IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 12:42

i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes 2dr781w

Hallo! Ik ben mijn nieuwe character aan het ontwikkelen en zojuist kwam ik op een paar plot ideeën. Nu ben ik druk bezig met haar geschiedenis, dus ik hoop dat sommige van jullie geïnteresseerd zijn om hier een plekje in te bemachtigen. ^^ Maëve is vooral afstandelijk en gericht op de wat slechtere paarden door dat ze afgestoten is. Haar karakter moet ook nog voor een groot deel ingevuld worden maar dat ga ik doen zodra haar geschiedenis geen gaten meer bevat.

Karakter:
Vroeger was ze een enorm lieve, vrolijke merrie. Maar ondanks alle positieve eigenschappen die ze bezat had ze altijd pessimistische gedachten. Altijd speelde er rampscenarios in haar hoofd af, en met de tijd is dat alleen maar erger geworden. Nu probeert ze het ook niet meer te verdoezelen, ze heeft eindelijk na al die jaren geaccepteerd dat ze een doomdenker is. Daarbij is ze ook een enorme neuroot. Alles wat ze vroeger heeft meegemaakt dringt ze weg, ergens heel ver weg. Ze is niet in staat om dat terug te halen, zonder een intense pijn te voelen. Daarom liegt ze vrijwel altijd over haar verleden en wat er vroeger allemaal gebeurd is. Ze vult haar geschiedenis heel anders in dan de realiteit was, en soms begint ze er zelf bijna in te geloven. De gebeurtenissen in het verleden hebben haar ook aanzienlijk veranderd. Van de lieve, vrolijke merrie is bijna niets meer over. De pessimistische gedachten hebben soms de overhand waardoor ze compleet flipt. In zo’n situatie is ze voor geen woorden vatbaar. Maëve trekt ook heel erg naar de duistere kant van het leven toe, omdat ze vroeger ontdekt heeft dat de gelukkige kudde waarin ze was opgegroeid ook niets was. Althans niets voor haar. Dat levert haar naïviteit op. Ze is makkelijk te manipuleren, en wanneer je boven haar staat zal ze geen spoortje van verzet tonen, gewoonweg omdat ze dat niet durft. Wanneer je echter onder haar staat is ze enorm goed in manipuleren en liegen. Het is dan ook haar hobby, om hele schouwspellen op te zetten die buitengewoon nep zijn. Kortom is Maëve gewoon een beetje psycho. Ze sluit zichzelf voor de buitenwereld, en laat haar ware aard niet zin. Haar ware aard is enorm gesloten, en de korst die daar omheen zit voert alleen maar een toneelstukje op waarvan ze hoopt dat iedereen erin trapt.

Het kleine stuk geschiedenis dat ze tot nu toe heeft:
Maëve is opgegroeid in een prachtig landschap, en groot gebracht door een fantastische kudde. Het waren allemaal optimisten, en wilden graag alles van de wereld zien. Avonturiers noemde iedereen ze. Elk jaar werden er vele veulens geboren, allemaal vredig en bijzonder intelligent. En uiteraard een gevoel voor optimisme en de drang om alles te onderzoeken. Echter op een regenachtige dag, gepaard met onweer werd Maëve ter wereld gebracht. Haar ouders, Indra en Roux, waren enorm blij met het prachtige witte veulen dat daar verkreukt lag. Toen ze haar heldere, hazelnootkleurige ogen opende was het hele schouwspel perfect. Althans, voor Indra en Roux want Maëve was een doomdenker, vanaf de eerste minuut dat haar hart aan het kloppen was. En doomdenkers waren niet gewenst in de vredige kudde. Het werd al snel duidelijk dat de kleine, witte merrie zich afsloot voor enige vorm van contact en graag alleen op pad ging. Soms bleef het veulen dagen weg, waardoor ze uitgehongerd terug naar haar moeder kwam.

Toen Maëve precies één jaar werd, nam haar moeder haar apart van de kudde. Tijdens die wandeling waren de tranen in Indra’s ogen te zien en Maëve wist totaal niet wat er aan de hand was, wel kwamen er bij haar allemaal vreselijke scenario’s boven, zoals het altijd in haar hersenen naar toe ging. Haar moeder begon te spreken over dat ze anders was, anders dan anderen en dat ze niet thuis hoorde in de kudde. Ze was een schande. Indra had altijd gedacht dat het gedrag van haar dochter wel over zou waaien maar dat heeft het nooit gedaan, en daarom moest ze nú weg. Met de laatste woorden galoppeerde haar moeder gehaast weg. En daar stond Maëve dan, volkomen hulpeloos en verstoten van de kudde.

Onderweg naar haar reis om liefde en geluk te vinden kwam ze een paard tegen, dat ongeveer dezelfde leeftijd als haar was en net zoals haar alleen. Zo brutaal als Maëve was, was ze op Xariv afgestapt en meteen bleek er een goede klik te ontstaan. Samen maakte ze grote tochten over allerlei gebieden. Koude, maar ook vooral warmen gebieden waren onder hun hoeven verloren gegaan. Het waren soulmates, niets deden ze alleen. Geen enkel paard kon hun scheiden, zoals ze altijd tegen iedereen zeiden. Echter was de realiteit anders. Op een dag, toen Maëve s’nachts niet in slaap kon komen was ze erop uit gegaan om voedselbronnen te vinden voor de volgende dag. Terwijl ze in die tocht verzeilt was geraakt kwam ze het meest angstaanjagende paard tegen, maar zo naïef als Maëve was dacht ze een conversatie met dit paard aan te kunnen gaan. Dit lukte, maar op een hele andere manier dan ze gehoopt had. Maëve liet zich makkelijk manipuleren door Torak en trok steeds meer naar de duistere kant toe. Hun nachtelijke afspraakjes kwamen steeds vaker voor en op een dag besloot ze met hem mee te gaan. Door deze keuze liet ze haar soulmate achter, diep in de nacht.

Maëve hunkerde naar liefde, want dat was alles behalve wat ze kreeg bij Torak. Maar ze durfde, en kon vrijwel helemaal niets tegen hem doen. Echter ging ze toch tegen haar verstand in steeds meer wandelingen alleen maken. Zoekend naar een klein beetje liefde of geluk, ondanks dat ze wel van de duistere kant hield. Ze ontmoette op een van haar tochten een ander paard, ook niet met het allerbeste karakter maar het gevoel dat het paard haar gaf was overweldigend. Nog nooit had ze het gevoel gehad alsof iemand om haar gaf, en nu leek ze een beschermengel te hebben. Vanaf die dag is er een enorm slopende tweestrijd begonnen. Maëve kon onmogelijk kiezen omdat ze niets tegen Torak kon doen. Maar de beschermengel wilde ze ook niet kwijt. Het verwoeste haar, en door dat gevoel besloot ze om met een andere hengst in contact te komen. Die haar net zoveel liefde gaf als haar andere vriend, maar zonder zorgen. Omdat ze niets van de situatie tegen de hengst vertelde en mooi weer speelde.


Plot ideeën:
- Mede-avonturier Maëve werd dus verstoten uit de kudde toen ze één jaar was. Ze moest alleen op zoek naar voedsel, andere paarden enzovoort. Mijn idee is dat ze op haar weg een paard heeft ontmoet dat met haar mee heeft gereisd. De twee werden onafscheidelijk en deden alles samen. Dit was nog voor de donkere periode van Maëve. Toen Maëve voor haar 'vormer' (het paard in het volgende plot) werd omgesmolten tot een wat duister paard werden de twee steeds meer uiteen gedreven doordat ze zoveel van karakter verschilden. Hier door zijn ze elkaar uit het oog verloren, en komen ze hier op BMH weer tegen. Vervuld door Xariv.

- Vormer Ik zoek ook een 'slecht' paard wat Maëve ontmoet heeft toen ze twee en een half was. Dit paard heeft zo op haar in kunnen praten dat het een grote invloed op haar had en dat ze meegesleurd werd naar de slechte kant. Haar interesse voor deze paarden is daardoor ook gegroeid waardoor ze steeds in gevaarlijke situaties kwam. Dit paard heeft de intentie om haar zo ver de afgrond in te krijgen, dat ze op een gegeven moment zó afhankelijk van hem is dat ze niet meer van zijn zijde wijkt. Vervuld door Torak.

- Beschermer Dit paard is ook een 'slecht' paard, maar heeft wel de intentie om Maëve te beschermen voor de plannen van 'de vormer'. Hierdoor word Maëve in een tweestrijd getrokken en weet ze soms niet welke kant moet kiezen, waardoor woede, drama, teleurstelling en waarschijnlijk nog andere emoties ontstaan, van alle kanten.

- Minnaar Ik zoek ook nog een minnaar voor Maëve. Dit paard weet helemaal niets van de situatie waar ze in zit omdat ze mooi weer naar hem toe speelt. Het liefst heb ik hiervoor gewoon een 'goed' paard.

Dit was het wel, als je zelf een leuk idee hebt mag je dat ook voorstellen! ^^

Maëve, rang 1.

Copyrighted by Sara Toffolo.


Laatst aangepast door Romy op ma 6 aug 2012 - 12:39; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesl

Liesl

Profile
Number of posts : 637
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 12:45

Kan de mede avonturier een merrie zijn? =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 12:45

Ja, natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesl

Liesl

Profile
Number of posts : 637
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 12:46

Ik heb mijn nieuwe karakter Dawn ;3
Daar kan ik nog alles mee doen wat ik wil
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 12:52

Hmm, vind het een heel leuk plot. Weet alleen niet of een van m'n paarden er in passen.. Razz

Naja voor de mede avonturier heb ik eventueel Ragnarok leider rang 4 momenteel. ><
Voor de vormer heb ik misschien Torak (die is nu schim)

Kijk maar :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 13:06

Ik heb even de karakters bekeken van de paarden. (: Ik denk niet dat Dawn geschikt is voor de mede-avonturier rol. Mede omdat ze wat kil kan zijn en vooral erg met hengsten bezig is. In mijn hoofd heb ik dat karakter niet echt van Maëve, omdat ze het al zo moeilijk heeft met het verwerken van de afstoting. Ook is er in die tijd geen greintje duisterheid bij haar te bekennen, dus ik denk dat ik daarvoor echt een vrolijk, misschien wat naïef type wil.

Ik denk dat Torak misschien wel een goed idee kan zijn. ^^ Mede omdat hij schim is, waardoor Maëve nog meer beïnvloed en gepusht word omdat ze toch niets tegen hem kan doen, en ze dat donders goed weet. En het zou eventueel kunnen dat hij haar bedreigt om haar tijdens Blauwe Maan iets aan te doen. Tenminste, zulke dingen krijg ik in mijn hoofd. (: Ragnarok leek me ook wel een leuk idee voor mede-avonturier maar ik denk dat het leuker is om die optie open te laten voor andere spelers. Uiteraard kan het ook andersom, als je dat liever hebt. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesl

Liesl

Profile
Number of posts : 637
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 13:12

Hm oke, kan het aanpassen, maar maakt niet uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 13:23

Zou eventueel ook kunnen, maar je hoeft van mij niet perse het karakter van je paard aan te passen voor dit plot als je dat niet wilt. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesl

Liesl

Profile
Number of posts : 637
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 13:25

Leek me gewoon leuk, maar als er een ander paard beter is maakt mij dat niet uit ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 14:54

Heb nog een stuk geschiedenis toegevoegd. Een beetje onduidelijk omdat ik nog geen namen kon gebruiken. En een nieuw plot toegevoegd. (: Even ter verduidelijking nog: Maëve heeft geen relatie met allen behalve de minnaar. Omdat ik verwacht dat hier misschien wat verwarring over is, omdat ik het woord vriend gebruik om hen te beschrijven. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 19:06

Ghehe :3
Dan doen we maar Torakje <3
Die zorgt er wel op een een of andere manier voor dat ze bij hem blijft >< althans dat gaat hij proberen. Neem aan dat ze haar minnaar enzo verborgen houd voor Torak? Anders vrees ik niet dat Torak hem levend houd... Denk ik tenminste. Ik denk sowieso dat Torak haar elke keer laat herinneren aan het feit dat hij haar of een van haar contacten wat aan doet als ze hem verlaat. xD

En ja over Ragnar idd. Is een beetje vervelend als ik die ook nog speel, leuker als er andere spelers voor zijn :]
Weet niet wat jou mening is ? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 19:11

Ja, lijkt me een leuk idee voor Torak! Gewoon een beetje druk zetten, dat houd het leven van Maëve ook nog een beetje spannend, haha. Waarschijnlijk houd ze de hengst wel verborgen ja, althans daar doet ze een poging tot. ^^ Heerlijk, dat drama haha. En als er geen kandidaten meer zijn voor de mede avonturier rol, dan kunnen we altijd nog kijken voor Ragnar! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 19:18

Haha, idd :]

Okay dan is Torak vanaf nu af aan je vormer >:3
Oh weet Torak wel van de avonturier vriend en of de beschermer. Wel leuk als ie van een van de twee iets af weet. misschien van de avonturier vriend? Je schrijft dat ze best wel pessimistische gedachtes heeft, misschien dat ze er soms aan denkt om hem op te zoeken en dat ze die gedachten met Torak wel eens deelt. Maar dat Torak haar dan toch in wrijft dat ze hem niet waard is en dat ze het niet hoeft te proberen ? xD Naja daar zie ik hem voor aan. Voor de beschermer kan best, dan zijn die twee iig vijanden van elkaar ><
Weet waar je aan begint

.. Grapje ... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 19:24

Ja, had dat wel zo in gedachten dat hij dat weet anders leek het me nogal saai. Zo ontstaat er nu onderling wat vijandigheid en dat is denk wel voor alle spelers wel leuk! (: Ik ga Torak er nu bij zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appel

Appel

Profile
Number of posts : 1243
Status : Absent
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyzo 5 aug 2012 - 22:55

Yepyep okay :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyma 6 aug 2012 - 10:52

Nog iemand die interesse heeft? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyma 6 aug 2012 - 12:28

mede avonturier mijn Xariv?
kijk maar even naar zijn karakter. (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyma 6 aug 2012 - 12:37

Ja, prima. Ik denk dat dat er wel inpast mede omdat hij zo'n gentleman is maar ook omdat hij zijn zwakke punten weet. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyma 6 aug 2012 - 12:41

dat vond ik ook (:

Heb vandaag niet heel veel tijd, maar als het hier allemaal is uitgewerkt enzo, en je hebt besloten, dan ben je vrij om een topicje te openen (:

(xariv is trouwens wel vechter en zit in de 2e rang al .. misschien handig om te weten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyma 6 aug 2012 - 13:03

Oke! Heb eventueel al een topic open staan. (: Oh oke! Dat is wel leuk aangezien de twee dan echt een heel andere kant op zijn gegaan. Van hem is er iets terecht gekomen en van haar niet. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptydi 7 aug 2012 - 20:02

even kijken hoor, want in de geschiedenis staat dat ze snachts dan stiekem is weggeslopen van Xarivje, maar bij t plot staat dat ze uit elkaar zijn gegroeid, door haar karakter verandering.. denk dat die eerste leuker is.. dat xariv haar gewoon kwijt was enzo..
of niet? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptydi 7 aug 2012 - 20:40

Ohja, beetje tegenstrijdig. -_- Ja, is prima. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyma 13 aug 2012 - 23:33

Ik ga even een topicje open voor je, zet de link hier zo wel. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptyma 13 aug 2012 - 23:48

Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Emptydi 14 aug 2012 - 16:16

Thanks! Zal vanavond antwoorden. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Family, friends, enemies whatever c:
» [Eng] Feel like I could run away
» The only thing we want, is the a little bit of fear
» • Can you feel the love.
» I can feel a storm coming..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX