ergens voelde ze dat hij op de een of andere manier belangrijk was hier. Maar ik kon het gevoel niet thuisbrengen, dit kom ik wel nog te weten. Ik keek in zijn goud/amber-gekleurde ogen. 'Het is een goed idee om dicht bij de kudde te blijven zo vlak voor de blauwe maan. Daar ben je het veiligst.' De blauwe maan, daar had ik wel is over gehoord. Maar het probleem was dat ik niet wist waar ik naartoe moest. Ik keek hem lichtjes bang aan met m'n diepbruine bijna zwarte ogen. Ik wist dat de Blauwe maan gevaarlijk was, zeker voor een nieuweling zoals ik. 'Toevallig ben jij het eerste paard dat ik hier op m'n weg tegenkom, ik zou niet weten waar naartoe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 13:40

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
De angstige blik die overslaat in de ogen van de merrie maken dat E'vesdar iets kalmeert en zijn agressieve houding langzaam laat varen. 'Ik breng je wel terug naar de kudde' Zijn stem is een tikkeltje bot, wat kortaf, maar wie E'vesdar een beetje kende wist dat hij het beter bedoelde dan dat het over kwam. Hij had de laatste paar dagen al meerdere keren de roddel horen gaan dat E'vesdar de kudde wel veilig hield maar geen idee had hoe met de paarden op te gaan, en in combinatie met de onvoorspelbare Flight als Beta was dat geen fijne beleving voor de kudde. Misschien dat daarom zijn humeur betere dagen had gekend.

Hij baalde dat de leider van de eerste rang hem was gesmeerd, het was immers zijn taak om nieuwelingen in te lichten over de mutanten van de blauwe maan, maar zoals het er nu uit zag moest E'vesdar die taak op zichzelf nemen. 'Je kent het verhaal van de blauwe maan?' Zijn stem is verzwakt naar een wat vriendelijkere toon en zijn ogen hebben de hardheid verloren, hij was oprecht bezorgd over de kudde paarden, al was het het laatste dat hij deed, het was tenminste een doel om voor te streven.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 14:04

Shylar
Ik zag dat hij ontspande, wat me gerust stelde dat ik bij hem best veilig kon zijn. Nogtans was zijn stem nogsteeds naar de botte kant toen hij zei dat hij me terug naar de kudde zou brengen. Ik knikte voorzichtig. Ik bekeek hem nog eens helemaal, waarom komt hij me zo bekent voor? Hij zei 'Je kent het verhaal van de blauwe maan?', Zijn ogen verloren de hardheid. Ja, dat verhaal is me bekend. zei ik met nogsteeds een licht bang stemmetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 14:12

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
Het was niet zijn bedoeling geweest om haar angst aan te jagen en ergens voelde hij zich bar slecht dat haar stem zo angstig en klein klonk. Een zucht ontglipt hem en hij heeft zijn robuuste hoofd, hij wilde zich verontschuldigen maar wilde zich eveneens niet verlagen tot een bepaald niveau. Hij zet zijn lichaam in een stap en knikt naar haar, of ze hem zou willen volgen. 'Het is goed dat je het verhaal kent, want het is waar en je kan je er beter goed op voorbereiden. Jullie rang zit op dit moment zonder leiders, dus het is goed om je klaar te maken om te vluchten of te vechten. Zorg er voor dat je genoeg hebt gegeten en dicht bij een water bron blijft' Waarom hij dit met haar deelde wist hij zo snel niet, maar hij had het gevoel dat hij iets had goed te maken, en liever had hij geen schuld bij anderen.

'Je weet dat het rangen systeem je bescherming kan bieden?' Hij doelde op het feit dat je veilig bent in rang vier.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 14:33

Shylar
Hij gaf het teken dat ik hem moest volgen, dat deed ik. Ik hoorde dat m'n rang momenteel zonder leider zat. Oh leuk was dat. Ook gaf hij me wat raad.
Ik voelde me alweer wat rustiger en m'n stem werd weer normaal. 'Je weet dat het rangen systeem je bescherming kan bieden?' Ik wist alleen dat je in rang vier helemaal veilig was & dat je in rang een het grootste doelwit was. Maar ik knikte en stapte naast hem terwijl ik rustig rond me keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 14:56

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
De merrie had maar weinig te vertellen en ergens begon E'vesdar weer wat onrustig te worden, hij zou erg blij zijn als hij de merrie af kon zetten en weer terug naar zijn eigen kudde kon. Maar ergens voelde dit totaal fout, en eigenlijk zou hij even een gesprekje met haar moeten aanknopen, maar dit was iets wat hij maar moeilijk kon. Hij was niet zo een vlotte prater, meestal zei hij juist datgene dat hij niet moest zeggen. Uiteindelijk besluit hij maar om het simpel te houden. 'Ben je al lang hier?'
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 15:08

Shylar
Ik voelde dat hij weer lichtjes onrustig werd maar toch wat wou zeggen. Ik keek hem rustig aan hopend dat hij minder onrustig zou worden. Tenslotte ben ik zelf geen echte prater maar toch had ik het gevoel dat met hem wel te praten viel. 'Ben je al lang hier?' zei hij. 'Nee, ik denk nog geen halve dag aangezien je me half slapend hebt gevonden.' Ik grinnikte, dacht terug aan zijn verdedigende houding en pissige stem toen hij bijna bovenop me struikelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 15:44

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
Hij kon een kleine grinnik niet onderdrukken en hij richt zijn ogen op de merrie. 'Mijn oprechte verontschuldiging' een charmante grijns siert zijn lippen en hij heft zijn hoofd. Een zachte bries verlaat zijn lippen, gezelschap was zo slecht nog niet. 'Waar kom je vandaan?' Opnieuw een vraag, maar dit maal met oprechte interesse, zijn ogen glijden over haar gelaat en met een half lachje wacht hij op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 16:25

Shyler
Een charmante grijns verscheen op zn gezicht waardoor ze het niet kon laten om nog even in z'n ogen te kijken. 'Mijn oprechte verontschuldiging' zei hij. Ik grinnikte weer zacht en ademde de natuurlucht in. 'Waar kom je vandaan?' hoorde ik hem geintresseerd vragen. Van het platteland, een klein dorpje genaamd Liverwood, meer noordwaards van hier.' zei ik met een lach. 'Jij bent van deze streken raad ik?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 20:32

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
Haar grinnik was zacht maar klonk hem als muziek in de oren, het was maar weinig dat E'vesdar zich zo openlijk en vriendelijk op stelde richting een merrie, en heel even overwoog hij of hij toch fout zat, dat niet elke merrie hetzelfde is. Maar hij besluit op zijn hoede te blijven, uiteindelijk joegen merrie's je altijd de chaos in. Toch kan hij er niks aan doen dan te glimlachen als ze hem aan kijkt. 'Ik moet je teleur stellen-' hij grijnst '- Ik kom van een land, ver, ver weg' Dat hij het liever niet had over zijn verleden verteld hij er niet bij, maar dat hij niet meer verteld toont waarschijnlijk wel aan dat hij ook niet meer wilt zeggen. 'E'vesdar is de naam trouwens, leider rang drie'
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 20:54

Shylar
Zijn glimlach stond in m'n geheugen gegrift, nog nooit had ze dit gevoel gehad. Het gevoel dat ze écht iemand vertrouwde, al zeker niet bij een hengst. Hij grijnsde weer toen hij zij dat hij van een heel erg ver land kwam. Ik knikte en begreep dat hij er niet meer over wou zeggen.
Dus E'vesdar was zijn naam, hij was tevens de leider van rang drie. Daarom voelde hij dus speciaal aan dacht ze. 'Shylar, leider van de - paarden - die - graag - midden - op - het - pad - slapen - en - waar - meestal - bijna - iemand - over - struikeld.' grapte ik weer met een lichtblozend en lachend gezicht. Ik kon het niet laten, Ik móest hem weer zien lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 21:51

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
Een vrolijke lach verlaat zijn lippen, en voor het eerst sinds tijden voelt hij hoe hij lichtjes ontspant. Zijn goudkleurige ogen vinden de hare en hij knikt. 'Aangenaam Shylar, zij die paarden doet struikelen' Hij grijnst en laat zijn ogen over haar lachende gezicht gaan, ze was zo vreselijk nog niet beseft hij. Misschien was dit goed, misschien was het een goede stap in de sociale richting, vrienden maken. Hij geeft haar zacht een duwtje en heft zijn hoofd weer omhoog. Zijn ogen twinkelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptywo 2 mei 2012 - 22:04

Shylar
Ik keek weer in zijn prachtige ogen. 'Aangenaam Shylar, zij die de paarden doet struikelen' waren zijn woorden terwijl hij me zacht een duwtje gaf. Ik gaf een duwtje terug. 'Als je duwt kan je zo op de grond liggen met je hoefjes naar boven gericht, ik ben sterk.' zei ik met een brede glimlach. Ik keek nog is goed naar E'vesdar, naar zijn goudkleurige ogen, naar de witte markeringen op zijn gezicht, naar de spieren die rollen onder zijn vacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptydo 3 mei 2012 - 12:17

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
Met een grote grijns kijkt hij naar de ranke merrie naast hem, ze scheelde ongeveer 20 cm (?) in hoogte en E'vesdar zijn spieren waren wel een tikkeltje verder ontwikkeld. Daarnaast had E'vesdar jaren als vechter gediend voor zijn leider, dus zijn technieken waren goed uitgewerkt, hij wist hoe hij iemand onderuit kon halen, en was er goed in geworden. Hij was in vechter in vlees en bloed, en hij vroeg zich af of de merrie hem uitdaagde of een echte waarschuwing gaf. Hij hield het maar op het eerste en grijnst een waterige lach bloot. 'Ik zou maar oppassen met zulke grote praatjes. Als ik die bedreiging door geef aan mijn mede-leiders dan kom je nooit hogerop' Hij grijnst plagend en stapt krachtig door.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptydo 3 mei 2012 - 12:21

Shylar
Ze voelde zich stoer naast hem, maar zijn grijns liet haar weer half smelten. 'Ik zou maar oppassen met zulke grote praatjes. Als ik die bedreiging door geef aan mijn mede-leiders dan kom je nooit hogerop.' zei hij plagend. 'Wie dreigt er nu he, E'vesdar? Het was een grapje, denk je echt dat ik jou neer kan leggen? Je bent bijna 20cm groter en ik ben maar een merrie.' zei ze met een lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptydo 3 mei 2012 - 12:36

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
Een heldere lach verlaat zijn lippen en hij grijnst 'oke, oke, je hebt gelijk.' E'vesdar had echter wel ontzettend veel krachtige merrie's gekend, drie hadden er onder hem gediend toen hij nog werkte voor de leider. En dan was er nog Lye'et, mooie lieve Lye'et die alles tegen had gehad en er weer bovenop zou komen. Ze was fysiek misschien niet de sterkste maar ze was absoluut mentaal één van de sterkste merrie's die hij kende. Ze was dan ook één van de weinige merrie's die zich zijn vriendin konden noemen. E'vesdar had het niet bepaald op vrienden maken. 'Vertel een Shylar, je bent hier vast niet heen gekomen om een dutje te doen?' Hij grinnikt en kijkt haar weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptydo 3 mei 2012 - 13:05

Shylar
Hij lachte weer. 'Oke, oke, je hebt gelijk.' Ja ik weet dat ik gelijk heb, ik heb ooit 1 hengst de grond getoond. Maar dat was dan ook met een héle goeie reden.. Maar aan hem werd ze liever niet herinnerd, hij had teveel gedaan en dan die ene nacht..
'Vertel eens Shylar, je bent hier vast niet heen gekomen om een dutje te doen?' E'vesdar's stem rukte haar uit haar gedachten. Ze keek in zijn ogen. 'Nee, eerder om weg te zijn van alles, weg van m'n verleden.' zei ik met een kleine glimlach. Ze kon er niks aan doen maar ze moest telkens glimlachen als hij haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptydo 3 mei 2012 - 13:39

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
Van een slecht verleden wist E'vesdar alles, dus hij maakte geen inbreuk op haar privacy en liet het voor wat het was. 'Met die instelling ben ik hier ook gekomen' Hij glimlacht naar haar en wend zijn blik dan weer af. 'Ik weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben. Het is hier erg mooi' Zijn gouden ogen vinden de hare weer en hij lacht. Hij laat zijn ogen over het pad gaan en ziet dat de kudde in zicht komt. Hij zou haar hier af kunnen zetten, maar hij besluit even met haar mee te lopen tot aan de kudde, ze was erg fijn gezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptydo 3 mei 2012 - 14:06

Shylar
'Met die instelling ben ik hier ook gekomen.' zei hij en wende daarna zn blik af, ik knikte begrijpend. 'Ik weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben. Het is hier erg mooi.' 'Ja, dat denk ik ook en het is hier inderdaad heel mooi.' zei ze dromerig. Toen hij weer naar me keek en lachte lachte ik terug. Ik zag dat er verderop al paarden stonden, maar heel diep in haar zei een stemmetje dat ze nog niet bij hem weg wou, ze vertrouwde hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptydo 3 mei 2012 - 22:22

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
Hoe idioot het hem ook in de oren had geklonken, hij had al vaker gehoord dat paarden hem snel vertrouwde, maar dat was voor het ongeval geweest. Hij wend zijn blik even af wanneer zijn gedachten terug gaan naar die dag, maar al snel wuift hij elk beeld weg, hij wilde nooit meer terug keren in die chaos. 'Wel, hier is de kudde' Hij glimlacht beleefd en zet zijn robuuste lichaam in stilstand, zijn oren priemen naar voren en zijn ogen zijn op haar gericht. Een wind speelt met zijn manen en hij draait zich een kwartslag. 'we kunnen ook nog een stukje verder lopen als je dat zou willen-' hij wend zijn blik af '-als je tijd hebt natuurlijk, je mag me ook altijd op zoeken in Anderfels'
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Emptydo 3 mei 2012 - 22:39

Shylar
De kudde kwam dichter en dichter in zicht. Even zag ik E'vesdar zijn gedachten wegdwalen maar toen stond hij stil. 'Wel hier is de kudde.' Waarop hij beleefd glimlachte. De wind blies hm'n voorlok over mijn ogen. 'we kunnen ook nog een stukje verder lopen als je dat zou willen, als je tijd hebt natuurlijk, je mag me ook altijd op zoeken in Anderfels' Hij wendde zijn blik af. Ik dacht na, vannacht was het blauwe maan en ik voelde me ongelofelijk veilig bij hem. 'Als je het niet erg vind blijf ik nog liever wat bij jou.' zei ik met een zachte bijna fluisterende stem. Ik keek naar boven, hopend dat hij zou begrijpen dat ik bang was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

The start of a whole new life in a wonderful place. ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» A new start.
» A new start, something new
» I'm New In This Wonderful World
» Just a simple kind of wonderful, of ordinary miracles.
» Let's start again

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: The start of a whole new life in a wonderful place. ~  A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX