IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Kratos the slaughter (Avanti)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Kratos the slaughter (Avanti) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Kratos the slaughter (Avanti) Kratos the slaughter (Avanti) Emptyza 29 sep 2012 - 13:41

(je antwoord maar wanneer je zin en tijd hebt Very Happy)

Kratos
Aeron zou weldra van de wereld verdwijnen en Kratos had zijn kronkels eens laten werken. Het duurde niet lang voordat de hengst op een idee was gekomen, een idee dat hij sowieso met Avanti moest delen. Zodoende had de hengst zich tussen de bomen gevestigd en op zoek gegaan naar Avanti.
'Avanti,' sprak hij in het duister, wetende dat de schimmenleider in de buurt was hoewel hij hem nog niet had gezien. 'Aeron, zoals u vroeg, is vermoord' Hij aarzelde even, luisterde. 'Ik heb zijn zoon Alleen leren kennen. Naar verluid heeft Aeron hem getraind om E'ves aan te pakken. Om zijn vertrouwen te krenken, om hem de grond in te boren. Alleen, hij weet niet dat Aeron dood is. Als je akkoord gaat wil ik graag af en toe door het leven gaan als onze 'befaamde' Aeron en Allen aanmoedigen. Het is veel onopvallender als een kuddelid bij hem in de buurt komt dan wij.'

*Even wat korter, had geen idee wat ik meer moest vertellen dan enkel het idee, je m'excuse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Kratos the slaughter (Avanti) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Kratos the slaughter (Avanti) Kratos the slaughter (Avanti) Emptyza 29 sep 2012 - 13:59


Noch een klein beetje ... de zon zakte langzaam achter de horizon waardoor hij een verdoofd gevoel achter liet op de verhitte bossen van BMH. Het was een terreur, zoveel moois ging op in vlammen, zoveel pracht en praal, zoveel leven dat teniet gaat aan een stomme visie van het leven want uiteindelijk kon je het zo wel noemen. Als er geen enkele ziel was die haat of wraak koesterde, dan zou er ook niemand zijn die het zo ver zou drijven. Maar er was wel zo één ziel, één ziel die het zover wou drijven. De rook pakte zich op één punt samen boven de bossen van BMH, de vogels vlogen verschrikt werd en hier en daar was een verschrikte knal die los kwam uit het kwade vuur van de brand.

De afgelopen twee uur was Avanti niet van zijn plaats geweken ... als je hem zag. Hij stond bij een grote wilg midden in het gebied, de kudde was hem gepasseerd en ze hadden hem geroken maar ze konden zijn lege hart niet vinden, ze konden zijn monsterlijke lichaam niet waarnemen. In de schaduw van de grote eik was een licht trilling zichtbaar in de lucht en het bewoog niet, ook naarmate de schaduw van de boom opzij schoof veranderde de trilling niet en bleef het precies daar waar het hoorde. Je kon het waarnemen maar waarom zou je er in eerste instantie op letten? En plots was hij daar uit het niets, de trilling, de schaduw was verdwenen en zijn gitzwarte lichaam stond in de plaats. De stralen van de blauwe maan gleden over de horizon en gaven hem een innerlijke woede die bijna monsterlijk werd.

De levenloze zwarte ogen staarde naar de kudde. Zijn tanden klikten ongeduldig terwijl zijn scherpe hoektanden twinkelde in het maanlicht. Zijn ogen gleden naar de bosrand en met een oprecht tevreden gevoel van succes steigert hij laag voor zijn lichaam razendsnel in beweging kwam. Hij moest niet denken, gewoon gaan en vinden wat hem zocht. Hij verscheen vlak naast Kratos die net zijn naam gesproken had. 'Kratos.' Sistte hij. Zijn ogen gleden over de hengst, hij rook en zag vers bloed. Er kwam een gemene glimlach op zijn lippen. De woorden van Kratos waren een symphonie voor Avanti. Het idee, helemaal komend uit Kratos zelf deed hem kort knikken. 'Ik zal Ayana moeten melden dat ze wat beter haar best moet doen.' Meldde hij doodnormaal. Het feit dat Kratos al enkele blauwe manen ongelofelijk zijn best deed droeg daaraan mee. 'Uiteraard.' Stemde Avanti in. Zijn puliploze zwarte ogen staarde nietsziends het bos in. 'Weet dat als je lichaam een ander betreed je zelf eigen lichaam onveilig is. Laat het achter in Vyrantium en er is een bescherming.' Vervolgde Avanti laconiek. 'Wat precies ga je met Allen doen? Hoe ga je haar dichter naar E'vesdar drijven?' ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Triptune

Triptune

Profile
Number of posts : 1162
Kratos the slaughter (Avanti) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Kratos the slaughter (Avanti) Kratos the slaughter (Avanti) Emptyza 29 sep 2012 - 14:24

'Daar was ik me van bewust, ja. Maar als niemand weet dat Aeron dood is, weet ook niemand dat ik erin zit.' Zijn vraag liet Kratos even twijfelen, ja, wat wou hij nu precies gaan doen? 'Ik weet dat Aeron wreed tegen hem was, dat Allen heeft af gezien en dat hij er vaak alleen voor stond. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik nu berauw voor hem zou moeten voelen. Ik kan enerzijds zeggen dat ik het erg voor hem vind en dat E'ves een straf verdient, dat hij er niet zomaar mee weg kan komen. Anderzijds kan ik gewoon door doen zoals Aeron deed, zijn haat blijven voeden door situaties te creëren waardoor hij hem meer gaat haten. Ik weet alleen niet hoe Allen tegen zijn vader aan kijkt. Ik ga het dus voorzichtig moeten aanpakken, dat is zeker.'
Ergens genoot Kratos van Avantis prijzende blik, en wanneer hij zegt dat Ayana beter zijn best moet doen brandt een groot gevoel van trots dat hij uiteraard, de toneelspeler die hij is, klakkeloos kan verbergen. 'Het wordt allemaal een beetje vissen, mits het allemaal nieuw is. Maar zoals je weet ben ik een zijlijn speler, ik kom nog wel wat te weten van die twee, ondanks dat Aeron reeds dood is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Kratos the slaughter (Avanti) Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Kratos the slaughter (Avanti) Kratos the slaughter (Avanti) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Kratos the slaughter (Avanti)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Aeron the Slaughter
» Kratos
» Take you're reveance. [Ayana, Kratos, Achilles]
» Blind to what is right - AVANTI
» I want my revenge. [AVANTI]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Kratos the slaughter (Avanti) A2tpGgU :: » Archive :: Ferelden-
» CHATBOX