IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
madeinspace

avatar

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 Emptyvr 17 aug 2012 - 13:41

Oke ik heb even getwijfeld of dit een goed idee is, maar ik dacht dat mijn Asgaroth misschien wel een leuke 'beschermer' zou maken. Ik doe eigenlijk verder niets met hem (ben niet zo topic-aanmakerig hihi), maar lijkt me wel leuk om hem iets te geven. Hij staat ergens op de 2e pagina bij de aanmeldingen volgens mij en anders staat hij ook uitgetypt in mijn drop-topic.

Hij is nogal machtsbelust uit eigenbelang omdat hij zich enkel prettig voelt als de meerderheid zich onder hem bevind. Hij doet het dan ook niet erg goed met anderen en samenwerken ook enkel als dit hem uitkomt. Hij is over het algemeen erg zeker van zijn zaak, maar kan ook onzekere trekjes hebben als hij in aanraking komt met -voornamelijk- gevoelens die hij niet kent en niet mee om kan gaan. Vroegah, als veulen, speelde alleen 1 merrie met hem en deze had hij later in zijn leven ook in zijn kudde. Dat is vrijwel het enige paard waar hij wist wat hij ervoor voelde en welke hij voor de volle 100% lief had. Deze stierf echter tijdens een bevalling en sindsdien heeft hij zo nu en dan 'liefjes' waarmee hij probeert datzelfde gevoel terug te krijgen. (zo ook in het grote plot gebeuren van Ali) Maar dat lukt uiteraard nooit.

Omdat je zei dat deze beschermer geen relatie is, dacht ik dat Asgaroth Maeve meer als dochter ziet. Het kan best dat zijn merrie van vroeger al eerder een veulen had gekregen van hem, en dat ze hem daaraan doet herinneren (want als ze hem doet herinneren aan dat liefje van hem gaat hij niet enkel relatieloos kunnen zijn met Maeve haha) En ik zie het wel gebeuren dat As dan op een gegeven moment ook bezitterig en overbeschermend wordt over Maeve (uit angst haar te verliezen, maar dat geeft hij zichzelf niet toe uiteraard). Dus dat kan dan mooi clashen met Torak. Al weet ik niet of Asgaroth zin heeft zichzelf op te offeren als meneer schim komt dreigen hihi.

Ik weet niet of je dat wat lijkt? Smile En of Pomme zin heeft ruzie te zoeken met hem gehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 Emptyvr 17 aug 2012 - 14:35

Mij lijkt het wel wat! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
madeinspace

avatar

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 Emptyvr 17 aug 2012 - 16:10

Tof. Wat had je in gedachten verder? Heb even niet meegekregen hoe 'ver' het plot al ontwikkeld is. Dus in hoeverre Maeve al door Torak onder de duim wordt gehouden en in hoeverre ze Asgaroth dan 'op zoekt'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romy

Romy

Profile
Number of posts : 355
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 Emptyvr 17 aug 2012 - 16:34

Maëve en Torak hebben eigenlijk nog geen topic met elkaar, maar ik ga gewoon uit van het principe dat ik toen bedacht heb. Maëve zit zover onder de duim bij Torak dat ze hem niet wil, en durft te verlaten maar ze is nog wel zo dat ze andere paarden opzoekt. En ze kan daarin heel ver gaan. Alleen heeft ze altijd in haar achterhoofd dat ze moet oppassen voor Torak.
Terug naar boven Ga naar beneden
madeinspace

avatar

Profile
Number of posts : 429
Status : Active
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 Emptyza 18 aug 2012 - 11:59

Ah okee. Dan houd ik het er bij Asgaroth op dat hij het fijn vindt als Maeve 'langs komt' en dat hij eerst eigenlijk geen zin heeft in gezeik, maar haar later toch wel wat belangrijk vind. Weet hij van Torak in particular of weet hij dat er 'iets niet goed zit'. Ik weet niet in hoeverre Maeve dat aan hem zou vertellen? Misschien wel helemaal niet maar dat hij wel door heeft dat 't niet klopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Family, friends, enemies whatever c:
» [Eng] Feel like I could run away
» The only thing we want, is the a little bit of fear
» • Can you feel the love.
» I can feel a storm coming..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: i used to role the dice, feel the fear in my enemies eyes - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX