IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

"I Just Want My First Foal !"

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 13:27

"I Just Want My First Foal !" Gazardiel1



Gazardiel was het echt zat aan het worden. Al die merrie's die hengstig waren. Zijn hoofd zwaait in de lucht en zijn manen vliegen sierlijk rond. Zijn gespierde lichaam draaft wat rond met zijn neus in de lucht op zoek naar een hengstige merrie. Hij zou hoe dan ook deze lente zijn eerste produceren. Zijn achterbenen slaagt hij stevig naar achter en gaat vervolgens over in galop. Hij had Shylar wel al gedekt, maar daar was geen veulen uit gekomen. Hij wou een nakomeling die zijn bestaan later kon voortzetten. Een raar gevoel in zijn maag zei dat de ondergang naderbij was. Dat was natuurlijk ook best logisch omdat de Blauwe Maan op komst was.

Met grote en stevige passen loopt Gazardiel verder en dicht in de buurt rook hij een merrie, ze was misschien niet hengstig, maar dat kon nog komen. Zonder te twijfelen loopt hij er naar toe. "Hallo schoonheid." zegt hij op een charmante toon en hinnikt een paar keer opgewonden. Zijn lichaam draait zich een paar keer sierlijk rond dat van haar en dat gaat hij weer schuin naast, voor haar staan.


"I Just Want My First Foal !" Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 13:40

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Tevreden graasde Kayleigh het sappige gras af. Ze was gek op Astracan, aar het was wel heel vermoeiend, zo'n jong hengstje. Ze has nu eindelijk even rust. Astracan was met een ander veulen aan het spelen een aantal meter verderop. Onder toezicht van de moeder. Dus kon Kayleigh even lekker uitrusten. Langzaam voelde ze een schaduw over zich heen vallen. Haar hoofd kwam omhoog. Ze bekeek de knappe, bespierde palomino hengst. Wat wilde hij, ze had Lerav toch al?mof niet? Opeens voelde ze woede opkoken. Lerav kon oprotten. Hij was er niet oor haar. Hij weet niet eens dat hij vader is. Hij was niet bij de geboore, hij was er nietom haar te steunen toen ze het moeilijk had met de zwangerschap. Lerav kon wegwezen. "goede dag," zei ze zacht op een chamante toon. Ze wist niet wat het was, maar ze had het geoel dat ze helemaal niet meer bij Lerav hoorde."Kayleigh is de naam" fluisterde ze zacht terwijl haar ogen gevaarlijk flikkerde.




Laatst aangepast door pipvl op wo 30 mei 2012 - 15:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 13:57

(Als jullie het goed vinden gaat Lerav hier tussen komen als Gazardiel zijn manieren niet houdt :'] Tenzij jullie dat niet willen natuurlijk, maar zou het wel leuk vinden. By the way, ik kan dan pas vanavond weer posten, moet nu naar m'n paard toe! (Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 14:00

Jah cD kan Kay assi laten zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 14:01

pipvl schreef:
Jah cD kan Kay assi laten zien!
Ik heel braaf een PM sturen zodat dit topic niet vol staat met rommel xD
Haha.. Laat nu maar Razz
Niet erg hoor, vind het gewoon grappig _O-
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 15:52

Voor de duidelijkheid, mijn post is toegevoegd..
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 15:58

"I Just Want My First Foal !" Gazardiel1



Hij luisterde naar de stem van de knappe merrie die blijkbaar Kayleigh heette. Ik knik eens vriendelijk en deed alles om mezelf onder controle te krijgen. "Ik ben Gazardiel." Zeg ik met de charmante, zware toon die ik altijd gebruikte. Hij draaide eens rond de merrie ging weer naast haar staan. Ook Gazardiel had de twee veulens zien spelen, maar zag maar één moeder. Raar, misschien is Kayleigh wel de tweede. Maar ze ziet er zo jong uit. Hij overspoelde zichzelf met vragen zonder antwoord.


"I Just Want My First Foal !" Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 20:44

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


ze staarde in zijn ogen. Maar opeens voelde ze iets langs haar benen gaan. Sel keek ze omlaag. Astracan was naar haar toegkomen en schrokte wost melk naar binnen. " Assie.. " kreunde ze zachtjes. Wa moest dat met hem worden. Zo'n sterk, wild beestje. " Excuses" zei ze schamend. Ze keek Astracan aan die vrolijk terug dartelde naar het veulen. "nou, dat is dus Astracan." zei ze zacht. Het was beleefd maar ook wat iets charmant. Ze glimlachte speels in zijn richting. Wat zal hij nu wel niet van haar denken, ze was inderdaad een jonge moeder. Maar ze wilde niet zonder Astracan leven.


Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 22:07

"I Just Want My First Foal !" Gazardiel1



Een verbaasde blik was in zijn ogen te lezen. Wat? Nouja. "Wat een mooi veulen heb je." Zegt hij verleidelijk en heel charmant. Hij zou het raar vinden moest hij haar nu dekken, als het kon. Wat moet dat veulentje dan wel niet denken. Astracan was een mooi veulen en hij herkende hem van ergens maar niet precies van waar. Misschien kende hij zijn vader wel. Deze gedachten negeerde hij en kon het niet bedwingen om toch even zijn hoofd naar haar flanken te brengen. Al snel heft hij zijn hoofd weer op en ging naast haar staan. "Sorry." Zeg hij een beetje beschaamd voor zijn opgewonden gedrag.


"I Just Want My First Foal !" Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 23:01

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


De hengst leek duidelijk teleurgesteld. Ze glimlachte speels. Hiij baalde vast als een steker. " Dankje" grinnikte ze zachtjes. " Waarvoor? " sprak ze lief uit. De knappe hengst baalde er duidelijk van dat Kayleigh al een veulen had. Ze vond het wel grappig. Haar ogen flikkerde lief maar ook wat uitdagend. Ze zocht naar zijn ogen. Ze waren mooi bruin. " Je hoeft niet teleurgesteld te zijn hoor " sprak ze verontwaardigd uit. Astracan had geen aandacht meer voor zijn moeder. Die hing half in de nek van het merrieveulen. Opnieuw dezelfde vraag kwam in haar op. Wat moet dat worden met hem?


Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 23:07

"I Just Want My First Foal !" Gazardiel1



Weer snoof hij eens aan haar flanken en tussen haar benen. Zijn zandkleurige ogen keken haar vervolgens weer aan en zagen er speels en opgewonden uit. Hij had Shylar nu misschien wel al gedekt, maar een tweede veulen mocht wel. Ik moest de stamboom gewoon voortzetten. Daarom heeft mijn moeder me op de wereld gezet. Ik kon meer als 1 veulen per jaar krijgen, ik kon er zelfs zo veel als ik wou en als de merrie's wouden krijgen. Zelf vond ik het een beetje raar. Waarom vond ze het niet er dat ik aan haar zat terwijl ze een veulen had. Dan moet toch ook een hengst hebben niet ?


"I Just Want My First Foal !" Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 23:35

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Ze snapte de verwarring van de hengst. Ze wist niet waar de woede voor Lerav ineens vandaan kwam. Misschien was het onredelijk... Ze geloofde dat een merrie maar met haar wimpers hoefte te knipperen of Lerav zat erop. Wat maakte die ene keer dan uit. Maar toen kwam het volgende in haar op. Ze wilde toch niet nu al weer drachtig zijn? Ze was in voor een veulen, maar Astracan was net een paar dagen uit. Ze kom moeilijk nu al weer drachtig raken toch... Nog steeds keek ze hem hetzelfde aan. Al spookte deze gedachtes door haar hoofd, ze liet er niets van merken.


Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 23:41

"I Just Want My First Foal !" Gazardiel1



Hij blijft nog wat rond haar snuffelen en genoot van al die vrouwelijke geuren. Zijn lichaam bewoog weer naast haar. hij wou haar meenamen naar een plek waar niemand hen kon zien. Maar als moeder kon ze haar veulen niet achterlaten. Dat snapte hij natuurlijk wel.

*Is die nu hengstig ??*


"I Just Want My First Foal !" Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 23:48

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Ze deed een stap naar achter om de hengst is van top tot teen in zich op te nemen. Elk detail zag ze. Ze liet een korte stilte vallen. Haar ogen gleden over het gespierde lichaam. Ze deed weer een stap naar voren " goed gekeurd " stelde ze op een zachte toon vast. Snel gleden haar ogen naar Astracan die moe was geworden en naast het andere veulen lag te slapen. Maar snel richtte ze zich weer naar de hengs. Ze was benieuwd wat hij zal doen.

*wat jij wil?
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 23:53

"I Just Want My First Foal !" Gazardiel1



Hij volgde de ogen van de merrie. Wat deed ze nou? Vroeg hij zich af. Na haar woorden was hij gerustgesteld. Maar goed ook. Dacht hij lachend. Hij keek ook naar de slapende veulens. Snel springt hij langs de zijkant op haar rug en draait zich naar achteren. Zijn tanden boorde hij door haar vel in haar manenkam. Hij dekte heel bruut en dat hebben al veel merrie's gevoeld. Hij dring bij haar binnen en begin hard te stoten. Zelf moest hij zijn voeten steeds verplaatsen door zijn eigen kracht en bruutheid. Zijn voorbenen duwde hij zo hard tegen haar flanken dat hij het gevoel had dat ze elkaar bijna raakte. Een laag zweet bedekte zijn lichaam en maakte zijn manen vochtig. Een kreun gevolgd door een hinnik van genot verlaat zijn mond zonder haar manenkam los te laten.


"I Just Want My First Foal !" Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptywo 30 mei 2012 - 23:59

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Kayleigh schrok van Gazardiel die in beweging kwam. Ze voelde zijn lichaam op dat van haar komen. Twijfelend en onrustig stapte ze heen en weer. Ze wilde hem niet kwetsen. maar kon het niet laten gebeuren. Lerav was altijd lief voor haar geweest, dus kon ze niet maken. Met een harde klap kwamen haar hoeven neer tegen de hengst. Geschrokken sprong hij van haar af.


Laatst aangepast door pipvl op zo 8 jul 2012 - 18:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptydo 31 mei 2012 - 0:03

"I Just Want My First Foal !" Gazardiel1



Na de trap van de merrie schiet hij van haar af. Ze had hem recht op een spier/pees geraakt. Een hinnik van pijn verliet zijn mond wanneer hij van haar af sprong. Hij mankte een beetje en keek de merrie recht in haar ogen. Wat moest hij nu zeggen of doen? Terwijl hij stilstond hief hij zijn achterbeen omhoog van de blijvende pijn. Het merrieveulen had haar hoofd opgeheven na de luide pijn hinnik van Gazardiel en keek ons aan.


"I Just Want My First Foal !" Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptydo 31 mei 2012 - 0:07

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Ze had direct spijt van haar trap. Ze was bang dat ze hem boos had gemaakt. Ze wist maar al te oed hoe het was om verkracht te worden. En zo voelde dit deels. Ze keek de hengst strak aan. " wat doe je ? " zei ze nijdig. Opeens verliet haar staart een vleugje zoete geur. Ze merkte het direct. Waarom nou net nu? Ze keek de hengst nog even strak aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptydo 31 mei 2012 - 0:13

"I Just Want My First Foal !" Gazardiel1



Hij luisterde naar haar woorden. "Ik kon me niet beheer..." zei hij, maar moest zijn zin onderbreken door de honingzoete geur die zijn neus bereikte. Zijn geslachtsdeel komt al snel weer naar buiten en hij sluit zijn ogen om de controle weer terug te winnen. "Je maakt het me ook gemakkelijk hè." Zei hij nijdig. Terwijl hij nog steeds aan het vechten was tegen de kust.


"I Just Want My First Foal !" Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptydo 31 mei 2012 - 0:18

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Ze zag hoe de hengst moeite deed zich te beheersen. Zijn stem klonk nijdig. " Kan. Er wat aan doen. " sprak ze net zo nijjdig terug. Strak keek ze de hengst aan. Opnieuw kwam dezeelfde geur onder haar staart vandaan. Wat had ze zichzelf in de nesten gewerkt nu. Ze zag hor de hengst moeite deed zich in te houden.

Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptydo 31 mei 2012 - 0:21

"I Just Want My First Foal !" Gazardiel1



Hij briesde een paar keer en keek weer strak voor zich. Een opgewonden hinnik verliet zijn keel weer. Wat moet ik nu doen? dacht hij bij zichzelf en twijfelde om nog eens een poging te wagen. Met een opgewonden hinnik gemengd met verschillende briezen liep hij weer richting de merrie. Hij twijfelde nog steeds en keer haar strak in de ogen terwijl hij gelokt bleef worden door de geur.


"I Just Want My First Foal !" Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptydo 31 mei 2012 - 0:26

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Kayleigh besefte dat ze echt niet kon timen. De geur kwam met vlagen eruit. Wanneer stopt het was het enige wat ze dacht. Ze kon niet meer helder denken. Vanbinnen dacht ze aan wegrennen , maar ze glimlachte enekel dom voor zich uit. Wat was het toch een domme set van haar geweest om nou net hier te gaan grazen.


Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptydo 31 mei 2012 - 7:55

Nog nooit in mijn leven heb ik Kayleigh in de gaten gehouden, maar de laatste tijd reageerde ze zo anders, zelfs bij de geboorte van ons enige veulen had ze niet om mij geschreeuwd, maar een totaal wildvreemde merrie had mijn veulen geboren zien worden. Ik kon er niet bij dat ik met zo weinig respect door haar behandeld werd, terwijl ik me zo uitsloofde om naast mijn leiderstaken zo veel voor haar te betekenen. Maar nu, voor die ene keer dat ik zelf de stap heb gezet om naar haar op zoek te gaan, daar zij dat al een ganse tijd niet meer had gedaan, zie ik haar flikflooien met een of andere onbeheerste hengst. Ook zie ik voor het eerst mijn bloedeigen veulen, voor zover ik het kan zien is het een hengstje. Met een merrie was ik minstens even tevreden geweest, maar een hengst bood enige voordelen. Als ik op een dag te oud werd om mijn taak als leider op mij te nemen, kon mijn zoon er zijn om het van me over te nemen. Wanneer ik de hengst op haar achterhand zie springen en ze beiden hoor kreunen tot waar ik me bevind, knapt er iets in mijn hoofd, alsof dit de druppel was om de emmer te doen overlopen. Als een bezetene stuif ik op het duo af, vastberaden niet zo op mijn hoofd te laten schijten. Niet door de onbekende hengst, maar evenmin door Kayleigh. Mag ik vragen wat jullie van plan zijn?' Ik richt mijn blik dan bloedserieus naar Kayleigh, doorboor haar blik met mijn vuurschietende ogen. 'Van jou heb ik nooit iets dergelijks verwacht, hoe durf je verdomme. Dan nog wel met mijn zoon die erop neer moet kijken. Die zoon waarvan jij het niet nodig vond om zijn bestaan aan mij te melden! Dan draai ik me de andere kant uit, en geef een tikje tegen de kont van het hengstje. Ik maak een knikbeweging met mijn hoofd als teken dat hij met me mee moet komen. Ik wil niet dat mijn zoon moet neerkijken op de uit de hand gelopen verlangens van zowel zijn moeder als een onbekende hengst. De hengst mag blij zijn dat ik hem met rust laat, want mijn wraak zou o zo zoet zijn. Nog zoeter dan de geur die Kayleigh opnieuw met zich meedraagt. Hij zou er op z'n minst niet zo naar verlangen als hij naar mijn Kayleigh verlangt. Alhoewel, wilde ik haar nog wel langer als mijn merrie beschouwen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptydo 31 mei 2012 - 18:28

Kayleigh
You only live once, but if you do it right, once is enough.


Kayleigh schrok zich kapot toen ze Lerav aan zag komen rennen. De hele zwangerschap was hij er niet geweest en nu kwam hij ineens aanhuppelen. vlug schoten haar ogen naar Astracan maar snel richtte ze zich weer tot Lerav. Hij was duidelijk boos, wat ze ergens ook wel snapte. Hij wist niet eens dat hij vader was , en ze liet een hengst zomaar met zich rommelen. Maar ergens snapte ze het ook niet, zijn woede op haar. Tenslotte was hij er niet voor haar geweest met de zware zwangerschap. En zij trapte de hengst toch van zich af?

Ze negeerde zijn eerste zin, strak keek ze hem aan. Maar op zijn laatste woorden kon ze zich niet meer houden. "Jij was er verdomme niet toen ik je nodig had!" Bracht ze uit terwijl ze Lerav nog even strak aankeek. "En ik trapte hem toch van me af" Vervolgde ze haar woorden. Deze waren zachter. Snel schoten haar ogen van de hengst naar de andere. "Astracan weet niet eens dat jij zijn vader bent... Waar was je?" Sprak ze uit. De gedachte deed haar pijn. Ze was gek op Astracan, maar hij had het recht op te groeien met zijn vader. En dat heeft ze hem ontnomen de eerste dagen. De belangrijkste dagen van zijn leven. Eve voelde ze haar ogen vullen met tranen. Maar snel slikte ze dit weg en keek Lerav aan. Niet meer zo boos als daarnet. Ze wist dat ze fout was geweest. Maar toch bleef ze het gevoel houden dat Lerav haar had laten stikken.


Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Emptydo 31 mei 2012 - 18:57

"I Just Want My First Foal !" Gazardiel1



Ik had geen idee wat ik moest doen, zeggen. Ik was fout door zomaar op de merrie haar rug te springen. Ik moest dringend gaan werken aan mijn zelfbeheersing. Ook al was ik een hengst ik had het recht niet. Lerav heeft een hoge en ik moest dus onderdanig zijn. Maar alles wat ik nu te horen kreeg maakte hem misschien wel een goede leider, maar een goede vader betwijfelde ik hard. Hoe kan je het lef hebben een drachtige merrie te laten stikken. Deze gedachten gooi ik weg en kijk hoe het duo elkaar strak aankijken. Ik wou Kayleigh gerust helpen. Dat ging alleen niet, ik zou alleen maar meer problemen veroorzaken als ik dat zou doen. Het liefst draaide ik me om en liet ze doen, maar dat zou laf zijn en dan zou ik beschouwd worden als een watje.

"I Just Want My First Foal !" Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
"I Just Want My First Foal !" Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: "I Just Want My First Foal !" "I Just Want My First Foal !" Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

"I Just Want My First Foal !"

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» SOMEONE? I need a foal :3
» A little foal in a large world
» The first foal of bmh named delight, come on just play with me?
» Dear aunt, just don't kill me or my little foal. ~ Vanth

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: "I Just Want My First Foal !" A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX