IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

The start of a whole new life in a wonderful place. ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Emptydo 3 mei 2012 - 22:52

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
Hij kon haar niks beloven natuurlijk, als de blauwe maan aan brak zou hij terug naar zijn kudde moeten. Dan zou hij alles opzij moeten zetten en zijn leven op het spel zetten om maar zo veel mogelijk paarden te redden, dan kon hij er geen merrie bij hebben die hem op zijn lip zat. Toch wilde hij haar liever niet alleen laten, het voelde slecht om er aan te denken, vooral met de angstige klank in haar stem. De lach vergaat en een serieuze blik verschijnt in zijn ogen. 'Je hoeft niet bang te zijn' Zijn woorden zijn vriendelijk maar krachtig en betrouwbaar. 'Mocht je het willen dan kan ik je enkele plekken laten zien waar je veilig bent, maar zorg er altijd voor dat je niet alleen bent en de leider er van op de hoogte is. Ik zal er morgen ook zijn, alle leiders houden een oog in het zijl'
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Emptydo 3 mei 2012 - 23:00

Shylar
Ze keek in zijn goudkleurige ogen. Ergens wist ze dat hij een kudde moest onderhouden en waarschijnlijk paarden moest redden morgen. Ik zag zijn uitdrukking veranderen in iets serieuzere vorm. 'Je hoeft niet bang te zijn.' Deze woorden lieten haar heelzacht maar opgelucht zuchten. 'Mocht je het willen dan kan ik je enkele plekken laten zien waar je veilig bent, maar zorg er atlijd voor dat je niet alleen bent en de leider er van op de hoogte is. Ik zal er morgen ook zijn, alle leiders houden een oog in het zijl.' Ze glimlachte. 'Kan je me die plekken laten zien, E'vesdar? Zijn naam proefde zoet in haar mond. Haar ogen veranderden in een lieve en zachte uitdrukking.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Emptyvr 4 mei 2012 - 16:46

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
Hij glimlacht, haar zachte zucht was hem niet ontgaan. Zelf was hij ook nerveus, maar ergens vreesde hij niet al te erg voor zijn leven. Hij vroeg zich meer af wat er van Lye'et of Delaney zou komen als hij er niet meer zou zijn. 'Kom, dan gaan we eerst richting de grotten' In een krachtige tred stuift hij weg, zijn hals in een elegante boog en zijn neusgaten wijd open gesperd, hij had behoefte aan wat beweging.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Emptyvr 4 mei 2012 - 18:19

Shylar
Ze glimlachte mee wanneer hij glimlachte. Ergens miste ze haar oma wel nu, daar had ze van niemand of niks iets te vrezen... Haar ogen veranderden in een nerveuze blik. Ze wist niet hoe het met haar ging, hoe het met haar vrienden ging... Nee, ze kon niet terug. Hier was alles beter, bleef ze denken. 'Kom dan gaan we eerst richting de grotten' zei E'vesdar en liep daarna met een elegante pas weg. Ze knikte en ging naast hem lopen met sterke, sierlijke passen. Al dat geslaap heeft haar spieren geen goed gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Emptyvr 4 mei 2012 - 18:38

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
De verandering in de houding van Shylar viel hem op, maar hij besloot om er niet naar te vragen. Eén van de dingen die hij zelfs niet kon uitstaan was het gesnuffel in andermans zaken, daarom besloot hij om niet te vragen wat haar dwars zat. Misschien zou het bot overkomen alsof het hem geen flikker uit maakt, maar E'vesdar hield er nou eenmaal niet van om zich over iemands anders persoonlijke grens te gaan. Zijn amber/oranje gekleurde ogen volgen de sierlijke passen die ze zet en hij komt tot de conclusie dat ze waarschijnlijk een arabier was en vanuit het oosten was gereisd. Tenminste, hem was ooit verteld dat arabieren uit het Oosten kwamen. Hij had er nooit echt aandacht aan besteed, zijn ras klopte ook niet met zijn geboorteplaats, hij was namelijk tussen de arabische volbloeden groot geworden.

Ergens had hij daarom ook een hekel aan de hoogpotige sierlijke paarden, ze waren bloedmooi en snel als de wind, maar soms konden ze ook vreselijk arrogant doen. Niet dat de merrie naast hem daar problemen mee had, nee ze was charmant, lief en zelf grappig geweest in zijn bijzijn. Tot nu toe had hij genoten van alles wat ze had gedaan, en hij betwijfelde ook niet of ze het hier zou redden, waarschijnlijk zou ze makkelijk vrienden maken en snel opklimmen in de rangen, het zou hem niet verbazen als ze de leiders zo kon om praten.

Hij komt er achter dat hij al enkele seconden naar haar staart en richt zijn blik weer voor zich. Het gebeurde hem niet vaak dat hij zo luchtig een gesprek kon aanknopen, waarschijnlijk kwam het door het moment in de maand. Hij was nerveus en probeerde zich met alle moeite bijeen te houden. Een zucht ontglipt hem, en hij raapt zijn moed weer bijeen. 'In de grotten zijn eindeloze doolhoven, als je de goede wegen volgt kom je op plekken die de schimmen niet kennen.' Dat schimmen een zeer goed reuk vermogen hebben laat hij achter wegen, hij wilde haar niet nog meer afschrikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Emptyza 5 mei 2012 - 11:03

Shylar
Ze hield ervan hoe hij liep, nog nooit had ze een paard met zoveel elegantie en kracht zien lopen. Het enigste wat ze in haar leven gezien had was Arabieren, zelf was ze er ook één. Maar haar karakter was helemaal anders. De meeste arabieren deden arrogant, moesten niks van vreemden hebben, zorgden dat hun uiterlijk in de kleinste puntjes inorde was.. Oke Shylar kon ook wel arrogant doen, maar dan moest je oftewel haar irriteren, of haar in de weg lopen.
Maar ze vond het fijn om bij hem te lopen. Ze voelde hem naar haar staren, toen ze keek was zijn blik alweer weg. Ze glimlachte. Dit is de eerste keer in haar leven dat ze zelf prááte tegen een hengst, maar dit zou ze meer doen, niet meer de oude Shylar zijn.. Hij zuchtte en ze keek hem weer aan. 'In de grotten zijn eindeloze doolhoven, als je de goede wegen volgt kom je op plekken die de schimmen niet kennen.' Hij vergat erbij te zeggen dat ze goed konden ruiken.. Maar dat zei ze niet, hij had vast een goede reden. 'En toevallig weet jij die goede wegen? Ik zou er maar verloren lopen hoor.' zei ze half grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Emptyza 5 mei 2012 - 22:58

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
E'vesdar heeft zijn hoofd er maar half bij, de nacht zou snel gaan vallen en dan zou de blauwe maan aan de hemel staan. Misschien was het geen goed idee om ver van de kudde te gaan. Hij bedenkt zich en komt resoluut tot stilstand, heft zijn hoofd en snijdt Shylar de pas af. 'Shylar, hoe gezellig ik het ook vind, ik denk dat we beter dit avontuur een ander keer kunnen af ronden' Hij laat zijn ogen over de bosrand gaan. 'Ik breng je weer terug naar de kudde, het spijt me' Hij wilde haar niet als slachtoffer zien, dus dit was het beste wat hij kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Emptyza 5 mei 2012 - 23:03

Shylar
Ze voelde zijn spanning, hij stond stil en ging voor haar staan. 'Shylar, hoe gezellig ik het ook vind,' Hier bloosde ze even bij. 'ik denk dat we beter dit avontuur een ander keer kunnen afronden.' Hij keek naar de bosrand. 'Ik breng je weer terug naar de kudde, het spijt me.' Ze wist dat het gevaarlijk was. 'Ik begrijp het. zei ze stil. Hij was bezorgd om haar, wat ze lief vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Emptyzo 6 mei 2012 - 22:49

E'vesdar
My hands are cold my body's numb, I'm still in shock what have you done
My head is pounding, my vision's blur, your mouth is moving, I don't hear a word
Een diepe zucht ontglipt hem en hij ontspant zijn spieren, althans hij doet een poging toe. Binnen enkele passen begeven ze zich tot aan de rand van de kudde en worden hem van alle kanten blikken toegeworpen, angstige en wanhopige blikken. E'vesdar ademt diep in en laat de lucht dan in een bries ontsnappen. 'Shylar, ik ga de andere kant op. Beloof me dat je bij de kudde blijft en de orders van de leider volgt. Ik blijf in de buurt, en een simpele gil met mijn naam zal voldoende zijn om mij binnen enkele minuten bij je te hebben' Hij haalt adem. 'Hou je haaks, dan zie ik je over enkele dagen, ik zal je op zoeken als je niet naar mijn gebied komt, Anderfels' Hij duwt kort zijn neus tegen de hare en werpt een blik in haar ogen. Hij hoopte niet dat ze één van de slachtoffers werd, ze was één van de weinige die hem aan het lachen kon maken.
* je mag een nieuw topic openen op Anderfels als je dat wilt, en anders laten we het hier bij :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The start of a whole new life in a wonderful place. ~ The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

The start of a whole new life in a wonderful place. ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Just arrived. new place, new start ~
» Let's start again
» I'm New In This Wonderful World
» A new world, a new start. (open)
» A new start, something new

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: The start of a whole new life in a wonderful place. ~  - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX