IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Councillor Rank 2 | Skyfall

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
Councillor Rank 2 | Skyfall Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Councillor Rank 2 | Skyfall Councillor Rank 2 | Skyfall Emptyzo 6 jan 2013 - 20:19

Councillor Rank 2 | Skyfall 2ibjbxf



Name Skyfall
Nickname Sky
Family


    Broers;; Theron, Hunter
    Kinderen: Valinor, Thorin
    Ex partner: Ossyrok
    Partner: Reducto


Voice/Theme Hania Lee - The girl from memory planet
Build Skyfall is een typische wandelende schoonheid. Hoge benen, rank hoofd en sterke uitstraling.
Looks Een elegante merrie ja dat is ze. Met haar perfecte chocolade bruine kleur en brindle pattern. Haar donkere hoofd en benen, haar lichte vlekken en schitterende ogen en haar diep zwarte haar met diens lichte strepen gedragen in een dikke vlecht. Ja een plaatje om te zien..
Personality ze is speels en zit vol van streken. Weigert meestal ze om te luisteren naar andere die op het zelfde niveau staan als zij. Ze heeft een groots respect voor paarden en dan vooral hengsten die in een hogere rang staan als haar en kan dus heel snel haar kalmte verliezen als iemand een paard in een hogere rang niet met respect
History Mijn geschiedenis is enkel een aantal woorden bij elkaar gevoegd. Ze betekenen niets meer ze zullen ook nooit meer iets voor me betekenen. Ik heb het achter me gelaten. Wil je het nou toch weten.. Lezen is op eigen risico..

Ik heb mijn echte ouders nooit gekend, toen ik mijn ogen opende stond daar enkel de gedaamte van een jonge hengst die ik later mijn broer noemde of X'ardan werkelijk mijn broer is heb ik nooit achterhaalt maar wat maakt het uit. Hij bracht me mee naar een kudde die dicht leefde bij mensen of whatever ze dan genoemd worden. Ik werd naar een merrie en een hengst gesmeten door de Leider in de hoop dat hun maar een beetje voor me zouden zorgen.

Natuurlijk zoals elk veulentje was ik braaf en probeerde ik naar ze te luisteren tot op een dag de geestelijke martelingen te erg werden ik was volwassen en hun begonnen oud te worden.. Ze stierven zonder veel verzet te kunnen tonen dat was de eerste dag van mijn nieuwe leven..

Twaalf jaar later heb ik de kudde verlaten samen met mijn broer nou ja verlaten.. Na al die jaren speuren naar degene die mijn zogenaamde verzorgers had vermoord kwamen ze er eindelijk achter dat ik degene was geweest die een eind aan ze had gemaakt. Half dood en zwaar bloedend vlucht ik een van de kinderen van die twee achtervolgt me maar onderschat me. Ook zij verloor haar leven.

Ze wouden haar zo graag terug hebben. De leider van de kudden had haar kracht gezien de kracht die hen haar hadden gegeven, haar zo gemaakt hadden. Ze haatte hen ze zou hen nooit volgen en nu zouden de tranen om hen nogsteeds niet stromen. Nooit. Het enigste wat ze ooit hoopte was haar echte ouders weer zien.

Jaren lang had ze bij hun geleefd, ze hadden haar zoals haar gemaakt en zo had ze overleefd. Maar nogsteeds zoekt ze een wraak dieper als wat dan ook. Een wraak om hen te vernietigen als ze hier achter haar aankwamen. Hier in BMH. En wanner ze eindelijk vrij was van de banden van hun haat
zou ze leren hoe ze moest huilen..

Rang in Kudde Alpha II
Quotes"One mind, any weapon"
"Faith is the bird that feels the light when the dawn is still dark."
"Some men are coming to kill us. We're going to kill them first.
"Youth is not a guarantee of innovation."
"Who's going to be the last rat standing?"
"My life only words I guess"



Laatst aangepast door Mimi op di 22 sep 2015 - 10:44; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer
Administrator
Jennifer

Profile
Number of posts : 4988
Status : Active
Councillor Rank 2 | Skyfall Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Councillor Rank 2 | Skyfall Councillor Rank 2 | Skyfall Emptyza 12 jan 2013 - 12:28

Accepted
Welcome to Blue Moon Horses!

Terug naar boven Ga naar beneden

Councillor Rank 2 | Skyfall

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Skyfall
» Skyfall needs a story to tell
» don't take anything for granted. ~ Skyfall.
» Gazing at the sea [Skyfall]
» Councillor Rank 3 | Lightning

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Councillor Rank 2 | Skyfall A2tpGgU :: » Archive :: Inactieve aanmeldingen-
» CHATBOX