IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Just can't forget you..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Just can't forget you.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Just can't forget you.. Just can't forget you.. Emptydi 22 mei 2012 - 19:57




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Omniel had bijna een week lang liggen huilen bijna niks gegeten. Haar ribben waar zichtbaar, maar haar spieren was ze niet verloren. Ze staat om en draaft rond. Haar ogen nog waterig en haar huid dof van de uitdroging en door de energie die ze niet meer heeft door het huilen. Gaat voort met je leven. Vergeet lafaard. Zegt ze tegen zichzelf. Vanbinnen was ze Xariv helemaal aan het afbreken. Dit was nu eenmaal was Omniel deed als ze zich achtergelaten voelde en als ze een emotioneel wrak was.

Ze draafde trots rond. Ik heb hem niet nodig. Spreekt ze zichzelf moed in. Hij had gedag gezegd en haar daar als een stuk vuil laten liggen. Waarschijnlijk wist hij niet dat ze een week lang niet of bijna niet ging eten of drinken.

Ik draaf de richting de plek waar we samen hadden doorgebracht en schop kwaad tegen de steen waar wij samen lagen. Ik galopeer kwaad weg richting de kudde. Ik was ondertussen al niet meer hengstig. Eenmaal in de kudde aangekomen word ik aangekeken door mijn lichaam dat er niet uitzag en mijn vacht die vroeger zo mooi glansde zich er nu grijs uit.

Een paard schenkt me zelfs veel aandacht en komt op me af gewandeld.
Just can't forget you.. Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Just can't forget you.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Just can't forget you.. Just can't forget you.. Emptydi 22 mei 2012 - 20:19

Just can't forget you.. Scaled.php?server=585&filename=zehlia


De zeeblauwe zagen de merrie weer .. ze had haar al eens gezien samen met Xariv , die hengst met een goud hardtje.Maar iets ontbrak aan de merrie ... niet een dring maar zelfs meerdere, de merrie zag er slecht uit. haar vacht was niet meer zoals het een tijd geleden was geweest, de ribben zichtbaar wat zehlia afschuwde. Ze had medeleide met de jonge merrie en kwam op de merie afgedraaft en stopte enkele korte meters voor haar. ze wist wie deze merrie was van zien en soms kreeg je dingen mee ... ookal zou de merrie niet weten wie zei was. ' Heey Omniel ... Wat is er met jou aan de hand' haar stem was vriendelijk maar bezorgd.



Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Just can't forget you.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Just can't forget you.. Just can't forget you.. Emptydi 22 mei 2012 - 21:07




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

Ik bries eens als een slanke witte merrie voor me kwam staan. "Niks." Zeg ik kortaf. Eindelijk had ik geen zin gezelschap, maar op een andere manier toch weer wel. Ik kon van de ene moment op andere van gedrag veranderen. "Het is Xariv. Hij heeft me hier achter gelaten. Hij is vertrokken en het ergste is dat ik niet weet naar waar." Zeg ik met een huilende toon en tranen stromen over mijn wangen. Ik kon het niet meer. Hij was nog maar een week weg, maar het kwelde me enorm. Xariv had al eens iets gezegd over Zehlia dus ik kende haar en wist dat ze een lieve merrie was. Toch ging ik haar niet alles zeggen. "Hij is vertrokken met mijn hart, mijn ziel en mijn diepste geheim." Vervolg ik mezelf.
Just can't forget you.. Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Just can't forget you.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Just can't forget you.. Just can't forget you.. Emptydi 22 mei 2012 - 21:28

Just can't forget you.. Scaled.php?server=585&filename=zehlia


De woorden die de merrie sprak lieten haar nadenken . Xariv die ... die een merrie waarvan hij hield zomaar liet liggen als een stuk gras, of een verdord bloemetje in de weide . Het greep even haar gedachtes maar al gauw verhelderde haar gedachtes zich weer tot de woorden van de merrie ... Ze keek in de traanerige ogen van de merrie, en dat deed zehlia haar reflex opwekken door haar neus troostend tegen haar hals te drukken en sussende stem te laten spreken. ' Misschien moet je Xariv de tijd geven.... ' haar stem was zacht.... .




Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Just can't forget you.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Just can't forget you.. Just can't forget you.. Emptydi 22 mei 2012 - 21:34




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

"Voor wat de tijd geven? Hoe hij mij de volgende keer, als die komt, mij kan afkraken." Zeg ze weer bot en scherp. Hij had voor niks tijd nodig. Was het dan misschien zo moeilijk om te zeggen dat hij na mijn hengstigheid terug zou komen? Neen, mij gewoon laten vallen door simpelweg te zeggen dat ik hier veiliger ben. Hij was een lafaard. Vanbinnen was ik gebroken en voelde ik me leeg. Ik schudde ook haar neus kwaad van mijn hals. Mijn hoofd gaat naar beneden om te eten maar laat het gras weer meteen uit mijn mond vallen. Mijn maag zat weer dubbel nu ik terug dacht aan dat moment en de tijden die ik had met 'hem'.
Just can't forget you.. Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Just can't forget you.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Just can't forget you.. Just can't forget you.. Emptydi 22 mei 2012 - 21:42

Just can't forget you.. Scaled.php?server=585&filename=zehlia


Ze keek even op van de toon die de merrie over sloeg naar de ranke merrie. ze snoof lichtjes. ' En wat als hij niet terug komt . ga je dan euwig over hem huilen ?? ' Haar woorden waren een tikeltje streng gericht het irriteerde haar hoe de merrie praten over een vriend. nouja een hengst waar ze heel goed mee door kon gaan. Xariv had zeker zijn redenen gehad dat hij het to had afgehandeld. ' Stel je niet zo aan en laat zien dat je zonder hem ook gelukkig kan zijn. zwakte tonen is eenmaal niet goed. vooral niet als je hier in bmh zit waar je een goed te prooi kan vallen voor schimmen. ' haar stem was niet hard maar wel duidelijk en hoopelijk begreep de jonge merrie wat zehlia bedoelde met haar woorden.
...


Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Just can't forget you.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Just can't forget you.. Just can't forget you.. Emptydi 22 mei 2012 - 21:53




OMNIEL
Learning to trust is one of life's most difficult tasks

"Je hebt gelijk." Zeg ik nu weer een beetje beschaamd. Ik zette mijn hoofd trots omhoog, maar het gat in mij was nog niet gevuld. Een belangrijk deel van mij ontbrak. Ik draaf sierlijk weg en kijk achter me. "Kom je mee?" Vraag ik.
Just can't forget you.. Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
Just can't forget you.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Just can't forget you.. Just can't forget you.. Emptywo 23 mei 2012 - 14:10

Just can't forget you.. Scaled.php?server=585&filename=zehlia


Ze glimlachte kort na de merrie met haar liefdes verdriet, nadat de merrie in een drafje vertrok en Zehlia toch vroeg om mee te gaan volgde ze de merrie met sierlijke en wat grotere passen. Zehlia had nog even de verdrietige merrie in haar gedachtes en trok toen even terug na een tijd geleden. Hoe zei haar hengst was verloren. al gauw trok ze haar gedachtes erbij weg en richte haar ogen tot de merrie ,


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Just can't forget you.. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Just can't forget you.. Just can't forget you.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Just can't forget you..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» And try as I might, I cannot forget
» did you ever stop to think, and forget to start again? [Ginny!]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Just can't forget you.. A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX