IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

A Stallion With Style

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydo 17 mei 2012 - 15:26

Gazardiel
Ik wandelen over de vallei. Mijn gouden vacht glanst in de felle zon en mijn stralende witte manen steken fel af
op mijn huid. Met zware passen draaf ik verder. Ik steiger eens een paar keer laag en draaf dan weer verder. Ik voelde me goed in mijn nieuwe kudde en voelde me ook al heel welkom. Het was hier mooi en het krioelde hier van de knappe
merrie's. Mijn lichaam zet zich stil en staat gewoon wat rond te kijken.

Weet niet echt iets Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydo 17 mei 2012 - 15:59

Langzaam draafde ze over de vlakte van Minanter, ze was hier al een tijd en kende het vanbinnen en vanbuiten. Met haar slanke, zachte benen draafde ze verder tot ze onder een boom kwam te staan. Daar stopte ze en hief haar hoofd in de lucht, genietend van de zachte lentezon.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydo 17 mei 2012 - 16:48

Wanneer ik een merrie zie wandel ik er naar toen en wandel eens om haar heen. "Hallo, ik ben Gazardiel." Zeg ik met een zware en charmante stem. Ik draai nog eens om haar heen en ga dan naast haar staan. Ik was benieuwd naar wat voor een merrie het was. Zehlia had ik al ontmoet. Zij was mysterieus en charmant. Wat voor merrie was deze ??
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydo 17 mei 2012 - 19:29

Toen er een hengst naar haar kwam en rond haar begon te draaien legde ze even haar oren in de nek. 'Hallo, ik Ben Gazardiel' zei hij charmant. Shylar ontspande zich. 'Shylar, aangenaam.' zei ze charmant terug. Zozo, een nieuwe hengst, en niet bepaald een lelijke hengst.. Ze ging dichter naar hem toestaan, waarom ze die verschrikkelijke gewoonte had als ze hengstig was wist ze niet, maar ze wist wel dat ze er niks aan kon doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptyvr 18 mei 2012 - 2:11


Wanneer de merrie opeens dichter tegen me aan komt staan kijk ik eens verbaast op. Een zoete geur bereikt mijn neusgaten. Mijn benen beginnen ter plaatsen te trippelen en ik hinnik eens. Ik draai nog eens rond haar en mijn neus laat ik langs haar flank zakken. De voor benen van mijn gespierde lichaam schieten in de lucht. Mijn ene been land op haar kont, maar ik schuif er weer af. Mijn neus gaat nog eens langs de binnenkant tussen haar twee achterbenen en ik fleem eens. Mijn voorbeen slaag ik nog eens op haar kont.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptyza 19 mei 2012 - 21:03

Shylar steigerde angstig door de plotse bewegingen van de hengst. Toen hij nog eens op mijn achterste sloeg trapte ik maar net naast zijn gezicht. 'Ook hallo.' zei ze verontwaardigt en draaide zich om zodat ze hem in zijn ogen kon kijken. Typisch hengsten-gedrag wist ze.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptyzo 20 mei 2012 - 8:35


Ik steiger nog een paar keer en begin vervolgens te trippelen. Hoe kon ik nou rustig zijn. Een merrie hier naast me stond hengstig. Mijn lip krult zich nog een paar keer tot een fleem. Ik probeer mezelf in controle te houden. Mijn lichaam staat weer stil. "G.. g.. gaan we wat rondwandelen?" Vraag ik met een bibberende toon van de opwinding. Het was moelijk mezelf te beheersen, maar ik deed mijn best. Nog voor we eventueel vertrokken kon ik mezelf weer even niet beheersen en spring op haar. Mijn gevoelens vechten tegen mijn lust. Toch glij ik weer direct van haar rug. Ik draai verlegen mijn hoofd weg van haar en richting de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptyma 21 mei 2012 - 8:26

Haar oren lagen helemaal tegen haar nek. 'G..gaan we wat rondwandelen?' zei Gazardiel. 'Isgoed, maar jij loopt vóor me.' zei ze met een charmante blik in haar goudkleurige ogen. Hij sprong weer op me, maar voor ik kon reageren gleed hij weer van me af en draaide zijn gezicht naar de grond. Shylar zuchtte, het is ook wel de perfecte tijd voor een hengst om zich niet in te kunnen houden. Als ze zich niet kon inhouden, had Shylar hem al lang een paar trappen gegeven, ze had slechte herinneringen aan hengsten, die ze nog wel een tijdje ging blijven houden.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptyma 21 mei 2012 - 19:22

A Stallion With Style Gazardiel1



De geur was onweerstaanbaar en dus krul ik mijn lip nogmaals omhoog. Ik wandel trippelent verder en spring een paar keer met mijn voorbenen. Een opgewonde hinnik verlaat ook mijn mond.

[Weet niks SORRY !!]

A Stallion With Style Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptyma 21 mei 2012 - 19:30

Ze lachtte toen ze Gazardiel een paar sprongen zag maken. Ze gaf een zachte beet in zijn achtersta. 'Huphup.' grinnikte Shylar zacht.


[geeftniet, ik weet zelf ook niet bepaald veel xD ]

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptyma 21 mei 2012 - 19:53

A Stallion With Style Gazardiel1



Door die beet hinnikte ik nogmaals opgewonden, deze keer was het opgewonden gedeelte heel hard te horen. Na haar woorden rol ik eens met mijn ogen en zucht eens. Ik draaf sierlijk verder en show mijn gespierde lichaam. Door de stevige geur die mijn neus rook kwamen alle spieren op mijn lichaam te liggen en de aders op mijn hals waren duidelijk zichtbaar. ik wist niet zeker of dit de merrie van mijn leven was, het enige wat ik op dit moment wist dat ze niet te dicht moest komen dat ze me zot maakt.

A Stallion With Style Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptyma 21 mei 2012 - 21:39

Ze glimlachte toen hij opwindend hinnikte en ze draafde met hem mee, met haar hoofd dicht bij zijn flank. Haar spieren rollend over haar bruine vacht.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptyma 21 mei 2012 - 21:55

A Stallion With Style Gazardiel1



Hij kon het bijna niet meer houden van de geur en stopt abrupt. Zijn gespierde licham schiet dan weer naar voor en springt op haar rug.

Ik ga nog niet verder. Eerst ff wachten op haar reactie.

A Stallion With Style Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptyma 21 mei 2012 - 22:29

Shylar schrok toen hij weer op haar klom. Even bleef ze staan maar al snel schudde ze hem van zich af en deed een paar stappen achteruit. Met een beetje angst in haar ogen keek hij hem aan, alsof ze wou zeggen wat ze heeft meegemaakt. Shylar wou het wel zeggen, maar dat zou ze niet doen tot hij dat zou vragen.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydi 22 mei 2012 - 16:39

A Stallion With Style Gazardiel1



Ik schud eens met mijn hoofd en kijk haar dan aan. De angst in haar ogen brengt direct een verontschuldig met zich mee. De spijt was ook duidelijk in mijn stem te horen. Ik durfde eindelijk niet vragen waarom ze zo deed, misschien lag het gevoelig. Ik wandel verder en negeer de geur die nog steeds mijn neus streelt. Toch kon ik het niet laten. "Je hoeft niet te antwoorden, maar wat is er?" Vraag ik voorzichtig. Ik draai me met een ruk om en mijn stevige lichaam dacht nog steeds aan de honingzoete geur. Dat zag je ook doordat al mijn spieren op mijn lichaam lagen. Mijn hoofd wist beter en negeerde dat alles.

A Stallion With Style Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydi 22 mei 2012 - 22:25

Ze zag hoe hij moeite deed om zich in te houden, wat Shylar wel lief vond. 'Je hoeft niet te antwoorden, maar wat is er?' vroeg hij. 'Begrijp het niet verkeerd, je bent een fantastische hengst, en nee dat zeg ik niet vaak. Maar weetje, ik ben nooit echt goed behandeld geweest door hengsten, integendeel..' zei ze met haar fluweelzachte stem. Hoe hard ze ook verlangde, Shylar bleef met de herinneringen. Met haar goudkleurige ogen keek ze naar Gazardiel. Hij deed echt moeite om zich in te houden en glimlachte dankbaar naar hem.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydi 22 mei 2012 - 22:43

A Stallion With Style Gazardiel1



Ik duw een beetje verlegen mijn neus tegen haar hals. "Het geeft niks." Zeg ik zacht en duidelijk inlevend. Ik kende het, ik en Omniel leefde in dezelfde groep. Toen ze werd aangerand door haar vader en zijn vrienden was ik te laf om voor haar op te komen. Ze wist natuurlijk niet dat ik er was. Door dat voorval voel ik me soms nog steeds slecht, maar wat kan ik er nu nog aan doen. Mijn lichaam beweegt zich met verder. Ik had Shylar eerst tijd moeten geven voor ik in actie kwam.

A Stallion With Style Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydi 22 mei 2012 - 22:49

Shylar glimlachte waterig toen Gazardiel zijn neus zacht en verlegen tegen haar hals drukte. 'Het geeft niks.' zei Gazardiel zacht. Ze kon het niet laten om even haar zachte neus tegen dezijne de duwen en stapte daarna weer verder. Hij had iets speciaals, wat Shylar op de een of andere manier geruststelde.

De wolken werden donkerder, aangevend dat het snel zou regenen. 'Zouden we niet beter even een schuilplaats zoeken? Het gaat regenen.' zei ze snel en een tikkeltje onrustig. Ze haatte regen en ze was als de dood voor onweer. Onrustig trippelde ze met haar smalle beentjes, Shylar wou niet nat worden, en als ze dat werd. Oh boy, dan blijf je beter uit haar buurt. Shylar keek weer ongeduldig naar Gazardiel, afwachtend of hij een plek zou vinden om te schuilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydi 22 mei 2012 - 22:58

A Stallion With Style Gazardiel1



Ik geniet als haar zachte neus de mijne raakte. Meende ze dat nu? Mij samen schuilen? Ik voelde met haar mee, maar ik bleef een hengst. Toch ging ik op zoek. Iets verder in het bos zag ik twee bomen die waren omgevallen en nog die erbovenop lagen. Toen ze er net onder stonden viel alle regen uit de lucht en al snel schoot er een bliksem door de lucht. Ik leg me tegen een zijkant en merkte ook dat de zon zakte, dus het werd nacht.

A Stallion With Style Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydi 22 mei 2012 - 23:06

Toen ze eindelijk droog stond begon het te onweren. Shylar haar ogen werden wit van de angst en ze kroop tegen Gazardiel aan, trillend van de kou en angst. 'Laat me niet alleen..' zei ze zacht. Ookal wist ze dat hij een hengst was, ze wou niet alleen zijn s'nachts, nooitmeer.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydi 22 mei 2012 - 23:12

A Stallion With Style Gazardiel1



Ik keek haar lief aan en legde zelfs mijn hoofd op haar rug om te laten zien dat ik bij haar was en haar zou beschermen. Al gauw moest ik mijn neus dichtknijpen. Ik liet mijn hoofd wat afzakken naar haar flank, maar trok me al snel terug wanneer ik dacht aan wat ze heeft vertelt. Ik kon het haar niet aandoen. Ik keek weer naar buiten en concentreer me op niks anders.

A Stallion With Style Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydi 22 mei 2012 - 23:20

Ze glimlachte licht toen hij zijn hoofd op haar rug legde en toch bleef proberen om zich in te houden. Shylar ging liggen en kroop nog ietsje dichter tegen hem aan, als ze lag kon niemand haar iets doen, dan werd ze net een betonblok dat alleen met een hijskraan verlegd kon worden. Ze liet nog een zachte, licht opgewonde hinnik horen en viel daarna vredig in slaap.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptydi 22 mei 2012 - 23:25

A Stallion With Style Gazardiel1



Ik kreeg het als maar moeilijker, maar toch viel ik in slaap.

Ik word wakker door een vreselijk sterke geur. Sterker als die van gisteren. Een opgewonden hinnik verlaat mijn mond en weer laat ik mijn hoofd afdalen naar haal flank. Ik hinnik nog een paar keer kort en fleem dan eens, weer laat ik mijn neus daar liggen. Ik schud met mijn hoofd en dacht terug aan gisteren. Mijn hoofd leg ik weer waar het lag en blijf stil. Toch blijven mijn ogen en mijn neus naar haar achterwerk gericht. Ik genoot van de honigzoete lucht.

A Stallion With Style Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptywo 23 mei 2012 - 13:14

Shylar was al een tijd wakker, nogsteeds met haar ogen toe genoot ze van Gazardiel's aanraakingen. Toen hij hinnikte probeerde ze niet te grinniken en haar ogen open te doen, in plaats daarvan besloot ze om hem nog wat meer te kwellen. Ze legde haar staart achteruit, Oh Shylar, wat ben je toch een gemeen kreng dacht ze zoet.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Emptywo 23 mei 2012 - 14:40

A Stallion With Style Gazardiel1



Wanneer er nog meer geur vrijkomt spring in op en breng mijn neus richting haar staart. Mijn tanden beginnen aan haar manen te trekken dat ze moest opstaan. Ik fleem eens en hinnik nog een paar keer opgewonden. Mijn hoofd werd helemaal wild van de heerlijke geur.

A Stallion With Style Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
A Stallion With Style Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

A Stallion With Style

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Tivan the new stallion
» The dark stallion. [Phantom]
» Messing with the wrong stallion [Nirvana]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: A Stallion With Style A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX