IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

New or not? ~Rhaira

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptyma 4 jun 2012 - 23:08





Hij liep heel BMH in een flinke pas door opzoek naar nieuwe paarden die in de problemen zaten. De leiders konden immers niet overal zijn. Zijn ogen gleden over het landschap van de Ferelden, dit zou wel de laatste plek zijn waar hij een schim zou zien, maar toch wilde hij geen enkele plek overslaan. Hij had Gazardiel voor zijn ogen zien sterven. Dit mocht niet meer gebeuren. Opeens bleven zijn ogen haken op het lichaam van een prachtige merrie. Hij kende haar niet, maar toch kwam ze vaag bekend voor. Ze had een sterk gespierd lichaam, maar toch elegant. Ze had een stoute blik op haar gezicht staan. Over het algemeen kon je haar zien als een elegante merrie met een stoute en sterke kant. Hij bekeek elke beweging aandachtig. Haar benen rolde soepel door. Niets wetend van waar ze was en waar ze naartoe moest.

Langzaam zette hij zijn grote lichaam in beweging. Met een grijns op zijn lippen geplakt besloop hij haar. Zachtjes maar toch met een flinke pas. Toen hij zo'n 3 meter achter haar stond trok hij zijn mond open. "Wat doet deze schoonheid hier alleen?" Vroeg hij met zijn altijd charmante toon, met datzelfde uitdagende randje erop. Hij richtte zijn helder blauwe ogen op het fijne hoofdje van de merrie. Ze had een fijne uitstraling die hem bekend voorkwam.

New or not? ~Rhaira Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptyma 4 jun 2012 - 23:41




Nieuwsgierig liep ze rond door het hoge gras dat langs haar knieeën schuurde. Enkel had ze hier geen aandacht voor. Aandachtig bekeek ze de omgeving. Opeens bleven haar ogen haken achter een groot zwart lichaam. Ze bewoog haar hoofd waardoor er een plukje haar voor haar ogen terecht kwam. Ze probeerde door de pluk heen naar het grote zwarte lichaam te kijken. langzaam zonk ze weg in haar gedachtes, aan het lichaam dat ze net zag. Het kwam haar bekend voor, zachtjes beet ze op haar lip al denkend waar ze het lichaam van kende.

Ze schrikt wanneer ze een zware stem hoort. "Wat doet deze schoonheid hier alleen?" Ze doet haar hoofd omhoog en kijkt in twee prachtig heldere blauwe ogen. "Tsjah, dat weet ik eigenlijk niet zo goed, mag ik vragen wie jij bent?" vraagt ze terwijl ze met haar nieuwsgierige ogen de grote hengst bekijkt.

Ze probeert hem te herkennen maar tevergeefs.


Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptyma 4 jun 2012 - 23:52




Vrolijk keek hij de merrie aan. Zoals de blik die hij altijd weer gebruikte. Zijn brutale maar toch beleefde blik. Hij kon zich zelf wel wurgen, omdat hij haar maar niet herkende. Een grijns verscheen langzaam op zijn lippen. Hij boorde zijn mooie ogen in de van haar. De term verdrinken in ogen kwam nu echt van pas. "Dat mag je absoluut vragen, Ik ben Amor, Beta leider rank 1" Sprak hij op weer het zelfde charmante toontje, met het brutale randje. Maar nu was er ook wat trots in te horen. Hij was tot nu toe steeds blij geweest met zijn rang. Maar nu het blauwe maan was kon het flink tegenvallen. Het was veel werk en heel vermoeiend. Lange dagen alleen maar oog in oog staan met schimmen.

Opnieuw trok hij zijn mondhoeken langzaam omhoog. "En heeft deze schoonheid een naam?" Vroeg hij op een lage toon met zijn charmante stem erin vermengd.

New or not? ~Rhaira Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptydi 5 jun 2012 - 0:18




Al kijkend naar zijn grote, mooie zwarte lichaam luistert ze aandachtig naar zijn verhaal. Ze briest zachtjes, het is al best koud buiten. Maar die stem... ze probeert zich te herinneren waar ze dat warme geluid van kent. Dan zegt de zwarte hengst iets wat ze niet kan ze geloven "Ik ben Amor, Beta leider rank 1"

"Wát?! Wacht even... ben jij Amor?" Verschrikt maar toch vol enthousiasme kijkt ze hem aan. "Al maanden, nee jaren ben ik op zoek naar jou! Ik ben Rhaira, herken je me niet meer?" Ze denkt terug aan de tijden dat ze 's nachts haar veilige plek achterliet om Amor op te zoeken. Ze stapt iets naar voren zodat ze dicht bij Amor staat. Voorzichtig kijkt ze een beetje om zich heen en ziet verderop wat paarden staan die omringt zijn door een cirkel van mist met daarachter een grote blauwe maan. Nu ze dichter bij Amor staat voelt ze zich meer op haar gemak.



Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptydi 5 jun 2012 - 15:24




Met een glimlach op zijn gezicht luisterde hij naar haar woorden. Maar langzaam zakte zijn mondhoeken omlaag. Dat kon toch niet. Kon dit die kleine Rhaira zijn? De merrie die altijd stiekem weg vluchtte uit het oog van haar vader. Om vervolgens samen met Amor te spelen en enkele streken uit te halen. Zijn mond stond letterlijk open. Sprakeloos keek hij Rhaira aan. Ja , ze was het. Hij kende haar dus toch. "eh.. Ik weet niet wat ik moet zeggen" Sprak hij zacht uit. Wat moest hij haar zeggen? Dat hij niet zo veel meer aan haar had gedacht?

New or not? ~Rhaira Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptydi 5 jun 2012 - 16:52





Ze ziet dat Amor’s glimlacht langzaam verdwijnt. Dan zegt hij "eh.. Ik weet niet wat ik moet zeggen" Verbaast kijkt ze hem aan. ”Je weet niet wat je moet zeggen? Ben je niet blij?” Ze drukt zacht haar lichtroze snoet tegen de hals van Amor. Die geur… zo vertrouwt. Ze doet een stap naar achter en kijkt met een schuin hoofd naar Amor die voor zich uit aan het staren is. ”Waar denk je aan?” vraagt ze rustig terwijl ze zijn blik probeert op te vangen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptydi 5 jun 2012 - 22:43




Hij dacht na over de fijne jaren met de merrie in zijn jeugd. Maar ook snel schoot dat door op de gedachte aan Aeron die zijn geweldige jeugd had verpest. Snel schudde hij de gedaachte uit zijn hoofd dat Aeron hier ergens rondliep. Het was zo, maar hij was nu bij Rhaira en niet bij Aeron. Hij voelde haar fluweel zachte neus over zijn hals gaan. Ja, hij was blij. Maar vooral verbaasd. Hij had nooit gedacht haar ooit nog te zien. Hoe kon ze die vraag stellen? Waar denk je aan. Pff, dat wist ze best. "Aan een knappe merrie met de naam Rhaira." Zei hij zachtjes terwijl hij haar diep in de ogen keek. Hij grijnsde eens naar de merrie die duidelijk blij was. Amor ook, maar hij moest even de tijd hebben om het te verwerken. "Waar heb je uitgehangen al die tijd? Of eigenlijk met wie?" Sprak hij op zijn altijd heilige charmante toontje uit.

New or not? ~Rhaira Amoriii
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptydi 5 jun 2012 - 23:25




"Aan een knappe merrie met de naam Rhaira." Zei hij zacht. Ze keek hem aan en zag dat er twee heldere blauwe ogen op haar gericht stonden. Toch verlegen door het moment kijkt ze weg, hoewel ze het liefst de hele dag in zijn ogen zou willen verdrinken. Een glimlach verschijnt op haar mond. Ineens beseft ze wat ze allemaal op het spel heeft gezet om Amor hoe dan ook te ontmoeten, en nu... nu staat hij tegenover haar.

"Waar ik uitgehangen heb?" zei ze op een cynische toon. Ze keek hem weer aan, "Volgens mij kan ik dat beter aan jou vragen als ik dat grote litteken zie, wat is er gebeurd?!" vroeg ze terwijl ze de manen van Amor voorzichtig aan de kant schoof. "Ik ben overal geweest, ik moest en zal je terug vinden... mijn vader dacht daar helaas anders over." Niet toegevend dat ze er eigenlijk spijt van heeft dat zij nu haar vader in de steek gelaten heeft, hij die haar alles geleerd heeft. Het ergste is dat ze zelf maar al te goed weet hoe het is om in de steek gelaten te worden.



Laatst aangepast door Twistyh op zo 10 jun 2012 - 23:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptyzo 10 jun 2012 - 22:47




Amor was nog steeds buiten woorden. Hij had alles verwacht in zijn leven behalve dit. Hij luisterde aandachtig naar de merrie terwijl zijn helderblauwe ogen in haar bodemloze bruine ogen bleven hangen. Hij zweeg even. Het kwam behoorlijk hard voor hem aan. Ze was dus opzoek naar hem geweest. Terwijl hij hier stond te flikflooien met de merrie die hij haat. "Ohh, dat is niets" Zei hij vlug. Terwijl zijn ogen over zijn eigen flanken schoten. Het was maar een schrammetje nam hij zich altijd voor als hij de pijn voelde branden. "Je ziet er goed uit!" Sprak hij maar om haar vader te vergeten. Die hengst had alles gegeven om Rhaira goed op te voeden. Het deed hem bijna pijn. "Hoe lang zoek je me al?" Vroeg hij tenslotte zachtjes.

Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptyzo 10 jun 2012 - 23:47




Ze ziet dat er iets mis is met Amor, hij probeert het weg te stoppen maar ze heeft het allang door. Maar wat is er aan de hand? Ze kijkt nog eens naar het litteken. "Niets zeg je..." ze schrikt als ze ziet dat het langer is dan ze dacht.

"Je ziet er goed uit!" Zei hij. Een glimlach vormde zich op haar lippen. "Haha bedankt, jij bent niets veranderd met je praatjes!" zei ze een beetje plagerig. "Hoelang zoek je me al?" vroeg hij daarna zacht. Ze kijkt hem even kort aan en kijkt dan naar de grond. Hoe moest ze dit uitleggen na alles wat er gebeurd was tussen haar en haar vader? "Euhm... nou..." Ze blijft naar de grond kijken, niet wetend hoe ze hem dit moest gaan vertellen. Eigenlijk zou hij het moeten weten ze kon hem immers alles vertellen, net als vroeger, toch? Ze brieste zacht en voelde hoe zwaar haar lichaam werd. Wat was er aan de hand? Haar benen storten in, atans zo voelde het. Met een zachte plof belande ze op de grond. Angstig keek ze naar boven, daar zag ze twee bezorgde ogen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptyma 11 jun 2012 - 8:05




Hij zag de ogen van de merrie, die plotseling anders stonden. Niet meer opgewonden en enthousiast maar meer angstig niet wetend wat ze moet doen. Hij volgde haar lijf. Zijn ogen vlogen naar haar knieeën die een ogenblik dubbel klapte. En opeens lag de prachtige merrie plat op de grond. Een angstige hinnik verliet zijn lippen. Hij mocht haar niet nog een keer verliezen. Hij duwde met zijn neus zachtjes tegen haar hals aan. "Wat is er?" Vroeg hij vluchtig met een randje in zijn stem waar je paniek in kon horen. Het oogwit werd langzaam zichtbaar. Hij wist niet wat hij moest doen. Zachtjes probeerde hij haar wat overeind te duwen, zonder veel effect.

Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptyma 11 jun 2012 - 13:45




Een zachte snoet word tegen haar hals geduwd. Wat was er toch aan de hand? De laatste keer dat dit gebeurde was toen ze een harde klap had gekregen van haar vader. Maar dit gebeurde zomaar uit het niets. Zou er iets aan de hand zijn met haar vader? Nee dat kon toch niet? “Wat is er” vroeg de hengst een beetje paniekerig. ”Amor, ik… ik weet het niet” Al haar gevoel verdween uit haar lichaam. Meer dan daar blijven liggen kon ze niet. Zachtjes probeerde de hengst haar overeind te duwen, dat was het laatste wat ze merkte.

Haar ogen opende zich enige tijd later. Ze keek recht tegen 4 lange zwarte benen aan. Gelukkig, hij had haar niet alleen gelaten! Rustig bewoog ze haar hoofd en probeerde met veel moeite om weer rechtop te gaan staan. Ze voelde zich net een veulen, zo wankel.

Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptyma 11 jun 2012 - 22:15




Hij besefte niet goed wat er gebeurde, of waar dit ineens vandaan kwam. Hij stond als een loser er naast toe te kijken hoe de merrie zich als jong veulen omhoog probeerde te hijsen. Voorzichtig hielp hij haar terwijl hij haar met bange ogen aankeek. Toen ze eindelijk weer waterproof stond kon hij eindelijk wat woorden uit brengen "Kom.." Was het enige wat hij uit kon brengen. Met grote passen liep hij naar zijn favorieten plek. Hij zweeg en liep met stevige passen door. Opeens stond hij stil en stapte voor haar vandaan. Ze zag de mooiste waterval van haar leven. Het wilde ruisende water dat met zo veel kracht naar beneden ging. Met zoveel geweld. Hij bleef het indrukwekkend vinden. Trots keek hij de merrie aan. Wachtend op haar reactie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Twistyh

Twistyh

Profile
Number of posts : 77
Status : Active
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Emptyma 11 jun 2012 - 22:36




Na wat gestuntel stond ze weer rechtop. Alles was nog een beetje duizelig maar daar trok ze zich niet veel van aan. Dat zou wel weer wegtrekken. Aanstellen daar hield ze niet van. “Kom” zei Amor. Hij keerde zich om en begon met grote passen te lopen. Een beetje stuntelig liep ze achter hem aan. Ze wilde hem niet uit het oog verliezen.

Dan stopt hij ineens, niet erg oplettend klapte ze bijna tegen zijn achterwerk aan. Rustig stapt de hengst opzei. Dan ziet ze een prachtige waterval. Haar mond valt open, ”Waaauw…” was het enige wat eruit kwam. Ze keek naar het water wat ontzettend snel naar beneden valt. Wat een kracht straalt het uit. Rustig liep ze een pas naar voren zodat ze naast Amor komt te staan. Ze drukt haar lichaam tegen die van hem. Van dit moment moest ze gaan genieten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
New or not? ~Rhaira Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: New or not? ~Rhaira New or not? ~Rhaira Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

New or not? ~Rhaira

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Rhaira
» What should it be? ~ Rhaira
» I'm always the one that is in trouble ~ Rhaira
» Rhaira • Leave my mind, please.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: New or not? ~Rhaira A2tpGgU :: » Archive :: Ferelden-
» CHATBOX