IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Still searching

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptyza 25 feb 2012 - 17:36

Still searching - Pagina 2 Imagetop
In totale verwondering staat Image de grote vissen na te staren. Ze laat een heldere hinnik horen en steigert laag, ze gooit haar hoofd de lucht in en laat haar hoeven in het water terecht komen. Ze knikt hevig als Patriot met een mond vol tanden staat. 'Ja, dat zijn walvissen!' Een brede lach siert haar lippen en ze hinnikt vrolijk naar de vissen.
* Beetje leeg : (


Imagnetrix
I'm already broken, already gone, already know you're moving on. I'm a breathing, talking, dead man walking. Already see it, in your face already someone, in my place. I'm a breathing, talking, dead man walking.
Still searching - Pagina 2 Imagebottom
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptyza 25 feb 2012 - 18:49

Still searching - Pagina 2 Patriot-1-1

Mijn ogen laten het schouwspel van de walvissen niet los en enkele minuten merk ik dat we ernaar staan te kijken. Het water dan hun lichaamomringt, die vrijheid in de grote ocean, eigenlijk was het om jaloers van te worden. Net als vogels, de vrijheid die ze op konden zoeken in de lucht, het gevoel dat je gedragen kon worden, je ogen kunnen sluiten en je los voelen van alles, soms wou ik dat ik het ook kon. Echter hield ik ook van zwemmen, maar nu ik deze walvissen gezien had besloot ik dat het vandaag niet aan ons was om het water in te gaan. Het was hun dan en daarbij kwam dat ze ontzettend gevaarlijk waren en ze zich in erg ondiep water konden bevinden. Hoe zoiets moois tegelijkertijd zo wreed kon zijn, moeder natuur was niet altijd eerlijk.

Als ik naast me kijk merk ik dat ook Imagnetrix het schouwspel volgt. Een lachje siert mijn lippen wanneer ik naar haar ranke stralende hoofdje kijk met plezier naar hoe ze hinnekt naar de walvissen. Ik tik haar zag met mijn neus tegen haar schouder aan om mijn ogen in de hare te haken en te glimlachen. 'Wakker worden, dromerd!' Ik draai me om en jog rustig door het water, waarbij eigenlijk alleen mijn hoeven het water raken. Mijn hals lichtgebogen en mijn hoofd hoog met de vrolijkheid die van me afstraald.

Enkele meters draaf ik had zand op en breng mezelf tot stilstand. Ik schraap met mijn hoef door het zand om vervolgen mijn voorbenen te laten knikken en mijn lichaam met een plof in het droge zand te laten vallen. Ik draai me op mijn rug, heerlijk even rollen! Na enkele secondes hef ik me met een sprong overeind en ga gestrekt staan om me even goed uit te schudden, dan leek mijn vacht nog een beetje wit. Ik zoek met mijn blik naar Imagnetrix en zie op de achtergond dat het al heel licht begint te schemeren.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptyma 27 feb 2012 - 12:11

Still searching - Pagina 2 Imagetop
Ze voelt hoe ze een tikje op haar schouder krijgt, en ze lacht liefjes om zijn woorden. 'Ik kan er niks aan doen dat ik veel dag droom' grijnst ze, dromen waren altijd de manier geweest voor haar om de goedheid in elke situatie te kunnen herkennen. Via dromen kon ze nadenken dat haar vader het nooit slecht met haar had voorgehad.. hij was in de war geweest, onder invloed van zijn slechte vrienden. Als ze droomde dan probeerde ze de goede kant van dingen te zien, hoe moeilijk het soms ook kon zijn. Ze lacht als de ogen van Patriot in de hare hangen, hij had mooie ogen, en een beetje beschaamd wend ze haar blik af, ze had nog nooit zo over een andere hengst gedacht. Hij maakt het haar ook niet minder moeilijk als hij zijn lichaam in een krachtige pas door het water laat gaan, zijn hals stond mooi in een boog en de spieren rollen onder zijn glimmende witte vacht. Ze beseft dat ze opnieuw aan het staren is, en wend snel haar blik af naar de walvissen.

Patriot komt tot stilstand en legt zich neer in het zand, om vervolgens zijn witte lichaam zandbruin te laten worden door te rollen. Ze grijnst en draaft in een vrolijke draf naar hem toe. Ze zakt door haar knieën en komt tegenover hem liggen, haar lange witte manen liggen als een deken om haar heen, en steken fel af tegen de bruine ondergrond. Haar heldere blauwe ogen volgen elke beweging die de hengst maakt. 'Viezerik' grijnst ze plagerig, en de geeft hem een duwtje met haar neus.


Imagnetrix
I'm already broken, already gone, already know you're moving on. I'm a breathing, talking, dead man walking. Already see it, in your face already someone, in my place. I'm a breathing, talking, dead man walking.
Still searching - Pagina 2 Imagebottom
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptyma 27 feb 2012 - 15:12

Still searching - Pagina 2 Patriot-1-1

Ik voel haar blik op me rusten wanneer ik weg draaf, wanneer ik ga rollen en wanneer ik me uitschud. Toch maakt het me niet zenuwachtig of ergert het me, om de een of andere reden voel ik me er prettig bij. Misschien omdat ik niet het gevoel heb dat ik wordt beoordeelt. Nogmaals snuif ik even de heerlijke geur van de combinatie van zand en zeewater in en laat dan mijn blik op de hare rusten. Met een lach kijkt ze me aan en ik ga weer naast dr liggen.

Mijn blik heeft de hare nog niet los gelaten en even laat ik mijn blik over de hare glijden. Haar witte vacht die glanzende in de zon die laag stond en haar lange manen, waar ik zo jaloers op was, vulde alles perfect aan. Viezerik hoor ik en ik begin even te lachen wanneer ik mijn blik weer in de hare haak. 'We zijn niet allemaal zo mooi als jij he! zeg ik met een lach, maar wend dan iets beschamend m'n blik af naar de zee. Misschien dat ik met deze opmerking een grens overtreed, iets wat ik niet al had kunnen zeggen in de korte tijd ik haar kende, maar het was eruit voor ik er erg in had en het was naar waarheid, ze was bloedmooi en ook haar uitstraling maakte het plaatje compleet.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptydi 28 feb 2012 - 14:17



Imagnetrix

Ze grinnikt liefjes als hij haar een compliment geeft, hij vond haar mooi. Haar ogen twinkelen vrolijk. Wanneer hij zijn blik beschaamd af wend vergaat de lach van Image. 'Hé, wat is er?' Ze duwt zachtjes met haar neus tegen zijn hals en lacht liefjes. Ze was het niet zo gewend om complimenten te krijgen, eigenlijk was Serge bijna de laatste geweest, Rixan kon af en toe ook wel lief zijn, maar dat eindigde hoe dan ook wel weer in een passionele zoen, en dan had de hengst weer precies wat hij wou. Een zachte zucht ontglipt haar en ze laat haar ogen langs de blik van Patriot glijden, kijkend waar hij naar kijkt. Wanneer deze zijn blik weer op haar vestigt glimlacht ze. 'Ik zou liever lelijk zijn, dan dat ik altijd maar bekeken word' Haar stem breekt een beetje in de stilte, en ze haalt haar schouders op. Misschien dat als ze mismaakt was geweest dat ze dan niet het verleden had gehad dat ze nu had. Een zucht ontglipt haar en ze legt haar hoofd voor zich neer in het zand.


I have a tale to tell about a girl whose soul was screwed, She was born into a life with everything to lose. Her father sold her to the trade when she was just a child, She was young and never ever learned to smile. She took a bullet and she blew out her brains, She didn't say goodbye, she just went away. And now who's missing her? I wish she was here, Her name was Angel and she'd had a bad year.
Still searching - Pagina 2 Imagnetrixwqwhhe
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptydi 28 feb 2012 - 16:55

Still searching - Pagina 2 Patriot-1-1

Aan haar reactie merk ik dat ze het niet te ver vind gaan en zacht voel ik haar neus tegen mijn hals. Ik laat haar woorden lang me heen glijden en denk aan hoe in zijn oude kudde er veel merries waren die me complimenteerde, maar ik had daar ook status gehad. Wanneer ik iemand een compliment gaf, dan meende ik dat, anders zou ik het niet doen, maar echt gevoelens voor een merrie had ik nog nooit gehad. Ik had in mijn jonge jaren wel een vriendinnetje en ze was oprecht leuk, maar zij was meer weg van mij dan ik van haar en daar eindigde het. Ik was nooit zoals je van andere hoort of hoe je het bij andere ziet tot over mijn oren geweest en vaak dacht ik dat het aan mij lag, dat er iets mis met me was, toch maakte deze merrie iets in me los, maar heel veel was het geloof ik niet. Ik hoor haar woorden en haak mijn blik wat verbaasd in de hare en kijk hoe ze haar hoofd in het zand legt. 'Geen een paard is van uiterlijk echt lelijk.' breng ik uit, even niet wetend wat ik moet zeggen. Ik duw mijn neus zacht tegen haar schouder en laat hem daar even rusten. 'Ik denk dat je veel gewonnen, maar ongetwijfeld ook verloren hebt dankzij je uiterlijk, net als ieder paard, maar dat jou innerlijk ook prachtig is en niet elk paard heeft dat.' breng ik uit terwijl mijn neus nog op haar schouder rust. Na enkele secondes hef ik mijn hoofd weer en laat mijn blik op haar ranke hoofdje hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptydi 28 feb 2012 - 20:23



Imagnetrix

De manier waarop hij haar behandelt maakt dat ze zich op de een of andere manier geliefd voelt. Hij deed voorzichtig met haar en was oprecht bezorgd, iets wat ze niet vaak had meegemaakt. Hij had gelijk, niemand was echt lelijk. Toch had ze liever een mismaakt gezicht gehad zodat geen enkele hengst haar meer na zou staren, dat zou zoveel beter zijn geweest. Al die keren dat hengsten zonder toestemming haar rug hadden beklommen maakte dat ze nu sidderde van de walging. Haar ogen gaan richting die van Patriot, en heel even staat ze op het punt om in te storten. Maar ze herpakt haarzelf en houdt zich groot. De zachte aanraking van de hengst zijn neus voelt fijn en bemoedigend en ze kan het niet laten om een zekere genegenheid voor hem te voelen. Het was niet de intense liefde die ze kende van Rixan, maar het waren wel gevoelens die haar warm van binnen maakte. Nogmaal spreekt hij en ze kan niks doen dan knikken en akkoord gaan met wat hij zegt. Hij had gelijk, Rixan zou nooit voor haar zijn gevallen al was ze niet zo knap als dat ze was. Dit vatte ze echter alleen maar slechter op, waarschijnlijk zou Rixan haar dan al helemaal niet trouw zijn. Genietend van de warme aanraking op haar hals heft ze haar ranke hoofd op, haar blauwe ogen haakt ze in de zijne. 'Je hebt gelijk, ik loop me aan te stellen' ze glimlacht en laat een zucht ontsnappen. 'Sorry, ik ben vrij emotioneel van aard' ze lacht en duwt zachtjes haar neus tegen zijn manen aan, ze had al lang niet meer de warmte van een andere hengst gevoelt, en heel even heeft ze de neiging om tegen hem aan te gaan liggen. Maar ze houdt zich in, ze wilde niet zo laag zinken zoals Rixan dat had gedaan. En misschien zat Patriot er ook wel niet op te wachten, waarschijnlijk dacht hij nu sowieso al dat ze een drama-queen was.


I have a tale to tell about a girl whose soul was screwed, She was born into a life with everything to lose. Her father sold her to the trade when she was just a child, She was young and never ever learned to smile. She took a bullet and she blew out her brains, She didn't say goodbye, she just went away. And now who's missing her? I wish she was here, Her name was Angel and she'd had a bad year.
Still searching - Pagina 2 Imagnetrixwqwhhe
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptydi 28 feb 2012 - 20:35

Still searching - Pagina 2 Patriot-1-1

Ik weet dat ze het niet wilt, maar toch merk ik dat ze zich sterk maakt, ze keek me niet aan, maar haar blik in de verte vertelde me genoeg. Ik loop me aan te stellen hoor ik door mijn hoofd en vervolgens bied ze haar excuses aan. Waarvoor? Voor wie ze is, haar gevoelige kant te laten zien? Even ben ik verward, maar laat het haar niet zien en al snel zie ik haar bijna gebroken blik, volgens mij is haar vroeger veel verdriet aangedaan. 'Het is goed.' is het enige wat ik weet uit te brengen, ik heb even geen goede, wijze of de juiste woorden die ik hierop kan toevoegen en dit voelt goed. Even is de prachtige, zelfverzekerde merrie van net een klein onzeker hoopje wat zich groot houdt en behoefte heeft voor iemand die er voor haar is, op een oprechte manier. Ik weet niet of ze er echt behoefte aan heeft, maar helpen kan ik het niet. Ik wil niet dat ze merkt dat ik met haar meeleef, omdat ze duidelijk groot wil lijken, maar toch kan ik niet anders. Ik druk zacht mijn neus tegen haar wang aan om vervolgens mijn neus langs haar hals te strelen en mijn hoofd even op haar rug te laten rusten. Ik wou haar heel graag helpen, ze deed iets met me en dit voelde goed, toch had ik niet het idee dat ik haar op wat voor manier ook van dienst kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptywo 29 feb 2012 - 19:45



Imagnetrix

Zijn woorden werken bemoedigend en Image laat een waterig lachje door breken, ze kon zichzelf wel iets aan doen, ze was altijd al zo een emotioneel wrak geweest. Maar dat was ze dan ook weer niks voor niks, de wereld had haar veel onrecht aan gedaan en zo langzamerhand werd het haar allemaal te veel. Ze deed gard haar best om met haar hoofd boven water te blijven, maar op een gegeven moment begon ze er over na te denken om zichzelf simpelweg naar de bodem te laten zakken. De witte hengst voor haar had er voor gezorgd dat ze haar zorgen voor een hele dag had kunnen vergeten en daar was ze hem dankbaar voor. Eigenlijk had ze veel om dankbaar voor te zijn, hij had haar weer laten geloven dat ze niet contact gestoord is, en wel degelijk in staat is tot normale communicatie. Ze glimlacht dit keer oprecht en ze voelt hoe de zachte neus van de hengst langs haar hals streelt, haar vacht huivert even kort, niet van afkeer, juist eerder van genot. Ze voelt hoe het hoofd van Patriot op haar rug rust en ze lacht hem vrolijk toe. Waarschijnlijk was hij uitgeput van een hele dag met haar optrekken, en dan ook nog haar drama-moment van even hiervoor. Haar ogen glijden voorzichtig over de hals van Patriot, ze prijsde haarzelf gelukkig dat ze het voorrecht had om de dag te delen met zo een vriendelijke hengst. 'Ik mag je wel Patriot' glimlacht ze lief 'Je wilt niet weten wat de kuddepaarden met je doen als ze achter je diepste geheimen komen. Je hebt mijn dag opgevrolijkt, dankje' Ze glimlacht.


I have a tale to tell about a girl whose soul was screwed, She was born into a life with everything to lose. Her father sold her to the trade when she was just a child, She was young and never ever learned to smile. She took a bullet and she blew out her brains, She didn't say goodbye, she just went away. And now who's missing her? I wish she was here, Her name was Angel and she'd had a bad year.
Still searching - Pagina 2 Imagnetrixwqwhhe
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptywo 29 feb 2012 - 20:17

Still searching - Pagina 2 Patriot-1-1

Even blijf ik zo liggen en sluit enkele seconden mijn ogen. Haar geur dringt door in mijn neus en zonder dat ik het merk verschijnt er een kleine lach om mijn lippen. Ik voel haar lichaam bewegen en merk dat ze me bekijkt, toch maakt het me niet zenuwachtig of dat ik mijn houding onmiddellijk wil veranderen. Ik weet niet met wat voor blik ze me bekijkt, behalve dat het niet negatief is en het maakt me ook even niet uit. Ik geniet van het moment en open langzaam mijn ogen weer, om te zien hoe de zon zijn zonsondergang inzet. Ik hielp vaak paarden zonder ze echt te helpen, ook gaf ik nooit paarden op en zag altijd het goede en de hoop in ze, ik stond ze graag bij. Iets wat me vaak tegen zat, karakters die er misbruik van maakte, me voor hun wagentje spande en daardoor mezelf vergat en sommige die toch echt niks goeds meer in zich hadden. Dit was echter verander, ik was in het begin meer op mijn hoede, maar toch was ik soms te makkelijk.

Bij Imagnetrix had ik dit gevoel niet, niet het gevoel dat ze er misbruik van maakte, maar het idee dat ze me dankbaar was en blij was met de tijd die we nu samen doorbrachten ook al deed ik eigenlijk niks. Langzaam til ik mijn hoofd op schud even heen en weer, mijn manen die verward om mijn hals hangen. Met een vriendelijke uitdrukking laat ik mijn blik in de hare rusten. Ik mag je wel, een paar woorden wat me onmiddellijk laat stralen en een brede lach op mijn gelaat laat verschijnen. Ik knik bij haar woorden en mijn blik laat haar niet los. Ik had op mijn reis veel paarden leren kennen die kapot waren gemaakt door hun kuddegenoten, iets wat ik maar niet kon bevatte, je leefde samen. 'Met liefde.' zeg ik, maar mijn blik blijft enkele secondes neutraal staan, even denkend aan haar woorden. 'Gelukkig heb ik niet veel geheimen.' laat ik uit mijn keel glijden en er verschijnt even een klein lachje en even kijk haar met een schuin hoofd aan, om vervolgens mijn hoofd voor me in het zand te laten zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptywo 29 feb 2012 - 21:42

Ze glimlacht als hij verteld dat hij het met liefde doet. Voor de verandering was het wel eens fijn om met een hengst te praten die het niet erg vond om zijn gevoelens gewoon te laten zien. Ze grijnst lichtjes, het maakte het wel minder spannend, en misschien was dat wel precies wat ze zo aantrekkelijk vond aan haar bonte minnaar. Haar ogen glijden over de witte hengst en ze lacht als hij verteld dat hij maar weinig geheimen heeft. 'Elk paard heeft geheimen, of deze nu groot zijn of niet. Iedereen heeft ze' Ze glimlacht en rolt een beetje op haar zij, ze laat haar ogen over de hemel gaan. De zachte pasteltinten van de zonsondergang hadden langzaam plaats gemaakt voor een donkere blauwe sterrenhemel, met grote ogen staart ze er naar. 'Wat zijn jouw diepste geheimen Patriot? Aangezien meneer niks te verbergen heeft' Ze grinnikt vrolijk en richt haar ogen even in de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptywo 29 feb 2012 - 21:59

Still searching - Pagina 2 Patriot-1-1

Haar woorden dringen door en in gedacht verzonken denk ik na. Geheimen, had ik wel echt geheimen? Ik was nooit echt verliefd geweest en vertelde dat niemand, dat was een geheim, maar dat was echter nog steeds iets wat ik voor mezelf hield. En ik had een broer, dat dat zo was, was voor mij geheim gehouden. Maakte ik daar nu een geheim van? Ik geloof het niet, het was niet zo dat ik het geheim hield, echter zweeg ik er wel bewust over. Leuk was het niet om op zoek te gaan, zonder dat je echt wist naar wie je zocht en misschien, hoogstwaarschijnlijk wel nooit zou vinden. Zonder me te verroeren of op te kijken zucht ik even diep. 'Ik zoek mijn broer.' zeg ik zacht en ik weet niet of ik het nou tegen haar zeg of tegen mezelf. Zei ik dat om mezelf weer moed in te spreken? Mezelf weer te vertellen waar ik nou daadwerkelijk naar opzoek was en niet moest twijfelen? Ik weet het niet en even weet ik me geen houding te geven en blijf dan ook stil liggen. Na enkele secondes hef ik dan toch mijn hoofd om haar blik weer op te zoeken, toch wel nieuwsgierig of ze het gehoord heeft en zo ja, wat haar reactie zal zijn.
[code]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptywo 29 feb 2012 - 22:28

Hij had een broer, en die zocht hij. Heel even gaan haar gedachten naar haar eigen zus en broer, deze had ze al tijden niet gezien en diep in haart hart besefte ze nu pas hoe erg ze beide miste. Haar broer had haar verlost van haar zieke vader, maar haar zus had haar altijd gehaat. Image had het nooit begrepen, maar haar minnaar van die tijd had gezegd dat haar zus jaloers zou zijn geweest. Iets wat Image nooit zou begrijpen, haar zus was een weerspiegeling van hun moeder geweest. En hun moeder was de schoonheid zelve geweest, misschien had Image haar moeder met de jaren geromantiseerd, maar ze zou altijd aan Eleanor terug denken en de mooie witte merrie zien. Haar moeder had de gratie van een katachtige, en deelde eveneens de souplesse en de prachtige ogen. Ze was wit geweest, zo wit als de sneeuw met lange manen die als dons rond haar slanke hals vielen. Haar zusje had zo erg op haar geleken, en vaak was Image zelf jaloers op haar geweest.

Ze richt haar ogen in die van Patriot als ze zijn blik voelt branden. 'Een broer dus-' haar stem word langzaam zachter en ze laat haar ogen af dwalen. 'Het spijt me dat je hem op wat voor manier dan ook hebt verloren. Iemand verliezen is nooit fijn' En dat wist ze maar al te goed.
* Morgen weer een lang bericht hoor (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptywo 29 feb 2012 - 23:06

Still searching - Pagina 2 Patriot-1-1

Ik merk dat ook zij even in gedachten is verzonken en als ik iets kon doen om af en toe haar gedachten te weten zou ik dat ook doen. Wanneer ze mijn blik kruist en ik haar woorden hoor wendt ik mijn blik onmiddellijk weer af, turent in de diepte van de zee hef ik mijn lichaam overeind en schud me uit, mijn rug in haar richting gekeerd. Ik voel hoe de resten zand van mijn lichaam glijden en mijn manen verward langs mijn lichaam hangen, ik zwaai even met mijn staart en draai mijn hoofd in haar richting om mijn blik in de hare te haken 'Ik heb hem nooit verloren.' zeg ik zacht, maar wel zo dat zij het kan horen en de blik in mijn ogen enkele secondes uitdrukkingloos, toch laat mijn blik haar niet los. 'Ik heb hem nooit gekend.' Ik breng mijn blik weer richting zee en de ondergaande zon, haar reactie niet afwachtend en me afsluitend.

Het frusteerde mij, het frustreerde me enorm. Waarom zocht ik zo naar hem? Waarom had ik het idee dat ik hem nooit zou vinden. En ondertussen die woede, woede naar mijn ouders, naar mijn familie en naar degene van wie ik dacht dat ze mijn vrienden waren. Waarom hadden ze dit voor mij verzwegen en tegen me gelogen, het maakte me woest, het maakte me dat ik me verraden en machteloos voelde, maar dit nooit tegen heb kunnen zeggen. Simpelweg, omdat ik het niet kon. Mijn spieren begonnen te spannen en onbewust en even mijn omgeving vergetend draaien mijn oren woest naar achter. Er waren paarden met meer problemen, met een veel heftigere geschiedenis en een veel zwaarder leven. En ik stond hier te miepen over mijn perfecte jeugd en het enige wat ik had, was een broer die ik niet kende. Waar stond ik nou eigenlijk over te zeiken?! Woest schud ik de gedachten uit mijn hoofd, om te proberen mijn zachte ik en vriendelijkheid weer in mijn ogen te brengen en Imagnetrix weer op te zoeken.
*is oki Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptydo 1 maa 2012 - 11:12



Imagnetrix

Hij had hem nooit gekend, een diep gevoel van medelijden overspoelt haar en ze duwt medelevend haar neus tegen zijn wang aan. Maar de hengst sloot zich af en draaide zijn rug naar haar toe. Heel even voelt Imagnetrix zich verslagen, niet wetend wat te doen. Ze wilde niet binnen zijn privé-cirkel dringen, ze wilde hem ruimte gunnen maar eveneens laten weten dat ze er voor hem was. Ze zou hem misschien kunnen helpen om zijn broer te vinden, twee was altijd beter dan één. En eerlijk gezegd deed ze ook niet veel bijzonders op een normale dag. Behalve verlangen naar haar minnaar, en nagekeken worden door de kuddepaarden. Misschien zou dit wel een goede afleiding voor haar zijn. Ze lacht lief, bemoedigend en raakt hem nogmaals aan. 'Als je wilt kan ik je helpen?' Ze ziet hoe de ogen van patriot weer de hare vinden en ze glimlacht. Misschien waren er inderdaad paarden die een erger verleden hadden, maar wanneer iets je kwetst of pijn doet, of zelfs een brok bitterheid in je hart vormt, dan was dat erg. En zoiets was absoluut niet minder erg dan iets groots, een gekwetst paard was altijd erg. En meestal was Image niet in de positie geweest om iemand te helpen, maar vandaag voelde ze zich goed, ja ze had het gevoel dat ze hem misschien kon helpen.

'Ik heb zelf een zus en een broer, mijn zus is gevlucht, ze haat me. En mijn broer-' Ze zucht zachtjes, en de trilling in haar stem was een doorschemering van haar gevoelens. 'Mijn broer heeft ons verlaten jaren geleden, hij wilde niks meer met de familie te maken hebben. Ik heb je dus niet veel tips te geven, aangezien mijn familie helemaal niet klopt. Maar ik kan je wel helpen als je dat wilt' Ze legt haar hoofd in het zand neer en lacht naar hem. 'Is je broer net zo knap als dat jij bent?' Ze grinnikt in een poging hem op te vrolijken.


I have a tale to tell about a girl whose soul was screwed, She was born into a life with everything to lose. Her father sold her to the trade when she was just a child, She was young and never ever learned to smile. She took a bullet and she blew out her brains, She didn't say goodbye, she just went away. And now who's missing her? I wish she was here, Her name was Angel and she'd had a bad year.
Still searching - Pagina 2 Imagnetrixwqwhhe
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptydo 1 maa 2012 - 11:41

Still searching - Pagina 2 Patriot-1-1

Wanneer ik haar neus tegen mijn wang voel ontspan ik even en glimlach vriendelijk naar haar. Als je wilt kan ik je helpen? even verbaasd kijk ik haar aan, maar al snel komt er een warme blik in mijn ogen en ik knik langzaam om even mijn neus tegen haar hals te drukken. Ik was haar dankbaar dat ze wou helpen, maar ik zou zo snel niet weten hoe, ik wist zelf al niet waar ik moest beginnen. Het enige wat ik wist waren de namen van zijn ouders, dezelfde als de mijne. Tot dusver had ik gereisd en gewoon overal gevraagd of ze iemand kende met die ouders, maar van hoeveel paarden kende ik nou zelf de ouders? Misschien had ik mazzel dat ie op mij leek, maar hoe groot was die kans nou eigenlijk? Ik zoek haar blik weer op en laat deze dan daar rusten 'Ik weet alleen de namen van zijn ouders.' zeg ik, duidend op dat dit alles is wat ik heb en niet zou weten hoe ik hier mee verder moet komen of dat zij hiermee kan helpen.

Ik hoor haar woorden aan en voel de trilling in haar stem. Ik kijk haar aan, dit was zoiets, ik had het niet zo zwaar, zij had een heftiger leven en verleden, maar toch stond ze klaar op mij te helpen. Ik draai mijn lichaam weer in haar richting en kijk haar aan, hoe ze daar ligt in het zand, de zon die haar vacht streelt. Ik weet even niet wat ik moet reageren en hoop dat mijn blik genoeg zegt, maar al snel gaat ze terug naar mijn broer. Onmiddellijk begin ik te lachen en schud even met mijn hoofd. Onbewust voelde ik hier toch een compliment, ook al was het vast niet zo bedoeld. 'Ik hoop het niet!' zeg ik grijnzend en laat haar blik niet los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptydo 1 maa 2012 - 12:26



Imagnetrix

Hij had waarschijnlijk weinig aan haar hulp, maar ze wilde iets doen, ze wilde niet die treurige blik in zijn ogen zien. Ze had zijn lach gezien en die was prachtig. Hij wist alleen de namen van zijn ouders, ze werd overspoelt door vragen, wist hij de naam van zijn broer niet? Ze voelde een medeleven voor de hengst, ze zou het vreselijk vinden om de namen van haar zus en broer niet te kennen, dan zou ze nooit meer weten hoe het met hun ging. Wat was er met zijn broer gebeurt dat hij niet eens zijn naam wist? Was zijn broer verstoten van de kudde, ontvoerd? Weg gelopen? Ze begreep er even niks van, ze wilde het begrijpen maar wilde hem geen vragen stellen die hem ongemakkelijk zouden maken. Ze voelt hoe de blik van Patriot over haar vacht gaat, haar vacht was bleek in het maanlicht, en ze leken beide wel lichtjes op het donkere strand. Ze hoopte uit het diepst van haar hart dat er geen dingen zouden gebeuren vannacht. Ze twijfelde er echter ook niet aan dat Patriot haar kon beschermen, en ze was zelf ook niet de zwakste merrie die er was. Ze glimlacht vrolijk als ze zijn lach hoort. 'Dan steelt hij zeker als je vriendinnetje' grinnikt ze vrolijk. Ze wilde hem opvrolijken, maar gunde hem eveneens ook ruimte om zijn verhaal te vertellen als hij hier behoefte aan had.


I have a tale to tell about a girl whose soul was screwed, She was born into a life with everything to lose. Her father sold her to the trade when she was just a child, She was young and never ever learned to smile. She took a bullet and she blew out her brains, She didn't say goodbye, she just went away. And now who's missing her? I wish she was here, Her name was Angel and she'd had a bad year.
Still searching - Pagina 2 Imagnetrixwqwhhe
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptydo 1 maa 2012 - 12:35

Still searching - Pagina 2 Patriot-1-1

Ik voel haar denken, ongetwijfeld over wat ik net zei. Waarschijnlijk stelt ze dezelfde vragen als ik, maar dan anders, zonder het gevoel te hebben dat je verraden bent en weet wat je altijd hebt gemist. Ik kijk haar even somber aan. 'Allemaal vragen waar ik het antwoord ook niet op weet.' lijk ik haar onuitgesproken vragen te beantwoorden. Alsof ik haar gedachten kon raden en haar blik zegt dat ik dat zojuist ook gedaan heb. Het geeft wel aan hoe hopeloos het eigenlijk is om hem te vinden en zal ongetwijfeld ook duidelijk maken waarom ik het zo goed als bijna opgegeven heb na een jaar zoeken. De nacht valt en wanneer we beide even kort zwegen is het enige wat we horen slaan van de golven tegen het strand, de onschuld van de nacht. Een koude windvlaag komt langs mijn lichaam gegleden en kort tril ik. Weer begin ik te lachen. 'Jij snapt het!' zeg ik, ook al heb ik in geen tijden meer gevoelens voor een merrie gehad, daar hoefde we het nu niet over te hebben. Vanaf de grond kijkt ze me aan en ik besluit weer naast d'r te gaan liggen. Het contact voelde raar als ik bleef staan.
*sorry, beetje inspiloos..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptyza 3 maa 2012 - 18:15



Imagnetrix

Ze lacht vrolijk als hij inderdaad bekend dat hij bang was dat zijn broer zijn liefjes zou stelen. Ze glimlacht vrolijk, ze kon het maar al te goed begrijpen, Patriot was lief, knap en zorgde er voor dat ze zich op haar gemak voelde. Het zou waarschijnlijk niet lang duren voordat hordes met merrie's om zijn liefde zouden smeken, of hij hier blij mee zou zijn was weer een andere vraag natuurlijk. Image betrapt haarzelf op haar gedachtes en loopt even rood aan, de géne straalt van haar gezicht en ze wend haar blik van hem af. Ze kende de hengst amper, en nu al zorgde hij er voor dat Image even geen zorgen meer had.

Als ze haar gevoelens weer een beetje in de hand heeft draait ze zich weer naar hem toe. Patriot komt weer liggen en ze glimlacht. 'Als je het fijner vind om naar de bossen te verhuizen is dat ook goed hoor' Ze glimlacht vriendelijk en haar ogen twinkelen. 'Oh en als je liever terug gaat naar de kudde is dat ook goed, ik red mij wel hoor' Ondanks dat ze haarzelf zeker wel kon beschermen, ze was nog steeds een ranke merrie, en of ze haarzelf kon verdedigen tegen een brede hengst was nog maar de vraag. Gelukkig was ze nog niet hengstige geworden, en had daar dus ook nog even geen zorgen over.
* Me too



I have a tale to tell about a girl whose soul was screwed, She was born into a life with everything to lose. Her father sold her to the trade when she was just a child, She was young and never ever learned to smile. She took a bullet and she blew out her brains, She didn't say goodbye, she just went away. And now who's missing her? I wish she was here, Her name was Angel and she'd had a bad year.
Still searching - Pagina 2 Imagnetrixwqwhhe
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptyma 5 maa 2012 - 15:06

Still searching - Pagina 2 Patriot-1-1

Mijn ogen blijven met een zachte uitdrukking op haar tusten, iets in haar houd me vast, maar lang beantwoord ze mijn blik niet, want al snel wend ze hem af. Mijn blik blijft echter hangen, hoe haar prachtige witte vacht oplicht in het licht van de maan, ze was een lust voor het oog en een karakter om van te houden. Ze had ongetwijfeld een geweldige partner aan haar zijde of hengsten achter haar aan lopen en ik begrijp het volkomen.

Wanneer ze plots haar blik terug richt voel ik me betrapt en wend snel mijn blik af, ik was haar aan het bekijken, hoe prachtig ze was en wat een karakter ze had. Ik hoor haar woorden en dat geeft me een reden om weer rustig haar blik op te zoeken, alsof ik nooit betrapt was en hopend dat ze het ook niet gezien had. Waarom zou ik naar het bos willen? Of naar de kudde? Ik voelde me op m'n gemak bij haar en vond het goed zo. 'Ik vind het heerlijk zo.' zeg ik en glimlach warm. 'Maar als jij weg wilt of iets anders is dat ook goed.' ik wou niet dat ze zich verplicht voelde om bij me te blijven, ze had me deze geweldige dag al bezorgt.

*geef is een gekke wending haha :p


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptyma 5 maa 2012 - 15:14



Imagnetrix

Haar ogen werden een beetje moe, ze had immers een lange dag achter de rug. En een beetje melig van de slaperigheid leunt ze met haar lichaam tegen het zijne aan. 'Ik vind je lief Patriot' Ze gaapt even kort en legt haar hoofd tegen zijn hals aan, in de kromming van zijn hals. Ze sluit haar ogen en trekt haar benen dicht naar haar lichaam toe, als een poes tegen de kromming van zijn lichaam gevleid. 'Ik ken maar weinig hengsten die me niet misbruiken voor mijn lichaam' Ze briest zachtjes en de lange witte manen nemen een dans met de wind. Ze kruipt iets dichter tegen hem aan en ademt in een lange zucht uit. 'Mijn vader heeft me misbruikt tot ik 7 was' ze was moe en wist niet wat ze zei. Ze was zich ook niet bewust van de reactie van Patriot, nee ze lag daar vredig tegen hem aan met haar ogen gesloten.
* Zo goed? Of wil je iets anders? xD



I have a tale to tell about a girl whose soul was screwed, She was born into a life with everything to lose. Her father sold her to the trade when she was just a child, She was young and never ever learned to smile. She took a bullet and she blew out her brains, She didn't say goodbye, she just went away. And now who's missing her? I wish she was here, Her name was Angel and she'd had a bad year.
Still searching - Pagina 2 Imagnetrixwqwhhe
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptyma 5 maa 2012 - 15:47

Still searching - Pagina 2 Patriot-1-1

Ik zie hoe haar blik van helder in wat afwezig ze verandert, ze zag er moe uit en met enkele secones voel ik hoe ze haar lichaam tegen het mijn laat leunen. Ze vind me lief, ik voel dat ik begin te blozen, maar weet dat zij dit zo niet kan zien. Even gaf het me een warme tinteling, maar weet verder niet hoe ik het moet opvatten. Ik had een heerlijke dag met d'r gehad en de kans dat ze nu dromerige wartaal uitsprak was groot. Bij haar volgende woorden schrik ik echter, het idee dat ze dit naar waarheid verteld, maar niet volledig doorheeft dat ze het verteld. Ik hef mijn hoofd en voel hoe het hare naar beneden zakt. Ik ga met mijn neus door haar manen om vervolgens mijn hoofd over haar hals op haar hals bijna tegen haar wang te leggen. 'Het spijt me.' fluister ik zacht, twijfelend of ze het uberhoud wel zou horen. Verschrikkelijk leek het me, de persoon die je vanaf geboorte hoort te vertrouwen, degene die je opvang, iemand die je vertrouwen zo weet te schenden, deze merrie had een verleden. Ik laat mijn hoofd liggen en merk dat ook ik moe ben. De warmte van haar lichaam tegen het mijne geeft me een warm gevoel van binnen en mijn ogen slutien zich.
*whaha, geweldig ;d!


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptyma 5 maa 2012 - 17:34



Imagnetrix

Het warme lichaam van Patriot zorgde er voor dat ze de hele nacht door sliep zonder ook maar één keer wakker te worden, normaal werd ze minstens drie keer wakker, hijgend en nat van het zweet. Nachtmerrie's tergde haar al jaren lang en ze verlangde naar rust en vrede. En vannacht had ze die even gehad, ze had zich lekker tegen zijn lichaam aangenesteld, en was in slaap gevallen had gedroomd over een veulen, een lief klein veulen met blauwe ogen en bruine vlekken. Ze had breed geglimlacht en was wakker geworden, ze kon een geeuw niet onderdrukken en opende haar blauwe oogjes tegen het felle zonlicht. Ze knipperde enkele keren en wilde haar neus zachtjes tegen die van Rixan duwen, maar op dat moment beseft ze dat het Rixan niet is, haar ogen gaan wijd open en heel even vraagt ze haarzelf af wat ze vannacht had uitgespookt. Ze kwam echter niet verder dan dat ze moe was geworden, en als het ware in de armen van Patriot in slaap was gevallen. Zachtjes, en uiterst voorzichtig doet ze haar best om zonder hem wakker te maken bij hem weg te kruipen.


I have a tale to tell about a girl whose soul was screwed, She was born into a life with everything to lose. Her father sold her to the trade when she was just a child, She was young and never ever learned to smile. She took a bullet and she blew out her brains, She didn't say goodbye, she just went away. And now who's missing her? I wish she was here, Her name was Angel and she'd had a bad year.
Still searching - Pagina 2 Imagnetrixwqwhhe
Terug naar boven Ga naar beneden
Melissaamlo

Melissaamlo

Profile
Number of posts : 743
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptyma 5 maa 2012 - 17:51

Still searching - Pagina 2 Patriot-1-1

Nog enkele uren had ik zo gelegen, moe, voldaan en een heerlijke dag om aan terug te denken. Uiteindelijk was ik in slaap gevallen, mijn hoofd was van haar hals gegleden en mijn hoofd lag naast het hare. Gedroomd had ik niet, athans niet wat ik me kon herinneren, wel had ik heerlijk geslapen in een ruime plaats, koel zat, maar een warm lichaam tegen het mijne, iets wat ik nooit echt had meegemaakt, toch gaf het me een tintelent gevoel, ookal waren we geen partners en zouden dat misschien nooit worden. Het horen van vogels, de golven die slaan op de branden en een beweging tegen mijn lichaam maken dat ik knipperend mijn ogen open. De felle zonstralen maken dat ik ze gelijk weer sluit en het duurt even voor ik besef waar ik ben en wat ik allemaal zie. Ik geeuw beschaamd en kijk dan in een prachtige set ogen van Imagnetrix die zich blijkbaar uit onze slaapstand probeert te wurmen. 'Ook goedemorgen.' zeg ik zacht en kijk haar even met waziche ogen lachend aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Emptyma 5 maa 2012 - 19:35



Imagnetrix

In haar pogingen om zonder al te veel geluid uit de innige omhelzing te komen, had ze Patriot blijkbaar wakker gemaakt. Met een beschaamd gezicht staart ze de witte hengst aan, haar blauwe ogen gegeneerd afgewend naar de zee. Het was natuurlijk nooit haar bedoeling geweest om op die manier tegen hem aan te gaan liggen, het laatste wat ze wilde was hem nog wel op het foute spoor zetten. Ondanks dat hij vreselijk lief voor haar was, haar een vredig en rustig gevoel in haar hoofd gaf, ze wilde niet dat hij dacht dat ze er iets mee had bedoelt. Als hij de toorn van Rixan over zich heen zou krijgen waren zijn laatste dagen geteld, en dat zou ze al helemaal niet laten toestaan. Ze schraapt haar keel, en blijft in haar ongemakkelijke positie staan, halverwege een poging om weg te kruipen. 'Haay' Zijn lach doet haar goed en ze ontspant weer lichtjes.

Misschien had hij het gewoon vriendelijk opgevat en zat zij zich zorgen te maken om niks, toch kan ze het niet tegenhouden dat haar ogen vol géne staan, en haar wangen rood zouden aanlopen, als dat zou kunnen. Uiteindelijk staat ze op en schud haar vacht uit, en de lange manen vallen in weelderige krullen langs haar gezicht, als een perfect omlijsting. Net als bij een schilderij.


I have a tale to tell about a girl whose soul was screwed, She was born into a life with everything to lose. Her father sold her to the trade when she was just a child, She was young and never ever learned to smile. She took a bullet and she blew out her brains, She didn't say goodbye, she just went away. And now who's missing her? I wish she was here, Her name was Angel and she'd had a bad year.
Still searching - Pagina 2 Imagnetrixwqwhhe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Still searching - Pagina 2 Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Still searching Still searching - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Still searching

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» [ENG] Don't Stop Searching
» Devantium is searching for you!!
» Searching: Little present for Kato

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Still searching - Pagina 2 A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX