IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

[Looking for] Iemand die een manipulatie zou willen maken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Sapphire

Sapphire

Profile
Number of posts : 594
Status : Absent
[Looking for] Iemand die een  manipulatie zou willen maken Vide

Contact
BerichtOnderwerp: [Looking for] Iemand die een manipulatie zou willen maken [Looking for] Iemand die een  manipulatie zou willen maken Emptyma 6 feb 2012 - 15:13

Titel zegt genoeg denk ik?

Heb via Deviantart.com twee foto's gevonden die heel passend zijn voor Sythka, alleen een van de eisen om de foto's te mogen gebruiken is als je er wat artistieks mee doet. Dit ligt niet echt in mijn macht, dus ik vroeg me af of iemand zin had om in diens vrije tijd even voor me aan de slag te gaan. Het maakt mij niet uit welke van de twee foto's gebruikt worden, zolang je je maar houd aan de eisen die onder de foto's staan. Voor mij hoeft het niet heel speciaal te worden, zolang het maar niet afgeraffeld is ben ik happy. Om direct ook even te vermelden; Sythka is geen opgewekte vrolijke merrie, eerder een duistere en meer stille. Dus geen op en top bloemenachtergrond xD.

Foto 1: http://deirdre-t.deviantart.com/art/Coty-2-154956591?q=boost%3Apopular%20((Coty)%20AND%20(by%3Adeirdre-t))&qo=0
Foto 2: http://deirdre-t.deviantart.com/art/Coty-1-154955455?q=boost%3Apopular%20((Coty)%20AND%20(by%3Adeirdre-t))&qo=1

Verder wil ik graag haar naam en een zinnetje erop:
Naam: Sythka
Tekst: We kiss and tremble with delight.


Thanks ^^
Terug naar boven Ga naar beneden

[Looking for] Iemand die een manipulatie zou willen maken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Kan iemand....
» Iemand die me wil helpen?
» Kaders maken
» Plaatjes maken
» [Looking for] manipulatie Beauty

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: [Looking for] Iemand die een  manipulatie zou willen maken A2tpGgU :: » Archive :: Completed Art-
» CHATBOX