IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Black Rain . Flight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Kerensake

Kerensake

Profile
Number of posts : 27
Status : Active
Black Rain . Flight Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Black Rain . Flight Black Rain . Flight Emptyma 12 maa 2012 - 16:50



B _ L _ A _ C _ K _ _ _ R _ A _ I _ N

Een zwarte merrie, met een ruige friese bouw betrad voor de eerste maal in lange tijd een gebied dat haar niet onbekend was. Hoewel haar ranke lichaam reeds jaren was verdwenen uit dit vervloekte gebied was ze nu terug. Haar gracieuze passen brachten haar door het gebied dat haar ooit zoveel liefde maar ook zoveel miserie had berokkend. En op dit eigenste moment, waar bij iedere pas, herinneringen door haar hoofd schoten en pijnscheuten door haar maag raasde, twijfelde ze of deze keuze wel de beste was. Had haar leven van rondreizen en anonimiteit niet zoveel meer voordelen?

Wanneer een beekje haar weg kruist vertraagt ze haar passen om halt te houden met haar voorste hoefjes in het koude stromende water. Haar lippen gaan langzaam naar het water en met gulzige slokken lest ze voor het eerst in twee dagen haar dorst. De weg was lang geweest, en het water en voedsel waar ze zich mee had moeten stellen was schaars. Toch had ze er vrede mee genomen dat wanneer er niets is, men moest leven van datgene wat men krijgen kon. Haar paarse oogjes turen in de verte, over het beekje tussen de bomen door. Ze vroeg zich af hoe het er uit zou zien. Wie er nog leefde, en wie gescheiden was van zijn eigen lichaam maar nu waakte vanuit de hemel over wie achtergebleven was.

Wanneer ze haar zachte lippen losmaakt van het water heft ze haar zwarte hoofd weer op. Met voorzichtige twijfelende passen brengt ze haar zware lichaam door het beekje heen. De stroming trekt aan de lange haren op haar poten alsof ook het water weet welk onheil op haar wacht wanneer ze het gebied weer betreedt. Toch tegen beter weten in beslist ze de dierbaren die ze zonder enige waarschuwing had achtergelaten weer op te zoeken. En misschien, als ze zichzelf voldoende teruggevonden heeft staat ze wel open voor nieuwe paarden in haar leven. Toch was ze niet meer wie ze ooit geweest was. Wanneer ze schuin achter haar een takje hoort kraken draait ze zich vliegensvlug om. Als het wantrouwige paard dat de tijd van haar gemaakt had heft ze haar zwarte hoofd op en kijken twee paarse ogen dreigend naar het paard dat zich zonet achter haar begaf.

* Gereserveerd

Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Black Rain . Flight Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black Rain . Flight Black Rain . Flight Emptyma 12 maa 2012 - 20:11


Beta Leader Third Rank
my soul is evaporating, won't you saturate me, rain down on me with life
Triomfantelijk stapte Flight uit het struikgewas: zijn grote hoofd geheven, zijn ogen glanzend, uitdagend goud. Hij was wel de laatste om tijd of aandacht te besteden aan de dreigende blik van de donkere merrie. Het was een gegeven dat hij compleet negeerde toen hij zijn neus, vrij onzacht, tegen de haar drukte en een brutale kus stal. 'Regen.' Zijn zware stem was melodieus: een rinkeling tussen de bomen en het struikgewas. 'Prachtige, prachtige Zwarte Regen.' Zonder werkelijk aandacht te besteden aan haar houding, gleed hij langs haar heen, wreef zijn flanken langs haar zachte zwarte vacht, snoof met zijn neus haar geur op en beet zachtjes, om haar niet te beschadigen, in haar kont.

'Ben je nog steeds van mij?' Hij draaide zich om, zodat hij weer in haar paarse ogen kon kijken: zijn blik was chaotisch, maar levendig, bijna geïnteresseerd. Wat ongewoon was voor Flight, maar de gebeurtenissen van de afgelopen jaren had hem veranderd. Zij had hem veranderd. Zijn dochter had hem veranderd. En hij natuurlijk. Hij met een vacht van de gouden kleur van zand en de ogen zo groen als vergif. Mijmerend liet de zwarte hengst voor een moment zijn aandacht afdwalen, naar de herinneringen die de laatste tijd in flitsen leken terug te komen en dan weer verdwenen. Het was deels de schuld van die hengst – hij had een moment nodig om op zijn naam te komen, E'vesdar. Hij had iets wat hem deed denken aan die tijd bij de 'door vleugels getekende'.

Bijna alsof hij gehypnotiseerd was geweest werd Flight zich weer bewust van Regens verbluffend paarse ogen. Loom, nog steeds enigszins afwezig deed hij een stap naar voren zodat hij haar neus weer aan kon raken. Zacht, bijna liefdevol, als dat een begrip was dat Flight kende, duwde hij zijn fluwelen neus tegen de hare, ademde langzaam en geconcentreerd haar warme, zoete geur in voordat hij weer met een hete zucht uitademde. Hij wilde dat zij nog steeds van hem zou zijn, ze had iets wat hem meer op aarde hield dan de meesten anderen konden. En ergens begon hij zich te realiseren dat hij dat prettig vond.

forsaken, left here in my barren desolate
Myou Avareth Vouh Babbelende Hazelnoot Zwarte Regen
Black Rain . Flight Flightnaam2
Terug naar boven Ga naar beneden
Kerensake

Kerensake

Profile
Number of posts : 27
Status : Active
Black Rain . Flight Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black Rain . Flight Black Rain . Flight Emptydi 13 maa 2012 - 0:09



B _ L _ A _ C _ K _ _ _ R _ A _ I _ N

Regen's karakter was steeds zo gemakkelijk geweest om te omschrijven. Een lieve kalme merrie wie eenieder in haar hart omsloot. Haar hart groot en iedereen kon op haar rekenen. Toch hadden een hoop gebeurtenissen de merrie gesloten gemaakt en haar houding leek soms zelfs onverschillig. Waar vreemden hadden geprobeerd een gesprek te starten had zij met een kille blik, die eerder van haar biologische vader kwam, iedereen uit haar buurt verdreven. De tedere, liefdevolle Rain bleek van de aardbol verdwenen. Het ergste was dat ze zichzelf voldoende had ingefluisterd dat het zo hoorde, zodanig dat ze het haast zelf geloven zou.

Wanneer de zwarte hengst met prachtige gouden ogen haar pad kruist razen herinneringen door haar hoofd. Eerder deze dag had ze reeds Axis, haar vader, tegengekomen. Ook toen was ze overrompelt geweest met herinneringen, maar het waren de slechte die weer als eerste haar lichaam over hadden genomen en vol angst gepompt. Maar deze hengst leek anders, want zoals ze zich overspoeld voelde door emotie bij de aanraking van zijn neus, leek ze te beseffen dat hij haar geen kwaad had gedaan. Of zou doen, zo wilde ze geloven. Als ze het verleden niet verdreven zou hebben had ze wel beter geweten. De storm die hem dreef kon hem van een liefdevolle geïnteresseerde hengst doen omslaan naar een arrogante klier.

Ze duwt haar neus tegen zijn hals aan. Twijfelend, luisterend naar de woorden die hij haar toesprak. Waterval bij maanlicht.. Zo leek de hengst zichzelf getekend te hebben in haar hoofd, prachtig om te zien, maar gevaarlijk wanneer men niet met de nodige voorzichtigheid zou handelen, net als de hengst. "Kan een hengst, gedreven door chaos en wanorde, werkelijk een merrie bezitten wanneer nooit zeker is of hij wel van plan is te blijven aan haar zijde?"De merrie had de laatste vijf jaar geen deftig gesprek gehad, wat het moeilijk maakte voor haar om werkelijk weer te communiceren. Maar of waterval ook maar enige aandacht of concentratie zou opofferen voor de woorden van de merrie tot zich te nemen zou haar steeds een raadsel blijven.

Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast
avatar

Profile
Black Rain . Flight Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black Rain . Flight Black Rain . Flight Emptydo 15 maa 2012 - 17:39


Beta Leader Third Rank
my soul is evaporating, won't you saturate me, rain down on me with life
Als gehypnotiseerd danste hij om haar heen, streek met zijn neus langs haar vacht, streelde met zijn lippen over haar donkere vel. Ze was als een verslaving voor hem en zij kon hem compleet bedwelmen: dus was het ook niet echt verrassend dat hij haar vraag amper hoorde. Alhoewel, het was eerder een terechtwijzing dan een vraag. Terecht, allicht, al was Flight niet het type hengst dat je terecht wees: of hij luisterde niet, of hij zette je vervolgens zelf genadeloos op je plek. In het geval van Regen was het echter anders. Plagerig hapte hij richting haar oor, duwde vervolgens zijn neus zowel liefdevol als hard tegen haar kaak. 'Ik ben hier voor jou.' Het was de vraag of ze ook maar kon vermoeden hoeveel die woorden werkelijk betekende: dat het betrekking had op zijn hele verblijf in de kudde, tot op heden, en niet slechts op zijn aanwezigheid hier en nu.

Hij deed denken aan een jonge, opgewonden pup zoals hij met zijn staart zwiepte en in de manier waarop hij compleet op haar gefixeerd was. 'Ik kan je geen beloftes geven, want op den duur zou ik ze breken. Ik kom en ga als de wind, ik blijf bij je, tot ik van gedachten verander en je verlaat. In gedachten ben ik bij je, soms, maar soms ook niet. Het is waar dat een hengst als ik, geen merrie als jij kan bezitten.' Ruwweg duwde hij zijn neus in haar manenkam, snoof haar geur op. 'Waarheid is echter ook dat ik niet geloof in bezit. Zelfs al zou je accepteren dat je van mij bent, dan zou ik nog niet accepteren dat ik van jou zou moeten zijn.' Hij deed een vluchtige stap achteruit, nam haar in zich op met zijn stormachtige gouden ogen. 'Jij hebt mij veranderd, Regen, maar het zou een leugen zijn wanneer ik zou zeggen dat ik enkel van jou ben en blijf en voor altijd van je zou houden.' Een geamuseerd geluid, hetzij gevuld met zelfspot, verliet zijn keel. 'Ik zou je gelukkig kunnen maken, hier en nu, maar als het rood van de morgenzon de hemel kleurt', zijn blik dwaalde af naar de horizon, focuste zich op een onzichtbaar punt in de verte, 'dan ben ook ook verdwenen … Is dat het bestaan dat je jezelf gunt?' Ergens gaandeweg had hij op geraffineerde wijze het spel omgedraaid: waar hij haar even eerder gevraagd had of hij haar mocht bezitten, wendde hij nu voor dat zij een claim op hem wilde leggen. Zelf merkte hij het waarschijnlijk niet eens op: zoals hij altijd gevangen leek te zijn in zijn eigen redeneringen. Die voor hem compleet logisch waren.

forsaken, left here in my barren desolate
Myou Avareth Vouh Babbelende Hazelnoot Zwarte Regen
Black Rain . Flight Flightnaam2
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Black Rain . Flight Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Black Rain . Flight Black Rain . Flight Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Black Rain . Flight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Black Rain
» Black Rain.
» When the rain falls down.
» When rain draws ~
» Let the rain wash away all the pain of yesterday

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Black Rain . Flight A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX