IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

New place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
New place Vide

Contact
BerichtOnderwerp: New place New place Emptydo 31 mei 2012 - 20:21

New place 2n0qb9s
LIGHTNING..
IT FLASHES BRIGHT, THEN FADES AWAY..
IT CAN'T PROTECT..
IT ONLY DESTROYS...
Een opvallende merrie baande haar weg over de rotsige ondergrond. Haar hoeven klapperde met elke stap op de stenen ondergrond, waardoor het geluid door de bergen heen galmde. Iedereen zou haar kunnen horen, maar dit maakte haar op het moment niets uit. Er was niets om bang voor te zijn. Serah, haar zusje was hier in dit gebied en dus was Lightning er ook. Zoals het altijd was gegaan, de twee bleven samen. Haar witte lichaam stormde over een rotspad tussen de bergen door. Licht, aardbeien blonde manen en staart achter aan wapperend. Dit was één van de bekende herkenningspunten van de twee zusjes, hun lichtroze manen en staart. Het was echter niet de bedoeling om op te vallen en te lopen pronken met iets als een afwijking in kleur. Light deed dit ook niet en bleef altijd uiterst serieus over alle woorden die ze toegeworpen kreeg. En als je dan te ver mocht gaan, dan was ze niet bang om je op je plaats te zetten.
Ze voelde de ondergrond onder haar hoeven langzaam zachter worden, terwijl de rotsen plaats maakte voor aarde en gras. Het duurde niet lang voor ze de eerste lijn bomen door stoof, richting een dieper gedeelte van het bos. Dit gebied was onbekend, maar niet angstaanjagend. Iets nieuws liet haar geen angst voelen, ze was gewend aan verandering en had haar eigen manier om daarmee om te gaan. Dit gebied verkennen en zorgen dat Serah en zij hier konden blijven, dat was het doel wat in haar hoofd speelde. De merrie hield stil bij een meertje dat in het dennenbos lag. Haar aquablauwe ogen gleden even over het heldere water, waarna ze haar hoofd boog en wat van de vloeistof dronk.
[Voor Elemiah]

RANK 1
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New place Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New place New place Emptydo 31 mei 2012 - 20:33




Ik was rustig aan het rond wandelen als ik plots merkte dat mijn mond droog was en dat ik nood had aan fris water van een helder blauw meertje. Het kabbelende water spatste tegen mijn neus wanneer ik hem in het meertje laat glijden. het verfrissende water voelde goed. Waneer ik mijn hoofd weer omhoog trek merk ik dat er een witte merrie met prachtige lichtroze manen naast me staat. Ik was opslag jaloers en wou ook zo een mooie manen, liefst dan lichtblauw, maar deze waren zeker even prachtig. Mijn mond valt bijna opslag open. Al gauw sluit ik hem weer en kijk de merrie lief aan. Mijn hoofd buigt zich een beetje en spreek vervolgens volgende woorden. "Nieuw hier? Ik ben Elemiah." Mijn zachte en zoete stem klonk prachtig in de perfecte akoestiek an het bos. Een paard met deze manen zou ik toch wel weten moest ze hier leven, niet? Mijn lichaam wandelt wat dichter naar haar toe en knabbel als begroeting aan haar manen. Al gauw stop ik hier mee. Misschien maakte deze prachtige manen wel kapot.

Just smile in your life and have fun!
New place Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
New place Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New place New place Emptydo 31 mei 2012 - 23:21

New place 2n0qb9s
LIGHTNING..
IT FLASHES BRIGHT, THEN FADES AWAY..
IT CAN'T PROTECT..
IT ONLY DESTROYS...
Pas na enkele slokken had ze door dat er zich nog iemand anders bij het water bevond. Slechts een paar meter verderop stond een andere merrie over het water gebogen. Lightning liet een vluchtige blik over het paard glijden om haar in zich op te nemen. Ook de witte merrie leek nu gemerkt te hebben dat zij niet alleen was en keek op haar beurt naar de ander. Het zachte openvallen van haar mond ontging Light niet, waarna ze even met haar ogen rolde. Ongezien, dat wel, want haar lichtroze voorpluk hing half voor haar lichte ogen. Het duurde niet lang voor de eerste woorden waren losgelaten. Natuurlijk moest er een gesprek volgen uit een ontmoeting. Misschien één van de redenen waarom Light liever met een boog rond anderen heen liep. Er waren genoeg dingen die haar makkelijk af gingen, maar als het ging om conversaties met soortgenoten, kon je gerust zeggen dat die kunst haar niet geschonken was. Bij de vraag knikte ze even, waarna ze de naam in zich op nam om ervoor te zorgen dat ze deze niet meer vergat. Altijd handig om te onthouden wie je al had ontmoet. 'Lighting' sprak ze op kalme toch serieuze toon. 'Net nieuw inderdaad' vervolgde ze kort. Ze hield er niet van om ellenlange zinnen te maken, liever 'straight to the point'. Zoals altijd gaf ze de naam Lightning op, gezien alleen haar zuster wist dat ze ooit een andere had gedragen. Eentje die ze nooit meer gebruikte, zelfs Serah niet.

RANK 1
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New place Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New place New place Emptydo 31 mei 2012 - 23:28




Ik vond het best ongemakkelijk wanneer de merrie met worden begint te praten en het gespek niet echt gaande houd. Wat moest ik nu zeggen? Ze kijkt eventjes rond. "Laten we wat kletsen terwijl we de buurt bekijken." Zegt ze met een vrolijke en zoete stem. Ze gaat over naar een stap. Eindelijk wist ze niet naar waar ze liep. Ze zou wel zien waar haar benen haar naar toe brachten. De kans zat er goed in dat die haar brachten naar waar Amor en zij hun nacht hadden doorgebracht. Als ze zou merken dat we naar liepen zou ze wel afdraaien. Dat was hun plakje en ze hoopte natuurlijk dat dat zo zou blijven.

Just smile in your life and have fun!
New place Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
New place Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New place New place Emptydo 31 mei 2012 - 23:37

WazBeer schreef:
New place 2n0qb9s
LIGHTNING..
IT FLASHES BRIGHT, THEN FADES AWAY..
IT CAN'T PROTECT..
IT ONLY DESTROYS...
Lightning was een beetje van haar stuk geslagen toen de merrie haar vrolijk voorstelde om wat te kletsen en ondertussen een ommetje te maken en de buurt te bekijken. Dit waren absoluut niet haar intenties geweest toen ze Elemiah haar naam had verteld. Light was van plan geweest om op zichzelf wat rond te dolen, ook één van de redenen waarom ze Serah niet mee had. Nu ze een beetje rust had gevonden, kwam deze merrie opduiken. Tegelijkertijd besefte ze dat deze merrie veel meer zou weten van het gebied dan dat zij deed. Iemand hebben die haar kon inlichten over plaatsen was zeker een goed begin van haar verkenning. In tweestrijd bleef ze even staan. Haar houding gaf echter niets van haar knokkende gedachten weg. Hoewel ze stilletjes op de binnenkant van haar wang beet aan de gedachten van een vrolijk kletsende merrie naast haar, nam ze toch een sprintje om weer bij Elemiah te komen. Irritaties moesten dan maar even weggedrukt worden, dit was een kans die ze niet kon laten schieten.

RANK 1
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
New place Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New place New place Emptydo 31 mei 2012 - 23:43




Ze ging over naar een drafje en haar witte lichaam bewoog zich lenig voort richting de kudde. Ze gaf een beetje uitleg over de plaatsen hier en kwetterde misschien een beetje te veel. Elemiah vond het leuk om mensen te helpen. Soms deed ze dat ook een beetje te goed en was het daardoor dus slecht. Ze houd op bij praten en stopt op de plek waar ze Amor voor het laatst had gezien. Ze bleef even staan denkend aan de niet zo leuke gedachten. Kijkend hoe de kudde zich vormde en vervormde moest ze eens lachen. BHM was een leuke groep en ook een van de weinige plekken waar Elemiah zich eens echt thuis voelde.

Just smile in your life and have fun!
New place Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
WazBeer
Moderator
WazBeer

Profile
Number of posts : 1413
Status : Active
New place Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New place New place Emptyvr 1 jun 2012 - 22:51

New place 2n0qb9s
LIGHTNING..
IT FLASHES BRIGHT, THEN FADES AWAY..
IT CAN'T PROTECT..
IT ONLY DESTROYS...
Zoals ze al had verwacht werd er veel gepraat terwijl de twee merries door het gebied draafden. Dit gekwetter kwam echter vooral van Elemiah's kant, waar Light af en toe een vraag stelde, om daarna weer gebombardeerd te worden door woorden. Het was geen moeite de merrie bij te houden, gezien Light meer dan genoeg aan haar uithoudingsvermogen had gewerkt. Haar manen en staart zacht meedeinend op het ritme van haar passen, terwijl haar lichte, aquablauwe ogen een blik wierpen op de kudde paarden voor hen. Elemiah had haar wat verteld over de gebieden hier, maar voor de rest was alles nog redelijk onbekend. Dus waagde de lichte merrie het erop en deed haar mond open om weer een vraag te stellen. 'Hoe zit het met de rangorde hier in BMH? Is er nog iets speciaals?' Terug in het gebied waar zij was geboren kende de kuddes een redelijk ingewikkeld systeem van rangen en posities. Ze had geen enkel idee of er hier ook een systeem was, gezien ze op haar weg genoeg kuddes was tegengekomen zonder enige structuur. Eerlijk gezegd hield ze er wel van om zich omhoog te kunnen werken, dus stiekem hoopte ze erop dat dit ook mogelijk was. Serah zou ze dan wel met zich mee slepen, mocht dit van belang zijn.

RANK 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
New place Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New place New place Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

New place

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» A place to stay?
» It's a place of danger
» The perfect place
» Arrived at a new place
» new place, new chances.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: New place A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX