IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 12:30

Ik bedoel mijn beriht niet aanvallend voor als het zo overkomt x3

Vroeg het me alleen af, dus niet dat et dan het gval is dat ik allemaal topics heb en mijn rang word vervolgens afgenomen omdat ik niet actief ben als leider? ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 12:43

Ali ik ben het compleet met je eens; de leiders zijn het belangrijkst voor het 'plot' van héel BMH.
zoals gezegd; mijn (overgangs-)topics met Roque gaan altijd voor.

het topic voor Darlica laat ik dus maar aan iemand anders over haha.
vind het wel een goed initiatief, en het brengt weer een nieuwe verhaallijn bij haar.
welke beslissing er over wordt genomen (ik neem aan dat dit loner/eerste rang wordt, als er een maatregel komt voor haar) het maakt me niks uit, de leider's wil is wet. (;

ben heel benieuwd hoe de blauwe maan gaat verlopen, een langere tijd is wel fijn omdat er nu vaak topics waren met schimmen waarin like.. 4 posts waren..

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 13:15

@ Lorry (en Pip), de twaalf daagse blauwe maan word sowieso pas vanaf de volgende keer ingevoerd, hier word enkel over besproken op het moment. Daarnaast hebben jullie inderdaad geen 'taak' die jullie moeten uit voeren, maar wat ik bijv. fijn zou vinden om te zien is dat jullie uit vinden uit de eerste rang wie de regels over treed, en initiatief tonen door dat hier te melden. En jullie belangrijkste taak is om iedereen uit rang 1 in te lichten over de vloek van de schimmen. Ik verwacht dit niet nu, ik verwacht dit over een week/twee weken, aangezien de vakantie voor sommige nog niet over is.

En nogmaals Lorry, ik begrijp dat je je best wilt gaat doen voor school en je bmh even laat liggen, maar als je dan helemaal niet aanwezig bent is dat ook vervelend voor andere rpg'ers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 13:22

Oke, is goed ^^ dan snap ik het.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 13:28

Haha, als er niemand iets fout doet kan je het moeilijk aangeven he Ali Razz

Maar begrijp het volkomen..
Vind het raar een topic te starten voor dat iemand te melden, maar ik heb een leuk idee, ga het eerst even met pip overleggen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 13:33

Wat jullie ook kunnen doen is tijdens blauwe maan samen een topic starten waar paarden zich kunnen melden voor bescherming, ik bedoel jullie hebben de 'leiding' over die hele rang en hebt vrijheid om dingen te bedenken en je positie te gebruiken, dus doe dat ook want daarvoor heb je die rang c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 13:34

Maar Lorry, je kan natuurlijk wel in topics invallen. Veel nieuwe spelers openen wel een 'open' topic

Ik zal ook nog even wat bedenken wat we kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 13:59

Ik heb een ideetje xD
Enkel is het zo, dat ik niet veel inspiratie heb de laatste tijd en dan heb ik het moeilijk met veel topics, start nu ook met een schone lei, behalve enkele met een plot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 16:30

NK stopt voor bepaalde periode met BMH, en dus vallen haar posities open; Captain en Beta 3. Nu is mijn vraag, wie is geschikt als Captain (en heeft daar tijd voor) en Hanne zie jij het zitten om met Diablo alleen rang 3 te doen of wil je er een Beta bij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 17:26

Ik zou eventueel wel captain willen doen. Maar fenk dat iemand anders misschien beter geschikt is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 20:14

ik heb geen idee of mijn Xariv geschikt zou zijn als captain..

ik vroeg me trouwens af; als er dus leiders posities vrij komen, schuiven dan eerst de andere leiders door?
Dus als bijv. rang2 alpha stopt; rang 2 beta wordt alpha, gamma wordt beta en dan komt er éen nieuwe bij?
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 20:30

Zo is het bij Morax gegaan, maar weet niet of dat altijd zo gaat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 22:05

De positie van Beta rang drie valt open op het moment (ALS Hanne een Beta nodig heeft), heeft iemand van de leiders behoefte om die plek op te vullen? (dan word voor jouw huidige plek een andere leider gezocht)

Wat betreft de Vechters heb ik denk ik liever iemand die niet al een leider speelt, iemand voorkeuren voor een bepaald persoon? Op dit moment heb ik de volgende in gedachten: ForeverUnknown, Mischatjuh, misschien Phantastico..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyvr 31 aug 2012 - 22:11

Ik schaf de Captain gewoon af voor nu, het is ook niet echt nodig. Ik doe het praktische werk gewoon met E'vesdar, die heeft toch geen taken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyza 1 sep 2012 - 14:28

Ik red het tot nu toe prima zonder beta. Ik rp graag en zo heb ik een paar leuke topicjes bij upgrade haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyza 1 sep 2012 - 16:50

perfectperfection schreef:
Zou Theron/Faerith/Roque(maar met Roque word het een beetje ongemakkelijk) even een topic kunnen openen voor Darlica waarin word uitgevonden waarom ze het in haar hoofd haalde om een loner op te zoeken en uit te vinden of het vrijwillig was. En dan mag je zelf een oordeel vellen. Als het topic vandaag nog niet is opgeëist door een leider van de tweede rang dan neem ik het topic met E'vesdar. Wil er een beetje een tempo in houden.

https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t1461-darlica-o-who-ll-be-the-last-to-die-for-a-mistake#33243

Ik open het topic vanavond. Zit nu op een verjaardag ben 10 uur thuis dan maak ik m meteen. Hoe zit t met t veulen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyza 1 sep 2012 - 18:28

Mimi schreef:
perfectperfection schreef:
Zou Theron/Faerith/Roque(maar met Roque word het een beetje ongemakkelijk) even een topic kunnen openen voor Darlica waarin word uitgevonden waarom ze het in haar hoofd haalde om een loner op te zoeken en uit te vinden of het vrijwillig was. En dan mag je zelf een oordeel vellen. Als het topic vandaag nog niet is opgeëist door een leider van de tweede rang dan neem ik het topic met E'vesdar. Wil er een beetje een tempo in houden.

https://bluemoonhorses.rpg-board.net/t1461-darlica-o-who-ll-be-the-last-to-die-for-a-mistake#33243

Ik open het topic vanavond. Zit nu op een verjaardag ben 10 uur thuis dan maak ik m meteen. Hoe zit t met t veulen?

Het topic is al aangemaakt, je hoeft enkel daarin te posten. Wat er met het veulen gaat gebeuren ligt aan welk oordeel Theron zal vellen. Wat ik denk dat rechtvaardig is is dat Darlica terug geplaatst word naar de eerste rang (omdat ze een loner op zocht en er een relatie met een schim op na hield), en haar veulen zal dan ook naar die rang gaan. Je kan het ook nog strenger aanpakken en haar verbannen, wat ook rechtvaardig zal zijn aangezien ze er duistere zaakjes op na hield. Dan kan je bijv. voor stellen dat ze in de eerste rang mag verblijven tot haar veulen 1 jaar is en dan word ze definitief verbannen, het veulen blijft dan in rang 1, want in principe heeft het veulen niks fout gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyza 1 sep 2012 - 18:51

Ok is goed. Heb nu even laptop, mijn mobiel is uitgevallen, hoopte eigenljk op in de bus nog te kunen posten maar ik vrees dat dat niet gaat lukken. Dus rond een uur of 10 half 11 is mijn post daar(:
Dan kijk ik wl even hoe Ther za reageren. Heb wel zo'n idee x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyza 1 sep 2012 - 19:49

hihi, ik ben benieuwd, zie het wel verschijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyza 1 sep 2012 - 20:18

Ik zou graag Beta 3 op me nemen als het Hanne niet meer lukt, hihi ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyza 1 sep 2012 - 20:26

Het lukt hanne in haar eentje, dus de Beta positie vervalt simpelweg voor nu c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyza 1 sep 2012 - 20:27

Uhhu, dat had ik ook nog wel begrepen :')
Bedoel meer van als het haar niet meer lukt c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyza 1 sep 2012 - 20:29

pipvl schreef:
Uhhu, dat had ik ook nog wel begrepen :')
Bedoel meer van als het haar niet meer lukt c;

Het was ook niet voor jou bedoelt, meer voor in het algemeen ¬¬
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyza 1 sep 2012 - 20:31

Oki ^^

ik zit btw nu in lounge op vliegveld in Tanzania, heb nachtvlucht dus zal waarschijnlijk morgen kapot zijn c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Emptyzo 2 sep 2012 - 1:15

Post staat er (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic | Leiderseditie Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzin topic | Leiderseditie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 6 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic
» Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Onzin topic | Leiderseditie  - Pagina 6 A2tpGgU :: » Archive :: Onzin Topics-
» CHATBOX