IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

It's a sick game I'm playing my dear~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
It's a sick game I'm playing my dear~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: It's a sick game I'm playing my dear~ It's a sick game I'm playing my dear~ Emptywo 14 maa 2012 - 10:19

So give me blood, blood, gallons of the stuff!
Give me all that I can drink and it will never be enough.
So give me blood, blood, blood.
Grab a glass because there's going to be a flood!

De donkere grond onder zijn zware hoeven trilde toen hij zijn hoeven ritmisch liet neerkomen. Zijn lange spierwitte manen dansend op de zwarte nek van de hengst. Onder zijn passen door brieste hij woest. Waar was die merrie die hij zocht? Ze kon hier niet weg absoluut niet, ze zo het niet eens durven. Die merrie wie hij zo ru bij die spierwitte hengst had weggerukt. Hij had die hengst laten leven met de nodige waarschuwing. Achilles kwam tot stilstand terwijl hij om zich heen keek. De lucht was grauw en een regenbui leek op komst te zijn. Niet dat dat Achilles veel deerde maar tja, welke weersomstandigheid deerde de kolossale  hengst wel? Geen Hagel noch sneeuw deed hem wat. Zon was zwaar irritant aan zijn ogen maar daar kon hij wel mee omgaan. Of die merrie het zo leuk zou vinden was een vraag. Hoeveel hij om die vraag werkelijk gaf was vreemd veel, misschien wou hij gewoon niet dat zijn speeltje nat werd voor hij tijd had om met haar te spelen? De gedachte deed hem glimlachen en toen die bruine herkenbare gestalte in zicht kwam brieste hij zacht en stapte op haar af. Hij was nu slechts secondes verwijderd van het starten van zijn spel. En in dat spel was slechts een winnaar, en dat zou hij zijn.

-Maybrit en evt. later andere schimmen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg

Profile
Number of posts : 115
It's a sick game I'm playing my dear~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: It's a sick game I'm playing my dear~ It's a sick game I'm playing my dear~ Emptywo 14 maa 2012 - 21:27

~ Even geen zin in sheet ~

Het was maar een paar dagen sinds ze weggenomen was van een kudde die ze nog niet eens kende. Ze wilde wel wegrennen, maar alle zintuigen in haar lichaam schreeuwde om het niet te doen. Het was alsof haar geest gewoon weg wilde gaan, maar dat haar lichaam nog wilde overleven. En om te overleven moest ze hier blijven. Moest ze wachten tot die vervelende schim klaar met haar was.
Langzaam liep ze door het gebied van rang 4. Niet het gebied waar zij thuishoorde, tot zover had ze het begrepen. Ze had niet verder gedurfd dat dit gebied, wetend dat Achilles haar hier zou zoeken. Ze kon er maar beter op tijd zijn als hij haar zocht, dan zou hij misschien niet kwaad worden. Het was gek. Ze haatte die hengst, maar ze wilde er wel voor zorgen dat hij haar aardig vond. Vroeger was dat wel anders. Als Achilles een normale hengst was geweest, had ze hem gewoon verteld waar hij stond. Nu was het anders.
Ineens zag ze hem, de zwarte hengst met de witte manen. Een schok ging door haar lijf terwijl ze tot stilstand kwam. Ze wilde wegrennen. O, wat wilde ze toch graag wegrennen. Maar in plaats daarvan deed ze het tegenovergestelde, ze liep naar hem toe. Wat moest ze anders? Hij was toch een snelle renner, dat zou je net zien. Hij was sowieso superieur. Vond hij tenminste.
Net voor hem, kwam ze tot stilstand. Toen pas merkte ze dat ze de hele tijd haar adem had ingehouden. Voorzichtig zodat het niet opviel, blies ze haar adem uit. Daarna lette ze erop dat ze normaal ademhaalde. Misschien was het wel de laatste...
'Wat wil je?' vroeg ze, proberend heldhaftig te klinken. Zo voelde ze zich niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
It's a sick game I'm playing my dear~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: It's a sick game I'm playing my dear~ It's a sick game I'm playing my dear~ Emptywo 14 maa 2012 - 22:29

Net voor hem, kwam ze tot stilstand. 'Wat wil je?' vroeg ze, proberend heldhaftig te klinken. Het deed de zwarte hengst grinniken. Hij deed een stapje achteruit en bracht zijn kolossale lichaam in beweging om een rondje om haar heen te stappen. De grond trilde onder zijn hoeven terwijl hij haar compleet in zich opnam. "Wil je nou nogsteeds de dappere grote merrie spelen." Verzuchtte hij zacht terwijl hij weer voor haar stond. "Weet je nou nogsteeds niet hoeveel problemen je dat opbrengt. Ik bedoel als je je schattige mondje had gehouden was je hier niet denk je ook niet." Hij zuchtte zachtjes en schudde gemaakt teleurgesteld zijn brede hoofd. Achilles zuchtte opnieuw en keek haar recht aan met zijn donkere ogen die een bijna witte glans die licht leken te geven. Zachtjes grinnikte hij terwijl hij zijn witte voorpluk recht schudde. [b]"Vertel eens wat over jezelf meis, laten we zeggen, dat ik wil weten met wie ik om ga schatje. Tenslotte lachte hij zachtjes en keek haar recht aan, wachtend op haar armzalige ongeloofwaardige antwoord, of zou ze de waarheid vertellen? In geen enkele manier ging het haar helpem iets te winnen, dus de waarheid leek hem zelf het best, maar ja, dat was hij..
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg

Profile
Number of posts : 115
It's a sick game I'm playing my dear~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: It's a sick game I'm playing my dear~ It's a sick game I'm playing my dear~ Emptywo 14 maa 2012 - 22:46

~ en nu kan ik geen postsheet ~

Ze wist dat het niet slim was om de helf uit te hangen. Ze wist dat ze haar grote mond moest houden, maar dat kon ze gewoon niet opbrengen. Maar vanaf nu, beloofde ze zichzelf, zou de ervoor zorgen dat hij haar aardig zou vinden. Of tenminste, zo aardig als een schim iemand kom vinden. Met haar brutale mond kwam ze nergens. Hij zou dan alleen maar kwaad worden. Ook al was het tegen haar natuur om niks snauwend terug te zeggen, ze zou haar best doen.
Hij herhaalde hetgeen wat zij net dacht. Misschien had ze echt wel gelijk. Dat ze niet in deze situatie zou zitten was waarschijnlijk onzin, hij was en bleef iemand die dit wel vaker deed, maar het zou misschien wel voor een betere sfeer zorgen. Hoopte ze tenminste.
Ze besloot haar mond te houden, ze knikte alleen maar. Dit was goed. Gewoon aardig blijven. Het was grappig. Hoe erg zij hem ook haatte, ze wilde er wel voor zorgen dat hij haar aardig vond. Als het een gewone hengst was geweest, had ze gelijk gezegd dat hij op moest rotten. Maar dit was geen gewone hengst, dus ze kon ook niet haar gewone zelf zijn.
Toen hij vroeg wat haar verleden was, keek ze op. Was hij echt geïntresseerd? Kon het kwaad om gewoon te waarheid te zeggen? Hij kon het toch niet tegen haar gebruiken? Hoe dan ook, ze had niet eens de puf meer om iets te verzinnen. De waarheid dus.
[b]'Ik ben in het wild geboren. Toen ik nog een veulen was, werd mijn moeder neergeschoten door de mensen. Een mens heeft me meegenomen, en opgevoed. Ze waren heel aardig, totdat ik op een dag ergens anders heen ging. Daar was er een man die sloeg en stonk. Weer een aantal andere mensen hadden mij toen bevrijd. Ik ben gelijk weggegaan, en toen was ik hier gekomen,'[/color] gaf ze haar verleden in een korte samenvatting prijs. Het was de waarheid, maar of hij haar zou geloven? De hengst van een paar dagen geleden geloofde haar wel, maar kon het niet voorstellen. Zou Achilles weten wat mensen waren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
It's a sick game I'm playing my dear~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: It's a sick game I'm playing my dear~ It's a sick game I'm playing my dear~ Emptydo 15 maa 2012 - 10:16

'Ik ben in het wild geboren. Toen ik nog een veulen was, werd mijn moeder neergeschoten door de mensen. Een mens heeft me meegenomen, en opgevoed. Ze waren heel aardig, totdat ik op een dag ergens anders heen ging. Daar was er een man die sloeg en stonk. Weer een aantal andere mensen hadden mij toen bevrijd. Ik ben gelijk weggegaan, en toen was ik hier gekomen,'
Het was kort en bondig maar de waarheid. Achilles bevatte de gelukkige gave om aan alles van een paard. De stem, de houding, de ogen en de geestkracht te kunnen voelen of diegene loog of niet. Enkel bij een paar paarden die hij maar wat goed kon werkte zijn gave niet echt. Avanti, Ayana, Sythka en Sjahada. Zijn medeschimmen.. "Mensen? Dat klingt een beetje middelmatig om door die wezens gevangen te worden. Kijk maar, zij moesten je houden met touwen. Ik houd je hier enkel met geestkracht. En toch vind de mens zich superieur, licht tegenstrijdig nietwaar?" Hij glimlachte even en zwaaide even met zijn lange spierwitte staart waar het uiteinde rood van het bloed net als zijn manen en sokken wat hem tot een angstaanjagende verschijning maakte. Het maakte hem zachtjes aan het lachen terwijl hij de merrie recht aankeek. "Tell me my love, do you fear death?" Het was een vraag geweest die hij nog eerlijk bedoelde ook. Hij wou weten wat er in haar hoofd omging voordat Achilles haar van binnenuit zou kunnen vernietigen. Het was allemaal een ziek spel, maar ja Achilles was ook wel weer ziek in zijn hoofd. Dus tja, voor hem was dit gewoon vermaak in de puurste vorm
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg

Profile
Number of posts : 115
It's a sick game I'm playing my dear~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: It's a sick game I'm playing my dear~ It's a sick game I'm playing my dear~ Emptyza 17 maa 2012 - 17:09

It's a sick game I'm playing my dear~ Pu2x1


Maybritt


'Ze hoefde me niet te houden met touwen, ik ben vaak genoeg los gekomen. Ik vond het daar leuk, ze waren aardig. Totdat ik bij die meneer kwam, daarna wist ik niet meer zeker of mensen te vertrouwen waren,' zei ze neutraal. Ze wilde niet dat hij dacht dat hij beter was dan de mensen. Misschien sterker, maar zeker niet beter. Als een mens hem dood wilde hebben, dan gebeurde dat. Hij moest zich niet superieur voelen boven de mens. Zoals het nu zit, was hij niet eens beter voor haar dan een grassprietje. Een grassprietje kon je tenminste nog eten.
Toen hij vroeg of ze bang was voor de dood, moest ze even nadenken. Eigenlijk was ze niet eens meer bang voor hem. Ze had een soort vrede in haar lichaam gevonden dat ervoor zorgde dat ze vrede had met wat hij ook wilde doen. Ze wist dat ze dit waarschijnlijk toch niet zou overleven. Het beste wat ze kon doen was om te proberen hem aan haar kant te krijgen. En dat was geen realistisch vooruitzicht. Bang voor hem was ze niet meer. Hij zou haar dood zijn, dus was ze eigenlijk ook niet bang voor de dood.
'Nee,' sprak ze waarheidsgetrouw. Ze dacht niet dat er een goed antwoord zou zijn. Als ze ja zou zeggen zou hij tevreden zijn, zou hij misschien zelfs meer genieten. Hij was ziek. Maar nee was waarschijnlijk ook geen goed antwoord. Er was geen goed antwoord. Wat ze ook zei, hij zou hetzelfde over haar denken.



Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
It's a sick game I'm playing my dear~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: It's a sick game I'm playing my dear~ It's a sick game I'm playing my dear~ Emptydi 20 maa 2012 - 14:57

-lol had geen zin mn kader op te zoeken(A)-

'Nee,' doorbrack Maybritt's stem de stilte. Zacht schudde hij zijn hoofd. Leerde die merrie het nooit. Achilles slaakte een verveelde zucht terwijl hij nog dichter naar haar toe stapte tot zijn borst haar zij raakte. Hoog torende hij boven haar uit en met een lichte verveling keek hij neer op haar rug. Zijn hoofd draaide hij langzaam richting haar nek. Zijn neus kwam iets boven haar oren uit en opnieuw zuchtte hij zacht. "Je moet toch wel slimmer zijn als dit Maybritt." Met die woorden stapte hij weer achteruit zodat zijn hele lichaam in haar gezichtsbeeld stond. "Wat heb ik aan je als je zo stoer blijft doen? Dan kan ik je net zo goed meteen af maken." Zacht en verveeld schudde hij zijn hoofd heen en weer. Hij wist dat hij haar enkel met de blauwe maan kon afmaken. Niet dat dat zijn plan was. Maar ze moest doodsbang zijn. Trillen op haar schattige beentjes denkend dat haar einde elk moment kon komen. Dan pas zou Achilles tevreden zijn over zijn werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg

Profile
Number of posts : 115
It's a sick game I'm playing my dear~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: It's a sick game I'm playing my dear~ It's a sick game I'm playing my dear~ Emptywo 21 maa 2012 - 19:21

It's a sick game I'm playing my dear~ Pu2x1


Maybritt


Een rilling schoot door haar lichaam toen de lichamen elkaar raakte. Alle alarmen gingen af, ze moest zichzelf extreem inhouden om het nu geen klap te verkopen. Maar ze moest het doen om te overleven, dat moest ze zichzelf voorhouden.
Hij zuchtte verveeld, het was dus geen goed antwoord. Was het ooit een goed antwoord? Hij zocht gewoon naar problemen. Als ze ja had gezegd, had hij wel gezegd dat ze een watje was. Maar ook al wilde ze dat echt geloven, ze wilde zich tegelijkertijd ook voor de kop slaan omdat ze geen ja had gezegd. Gewoon omdat ze niet zeker wist dat dat niet het goede antwoord was.
Toen begon hij te praten. Het was even stil geweest voordat zijn stem weer klonk, daarom klonk zijn stem nu nog doodser. Ze raakte er maar niet aan gewend. Het was onmogelijk dat een paard zo kon praten. Maar hij wilde dus dat ze een slachtoffer zou spelen? Het was de moeite waard om het te proberen. Het zag er niet naar uit dat ze snel vrijgelaten werd, waarom zou ze dan niet een toneelstukje uitvoeren? Daar was ze altijd al goed in geweest, en ookal ging het tegen alles waar ze voor stond, het zou misschien wel haar leven redden.
'Sorry,' zei ze, terwijl ze haar blik afwendde. Ze ging een stapje achteruit, en keek naar de grond.



Terug naar boven Ga naar beneden
Michelle
ǤØÐ ÂßØVЄ ÂĿĿ
Michelle

Profile
Number of posts : 6870
Status : Active
It's a sick game I'm playing my dear~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: It's a sick game I'm playing my dear~ It's a sick game I'm playing my dear~ Emptydo 22 maa 2012 - 12:19



'Sorry,' zei ze, terwijl ze haar blik afwendde. Ze ging een stapje achteruit, en keek naar de grond. Achilles snoof geïriteerd. Wat haatte hij het woor sorry. Nooit was het echt gemeend. Het was enkel gezegt zodat de pijn ophielt. Zodat hij zich koest zou houden. Zowel zijn vader als zijn moeder hadden dat woord gezegt, maar de stakkers hadden het niet gemeend, ze hadden enkel hun zinloze leven willen behouden. Achilles gaf niets om het woord sorry. Zijn ogen werden killer als voorheen terwijl hij zijn mond langzaam opende. "Verkeerd antwoord." Siste hij zacht terwijl hij zijn voorhand in de lucht gooide. Zijn reusachtige hoeven raakte haar schouderblad en dwingde de merrie omlaag. Met een geweldige kracht kwamen zijn hoeven vlak voor haar hoofd neer. "Denk na voor je wat zegt voortaan kind!" Gromde hij zacht terwijl hij haar recht aankeek. De volgende fout zou haar niet zo makkelijk vergeven worden. De volgende fout zou haar heel wat littekens op kunnen leveren..


-SHEETJE <3

[i]
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg

Profile
Number of posts : 115
It's a sick game I'm playing my dear~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: It's a sick game I'm playing my dear~ It's a sick game I'm playing my dear~ Emptywo 28 maa 2012 - 22:15

It's a sick game I'm playing my dear~ Pu2x1


Maybritt


~ Like it :3 ~

En natuurlijk, het was te verwachten. Sorry was ook niet goed. Ze werd gek van hem, en gek van haarzelf. Waarom kon ze het niet goed doen? Waarom kon ze niks goed doen in zijn ogen? Waarom heeft hij haar meegenomen, gewoon voor zijn eigen plezier? Waarom haar? Ze was hier net, wist nog niks van de schimmen af, wilde hij haar daarom hebben? Gewoon om te laten zien waar de schimmen toe in staat waren, zodat ze er niet langer niks vanaf wist. Nou, dat is hem gelukt. Hoera!
Toen zijn ogen veranderde, wendde ze dit keer vrijwillig haar blik af. Die ogen... Het deed haast pijn om erin te kijken. Ze kreeg er een naar gevoel door.
De klap die volgde kon ze niet eens beschrijven. Een angstige hinnik verliet haar mond terwijl ze viel, en met een harde klap kwam ze op de grond. Ze voelde de hoeven nog op haar schouderblad, ook al stonden die hoeven nu al naast haar. Ze keek hem kwaad aan. O, wat was de nijging om hem te bijten nu groot. Maar ze bleef liggen, ze was er klaar mee. Hij zei dat ze moest uitkijken met wat ze moest zeggen, maar eigenlijk was ze helemaal niet meer van plan om nog een ding te zeggen. Behalve nog een ding. 'Wat wil je van me?' kon ze nog net uitspreken, terwijl je kon horen dat ze pijn had. Nog een keer keek ze hem recht aan, daarna wendde ze haar blik af. Ze wilde zo graag gewoon terugvechten. Waarom waren die schimmen zo sterk? Wie heeft ervoor gezorgd dat ze zo sterk waren? Wie dan ook, ze vervloekte hem.
De pijn in haar schouder was ondragelijk. Ze voelde zich machteloos, vernederd, en klein. Zou hij dit nou echt leuk vinden? Was er geen enkel schrijntje medeleven? Zo te zien niet. Waarom kon ze er niet voor zorgen dat hij haar leuk vond? Dat was haar bij zoveel hengsten gelukt. Waarom kon hij niet zo'n hengst zijn die verliefd op haar was. Dan had zij de touwtjes in handen. Dat was bekend gebied. Was een schim sowieso wel in staat om liefde te voelen, of een andere emotie? Waarschijnlijk niet. Ze was machteloos.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
It's a sick game I'm playing my dear~ Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: It's a sick game I'm playing my dear~ It's a sick game I'm playing my dear~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

It's a sick game I'm playing my dear~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» ~I'm so sick of this, so come here and kill!~
» Don't be shy dear...[Folatre]
» Avareth, my dear ...
» Dear Lord... || Avanti
» don't hate the player, hate the game. ~Faylice

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: It's a sick game I'm playing my dear~ A2tpGgU :: » Archive :: Ferelden-
» CHATBOX