IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Hide and seek.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Nathz

Nathz

Profile
Number of posts : 72
Status : Absent
Hide and seek. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Hide and seek. Hide and seek. Emptywo 30 mei 2012 - 18:41



Het jonge paard liep rustig door, haar hoeven maakte zachte klik geluiden op de harde ondergrond. Een winter bries waaide door haar lange donkere manen. Een warm glimlachje sierde haar lippen. Dus dit was haar geboorte plek. Ze zuchtte. Waarom had haar trainer zijn naam nooit verteld. Ze wist enkel hoe hij er uit zag. Ze had hem ook altijd gewoon "trainer" genoemd. Rustig liep ze door. In de verte zag ze een rivier stromen. Ze begon te draven. Haar manen maakte golvende bewegingen terwijl ze rende. Ze sprong over een rots en rende door. Toen kwam ze bij een af daling. Ze rende er af en sprong over verschillende rotsen heen. Al snel bereikte ze de rivier. Ze vertraagde haar pas en liep nu rustig door naar het water. Ze boog haar kop en keek naar haar haar spiegel beeld. Ze was groter geworden. En haar veulen haartjes was weg. Ze was volwassen. En zoals haar trainer had gezegd; "je moet zelfstandig worden." 'Zelfstandig?' fluisterde ze tegen zich zelf.

--Shylar--
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Hide and seek. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hide and seek. Hide and seek. Emptywo 30 mei 2012 - 18:56

Trippelend draafde Shylar door Minanter, haar spieren rollend onder haar bruine vacht, haar lichtbruine manen klevend aan haar bezweette hals. Hoewel ze nu in rang twee zat, had ze nogsteeds een band met Minanter, de kale vlakten, de weinige grasplaatsen en de kabbelende beekjes en rivieren. Ze briestte zacht toen ze even verder weg de rivier zag. Een frisse duik kon ze wel gebruiken na het lange draven van Orlais naar Minanter. Toen ze een merrie over de rotsen zag springen keek ze op. Een vaag bekend gevoel bekroop haar, had ze haar eerder gezien? Even twijfelde ze, maar toen ze de merrie nog eens goed bekeek wist ze het. Shylar ging aan de andere kant van de rivier staan. 'Elonié?' fluisterde ze zacht. Ze was vroeger veel bij het veulen geweest toen ze het moeilijk had. Elonié had haar altijd laten goedvoelen..

Terug naar boven Ga naar beneden
Nathz

Nathz

Profile
Number of posts : 72
Status : Absent
Hide and seek. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hide and seek. Hide and seek. Emptyvr 1 jun 2012 - 16:38



Het water glinsterde mooi, en dat maakte haar spiegel beeld nog mooier. Ze deed haar hoof nog wat lager en begon toen wat water te drinken. Daarna hees ze haar kop op en keek ze naar de heldere lucht. En toen hoorde ze haar naam. Elonié keek op en zag een bruine merrie aan de andere kant van het water. Wie was dat? Wacht, was dat geen familie van haar? Ze dacht nog dieper na, een nichtje ja. Ze had haar eerder gezien, waar en wanneer wist ze niet. Hoe ze er trouwens bij kwam dat het haar nichtje was wist ze ook niet. 'Sh...Shylar?' stotterde ze half. Ja, ze was er inderdaad zeker van. Het was Shylar, haar nicht. Elonié keek naar haar spiegelbeeld en zette toen één hoef in het water, en al snel volgde de volgende. Ze trippelde door het water heen en sprong toen aan de andere kant op het land. Ze keek weer op naar de bruine merrie voor haar. Wat moest ze zeggen? Wat moest ze doen?

Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Hide and seek. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hide and seek. Hide and seek. Emptydi 19 jun 2012 - 9:28



You can die from one look in her eyes.




'Sh..Shylar?' stotterde Elonié terwijl ze trippelend door het water naar haar toe kwam. Shylar wist niet waar ze het had, eindelijk had ze haar familie terug. Ze snelde naar haar nichtje toe en wreef haar fluweelzachte neus tegen de hare. 'God, waar was je, hoe gaat het met de rest van de familie, hoe gaat het met jou..' stootte ze in één zucht uit. 'Oh Elonié, ik heb je zo gemist..' zei ze met een verdrietige trilling in haar stem. Ze kon bijna niet wachten om haar aan Siberia voor te stellen, haar wondermooie veulentje.

*sorry voor het lange wachten. <3 * flutpost $:
Hide and seek. F0846u
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathz

Nathz

Profile
Number of posts : 72
Status : Absent
Hide and seek. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hide and seek. Hide and seek. Emptyvr 22 jun 2012 - 21:58



Ze keek naar hoe Shylar op haar af kwam draven. Elonié was nog steeds verbaasd. Ze stond nu aan de andere kant van het water, en ze voelde hoe Shylar haar snoet tegen de hare aan drukte. Een zachte wind bries waaide door haar lange donkere manen. 'God, waar was je, hoe gaat het met de rest van de familie, hoe gaat het met jou..' Vroeg Shylar. Elonié zweeg. 'I...Ik was even weg... Weg met mijn ouders...' Begon ze. Toen ze het woord ouders uit sprak trilde haar stem. 'Mijn ouders zijn dood... Ik weet niet hoe het met de rest gaat...' mompelde ze. 'Met mij gaat het wel goed... Ondanks de dood van mijn ouders voel ik me goed... Maar ik mis ze vreselijk,' zei ze kalm. 'Oh Elonié, ik heb je zo gemist..' Zei Shylar. Elonié drukte haar hoofd in de nek van haar nicht. 'Ik jouw ook,' zei ze zacht.

Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Hide and seek. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hide and seek. Hide and seek. Emptyvr 22 jun 2012 - 22:55



You can die from one look in her eyes.




'I..Ik was even weg... Weg met mijn ouders..' Begon Elonié met een trilllende stem. Shylar vreesde al wat ze zou zeggen.. 'Mijn ouders zijn dood... Ik weet niet hoe het met de rest gaat...' mompelde ze zacht. Shylar sloeg haar ogen neer, ze had het kunnen weten, en ergens had ze het al zien aankomen toen haar nichtje werd geboren. 'Met mij gaat het wel goed... Ondanks de dood van mijn ouders voel ik me goed... Maar ik mis ze vreselijk.' zei Elonié kalm.

Ze zuchtte zacht van opluchting, ze was blij dat Elonié veilig hier was aangekomen. Langs de andere kant was ze bang, bang wat er met haar nichtje zou gebeuren als de volgende blauwe maan kwam, bang wat Ayana, Avanti, Achilles of Torak zou doen. Ze glimlachte toen ze het smalle hoofdje in haar nek voelde drukken. 'Ik jouw ook.' zei Elonié zacht.

Shylar's blik ging even naar Siberia, die een eind verder zat te spelen met de andere veulens. 'Er is iemand die ik aan je wil voorstellen.' glimlachte ze trots. Een moederlijke hinnik verliet haar lippen en wachtte tot haar veulen hierheen kwam.

Elonié, dit is Siberia. Siberia, dit is Elonié, mijn nichtje.' zei ze nogsteeds glimlachend.
Hide and seek. F0846u

Hide and seek. 33wl3dc
She's proud to be little.

Hyperactief trippelde Siberia vrolijk mee met alle andere veulens, haar blonde manen wapperend in de wind. Even verderop stond haar mama met een onbekend paard te praten. Siberia werd toch even nieuwsgierig en staarde ze beiden aan.

Toen ze de vertrouwde hinnik hoorde zei ze dat ze zo terug kwam en schoot in een snelle galop naar haar toe. 'Elonié, dit is Siberia, Siberia dit is mijn nichtje Elonié.' Siberia keek het paard dat Elonié noemde met haar groene oogjes aan. 'Hallo!' zei ze met een vrolijke glimlach en gaf een duw met haar neus tegen mama's schouder.




*god, wat vermoeiend om 2 chars in 1 post te spelen xD + had niet veel inspiratie meer over voor Siberia $:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Hide and seek. Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Hide and seek. Hide and seek. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Hide and seek.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» I seek a never ending story (GUARDIAN/JENN)
» Hide the demons inside of me [Skyfall]
» But like the lonely wolf I need a place to hide

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Hide and seek. A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX