IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

On the edge of insanity..||Lilith

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
On the edge of insanity..||Lilith Vide

Contact
BerichtOnderwerp: On the edge of insanity..||Lilith On the edge of insanity..||Lilith Emptyma 28 mei 2012 - 0:54

AERON THE SLAUGHTER
And if your heart stops beating I'll be here wondering. Did you get what you deserve? The ending of your life! And if you get to heaven I'll be here waiting, babe. Did you get what you deserve? The end, and if your life won't wait! Then your heart can't take this!

Hij zou zijn broer vinden. Hopelijk leefde Amor nu lekker met de wonden die Aeron hem tijdens zijn laatste ontmoeting met de zwarte hengst had aangedaan. De wonden die Amor had geprobeerd op Aeron's huid aan te brengen prikte enkel. Een lichte irritatie. Aeron wou dat Amor doodsbang voor hem was. Hij wou hem opjagen. Over heel BMH en nog liever, over de gehele wereld. Tot Amor doodsbang voor hem zou buigen. Tot Aeron eindelijk zijn wraak had. Tot Amor vernietigd was. Dood was niet genoeg voor de donkerbruine hengst. Nee. Amor moest vernietigd worden in elk deel van zijn lichaam. Elk miezerig deeltje van zijn bestaan moest uitgevaagd worden. Zacht grinnikte hij terwijl hij zijn lange manen uitschudde. De rode slierten er in waren een kleine irritatie. Maar ja, geen koningsbloed meer betekende niet dat hij ze niet meer zou hebben. Het koningsbloed van zijn kudde was niets meer. Ze hadden geen koning noch koningin meer. De twee koningszonen waren verbannen. De een door de gene die de macht toen had. De ander kon zijn gezicht niet eens meer laten zien omdat hij dan afgemaakt zou worden. Aeron was die ander.. Aeron zou sterven..
Maar de dood was slechts iets waar Aeron nu grijnzend tegenover stond. Hij lachte in het gezicht van de dood. Hij zou lachen in het gezicht van deze zogenaamde Avanti. Hij lachte het hele leger van deze hengst uit. Paarden die hun vrije ziel hadden gegeven voor wat meer kracht. Kracht die wel aanlokkelijk kon klinken. Kracht die hen de kans op wraak konden gunnen. Ja, Aeron moest toegeven dat hij over de gedachte van zich bij Avanti voegen had gedacht maar al heel gouw had hij deze gedachte ruw van zich afgeslagen. Hij was een leider geen slaaf en nooit zou hij een slaaf van Avanti zijn. De naam stond hem niet aan. Namen met een A stonden hem niet aan. Aeron stond hem niet aan. Enkel de betekenis van zijn naam deed hem zijn naam houden, Slaughter. Ja, Aeron the Slaughter. Dat was hij. Niemand zou hem die naam kunnen afnemen. Opnieuw bij deze gedachte begon hij te lachen terwijl hij zijn lange zwarte manen uitschudde. Zijn ambere ogen voor zich uit richtte en het maniakale lachje dat rond zijn lippen had gelegen verdween weer in een serieuze blik. Hij gaapte even waarna hij zijn hoofd in de lucht gooide en een luide hinnik uitsloeg. Het was opnieuw wellicht een waarschuwing naar Amor. Een dreigement. Hij was nabij. En Amor zou vroeg of laat er aan ten onder gaan. Zijn ogen werden grijnzend terwijl hij om zich heen keek. Het kleine meertje waar hij in slaap was gevallen tijdens zijn eerste dag hier. Waar hij die merrie had gezien die slechts een glimp van zijn zorgzame kant had mogen zien. Waar hij voor het eerste sinds tijden weer Amor's geur had geroken.
Al deze herinneringen kwamen snel in hem op en zijn gezicht betrok langzaam. Met uitgestrekte stappen was Aeron zo bij het meer. Langzaam liet hij zijn hoofd zakken en staarde hij even naar de weerspiegeling. Dat hij zichzelf nog durfde aan te kijken was een wonder wellicht. Het deed hem zacht grinniken. Voor de duivel nog niet bang.. Met die gedachte drukte hij zijn snoet in het water en dronk langzaam het verfrissende dorstlessende vocht naar binnen. Zijn lange manen raakte in hun uiteindes het wateroppervlak waardoor, toen Aeron zijn hoofd hief en zijn manen weer langs zijn gespierde nek vielen, waterdruppels uit zijn manen in het meertje en op de grond vielen. Zijn amber gekleurde ogen staarde recht in die van een merrie van wie hij nog niet het genoegen had gehad haar te mogen ontmoeten. Zijn ogen vernauwde zich langzaam terwijl hij haar recht aankeek. "Well Hello Madame." Klonk zijn stem schor en zacht terwijl hij haar ongegeneerd aan bleef staren.

Have you heard the news that you're dead? No one ever had much nice to say I think they never liked you anyway, oh take me from the hospital bed. Wouldn't it be grand? It ain't exactly what you planned
And wouldn't it be great If we were dead.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
On the edge of insanity..||Lilith Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: On the edge of insanity..||Lilith On the edge of insanity..||Lilith Emptyma 28 mei 2012 - 16:56



Ik was nog niet lang in Minanter. Na mijn verbanning ben ik naar hier gekomen, als doel weer verbannen te worden door dezelfde reden als wat ik deed in mijn vorige kudde. Mijn lieve zus was 7 en ik amper 5 wanneer ik haar koelbloedig vermoorde. De drang naar de dood was enorm en dus bleef ik andere dieren doden die me in de weg liepen. De moord op mijn zus heb ik naar iemand anders kunnen schuiven. Vlak voor mijn verbanning had ik een veulen gebaard, zo een 2 jaar geleden. Hij had nog maar net het licht gezien toen ik hem vermoorde. De vader van het veulen wou hem redden, maar hem hem ik van de berg geschopt. Hij was de troonopvolger, dus natuurlijk werd ik meteen verbannen. Na dat ik 2 jaar heb rondgezworven kwam ik hier in BMH terecht.

Ik had een perfect plan voor de hand. Ik deed me eerst goed voor en ging op zoek naar een partner en vervolgens de leider en andere hoog-gerangde uit te roeien. Daarna zou ik de macht overnemen en het leven van de overgebleven paarden zuur maken.

Mijn lichaam bewoog zich richting het meertje bij de plek waar ik BHM binnendrong. Ik neem een paar slokken. Wanneer ik mijn hoofd omhoog beweeg zie ik dat een donkerbruine hengst me aanstaart. Zijn woorden bereiken mijn oren, maar ik negeer ze gewoon. "Nooit van manieren gehoord?" Zeg ik op een botte en arrogante manier. Ik wandel rond het meertje en ga bij de hengst staan. Ik had weinig geduld en bij de minste fout van een ander paard werd ik kwaad. Niemand deed bot of lastig tegen Lilith. Eerst noemde ik Sophia, maar wanneer mijn moeder zag dat ik voor het kwaad was geboren veranderde ze al snel mijn naam naar een van de demonen die wij kennen. Ook haar had ik bijna de dood ingedreven. Dat waren allemaal kleine dingen, ik wou het hogerop en in een grotere kudde. Mijn hals wrijft langs die van de hengst. "Hoe mag deze knappe hengst wel niet heten?" Vraag ik met een zwoele toon. Ik speelde graag met hengsten, alleen liet ik ze nooit iets terug doen.

On the edge of insanity..||Lilith 1037tzt
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
On the edge of insanity..||Lilith Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: On the edge of insanity..||Lilith On the edge of insanity..||Lilith Emptydo 31 mei 2012 - 17:51

Mimi schreef:
AERON THE SLAUGHTER
And if your heart stops beating I'll be here wondering. Did you get what you deserve? The ending of your life! And if you get to heaven I'll be here waiting, babe. Did you get what you deserve? The end, and if your life won't wait! Then your heart can't take this!

"Nooit van manieren gehoord?" Klonk haar stem bot en arrogant waardoor Aeron's oren langzaam in zijn nek gleden. Dat beest zou eens moeten weten. Hij was een koning over zijn volk. Of tenminste.. Een heer zonder land zo kon je het beter zeggen. "Hoe mag deze knappe hengst wel niet heten?" Klonk haar stem ineens zwoel en Aeron begon te grinniken. "Well that's more like it." Klonk zijn lage ruige stem grinnikend terwijl hij hem aankeek. "Aeron the Slaugter, zeg maar Aeron." Hij grinnikte nogmaals en keek haar aan terwijl hij zijn hoeven in het water zette. Het was niet zo heel diep en Aeron was, laten we het zeggen te lui om om te lopen. Hij zakte weg in de lichte modder terwijl hij zich een weg naar de merrie baande. "En mag ik de naam van deze schone merrie weten?" Klonk zijn stem terwijl hij opnieuw grinnikte en nu zo dicht bij haar was dat hij zijn neus tegen haar nek kon duwen en de schitterende geur van haar vacht op te snuiven. Hij stond vanwegge het water en modder wel lager als haar, maar toch kon ze het maar beter uit haar hoofd laten grapjes met hem uit te halen.


Have you heard the news that you're dead? No one ever had much nice to say I think they never liked you anyway, oh take me from the hospital bed. Wouldn't it be grand? It ain't exactly what you planned
And wouldn't it be great If we were dead.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
On the edge of insanity..||Lilith Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: On the edge of insanity..||Lilith On the edge of insanity..||Lilith Emptydo 31 mei 2012 - 19:03



Ze begon te lachen. The Slaughter. Serieus? Nou ja. Haar ogen volgen de bewegingen van de hengst en kijkt hem eens lief aan. Bij zijn woorden rolde ze met haar zwarte ogen die een rode schijn bevatte. "Lilith." Zei ze toch op een beleefde toon. Ze stond daar gewoon dood stil. Ze was helemaal niet zoals de meeste merrie's die graag speelde en dolde met hengsten. Integendeel, ze haat dat gedrag. Haar hoofd draai zich naar de lucht waardoor haar ogen plots vuurrood zijn. Dan haakt ze haar ogen weer in die van Aeron.

*Weet ff niks..*

On the edge of insanity..||Lilith 1037tzt
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
On the edge of insanity..||Lilith Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: On the edge of insanity..||Lilith On the edge of insanity..||Lilith Emptyvr 1 jun 2012 - 17:43

AERON THE SLAUGHTER
And if your heart stops beating I'll be here wondering. Did you get what you deserve? The ending of your life! And if you get to heaven I'll be here waiting, babe. Did you get what you deserve? The end, and if your life won't wait! Then your heart can't take this!

Ze begon te lachen en Aeron's oren gleden langzaam achteruit, de hengst was snel op zijn teentjes getrapt en dit gedrag kon hij echt niet hebben. Hij opende zijn mond langzaam tot zij hem voor was en hij zijn mond meteen weer dicht klapte. "Lilith." Zei ze toch op een beleefde toon. Aeron glimlachte zachtjes terwijl hij uit het water omhoog kwam en weer op gelijke hoogte met haar stond. Ze draaide even haar hoofd om en zodra ze die terug draaide waren haar ogen vuurrood. Even deed Aeron een stap terug maar daarna begon hij te grijnzen, interessant.. "Wel Lilith, ik kan duidelijk zien dat die naam geschapen voor jou is." Ze grijnsde zachtjes terwijl hij haar recht aankeek.


Have you heard the news that you're dead? No one ever had much nice to say I think they never liked you anyway, oh take me from the hospital bed. Wouldn't it be grand? It ain't exactly what you planned
And wouldn't it be great If we were dead.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
On the edge of insanity..||Lilith Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: On the edge of insanity..||Lilith On the edge of insanity..||Lilith Emptyvr 1 jun 2012 - 19:59



Ze grijnsde. "Tuurlijk is hij voor mij perfect." Zegt ze met een gemeen toontje. De zon kwam boven de bomen uit en maakte haar weer rood. Ze vond het leuk als de hengst even achteruit deinsde. De meeste paarden hadden op dat moment wel wat schrik. Ze had wel door dat deze hengst geen schrik van haar had. Ze briesde eens. Haar lichaam beweegt zich verder, zonder op hem te wachten wandelt ze verder. Hij had de keuze om haar alleen te laten of om haar te volgen. De vuurrode cirkel rond haar ogen bleef. Ze vond het heerlijk als ze deze blik droeg.

On the edge of insanity..||Lilith 1037tzt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
On the edge of insanity..||Lilith Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: On the edge of insanity..||Lilith On the edge of insanity..||Lilith Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

On the edge of insanity..||Lilith

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» on the edge of insanity. (Theron?)
» Lilith
» I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
» Oooh all the insanity, this could be a lovely night - Achilles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: On the edge of insanity..||Lilith A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX