IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Beautiful but with a dark side. ~Zehlia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptyzo 13 mei 2012 - 18:31

KAYLEIGH
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Kayleigh was een leuke merrie om te zien. Apart was ze wel. Ze was grijs bont met lianen om haar benen. Ze heeft zelf nooit begrepen waarom. Maar ze vind het wel leuk staan. Helaas zit er ook een duistere kant ana Kayleigh lichaam. Littekens, overblijfsels en souvenirs van gevechten of schimmen. Het was iets waar ze niets trots op was. Maar ze kan zichzelf niet meer zonder voorstellen. Het hoort gewoon bij haar.

Voorzichtig boog de merrie zich voorover in het water. Ze bekeek haar spiegeling terwijl ze op haar lip beet. Vol afschuw keek ze naar de wond op haar flanken. Avanti had haar pijn gedaan. En had gezegd dat het nog niet voorbij was. De wond was al wat geheeld en deed geen pijn meer. maar de herinnering wel. Ze duwde haar neus in het water waardoor de weerspiegeling verdween met rimpels. Het heerlijk koele water gleed door haar keel. Ze sloot haar ogen en dacht nergens aan, gewoon, omdat het kan.



Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptyzo 13 mei 2012 - 19:08

ღ Zehlia
Zehlia was weer eens op pad gegaan, ze was weer wat richting de bossen gegaan waar verderop een meertje was, Waar rust was en waarschijnlijk weinig gezelschap. Ze had de rust wel nodig gehad na de lange reis die ze pas enkele dagen achter de rug had. Ze snoof alle geuren in zich op en merkte als snel dat het water niet meer ver weg van haar was verwijderd. Ze stapt rustig verder en ziet dan een paard staan. Ze had al iets geroken maar had niet verwacht dat iemand hier al was. Rustig brengt Ze haar lichaam richting de kant en laat haar hals zakken tot de grond. Ze richt haar ogen even op de merrie voor zich. Dan laat ze warme lucht uit haar neus tot het water komen en doet haar lippen in het water. Ze neemt enkele slokken en haalt haar hoofd dan weer omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptyzo 13 mei 2012 - 19:42

KAYLEIGH
You only live once, but if you do it right, once is enough.


De merrie hoorde geritsel en voetstappen. Ze draaide haar oren in die richting en gooide haar hoofd in de lucht. Ze keek in de richting van het geluid en snoof luid. Nieuwsgierig keek ze naar de merrie die van het koele water genoot net als zij daarnet gedaan heeft. 'eh, goede dag' sprak Kayleigh uit terwijl ze de merrie nieuwsgierig bekeek. Het was een leuk paard, maat totaal anders dan Kayleigh. 'Ik ben Kayleigh' Ze wist niet zo goed wat ze moest zeggen dus zei dit maar. uiteindelijk moest ze dat toch wel zeggen, toch?



Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptyzo 13 mei 2012 - 20:13


ღ Zehlia
Ze kijkt de merrie aan als deze ook daadwerkelijk aanspreekt, een glimlach had haar lippen gesierd en ze luisterde aandachtig naar de woorden die ze sprak. "OOk een goede dag , Zehlia is de naam " Ze keek even naar haar spiegelbeeld in het water en glee zo met haar ogen naar het spiegelbeeld van de merrie verderop. Ze was mooi slank en ook Zehlia zag de littekens al van een afstand. Ze waren minder dan mooi. Maar daar zaten zeker wel veel verhalen achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptyzo 13 mei 2012 - 20:34

KAYLEIGH
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Kayleigh volgde de blik van de merrie, genaamd Zehlia. Ze zag hor de blik naar de weerspiegeling vin het water ging. Snel deed ze een stap opzij zodat ze niet meer zichtbaar was in het water. Ze hield er niet van bekeken te worden. Wat denk vooral door de littekens komt. "aangenaam, Zehlia. Ben je hier al lang" Vroeg Kayleigh aan de merrie. Ze keek even om en tuurde naar de horizon. Maar richtte zich snel weer tot de merrie. Ze keek haar aan en glimlachde zwakjes. Ze was nooit zo sociaal geweest. Maar wel altijd vriendelijk.



Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptyzo 13 mei 2012 - 21:23

ღ Zehlia
Wanneer ze merkte dat de merrie toch niet zichbaar was in het water keek ze haar weer strak aan. en ze luisterd naar haar stem. "Ik ben hier pas enkele dagen"zegt ze met een vriendelijke stem. Haar blauwe ogen kijken haar aan maar laat ze dan weer rond dwalen. Waardoor ook even snel over een deel van haar lichaam. "Jij bent hier al lang? Vraagt ze dan maar . terwijl ze haar voorbeneb in het water zet voor de afkoeling van deze heerlijke wat warmere dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptydi 22 mei 2012 - 22:20

KAYLEIGH
You only live once, but if you do it right, once is enough.



Kayleigh luisterde aandachtig naar de stem van de merrie. "Ik ben hier ongeveer 2 seizoenen nu. Begin winter eind herfst hier gekomen" glimlachte ze. Ze was dan ook al enkele keren in aanraking gekomen met de schimmen, zo was ze dan ook aan de littekens gekomen. Ze dwaalde even weg naar de eerste ontmoeting wat een schim. De eerste ontmoeting was met Avanti geweest. Het monster met paarse ogen. De eerste keer was al goed mis. Daar was ze aan haar eerste litteken gekomen. Maar de laatste keer was de naarste. Daar keek ze opnieuw in de paarse ogen van avanti. En dan ook nog een andere schim. Waar ze de naam niet van wist.

Opnieuw voelde ze het vreemde gevoel in haar buik. Nijdig hapte ze ernaar. Ze had geen idee wat er met haar aan de hand was. Ze kreeg steeds klappen in haar buik. Kayleigh trok zich er niets van aan en richtte zich gauw weer tot de merrie. "Nou Zehlia, welkom in Bluemoonhorses. Ik neem aan dat je al weet van de blauwe maan hier?" Vroeg de Kayleigh beleefd aan de merrie.


Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 14:51

Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Scaled.php?server=585&filename=zehlia


De vriendelijke uitstraling van de merrie tegenover haar maakte dat Zehlia's warme glimlach haar lippen vulde. ze luisterde na de woorden en knikte. dus was de merrie hier ook nog niet Zo lang. Als Zehlia goed keek kon ze een litteken vinden, Maar ze keek er niet lang naar. tenslotte moes het niet opvallen. geen ene merrie zou willen pronken met het gene wat in het verleden gebeurd was, in ieder geval Zehlia niet. Er viel ook niet te pronken over de verdriet die ze in die tijd had. Ze zag de beweging van de merrie , ze hapte naar haar buik .. waarom ?? Wanneer de stem van de merrie weer hoorbaar was richtte ze haar zeeblauwe ogen weer tot de merrie. "Ja ik weet er al wat van" was haar antwoord op de vraag van de merrie. ze was nog geen schim tegen gekomen .. maar dat kwam zeker nog wel...


Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 17:35

KAYLEIGH
You only live once, but if you do it right, once is enough.



Ze trok haar mondhoeken langzaam omhoog. Het voelde vertrouwd met Zehlia. Als merrie's onder elkaar. Gewoon zoals ze vroeger was met de andere merrie's. tegenwoordig leefde ze voornamelijk in de harde mannenwereld. Zehlia was een aardige spontane merrie. Kayleigh voelde er wel wat voor om met Zehlia een vriendschap te beginnen. "Ik zou er maar voo uitkijken, bij de blauwe maan bij de groep blijven" Ze gaf een suggestie die elk paard zou geven. Vooral zijzelf zou dat nu zeker doen. Ze heeft gemerkt hoe het mis kan gaan als je niet bij de kudde was. Echter had E'vesdar haar kunnen redden. Maar nu Lerav leider was geworden voelde ze zich ook veiliger.

Opnieuw voelde ze weer de rare klap in haar buik. Ze probeerde zich er niets van aan de trekken. Even gooide ze haar hoofd om hoog en oren in de nek. Snel keek ze de merrie weer aan. Al zou ik wel uit de kudde blijven als je hengstig bent." Zei ze als merrie's onder elkaar. "Sommige hengsten kunnen zich dan niet helemaal onder bedwang houden" Grinnikte ze zachtjes. Van Lerav had ze het niet erg gevonden. Maar als er een andere hengst was geweest had die ene klap gehad. Gelukkig was zij nu niet meer hengstig dus kon ze zich weer normaal vertonen in de kudde.


Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 18:03

mischatjeh schreef:
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Scaled.php?server=585&filename=zehlia


Zehlia luisterde naar de woorden van kayleigh, Ze knikte als een braaf veulen. Ja ze had van enkele verhalen die ze gehoord had al zelf besloten om maar veilig onder toezicht van haar kudde leider's Ze keek hoe de merrie weer zo deed. Het lach duidelijk aan haar buik. was ze zwanger ? Wanneer ze begon over dat Zehlia moes oppassen als ze hengstig was. De tip van een merrie die zich al langer in bmh had ingewoond. Ze knikte en de glimlach was geamuseerd. "Ik zou oppassen, en ja die hengsten .. hmm hormoontjes niet in hun macht. "ze grinnikte kort. dan knikte ze richting haar als een soort aanwijzing. "Maar je zegt dat ik moet oppassen . maar volgens mij ben jij drachtig. of heb ik het mis ? "er sierde een wat speelse glimlach rond haar lippen. Ze mocht deze merrie wel ookal kende ze elkaar nu allen van zien en enkele woorden die ze hadden uitgewisseld.


Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 18:22

KAYLEIGH
You only live once, but if you do it right, once is enough.



Kayleigh glimlachte naar de merrie die aandachtig luisterde. Hengsten waren leuk maar niet altijd. Daar leken ze het over eens te zijn. Maar toen stokte haar adem. Was ze drachtig? Dat wilde ze helemaal niet. Was het de eerste keer met Lerav gelijk misgegaan? Ze sloeg haar ogen neer. Ze was bang dat Zehlia gelijk had. Ze was veel te jong voor een veulen. Wat moest zij daar nou mee? "ehh, ik,.. weet... niet...." Stotterde ze zacht. Ze had een gevoelige snaar geraakt. Ze boog zich voorover in het water en bekeek zichzelf. En voornamelijk haar buik waar waarschijnlijk een jong beestje uit zou komenn. Het was lastig voor Kayleigh om dit te accepteren. Ze keek de merrie voorzichtig aan. Haar ogen glansde door het vocht. Langzaam zag ze hoe haar ogen zich vulde met tranen.


Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 18:56

mischatjeh schreef:
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Scaled.php?server=585&filename=zehlia


Zehlia zag hoe de merrie ineens omklapte naar een andere emotie. ze had iets gevoeligs gevraagd. Als ze dit had geweten was dat een vraag geweest voor later os misschien helemaal niet. Zehlia keek naar de ogen van de merrie die zich langzaam vulde, Ze kwam dichterbij en drukte haar neus vertrouwens zacht tegen haar hals .. "Je wilde het niet ? "vroeg ze kalm ... hellaas konden we de tijd niet terug draaien .. want anders had Zehlia daarvan teveel gebruik van gemaakt ... net zoals bij deze momenten ... Ze had een zwak voor paarden die hun gevoelens ineens bloot legde en dat was voornamelijk bij paarden van hetzelfde geslacht want merrie's moesten onder elkaar , elkaar steunen ,,


Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 19:01

KAYLEIGH
You only live once, but if you do it right, once is enough.



Kayleigh slikte haar traan weg. Ze schudde haar hoofd om zich stoer te houden. Wel.. Ik wilde geen veulen. Maar het is van Lerav, ik houd van hem, dus het valt vast wel mee." sprak ze twijfelend uit. Ze probeerde er de positieve kant van in te zien. Ze hield van veulens, als ze lekker rond dwarrelde door het grasveld. En Lerav kon helpen. Maar ze moest het Lerav vertellen... Toch? "Bedankt" Sprak ze zacht uit. Ze glimlachte zwakjes naar de merrie.


Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 19:36

mischatjeh schreef:
mischatjeh schreef:
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Scaled.php?server=585&filename=zehlia


Ze zag hoe ze haar tranen inslikte , weg ermee en doorgaan. soms was het goed om dat te doen vooral om je niet te zwak op te stellen . maar bij zehlia maakte dat niks uit. Ze zou er nooit misbruik van maken en zwijgt als het graf.
Ze wilde geen veulen maar toch liet het toe omdat ze van hem houd ... "Maar waarom wilde je geen veulen ? " Zehlia vond veulens helemaal geweldig , ze wsren vrij geen besef van gevaar en hoefde zich nog niet druk te maken om liefde en hoormoontjes .. "graag gedaan"sprak ze na haar dankwoord. Ze glimlachte met een zachte blik in haar ogen .. Stiekem was ze jaloers op de merrie , ze droeg een veulen van haar geliefde . en als haar hengst er nog was had zei hetzelfde gedragen in haar buik. Ze wist nog wel heel goed hoe blij ze was met haar drachtige tijden. Maar dat was in bmh het tegenovergestelde .. waren er ook enkele die er blij om waren ??



Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 20:51

KAYLEIGH
You only live once, but if you do it right, once is enough.



Waarom wilde ze het eigenlijk niet.. "Nouja, ik ben veel ste jong. En.. Ik ben bang.. Dat als een schim hem of haar iets aandoet. Dan voel me schuldig. Ik moet het beschermen. EN ik ben bang dat het mislukt." Zei ze twijfelend. "En ik dacht niet dat ik in één keer drachtig zou zijn." Voegde ze er snel aan toe. Ze was gek op veulens maar het was hier gevaarlijk voor ze. De schimmen konden ze in één klap vermoorden. Daarom hoopte ze dat Lerav wilde helpen. Hij was tenslotte leider. Hij kon ze aan. "Heb jij iemand?" Kayleigh vond het altijd geweldig om merrie's aan hengsten te koppelen.


Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 21:44

Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Scaled.php?server=585&filename=zehlia


Ze luisterde naar haar woorden, Ze had gelijk ze was misschien jong maar het moes ergens beginnen. En ze moes de merrie nogmaals gelijk geven over het fijt dat bmh niet de veiligste plaats was ... voor veulens maar ook niet voor ons zelf.. "Elke kudde heeft zijn gevaarlijke kanten, En ik denk dat de kans klein is dat een schim een onschuldige veulen dood. "ze nam even een hap lucht en zette haar volgende zinnen weer voort. " Zijn vader zou er ook wel een oog op houden en zoniet wil ik altijd inspringen. " De typische Zehlia glimlach had haar lippen weer gesierd. "Het zal niet mislukken. Je bent een prachtige merrie" en zijn vader was ook niet verkeerd. Maar niet de smaak van haar. Het kon allemaal dacht ze, drachtig zijn in een klap het kon ja ... zei had er nooit spijt aan gehad of eraan gedacht toen ze eerste keer drachtig was aan vreemde dingen, ze had zich niet druk gemaakt, Nadat de ene vraag viel wende ze haar blauwe ogen weg van de ogen van kayleigh. even wist ze er geen antwoord op te geven maar liet het toe. Het zou er toch ooit op bmh rond gaan. al was het enkel onder de leiders of dergelijke. " Mijn hengst is laatste winter gestorven"zei ze met een iets afstandelijke stem terwijl ze haar zeeblauwe ogen weer richte tot haar.


Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 21:52

KAYLEIGH
You only live once, but if you do it right, once is enough.



Kayleigh had direct spijt van wat ze had gevraagd. Wat zou het haar pijn doen als haar Lerav zou sterven. Een golf verdriet kwam ook in haar richting. Ze kon er niet tegen als een ander paard zoiets meemaakte. "Wat erg voor je.." Zei ze op een spijtige toon. "Ben je niet opzoek naar wat nieuws?" Vroeg ze dan toch maar weer. Het kon voor afleiding zorgen. Kayleigh zou er net zo kapot van zijn. Bij haar helpt het vaak even een andere vent.


Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 22:03

mischatjeh schreef:
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Scaled.php?server=585&filename=zehlia


De emotie van verdriet was met de wind gekomen en evensnel weer verdwenen zonder dat ze er moeite voor deed. Ze moes altijd nog aan hem denken. Aan zijn bonte vlekken die zijn lichaam sierde en zijn practige twee kleurige manen. Maar hij was er niet meer. Niet lichaamelijk maar geestelijk deels bij haar. En dat maakte de glimlach waar die ze weer kon dragen. "Niet erg, Het moet soms toch aan het licht komen. " zei ze duidelijk met haar zachte toon. Ze zou niemand datgene gunnen wat haar overkomen was. ze wilde voor idereen het beste, ookal was dit niet altijd mogelijk.. Ze moes even kort en zacht lachen om haar vraag. " Ik denk dat zoeken niet iets is wat ik zou doen, loop er liever tegenaan. "ze grinnikte zelf over haar eigen stomme worden. nee ze zou niet echt tegen een hengst aanlopen, maar er was nog zoo veel tijd om iets tegemoet te lopen. Ze wist niet wat de toekomst haar te bieden had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 22:08

KAYLEIGH
You only live once, but if you do it right, once is enough.



Kayleigh moest nadenken over hat antwoord van Zehlia. Niet zoeken, er tegen aan lopen. Technisch gezien was het ook zo gegaan met Lerav. Maar toch klonk het raar. Het was gewoon geluk tussen haar en Lerav geweest. Bijna geen enkele merrie treft het met zo'n lekkertje als Lerav.Ze glimlachte bij de gedachte. "Hmm," Dacht ze hardop. "ehm,, Amor misschien.. Al zag ik hem wel laatst nog op een merrie duiken... maar weet niet of dat liefde of lust was... " Mompelde ze zachtjes. Ze vond die hengsten maar vaag. "Nee, je moet toch echt zelf zoeken" Concludeerde ze vlug.

Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 22:22

Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Scaled.php?server=585&filename=zehlia


Ze wist zelf dat ze een kleine zwakte had voor bond. zoals haar gestorven hengst. Maar hij had ook een gouden hardt. hij had zich ook vergrepen op meerdere merrie's , het had haar niks uitgemaakt. omdat zei wist dat zei de eenigste was waarvan hij hield. Ze grinnikte kort om haar voorstel op Amor. Ja grovere typen was dan ook iets waar ze graag naar keek. " Er komen vele veulens op de wereld zonder dat er liefde een rol speelde. Maar Amor is een mooie hengst moet ik toegeven. " De zoete glimlach had even haar gezicht gesierd maar verdween weer is de vriendelijke glimlach. "Ja laat het maar aan mij over. " ook zei wist dat het aan haar was om keuzes te maken. "Zin om even de benen te strekken ? "vroeg ze aan haar na al die tijd te hebben gestaan.


Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 22:31

KAYLEIGH
You only live once, but if you do it right, once is enough.



Er verscheen een speelse glimlach op haar gezicht . Ze besloot Zehlia het zelf maar te laten doen. Haar zou het eigenlijk ook niet leuk lijken als een merrie die ze amper kent zich ermee ging bemoeien. "Zin om even de benen te strekken ? " Dat liet Kayleigh zich niet twee keer zeggen. Ze zette haar achterkant eronder en schoot naar voren. Met een paar wilde bokkensprongen kwam ze een paar meter verder weer tot stilstand. "Kom je nog?" grijnsde uitdagend.

Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 23 mei 2012 - 22:59

mischatjeh schreef:
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Scaled.php?server=585&filename=zehlia


Ze schudde even haar hoofd als ze de merrie ziet voorbij sprinten. Ze grinnikte en zette haar benen in beweging, met snelle passen volgde ze de merrie. "Hier ben ik hoor. "zegt ze terwijl ze de merrie voorbij sprinte...

* inspriatie is gestorven ...

Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Emptywo 30 mei 2012 - 15:25

upje ?? (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Beautiful but with a dark side. ~Zehlia Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Beautiful but with a dark side. ~Zehlia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» I'm not beautiful, just special
» Beautiful pain and insane (Open)
» Maybe I have a bad side ? || Avanti
» One side of the story isnt enough ... [Lerav]
» And the beautiful fields lie just beyond me ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Beautiful but with a dark side. ~Zehlia A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX