IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Gotta Catch 'em all.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Gotta Catch 'em all. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Gotta Catch 'em all. Gotta Catch 'em all. Emptyzo 13 mei 2012 - 20:37

Gotta Catch 'em all. 330hfrb
Langzaam wandelde Shylar langs het kabbelendje beekje. Het leek haar beter te zijn om even alleen te wandelen, maar toch voelde ze zich eenzaam.. Naar de kudde gaan had geen zin, daar voelde ze haar ook eenzaam momenteel. Shylar had wel al een paar mensen ontmoet, maar toch had ze het gevoel van eenzaamheid. Ze zocht nog geen liefde, daar was ze teminste nog niet klaar voor nadat er teveel gebeurd was in haar verleden. Niet dat ze wat mannelijk gezeldschap niet waardeerde, in tegendeel. Zeker deze tijd.. In de verte hoorde ze iemand afkomen, maar ze wist niet wie. Nam ook de moeite niet om even te kijken. In plaats daarvan nam ze een hap van het heerlijke, sappige gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Gotta Catch 'em all. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Gotta Catch 'em all. Gotta Catch 'em all. Emptywo 16 mei 2012 - 19:57




OMNIEL
rank one

Ik was wat aan het rond draven. Mijn zwarte vacht glansde in de felle zone. De zon scheen har, maar toch voelde het niet heel warm aan. In de verte zag ik een merrie staan die ik nog niet kende. Natuurlijk kende ik ze niet. Ik was hier nog niet lang dus kende ik niemand. Ik draaf sierlijk op haar af. "Hallo." Zeg ik opgewekt en stop in 1 tel voor haar neus.
Gotta Catch 'em all. Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Gotta Catch 'em all. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Gotta Catch 'em all. Gotta Catch 'em all. Emptywo 16 mei 2012 - 21:21

Ze hoorde de hoeven dichterkomen en toen ze haar hoofd ophief stond er ineens een zwart paard voor haar. 'Hallo' zei ze. Waarschijnlijk was ze hier nieuw, want Shylar had haar hier nog niet gezien. Ze keek het paard aan met haar goudkleurige ogen. 'Hallo daar.' glimlachte ze vriendelijk. Áls ze hier nieuw was, had ze meteen een warm ontvangst. Shylar keek naar de rood-blauwige lucht, het zou niet lang meer zijn voor de avond zou vallen en ze wist niet of ze bij dit paard moest blijven of zelf een schuilplaats zoeken.. Nee, ze zou hier blijven, toen zij hier nieuw was werd ze ook niet achtergelaten. Haar blik vond de zwarte vacht weer. 'Ben je hier al lang?'

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Gotta Catch 'em all. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Gotta Catch 'em all. Gotta Catch 'em all. Emptydo 17 mei 2012 - 9:22




OMNIEL
rank one

Ik had meteen geroken dat het een merrie was en voelde me dus best op mijn gemak. Ik glimlach wanneer ik een vriendelijke hallo terug krijg. "Ik ben Omniel." Zeg ik vriendelijk. Ietsje daarna vlogen haar vragende woorden mijn oren binnen. "Neen, ik ben hier nog maar net." Zeg ik een beetje verlegen. Ik kijk de merrie eens lief aan en neem een hap van het sappige gras dat daar onder mijn hoeven een weg naar boven aan het zoeken was.

[Ben een beetje inspiratieloos..]
Gotta Catch 'em all. Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Gotta Catch 'em all. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Gotta Catch 'em all. Gotta Catch 'em all. Emptydo 17 mei 2012 - 14:21

'Ik heet Omniel.' zei de merrie. 'Shylar, aangenaam.' zei ze nogsteeds met een lach op haar gezicht. Omniel haar stem klonk verlegen toen ze zei dat ze hier nog maar net was. 'Dat dacht ik al, ik heb je hier nog niet eerder gezien.' grinnikte ze.

*ikook xD

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Gotta Catch 'em all. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Gotta Catch 'em all. Gotta Catch 'em all. Emptydo 17 mei 2012 - 14:34

Heey...
Je wou toch eentje starten met mijn hengst he..
Heb hem geregistreerd..
Zullen we deze laten vallen en dan een andere openen met de hengst en deze..
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Gotta Catch 'em all. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Gotta Catch 'em all. Gotta Catch 'em all. Emptydo 17 mei 2012 - 14:40

Isgoed. (:
Ga jij topicje openen? ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Gotta Catch 'em all. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Gotta Catch 'em all. Gotta Catch 'em all. Emptydo 17 mei 2012 - 15:14

ok
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Gotta Catch 'em all. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Gotta Catch 'em all. Gotta Catch 'em all. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Gotta Catch 'em all.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Come and catch me, if you can.
» We've gotta take this
» However butterflies fly so perfectly, they're still easy to catch.
» Gotta love the dark. [Ayana]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Gotta Catch 'em all. A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX