IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

A Stallion With Style

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 14:49

Gazardiel sprong op en trok aan haar staart, als teken dat ze moest opstaan. Shylar keek even grinnikend naar hem. Toen Shylar recht ging staan duwde ze haar neus tegen dezijne, haar ogen sluitend en luisterend naar zijn ademhaling.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 14:52

A Stallion With Style - Pagina 2 Gazardiel1



Weer verlaat een opgewonden hinnik zijn mond. Hij kan zich niet meer bedwingen. Ookal deed hij alle moeite dat hij wou het lukte hem amper. Zijn neus snuift met korte en krachtige halen de zoete geur binnen. Hij schraapt over de grond en briest eens. Zijn boven krult zich tot een fleem die hij lang aanhoud.

A Stallion With Style - Pagina 2 Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 14:57

Gazardiel hinnikte opgewonden en fleemde lang. Ze gaf hem nog een lik op zijn neus en draaide zich toen om, zichzelf tegen hem drukkend. Shylar keek opgewonden in zijn ogen, haar zelfbeheersing was helemaal ten einde. Een zachte opgewonde hinnik liet ze horen, aangevend dat ze zichzelf niet meer kon houden.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 15:05

A Stallion With Style - Pagina 2 Gazardiel1



Nu Gazardiel eindelijk kon doen wat hij wou twijfelde hij. Was het wel slim als hij zou doen, zou Shylar niet bang zijn. Hij twijfelde, maar ze vroeg er zelf om. Hij rook nog een paar keer tussen haar benen rook nog aan haar flank en sprong dan bruut en al hinnikend op haar rug. Zijn achterbenen plaatsen hij dichter tegen die van haar en hij pakte stevig haar manen vast. Hij begin hevig te stoten en trekt harder aan de manen van de merrie. Hij was een brute hengst als hij merrie's dekte. Vele waar hij de kans kreeg begonnen te schoppen omdat hij ze pijn deed.

A Stallion With Style - Pagina 2 Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 15:30

Shylar schrok even licht toen hij bruut op haar klom en hevig stootte. Ze strekte haar nek uit en haar bovenlip bewoog van het genot naar voor toen hij hard in haar manen hapte & trekte. Alle angst gleed uithaar, en het enigste wat ze nog kon uitbrengen waren een paar opgewonde, korte hinnikjes.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 22:23

A Stallion With Style - Pagina 2 Gazardiel1



Hij gleed weer van haar rug en ging naast haar staan. Het was niet zeker of ze drachtig was. Dit was ook nog maar mijn eerste keer. Mijn lichaam duwt zich tegen dat van haar aan. "Het spijt me dat ik me niet kon bedwingen." Zeg ik. Het was ook een beetje haar schuld, maar daar ging het nu niet om, ik had me moeten beheersen.

A Stallion With Style - Pagina 2 Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style - Pagina 2 Emptywo 23 mei 2012 - 22:30

Hij gleed weer van haar, 'Het spijt me dat ik me niet kon bedwingen.' Shylar glimlachte en duwde haar hoofd zacht in zijn manen. 'Dankje.' fluisterde ze zacht. Haar angst was weg, ze was niet meer bang voor haar verleden of de toekomst en dat kwam allemaal door hem, Gazardiel. Een tijd lang bleef ze zo staan, dicht bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style - Pagina 2 Emptydo 24 mei 2012 - 17:41

A Stallion With Style - Pagina 2 Gazardiel1



Hij keek haar verbaast aan. "Dank je?" Vraagt hij met een stotter in zijn keel. Hij snapte het niet helemaal. Hoe kon een merrie nu blij zijn door een hengst die zich niet kon bedwingen?

A Stallion With Style - Pagina 2 Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style - Pagina 2 Emptydo 24 mei 2012 - 19:18

Ze wist dat Gazardiel verbaast zou zijn. Ze richtte haar hoofd op en keek hem aan. 'Door jou kan ik eindelijk m'n verleden loslaten.' zei Shylar fluisterend. Ze kroop weer met haar neus in zijn manen, zoekend naar aandacht en liefde, wat ze zo lang niet meer had gevoelt. Hij had dat bij haar losgemaakt, en ze hoopte dat dit gevoel nooit meer zou weggaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
A Stallion With Style - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style - Pagina 2 Emptydo 24 mei 2012 - 19:26

A Stallion With Style - Pagina 2 Gazardiel1



Was dit het einde van zijn vrijheid? Geen enkele andere merrie meer opzoeken en dekken? In zijn hoofd leek het allemaal een ramp, maar hij wist het niet eens zeker. "Graag gedaan." Zei hij met een egoïstische achtertoon. Zijn ogen keken strak voor zich uit.

Binnenkort liep hij misschien al rond met een veulen van hem. Dat zag hij niet zitten. Ik ben nog te jong.

A Stallion With Style - Pagina 2 Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
A Stallion With Style - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style - Pagina 2 Emptydo 24 mei 2012 - 22:17

Ze rolde met haar ogen. 'Wees gerust, van veulens komt het niet, Gazardiel.' Shylar wist dat zijn gedachten daarover zouden gingen. Hoewel het nog aan het onweren was ging ze erin staan, haar hoofd opheffend naar de donkere lucht. Haar manen waren in een mum van tijd helemaal doorweekt, zij ook trouwens. Maar ze vertikte het om bang te worden en weer droog te gaan staan. Geen angsten meer voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
A Stallion With Style - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: A Stallion With Style A Stallion With Style - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

A Stallion With Style

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Tivan the new stallion
» The dark stallion. [Phantom]
» Messing with the wrong stallion [Nirvana]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: A Stallion With Style - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX