IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Times for new life ~Lerav

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Emptyvr 18 mei 2012 - 22:51

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Het voorjaar was een fijne tijd. De bloemen die ontknoppen, de veulens die uit de buik komen en de natuur die zijn gang gaat. Maar het bracht ook één groot nadeel met zich mee. Het hengstigheid. Het vreselijk nare gevoel in haar buik. Hier werd ze snel chagrijnig en down van. Maar het ergste was nog dat hengsten onweerstaanbaar waren. Ze kon zichzelf dan wel een mep verkopen. Maar het hoort erbij toch? Ze was daarom liever alleen in deze 5 dagen. Ze bracht die tijd dan rustig op haar gemak door. Soms was het dan wel saai, maar met haar chagrijnige buien had ze toch behoefte aan andere paarden.

Nadat ze wat slokken had gedronken was ze direct naar haar favorieten boom gelopen. De herinneringen met de schimmen kwamen direct omhoog. Eem pijnscheut schoot daar flanken. Het was een nare herinnering en ze wist dat het nog niet over was. Ze wilde Avanti niet meer onder ogen komen, nooit meer. Achteraf had ze Lerav niet meer gezien. Iets waar ze wel van baalde. Ze was zo laf geweest. Ze had hem in de steek gelaten. Ze nam een hap van het lange gras maar ze had al snel door dat ze daar nu geen behoefte aan had.

Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Emptyza 19 mei 2012 - 23:36

Times for new life ~Lerav Amber
Nu ik leider van de eerste rang ben, draag ik een zekere verantwoordelijkheid op mijn schouders. Alle nieuwkomers in BMH staan onder mijn toezicht, ik moet hen door hun eerste blauwe maan leiden, en zorgen dat ze er levend uit komen. Zorgen dat ze na de blauwe maan gewoon weer bij hun partner en kinderen kunnen zijn. En hoezeer ik ook van mijn positie geniet, het leiderschap vergt veel tijd en eist het meest van mijn energie op. Kayleigh heb ik al meer dan een week niet meer gezien, na de ontmoeting met Avanti en Achilles was ze van mij en E'vesdar weggerend, gevlucht, op zoek gegaan naar hulp. Eerst had ik me daar slecht om gevoeld, nu begreep ik het nut van haar beslissing op dat moment. In haar plaats had ik zonder twijfel hetzelfde gedaan.

Terwijl mijn gedachten wegdrijven naar Kayleigh, mijn allerliefste merrie, denk ik ook terug aan die vreselijke schimmennacht die we allebei meegemaakt hebben. Eerst was alles zo onschuldig, alles leek zo perfect, we hadden elkaar teruggevonden en elkaars liefde verklaard. Maar toen kwamen die paarse ogen, ik had ze niet zien aankomen, de grootste fout in mijn leven, een fout die ik mezelf nooit meer vergeef. Kort daarna dook nog een tweede monster op, en daaropvolgend een zwarte hengst die voor mij en Kayleigh in de verdediging ging. Als E'vesdar er dan niet was geweest, had ik daar nu nog gelegen, badend in mijn opgedroogd bloed, bedekt met een vliegenharnas.

Wanneer ik mijn ogen over de groep paarden laat glijden, vallen mijn ogen vrijwel meteen op het lichaam van mijn bekende Kayleigh. Enkele seconden gooi ik mijn volledige gewicht omhoog en balanceer op mijn achterbenen terwijl ik met mijn hoeven door de lucht maai. Een krachtige hinnik verlaat mijn keel wanneer ik weer op de grond kom en mijn hoofd in de lucht gooi. Daarna zet ik mijn lichaam aan in een krachtige galop. Snel sta ik voor haar, en even snel heb ik een kus op haar neus gedrukt. De zoete geur die ze met zich meedraagt blijft me niet onopgemerkt.


Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Emptyzo 20 mei 2012 - 11:13

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Ze was erg trots op haar Lerav geweest toen ze hoorde dat hij leider was geworden. Maar ze had het ook als ene tegenslag gevoeld. Het leek net of ze hem nu moest delen. En dat deed ze niet graag. Ze wilde elke nacht weer tegen hem aan liggen. Ze wilde schouder aan schouder met hem staan bij zonsondergang.Ze wilde hem elke dag voor het slapen gaan nog eens diep in zijn ogen kijken

Haar aandacht werd getrokken door een druktemaker. Maar zodra ze zag dat het haar Lerav was keek ze trots naar haar hengst. Maar gelijk voelde ze haar hormonen aan het werk gaan. Haar lippen verlieten een schrelle gil. Ze voelde zijn neus tegen die van haar gaan en glimlachde. Ze kon het niet laten als ze hengstig was. "Hé lekker ding"
zei ze flirterig . Ze schudde haar manen verleidelijk door elkaar. Ze kon er niets aan doen. In deze tijd had ze zichzelf gewoon niet meer onder controle.
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Emptyzo 20 mei 2012 - 19:30



Times for new life ~Lerav Amber

Ik zie haar mooie, blauwe ogen in die van mij rusten. Ik zie hoe diezelfde ogen een zekere blank weerkaatsen, zodanig dat - als ik een inspanning zou doen - ik mijn spiegelbeeld zou kunnen aanschouwen. Ik zie hoe al deze eigenschappen, terug te vinden in dat ene paar ogen, trots weerspiegelt. Trots op mij, omdat ik een leiderspositie heb weten te bemachtigen. Trots, omdat zij zich nu de merrie van een leider mag noemen. Kayleigh moet daarbij wel beseffen dat ik nu meer aan mijn hoofd heb dan het soigneren van mijn merrie, van het onderhouden van mijn relatie. Dat wil niet zeggen dat ik haar daarom zal verwaarlozen, integendeel. Onze band kan hier alleen maar sterker uitkomen. Want niets of niemand, staat mijn diepe gevoelens voor deze bijzondere merrie in de weg. Dat wordt bewezen door zowel ons verleden als ons huidige verliefdheid.

Als ik me beter concentreer en haar blik nog dieper ontleed, zie ik een gevaarlijke twinkel. Een twinkel die me alleen maar verliefder maakt, zo fel dat ik mezelf amper nog in de hand heb. Ik krul mijn bovenlip naar boven en begin zachtjes aan haar schoft te knabbelen. Voorzichtig zet ik een stap naar voren, tot ik aan haar achterhand ben en ook daar nog steeds zachte neepjes met mijn tanden geef. 'Het lekker ding, dat ben jij', spreekt mijn zwoele stem, verlangend naar meer. Haar staart duw ik langzaam maar zeker opzij, en wanneer de geur zich nog meer door mijn neusgaten wringt, knapt mijn vermogen tot het bieden van weerstand. Ik ga achter haar staan, en wacht op een teken, die best zo snel mogelijk kan komen.


_________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Emptyzo 20 mei 2012 - 22:27

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Kayleigh kijkt hem strak aan. Ze snoof. Wat vond ze het lastig zich in te houden. Ze had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan met hun. Bij de tweede ontmoeting was het al raak. Ze had nooit gedacht dat ze hem ooit leuk kon gaan vinden. Maar toen ze heem zag was de woede in één klap weg geweest. Het voelde weer vertrouwd, net als vroeger. Maar dan met één verschil. Toen was het enkel vriendschap nu meer. Het had raar gevoeld de eerste keer dat ze hem zag.

De merrie snoof de geur van Lerav in zich op. Lief keek ze hem in zijn ogen aan. Je merkte dat de tijd van het jaar ook voor hengsten lastig was om zich in te houden. Ze keek naar lerav die richting haar staart liep. Ze wist wat hij wilde. Normaal had ze zich er waarschijnlijk in tegen verzet. Maar op dit moment was er niets in haar dat zich er tegen zou werken. Waarschijnlijk waren het opnieuw die hormonen. Ze glimlachte naar de hengst en voelde wat vlinders in haar buik opkomen.

*Sorry, ben echt inspiloos vandaag :}
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Emptyzo 20 mei 2012 - 22:38

Ik wist dat enkel een teken van bevestiging nodig was om de emmer te doen overlopen. Wanneer dat ook effectief gebeurt, komen mijn hoeven pijlsnel van de grond, om uiteindelijk met mijn voorhand op haar flanken te landen. Ik klem me zo stevig mogelijk vast, dring bij haar naar binnen en begin vervolgens te stoten, alsmaar harder. Met mijn lippen friemel ik aan haar schoft, tot ik uiteindelijk mijn hoogtepunt bereik en de kleine, zwemmende Leravjes hun gang laat gaan (Hahahahaha, dit vind ik echt hilarisch xD). Met een bezweet lichaam kom ik van haar af en stap meteen naar voren. 'Ik heb je toch geen pijn gedaan?' Meteen daarna druk ik een zwoel kusje op haar fluweelzachte neus. Wat ben ik soms een charmeur, dan nog wel eentje van de bovenste plank.

* No worries, me too (;

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Emptyzo 20 mei 2012 - 22:52

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Kayleigh had amper besef van wat er gebeurde. Zachtjes zakte ze in toen ze de kracht van de hengst op zich voelde. Het was een appart gevoel. Maar zeker goed. Haar lippen verlieten een korte hinnik. Maar in no time stond Lerav weer naast haar. Ze zag de damp van hem af komen. Ze voelde zich gelijk een stuk leger nu. Alsof ze deed even nodig had en ze anders wat ontploft. "Nee absoluut niet, leider van me". Ze duwde haar neus even in zijn manen en snoof de geur van hem op. Het voelde zo fijn.

Ze keek hem lief aan in zijn ogen. Een glimlach gleed over haar lippen. "Lang niet gezien" Eigenlijk was dit precies andersom. Meestal ging dit eerst. Maar blijkbaar had ook Lerav zich niet meer in kunnen houden. Zachtjes krioelde ze hem door zijn dikke bos manen. Ze voelde de damp nog steeds van zijn hals omhoog komen.

*Whahaha xD Lag serieus dubbel bij het lezen van jou post xD
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Emptyzo 20 mei 2012 - 23:03

Ook ikzelf realiseer pas achterna dat we elkaar amper begroet hebben voor we ons hormonen hebben laten spreken. Voldaan accepteer ik haar liefdevolle blik, en kijk met diezelfde, spontane blik terug. Ze drukt haar neus in mijn manen, op een manier die me nog steeds doet nazinderen. 'Ik moet zeggen dat je ook wel mooi bent van langs achteren bekeken.' Een brede grijns hangt rond mijn lippen en het bloot lachen van mijn tanden kan ik niet onderdrukken. Ik hijg nog lichtjes na, van de zware inspanning die ik zojuist heb gedaan. Ook haar lichaam voelt warm aan. Zowel haar als mijn aderen zijn lichtjes zichtbaar. Een bewijs dat we hier beiden van genoten hebben.

* Mhahahaha, ik lig ook dubbel, dit is hilarisch gewoon xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Emptyzo 20 mei 2012 - 23:45

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.



Ik glimlachte toen ik zag hoe Lerav ervan nagenoot. Lichtjes hijgde ik. Maar wel met een big smile. 'Ik moet zeggen dat je ook wel mooi bent van langs achteren bekeken.' Ik grinnikte zacht bij die zin. "Nouja zeg, ik hoop dat m'n voorkant toch wat beter is" sprak ze verontwaardigd uit. Ze duwde een kus op zijn neus. Ze besefte nu pas hoe appart het eigenlijk was om met een leider samen te zijn. Maar het was daarvoor al. Dus ze was geen gold dicker. Ze keek is om zich heen. Ze zag hoe een merrie in hun richting keek. Maar zodra de merrie zag dat Kayleigh haar in het oog had begon ze snel te grazen. Kayleigh schaamde zich kapot. "Nouja, wat nou privacy." Sprak ze net zo verontwaardigd als haar vorige zin uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Emptywo 23 mei 2012 - 22:18

Het doet me goed om een glimlach op haar gezicht te zien, ik doet me plezier dat ik mijn merrie gelukkig kan maken. Haar woorden sieren ook bij mij een glimlach op mijn gelaat, zodanig dat zelfs mijn tanden licht ontbloot worden. 'Maar natuurlijk, chérie. ' Ik tuit gelijktijdig mijn lippen en druk die snel op de hare. Wanneer ik er een van haar terugkrijg, sluit ik mijn ogen en geniet van iedere seconde. Vurig hoop ik dat ze me niet als een ander persoon gaat zien, het is immers niet omdat ik leider ben geworden, dat mijn persoonlijkheid daarvoor veranderd is. Ik denk dat Kayleigh in mijn ogen kijkt, maar wanneer ik merk dat ze eigenlijk langs me heen kijkt, draai ik mijn hoofd in de andere richting. Daar tref ik een merrie aan, die vliegensvlug haar hals strekt en in het gras begint te happen. Een schaterlach kan ik niet onderdrukken wanneer ik weer naar het bedrukte gezicht van mijn merrie kijk. 'Het is niet mogelijk, mevrouw is jaloers.' Ze hoeft zich niet te schamen, ik begrijp de typische merriemanieren volkomen. Ook begrijp ik dat ze bang is mij nog een tweede maal te verliezen, zoals dat in het verleden het geval was. Ik schud langzaam mijn hoofd, en probeer haar ervan te overtuigen dat niemand ons uit elkaar kan drijven. 'Kay, geen merrie die aan jouw sexy body kan tippen, I swear.'

HAHAHA, Leravje wordt een Engelsman xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Emptywo 23 mei 2012 - 22:26

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.



Er verscheen een speelse glimlach op mijn gezicht. Zodra ik zag hoe Lerav erop reageerde. Jaloerse merrie's.. Ze voelde zich ineens heel stoer. Trots duwde ze haar neus in de lucht en keek om zich heen. Uitdagend kijkt ze Lerav aan. Haar ogen flikkerde gevaarlijk. 'Kay, geen merrie die aan jouw sexy body kan tippen, I swear.' ze grinnikte zachtjes. "Dat hoop ik dan ook maar. Zelfs die Maya niet?" Vroeg ze argwanend. Ze duwde haar neus in zijn zachte manen. Zachtjes duwde ze een kus op zijn neus en glimlachte hem nog eens lief aan.


**sowry, niet erg inspirerend. :}
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Emptyma 28 mei 2012 - 23:00

Haar speelse glimlach tovert ook op mijn gelaat een grijnzende lach, alsof ik haar voor een tweede keer zou willen verleiden. Wanneer ze de naam van een beeldschone merrie laat vallen, ga ik voor een moment in extase. In mijn hoofd speelt zich een scenario van enkele weken terug af, van toen ik nog geen kuddeleider was. Zelfs Kayleigh had ik toen nog niet teruggevonden. Hopeloos was ik aan het rondzwerven toen opeens dat beeldschone lichaam voor me opdook. Ze schonk me geen aandacht, maar had gewoon één blik in mijn richting gegooid, daarna was ze opgelost in de horizon. Sindsdien heb ik haar niet meer teruggezien, enkel dat beeld herhaalt zich soms in mijn hoofd. Maar ik maakte er geen illusie van dat er nog meer schoonheden bestonden, en dat dit niet betekende dat ik Kayleigh daarvoor zou laten vallen. 'Kayleigh, er bestaan miljoenen merrie's, waarvan zeker een derde adembenemend mooi is. Maar ieder heeft z'n eigen leven, vind zijn eigen liefde. En ik heb jou, dus maak je geen zorgen.' Nee, de merrie die me op dat moment zo had doen wegdromen, kon niet tussen die vurige passie van Kayleigh en mij komen. Haar naam, die wist ik omdat ik die in de kudde had horen vallen. Hengsten praatten erover terwijl ik mijn dagelijkse check-up deed. Wanneer ze haar neus in mijn manen duwt, sluit ik mijn ogen en geniet van de warmte die ze lichtjes uitblaast. 'Je maakt me zo compleet,' zeg ik dan, zachtjes, zodat de rust niet verstoord zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Times for new life ~Lerav Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Times for new life ~Lerav Times for new life ~Lerav Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Times for new life ~Lerav

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» With all the dark times, there are happy ones [open]
» 'Stories or Tales from Times Gone By. Grimmmm
» Where are you! |LERAV|
» Lerav
» What can I do... |Lerav|

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Times for new life ~Lerav A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX