IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Wat vinden jullie?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Wat vinden jullie? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie? Wat vinden jullie? Emptydo 31 mei 2012 - 15:40

Heey.. Ik heb ff jullie hulp nodig..

Ik heb ideeën om 3 van mijn paarden te laten sterven.
Nu heb ik jullie nog om me te helpen of het goed is.
Hieronder zet ik hoe ik het zou typen. Of toch ongeveer.
Sommige dingen zijn moeilijk alleen te typen.

Gazardiel:
De blauw maan stond hoog en ik wist dat ik Shylar moest beschermen. Wanneer (Naam Schim) naar haar toe rent ram ik hem tegen ze zijkant van zijn lichaam en ontsnapt een stevige grauw uit mijn keel. Niemand zou Shylar en mijn zoon/dochter ook maar iets aandoen. Ookal wist ik dat ik dit bijna onmogelijk kon winnen ging ik toch het gevecht aan met de schim. Al snel voel ik zijn scherpe tanden mijn huid binnendringen en ze vormen een grote wonden. Het laatste wat ik wou was dat Shylar dit allemaal zou zien, dus ik ren richting het bos op de hoop dat mijn liefste merrie me niet zou volgen. Daar gaat het gevecht verder, maar het duurde niet lang voor ik koelbloedig werd vermoord. De schim draaft tevreden terug van waar we kwamen met een mond vol bloed en kijkt Shylar eens gemeen die werd verduidelijkt met een gemene blik en een wrijf van zijn tong langs zijn lippen. Ik pufte de laatste lucht uit mijn longen.

Omniel:
Ze had zich nog nooit zo blij gevoelt. Eindelijk was ik weer bij Xariv. Na alle pogingen op een veulen had ik dat dan misschien wel niet, maar ik was wel weer bij mijn hengst. We stonden samen gezellig naar het uitzicht te kijken. De nacht brak aan en de sterren schenen fel in de donkere nacht. "Gaan we slapen?" Vroeg ik en de moment dat ik me wil omdraaien zakt een stuk van de rots weg. Mijn voorbenen konden me onmogelijk op het land houden en ik schijn met een scheurende snelheid naar beneden. Mijn zwarte lichaam komt hard op de puntige rotsen neer een één van de punten zat door mijn lichaam geboord. Ik voelde mijn energie uit me lopen. Xariv zat boven naar me te roepen. "Vergeet me. zoek een nieuwe merrie en bouw een gezin op wat ik niet voor je kon waarmaken. Ik blijf in je hart leven, vergeet dat niet." Zeg ik nog met mijn laatste energie. "Xariv, ik zal je beschermen en voor altijd zielsveel van je houden." kan ik nog net uitbrengen wanneer ik mijn mijn laatste lucht uitblaas. Mijn lichaam word futloos en begint al snel af te koelen. Er was een manier om naast de punten te lopen. Nog geen twee meter naast waar mijn lichaam ligt was een vlak oppervlak.
(Bij deze tekst moest ik echt wenen.) + Sorry dat ik verspring van persoon --'

Elemiah:
Ik wandelde rustig rond met een ronde buik die een prachtig veulentje zou dragen. Een pijnscheut vliegt door mijn lichaam en ik leg me langzaam neer. Het zou komen, mijn veulentje. Ik laat mijn hoofd op de grond vallen en begin te persen. AL snel voelde ik dat die een zware, moeilijke en pijnlijke bevalling zou worden. Ik lag al lang te persen en had bijna geen energie meer. De pijn bleef in mijn lichaam hangen en dus hinnik ik een paar keer gepijnigd. Na een hele lange tijd ligt het veulentje dan eindelijk op de grond. Ik sta op om het goed af te kunnen likken. Wanneer ik eenmaal recht sta val ik meteen om en laat mijn hoofd op de grond vallen. Mijn ademhaling sterft traag weg net zoals het kloppen van mijn hart ook stilaan stop. Mijn laatste ademhalingen en hartkloppen waren voor mijn liefde voor (naam hengst) en voor het veulen dat ik net op de wereld had gezet. Mijn ogen kon ik nog net sluiten en al snel ligt mijn lichaam doorstil in het natte gras.


Ik hoop dat jullie het goed vinden. Wink


Laatst aangepast door HappyBoy_SilverJet op do 31 mei 2012 - 15:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Wat vinden jullie? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie? Wat vinden jullie? Emptydo 31 mei 2012 - 15:45

Vind je het niet zonde als ze allemaal dood gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Wat vinden jullie? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie? Wat vinden jullie? Emptydo 31 mei 2012 - 15:46

Jawel.. Maar niet allemaal samen..
Zoals Omniel moet eerst naar rank 2 en lang bij Xariv leven..
En ik zou graag dat Elemiah pas sterft na haar tweede veulen en dat kan ook nog wel ff duren.. Want haar eerste moet dan eerst volwassen zijn..
Dus heel versprijd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Wat vinden jullie? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie? Wat vinden jullie? Emptydo 31 mei 2012 - 15:47

aaah oke (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Wat vinden jullie? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie? Wat vinden jullie? Emptydo 31 mei 2012 - 17:37

Ik vind het vooral jammer dat Gazzie sterft =c
Maarjah, ik vind de verhalen wel leuk bedacht (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Wat vinden jullie? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie? Wat vinden jullie? Emptydo 31 mei 2012 - 22:59

neee Omniel!
dat wordt echt een droevig topic dan .. Sad
maar ik vind het wel goed bedacht inderdaad!
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Wat vinden jullie? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie? Wat vinden jullie? Emptydo 31 mei 2012 - 23:08

Zat echt te wenen toen ik da typte... Sad
Ga mijn schatje ook missen..
heb nog een paar ideeen ..
Maar daarvoor moet ze eerst naar rang 2 anders heeft Xariv problemen en da zou dan de tweede zijn dak da lap..
Dus ze ga nog een tijdje leven Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Wat vinden jullie? Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie? Wat vinden jullie? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Omdat jullie zo aandringen ^^

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Wat vinden jullie? A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX