IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

ღ Zehlia - New and young

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptydo 10 mei 2012 - 16:30



Warme lucht wordt vrijgelaten via haar fluwelen neusje, haar manen die wild op en neer wiegen door de beweging,Oren die half naar achteren gericht zijn en haar passen groot en krachtig. Al een tijd was ze onderweg, Van draf naar galop, van de ene rustplaats naar de andere wachtend op de stop. Iemand die haar zou tegenhouden en zou zeggen bestemming berijkt :') Haar sneeuwwitte vacht glanst door de felle zon en dat maakte de reis nog meer vermoeider. Ze wilde eindelijk een stekkie vinden en haar zoektocht was dan ook hopelijk snel beeindigd.

Na een tijd worden haar passen kleiner, en ze worden nog kleiner tot ze stilstaat. De bomen die de zon verdrijven en de koelte. Ze briest terwijl haar ademhaling nog wat snel was. Langzaam komen haar oren weer naar voren gericht en laat ze haar Blauwe oogjes rond dwalen...

*Wist geen andere titel _o- en ben slecht in begin posten ..

Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptydo 10 mei 2012 - 18:12

AERON THE SLAUGHTER
And if your heart stops beating I'll be here wondering. Did you get what you deserve? The ending of your life! And if you get to heaven I'll be here waiting, babe. Did you get what you deserve? The end, and if your life won't wait! Then your heart can't take this!

Littekens en striemen liepen over zijn donkere vacht terwijl zijn flanken moeizaam op en neer deinde. Wolkjes adem kwamen uit zijn wijd opengesperde neusgaten terwijl hij met zijn oren strak langs zijn kop om zich heen keek. Ondanks zijn schattige uiterlijk was hij en geboren moordenaar. Kil en koud was al wat hij kon. Met dank aan zijn o zo lieve broertje. Dat motorisch gestoorde beest had er voor gezorgd dat hij nu verbannen was. Als meneer niet zo met de aandacht had lopen strijken had Aeron nu nog enigst kind geweest van zijn leiders familie. En dan.. Zou hij leider worden. Koning van zijn volk. En iedereen zou hem eren. Maar nu, nu was dat alles voorbij. De rode lokken tussen zijn manen waren nu enkel een teken van schande.. Hij was geen kroonprins meer, laat staan koning. Hij was niets meer, slechts een miezerige vlieg in deze wereld die hij niet kon bevatten. Haat stroomde door zijn aderen. Verwilderd en ongeëvenaard. Hij had zijn ouders vermoord. En hij zou zijn broer zo ook vermoorden, tot hij hoorde dat die schoft Beta was geworden van de eerste rang in dit gebied. Het maakte hem woest en het zorgde er voor dat Aeron Amor nog liever wou afslachten. Toch moest hij wachten. Wachten op zijn beurt om Amor's bloed aan zijn hoeven te krijgen. En als het aan hem lag. Zou dat snel worden. Hij sloeg iets uit wat bijna op een grom leek en begon te grinniken toen een witte merrie hem opviel. Zijn oren vielen plat in zijn nek terwijl hij half naar voren stapte. "Well hello there beauty" Klonk zijn stem zacht terwijl hij langzaam naar haar toe stapte. Een kilheid in zijn ogen die menig paard direct zou afschrikken..
Have you heard the news that you're dead? No one ever had much nice to say I think they never liked you anyway, oh take me from the hospital bed. Wouldn't it be grand? It ain't exactly what you planned
And wouldn't it be great If we were dead.
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptyvr 11 mei 2012 - 22:25

Zehlia
Dreamer ... Rank one~
Haar fellblauwe ogen richt ze tot het gestalte dat zich steeds dichter tot haar stand was gekomen.Zijn aard van verwelkoming beviel haar niet. Hoe zijn oren in zijn nek zaten en zijn stem. Ze heft haar hoofd en legt haar oren omstebeurd in haar nek ... ' Hallo ' kon ze enkel haar lippen krijgen. Haar ogen schieten over zijn lichaam terwijl haar oren iets naar voren komen. Ze voelt hoe de wind haar sneeuwwitte manen mee sleurd & daardoor haar voorlok voor haar linker oog valt. Ze schut even haar hoofd en kijkt de zwarte stabiele hengst aan . ' Zehlia is de naam' Ze dacht dat het wel goed deed als ze haar naam zou uitspreken .....

Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptyma 14 mei 2012 - 22:05

AERON THE SLAUGHTER
And if your heart stops beating I'll be here wondering. Did you get what you deserve? The ending of your life! And if you get to heaven I'll be here waiting, babe. Did you get what you deserve? The end, and if your life won't wait! Then your heart can't take this!

Ze hief haar hoofd en legde haar oren in haar nek ... ' Hallo ' kon ze enkel haar lippen krijgen. Haar ogen schieten over zijn lichaam terwijl haar oren iets naar voren komen. De wind trok haar witte maantjes mee die daardoor haar voorlok voor haar linker oog liet vallen. Ze schut even haar hoofd en kijkt de zwarte stabiele hengst aan . ' Zehlia is de naam' Aeron begon bijna te lachen terwijl hij haar aankeek. "Zehlia.. O Zehlia waar loop jij nu weer tegen aan." Hij stapte naar voren en duwde onbeschaamd zijn neus tegen haar nek. Vervolgde zijn weg naar haar oren en grinnikte nog even zacht. "So dumb, so young, they say do never live long." De siddering in zijn stem deed hem opnieuw grinniken. In haar persoonlijke ruimte was hij een indringer. Maar echt niet dat hij zich er zo een twee drie uit liet slaan. Dan moest meiske met heel wat meer komen.

Have you heard the news that you're dead? No one ever had much nice to say I think they never liked you anyway, oh take me from the hospital bed. Wouldn't it be grand? It ain't exactly what you planned
And wouldn't it be great If we were dead.
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptyma 14 mei 2012 - 22:31

ღ Zehlia - New and young Scaled.php?server=585&filename=zehlia
Nadat hij begon te lachen legde ze haar oren weer half in haar nek. luisterend naar zijn woorden & moeten aanvoelen van zijn betasting. Zehlia trekt haar hals van hem weg en zet enkele stappen naar achteren. " Ga iemand anders betasten ! "zegt ze met een sissende toon terwijl haar oren in haar nek liggen. Ze wilde overduidelijk niet als zijn persoonlijke speeltje gebruikt woorden. En als hij niet waarderde wat zei wilde kon hij haar beter leren kennen op haar niet al te vriendelijke manier.


Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptyma 21 mei 2012 - 16:16

AERON THE SLAUGHTER
And if your heart stops beating I'll be here wondering. Did you get what you deserve? The ending of your life! And if you get to heaven I'll be here waiting, babe. Did you get what you deserve? The end, and if your life won't wait! Then your heart can't take this!

De witte merrie die de naam Zehlia droeg trok haar hals geschrokken terug en zette gelijk enkele stappen achteruit. Iets wat Aeron alleen maar meer deed lachen. " Ga iemand anders betasten ! " Klonk haar stem sissend en Aeron stootte een schaterende lach uit. Ze fokte hem alleen maar op. Deed hem alleen maar beter en deed hem lachen. Haar oren lagen plat in haar nek en alles aan haar liet hem overduidelijk zien dat ze niet wou waar hij op uit was. Steenvast stampte Aeron zijn hoef in de zachte mulle grond en zijn stem klonk bijna grauwend terwijl zijn oren ook hun weg vonden naar zijn nek. "Meiske toch weet je wel tegen wie je het hebt." Zijn ogen waren kille amber gekleurde poelen geworden terwijl hij nog een stap naar voren deed. Niemand ontkwam aan Aeron en al helemaal niet als hij in een bui als deze was.

Have you heard the news that you're dead? No one ever had much nice to say I think they never liked you anyway, oh take me from the hospital bed. Wouldn't it be grand? It ain't exactly what you planned
And wouldn't it be great If we were dead.
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptyma 21 mei 2012 - 16:44

"]
ღ Zehlia - New and young Scaled.php?server=585&filename=zehlia

Ze luisterd naar zijn woorden, hoe in hemelsnaam moest ze weten wie hij was? Hij had zich niet voorgesteld. Of dergelijke. en dat opende haar mond al gauw. "Hoe zou ik dat moeten weten , Je hebt je nog eens niet voor gesteld !?"Haar zachte stem was duidelijk. Maar ook zehlia wist dat haar houding niet veel goeds deed en probeerde ze zich te ontspannen. Ze moes niet bang zijn. Haar eigen was vriendelijk, lief en behulpzaam . enkel de duivel kon de duivel in haar ophalen. Ze keek de hengst aan met haar zeeblauwe ogen. Haar staart wat hoger en sierlijk.





Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptydo 24 mei 2012 - 13:43

AERON THE SLAUGHTER
And if your heart stops beating I'll be here wondering. Did you get what you deserve? The ending of your life! And if you get to heaven I'll be here waiting, babe. Did you get what you deserve? The end, and if your life won't wait! Then your heart can't take this!

"Hoe zou ik dat moeten weten , Je hebt je nog eens niet voor gesteld !?"Haar zachte stem was duidelijk. Maar ook zehlia wist dat haar houding niet veel goeds deed. Ze keek de hengst aan met haar zeeblauwe ogen. Haar staart wat hoger en sierlijk. Aeron grinnikte zachtjes terwijl hij naar voren stapte. Zijn hoofd langzaam hief en opnieuw zacht glimlachte. "De naam is Aeron the Slaughter. Voor jou is het Aeron schoonheid." Hij glimlachte langzaam terwijl hij naar voren stapte. "En jij bent op de verkeerde plek en op de verkeerde tijd." Hij begon opnieuw te grinniken. Een grinnik duivels. Wraak. En haat. Dat was al wat hij wou. Amor zou sterven en iedereen zou sterven die hem in de weg van zijn broer stond.



Have you heard the news that you're dead? No one ever had much nice to say I think they never liked you anyway, oh take me from the hospital bed. Wouldn't it be grand? It ain't exactly what you planned
And wouldn't it be great If we were dead.
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptydo 24 mei 2012 - 15:15

ღ Zehlia - New and young Scaled.php?server=585&filename=zehlia


Voor jou is het Aeron schoonheid, Deze zin bleef even hangen en een grijns vulde haar lippen. Er zagen er dus meer dat ze een mooie dame was. Maar dat maakte het nu niet echt de stemming in haar. Zijn woorden waren spottend gevaarlijk. en alles behalve dat wat Zehlia was. "Je verwelkomt zo een nieuw kudde lid ?! Niet zeer verwelkomend.Maar waarom ben ik niet op de juiste plaats ? "ze wilde weten hoe de hengst zijn spelletje speelde. Misschien kon ze er wat uit halen. Misschien kon ze de leider van rang een inlichten .. niet dat dat echt iets was wat ze gauw zou doen. maar als het moes deed ze dat ook. haar hersencellen waren druk bezig met denken. terwijl haar typische zehlia glimlach haar lippen overnam.


Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptydo 24 mei 2012 - 21:39

AERON THE SLAUGHTER
And if your heart stops beating I'll be here wondering. Did you get what you deserve? The ending of your life! And if you get to heaven I'll be here waiting, babe. Did you get what you deserve? The end, and if your life won't wait! Then your heart can't take this!

"Je verwelkomt zo een nieuw kudde lid ?! Niet zeer verwelkomend.Maar waarom ben ik niet op de juiste plaats ? " Ze glimlachte een typisch glimlachje en Aeron's oren vielen in zijn nek. "Ik geef niets om die vervloekte kudde!" Hij gromde woest terwijl hij zijn hoef in de grond stampte. "Amor heeft mij alles afgenomen. De enigste reden waarom ik in deze vervloekte plek ben is om Amor af te maken, zijn bloed over mijn vacht te laten lopen. En ik zal niet stoppen tot dat gebeurd begrepen!" Hij gromde nogmaals woest terwijl hij haar recht aanstaarde.

Have you heard the news that you're dead? No one ever had much nice to say I think they never liked you anyway, oh take me from the hospital bed. Wouldn't it be grand? It ain't exactly what you planned
And wouldn't it be great If we were dead.
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptyvr 25 mei 2012 - 14:16

mischatjeh schreef:
ღ Zehlia - New and young Scaled.php?server=585&filename=zehlia


Haar glimlach speelde nog steeds op haar lippen, terwijl ze luisterde naar zijn moordlustige haaterige woorden waar de meeste merries bang van zullen worden. maar Zehlia bleef koel. Ze had wel meer meegemaakt en dit was nog niet het extreme ... het kon natuurlijk altijd oplopen maar dat was kwestie afwachten wat de tijd bood. "Ik begrijp je helemaal "stemde ze in , Ze wist natuurlijk dat Amor in rang 1 een hogere rang had en zijn broer heus wel kon dimmen.. Nouja ,, hoopte ze want Amor was een genot om te zien on haar ogen. Even speelde een grijns op haar lippen bij de gedachtes maar verdween al snel. "Wat heeft Amor gedaan, Vertel eens. " Ze wilde wel het verhaal erachter weten..


Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptywo 30 mei 2012 - 16:22

AERON THE SLAUGHTER
And if your heart stops beating I'll be here wondering. Did you get what you deserve? The ending of your life! And if you get to heaven I'll be here waiting, babe. Did you get what you deserve? The end, and if your life won't wait! Then your heart can't take this!

"Ik begrijp je helemaal "stemde ze in. "Wat heeft Amor gedaan, Vertel eens. " Aeron gromde zacht terwijl hij naar voren stapte en zijn neus ruw tegen haar nek duwde. De heerlijke geur van merrie was iets wat hij lang niet meer perfect en van zo dicht bij had geroken. Toen hij koning was geweest was elke merrie de zijne geweest. Bij die gedachte grinnikte hij zacht maar zijn gedachtes werden weer duister terwijl hij haar aankeek. "Hij heeft me alles afgenomen wat van mij hoorde te zijn. Mijn eer, mijn toekomst, mijn ouders hielden zelfs meer van hem dan van hun eerst geboorne." Zijn stem had iets ruws, iets pijnlijks en even wendde hij zijn ogen af. "Amor heeft mij vermoord.."

Have you heard the news that you're dead? No one ever had much nice to say I think they never liked you anyway, oh take me from the hospital bed. Wouldn't it be grand? It ain't exactly what you planned
And wouldn't it be great If we were dead.
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptywo 30 mei 2012 - 16:29

ღ Zehlia - New and young Scaled.php?server=585&filename=zehlia


De ruwe lneus van de hengst in haar hals was even de aanraking die niet thuishoorde bij haar gedachtes. toch had hij dat blijkbaar nodig ? en liet ze et rusten. Ze dacht soms een beetje aan mitch en dan weer tot de hengst die in haar ogen stierf, Lichtelijk kon ze wat medelijden in haar ogen opwekken bij zijn woorden. Dat zehlia medeleiden zou tonen voor hengst was zelden, misschien omdat ze soms te stom waren. en dat waren sommige te veel. maar het was pijnlijk om te horen dat de hengst eigenlijk als een minderwaardiring was aangezien door zijn ouders. iets wat zehlia niet kon begreipen. En blijkbaar had Amor daardoor schuld gedragen. Ze drukte haar neus zacht tegen zn borst aan . "Maar wraak lost niks op. "zegt ze kalm, Ze krulde haar staart wat om een vlieg weg te meppen en al gauw keek ze de hengst weer aan met haar zeeblauwe ogen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptywo 30 mei 2012 - 21:27

AERON THE SLAUGHTER
And if your heart stops beating I'll be here wondering. Did you get what you deserve? The ending of your life! And if you get to heaven I'll be here waiting, babe. Did you get what you deserve? The end, and if your life won't wait! Then your heart can't take this!

"Maar wraak lost niks op. "zegt ze kalm, Ze krulde haar staart wat om een vlieg weg te meppen en al gauw keek ze de hengst weer aan met haar zeeblauwe ogen. Aeron sloot zijn ogen terwijl hij zijn hoofd langzaam hief en grinnikte."Tja Zehlia. Wellicht, maar zo wil ik niet denken." Met een klap viel zijn hoofd recht naar beneden en keek hij de witte merrie met zijn amberkleurige ogen recht aan. "Zehlia, Zehlia, ik had het al gezegd, wrong place, wrong time." Hij grinnikte zachtjes terwijl hij de merrie aan bleef kijken.

Have you heard the news that you're dead? No one ever had much nice to say I think they never liked you anyway, oh take me from the hospital bed. Wouldn't it be grand? It ain't exactly what you planned
And wouldn't it be great If we were dead.
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptydo 31 mei 2012 - 0:42

mischatjeh schreef:
ღ Zehlia - New and young Scaled.php?server=585&filename=zehlia


Nee ze wist dat ner velen waren die er anders over dachten. noch vondt zei dat doden en vraak nemen geen weg was van cominucatie , Ze kijkt met haar blauwe ogen in zijn amberkleurige ogen. ze grinnikte kort na het horen van zijn worden. " Why ? "Vroeg ze met een grijns op haar lippen. waarom was ze hier niet goed. en dacht hij nou dat ze bang zou worden voor een hengst die ze waarschijnlijk zelf had kunnen uitgepoept hebben ??

[ haha :')]


Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptydo 31 mei 2012 - 19:20

AERON THE SLAUGHTER
And if your heart stops beating I'll be here wondering. Did you get what you deserve? The ending of your life! And if you get to heaven I'll be here waiting, babe. Did you get what you deserve? The end, and if your life won't wait! Then your heart can't take this!

" Why ? "Vroeg ze met een grijns op haar lippen. Aeron zuchtte en trok zijn hoofd weg. Hij verspilde zijn tijd hier. Ze was het niet eens waard. Hij deed een stap weg en draaide zijn hoofd weer om naar haar. "Omdat je me treft in een hele slechte bui." Hij draaide grijnzend zijn lichaam weer om terwijl hij haar recht aanstaarde. "Zeg schoonheid, wil jij er achter komen waarom ze me the Slaughter noemen?" Hij begon te grinniken. Een valse grinnik verliet zijn mond terwijl hij dit maal ruw zijn hoofd tegen haar aan duwde.

Have you heard the news that you're dead? No one ever had much nice to say I think they never liked you anyway, oh take me from the hospital bed. Wouldn't it be grand? It ain't exactly what you planned
And wouldn't it be great If we were dead.
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Emptyvr 1 jun 2012 - 13:10

ღ Zehlia - New and young Scaled.php?server=585&filename=zehlia


Ze luisterde naar zijn woorden, en haar glimlach verdween ze kreeg een wat serieuze blik in haar ogen. "Nee Aeron ik ben niet zo nieuwschierig aangelegd, en ik denk als je je hersenen gebruik dat ze het zelf wel kunnen aanvullen bij jouw naam. " Ze keek hem aan, er was totaal geen angst van haar lichaam noch ogen af te lezen. Ze was moeilijk doorboorbaar met zulke tituatie's. Misschien had ze moeten rillen op haar benen in zijn gedachtes maar zehlia wist echt wel beter. ze had geen behoefte om de zwakeling te spelen. en vooral niet voor een hengstje die waarschijnlijk haar eigen zoon had kunnen wezen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
ღ Zehlia - New and young Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: ღ Zehlia - New and young ღ Zehlia - New and young Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

ღ Zehlia - New and young

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» we were both too young to understand.
» Mom? Is that you? (&Zehlia)
» love is everything I want. [Zehlia]
» Meeting with Zehlia
» Zehlia ღ Let me know how you are ... Ragnar .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: ღ Zehlia - New and young A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX