IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Maybe I have a bad side ? || Avanti

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Maybe I have a bad side ? || Avanti Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Maybe I have a bad side ? || Avanti Maybe I have a bad side ? || Avanti Emptywo 30 mei 2012 - 21:51

Vanth liep met grote en ruime passen door Minanter. Ze had gehoort over de schimmen, maar was er helemaal niet bang voor. Hoe eng konden ze zijn. Vanth was eindelijk voor weinig bang en was een gewone merrie. Niet kwaadaardig, Niet goed. Gewoon gewoon. Ze kan de gedachten over de schimmen maar niet uit haar gedachten zetten en hinnikt eens van opwinding. Ze wist dat de Blauwe Maan op komst was en dat ze dan werd omringt door deze geweldige wezens. Ze wandelde verder door het donkere bos. Helemaal weggezonken in haar gedachten en bots tegen een grote hengst aan. "Het spijt me.." Zegt ze met een stotter en keek op naar het stevige wezen.

*Moet er nog een beetje inkomen denk ik Razz*
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Maybe I have a bad side ? || Avanti Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Maybe I have a bad side ? || Avanti Maybe I have a bad side ? || Avanti Emptywo 30 mei 2012 - 22:46

AVANTI
It's getting harder and harder to breath
Tevreden maar nooit voldaan. Zelf met een blauwe maan achter de rug zou Avanti nooit tot weinig tevreden kunnen zijn. Het was gewoon wie hij was ... hij moest gewoon bloed proeven, zijn daden kunnen voldoen voor hij echt tevreden was. Maar dat was hij nooit, nooit voldaan dus dat vertelde al genoeg over hoe hij zijn dagen vulde en slijtte. Toch was het gevoel dat hij nu had goed, hij had een goede vruchtbare blauwe maan achter de rug. Beide zijn schimmen hadden hun taken vervuld en naast dat had hij er twee schimmen bij en daar was hij heel tevreden bij. De vader van Rixan, tevens een exschim en zijn beheerde en geliefde Domino, ookal zou hij niemand ook maar zeggen wat ze echt voor hem was buiten een slaaf of slodaat.

Bij de hinnik schiet zijn hoofd in de lucht, een hinnik in zijn bos? Een hinnik om aandacht ... En kijk nou, aandacht kon ze krijgen. Hij gooide zijn oren plat en draafde met krachtige passen dichter naar het wezen toe tot hij er bijna tegenaan botste. Bij haar woorden grinnikte hij donker en nam zijn afstand door twee passen achteruit te zetten. Zijn paarse ogen boorden zich zonder veel omhaal recht in haar ziel, iedereen kreeg er de huiveringen van. Iedereen kreeg de huiveringen al van Avanti of zijn naam. 'Wat brengt jou hier in mijn bossen? Weet je niet wat voor gevaar hier schuilt ...' Zijn stem dreef sissend weg terwijl hij haar bleef aankijken. Merries en hun nochalante gedrag, het zou nooit beteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Maybe I have a bad side ? || Avanti Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Maybe I have a bad side ? || Avanti Maybe I have a bad side ? || Avanti Emptywo 30 mei 2012 - 22:55

Ik rolde met mijn ogen. Daar gaan we weer. Merries zijn te zwak om in het bos rond te zwerven. "Omdat ik het leuk vind om in bossen te lopen en ja ik kan de gevaren, maar ben niet bang." Zeg ik op een best botte manier. Toen hij me aanstaarde vond ik het eventjes eng. Zelf wel een hele tijd. Toch bleef ook ik hem strak aankijken. Ik was echt niet bang voor een hengst die dacht dat hij alles was. Ik liet me niet zomaar kleineren omdat ik een merrie ben. Misschien was hij wel een schim? Ik grinnik eens kwaadaardig. vanbinnen was ik woedend. Al die hengsten met hun gedoe dat merries zwak zijn. Deze gedachten zei ze ook luidop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Maybe I have a bad side ? || Avanti Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Maybe I have a bad side ? || Avanti Maybe I have a bad side ? || Avanti Emptydo 31 mei 2012 - 13:13

AVANTI
It's getting harder and harder to breath
Avanti liet zijn ogen schaamteloos langs haar lichaam gaan. Ze was net als alle andere merries, slank, fijn en wat kleiner gebouwd dan de meeste hengsten hier. Maar hij oordeelde daar niet op want zijn kudde was twee merries rijk en geen van de twee wou je uit hun nest lokken zonder reden. Avanti moest bijna zeggen dat zijn merries beter werk leverde dan de hengsten al vond hij zichzelf daar de uitzondering van. Hij keek op de merrie voor hem neer vanuit de hoogte en snoof wat verbitterd voor zijn oren geheel plat in zijn hals gingen. Toch, merries waren moeilijker in hun capaciteiten te doordringen als hengsten, die waren gewoon gemakkelijk te lezen. Bij haar antwoordt hield hij zijn hoofd kort schuin en grinnikte donker.

'Dan heb je het verkeerde bos gekozen lieverd.' Zei hij met een geamuseerde grinnik. Wist dit zielige wezen in eerste instantie wel met wie hij te maken had?? Wist ze dat er schimmen waren? 'Ieder paard zou bang moeten zijn ...' Zijn stem dreef weg en droop van afkeur. Hij kon het niet hebben als ze niet bang waren van hem. Maar hij hoorde haar hart snel kloppen want betekende dat er ergens toch opwinding of angst verscholen moest liggen. Bij haar laatste mompelde opmerking wat hoogstwaarschijnlijk een gedacht moest zijn gingen zijn oren dieper plat, zijn scherpe lange hoektanden ontblotte zich en hij klapte ze toe voor haar neus. 'Let op tegen wie je praat lieverd, voor je het weet lig je dood op de grond.' Siste Avanti waarschuwend, nu zou het wel tot haar doordringen wie hij was, als ze dat al neit wist...
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Maybe I have a bad side ? || Avanti Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Maybe I have a bad side ? || Avanti Maybe I have a bad side ? || Avanti Emptydo 31 mei 2012 - 14:17

Ik was niet zo snel bang. Bij zijn woorden dat ieder paard bang zou moeten zijn bleef ze gewoon staan. Misschien ieder paard ja, maar daar ben ik niet bijgerekend. Ik was bijzonder klein. Ik denk rond de 1.55m. Zijn waarschuwing deed me eventjes huiveren en wanneer ik zijn scherpe hoektanden in het zicht kreeg verscheen er wit rond mijn ogen van angst. Twee stappen deinsde ze achteruit. Dit moest Avanti zijn, de leider van de schimmen. Zelfs zou ik er nooit een willen zijn, iedereen zou schrik van je hebben en niemand zou je moeten. Bah.. Van deze gedachten moest ze walgen. Wat als hij haar echt doden? Stelde ze zichzelf de vraag. Ik heb altijd al een brutale mond gehad, maar nu was het toch echt wel tijd om die aan de kant te schuiven en wat kalmer te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Maybe I have a bad side ? || Avanti Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Maybe I have a bad side ? || Avanti Maybe I have a bad side ? || Avanti Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Maybe I have a bad side ? || Avanti

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Somewere only we know ~ Avanti
» Beautiful but with a dark side. ~Zehlia
» One side of the story isnt enough ... [Lerav]
» I hope you welcome me||AVANTI
» In dreams he came to me | Avanti |

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Maybe I have a bad side ? || Avanti A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX