IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Elemiah • Just Walking Around

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 15:22

Elemiah • Just Walking Around Xfu77p
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 15:41

Elemiah • Just Walking Around 15s1ppu
Hij draafde over de vlakten van Minanter, hoewel hij hier nieuw was kende hij deze plek al uit zijn hoofd. Veraf hoorde hij een hinnik van een merrie. Hij voelde zich alleen en hinnikte terug terwijl hij wandelde naar het gehinnik. Hij draafde met grote passen verder tot hij een witte merrie zag die wat stond te grazen
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 15:50

Elemiah • Just Walking Around Wi9dvc
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 16:52

Elemiah • Just Walking Around 15s1ppu
Rimero hoorde weer een zachte hinnik van de merrie en hij gaf meteen antwoord terug. Hij volgde al haar bewegingen en grinnikte. 'Ik ben Elemiah en jij?' hoorde hij haar aardig vragen. 'Rimero, aangenaam.' zei hij vriendelijk terug. Hij hield wel van verlegen merries, hij bekeek haar met zijn zwarte manen voor zijn bruine ogen. Niet mis dacht hij, een beetje pit is altijd goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 19:22

Elemiah • Just Walking Around Lvbet
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 19:35

Elemiah • Just Walking Around 15s1ppu
Hij zag de merrie lief knipperen en werd een tikkeltje nerveus. Dat werd hij altijd als een merrie voor hem stond. 'Aangenaam, misschien heb ik je gestoord, het spijt me.' 'Je hoeft geen spijt te hebben, ik kan wel een beetje gezeldschap gebruiken.' zei hij met een charmante grijns. Hij zag haar maantop voor haar ogen vallen en hij glimlachte. Ze wandelde langzaam naar hem toe. ' Zin om iets leuk te doen? Ik ken het hier wel nog niet goed.' Hij knikte. 'Ik ook niet, dus misschien kunnen we het hier samen een beetje verkennen?' vroeg hij wat verlegener.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 19:43

Elemiah • Just Walking Around 2e5339z
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 19:55

Elemiah • Just Walking Around 15s1ppu
Hij ontspande weer een beetje, dit was niet de tijd om verlegen en soft te worden. ' Wat een top idee.' Hij glimlachte. Ineens begon de merrie ter plaatse te draven en ik grinnikte terwijl ik met mijn bruine ogen naar haar keek. 'Klaar om te gaan?' hoorde ik haar ongeduldig vragen en nog voor ik kon antwoorden schoot ze weg. Ik zette meteen de achtervolging in met mijn stevig gebouwde benen. Niet snel daarna liep ik net achter haar staart en met de hoop dat ze hem zag keek hij charmant. Want zo was hij nou eenmaal, een grote, vriendelijke, lieve, charmante hengst - altans, dat zij zijn moeder altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 20:38

Elemiah • Just Walking Around Ae7fx1
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 20:58

Elemiah • Just Walking Around 15s1ppu
Ze keek achter zich en toen hij haar snel wou waarschuwen knalde ze tegen de boom aan, en hij knalde tegen haar achterste aan. 'Stomme boom, is het zo moeilijk om even aan de kant te gaan?' Hij grinnikte en lachte, maar lachtte haar niet uit. Hij schud zijn hele lichaam nog even suf van tegen haar aan te knallen en keek in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 21:05

Elemiah • Just Walking Around Awzzhe
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 21:55

Elemiah • Just Walking Around 15s1ppu
Hij liep achter haar aan en keek in haar ogen. [b]'Sorry dat ik zo ehm, hard tegen je aanknalde. En de boom zegt sorry omdat hij in de weg stond.' grinnikte hij zacht. Het was best wel raar om ineens een merrie tegen je aan te krijgen, naar zijn gevoel was hij nogsteeds een beetje suf. Verderop lag een bloemenveld, en dat is het enigste waar hij zich niet kon aan laten weerstaan. Hij draafde er naartoe en ging middenin liggen rollen. Hij bleef zelfs even op zijn rug met zijn hoeven omhoog gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyzo 13 mei 2012 - 23:19

Elemiah • Just Walking Around 2mw6xhs
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyma 14 mei 2012 - 8:22

Elemiah • Just Walking Around 15s1ppu
Hij rolde over en sprong recht, terwijl hij zag dat Elemiah een paar bokkesprongen aan het maken was en meteen daarna weer ging grazen. Hij schudde zich helemaal uit en ging daarna naast haar staan om een paar flinke happen gras te eten. Er was iets bijzonder met deze merrie, alleen kon hij niet raden wat.

Hij pakte een bloem en stopte die achter haar oor. Hij vond het wel een leuk uitzicht dat bloemetje. Hij grinnikte en pakte weer een paar happen gras. Nadenkend over alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyma 14 mei 2012 - 17:07

Elemiah • Just Walking Around Eu1thu
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyma 14 mei 2012 - 19:18

Elemiah • Just Walking Around 15s1ppu
Hij zag haar lief kijken en glimlachte. 'Laten we nog wat rondrennen.' zei Elemiah. 'Kom maar op.' zei hij speels terug. Tegen rennen kon hij geen nee zeggen, en al zeker niet als je met zo'n mooie merrie naast je rent.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyma 14 mei 2012 - 19:54

Elemiah • Just Walking Around Sc8l8n
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyma 14 mei 2012 - 20:04

Elemiah • Just Walking Around 15s1ppu
Hij zag Elemiah wegrennen en zette meteen de achtervolging in, niet snel daarna liep hij met zijn hoofd bij haar schouder en lachtte haar charmant toe terwijl hij nor een versnelling hoger probeerde te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyma 14 mei 2012 - 20:22

Elemiah • Just Walking Around Rh07lg
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptyma 14 mei 2012 - 22:26

Elemiah • Just Walking Around 15s1ppu
Hij zag hoe Elemiah nog een versnelling hoger zette. God wat was ze snel. Ze ging neerliggen in het gras en gaf teken dat hij erbij mocht komen liggen, dat deed hij. Langzaam plofte hij neer op het zachte gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptydi 15 mei 2012 - 17:27

Elemiah • Just Walking Around 2agsug8
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptydi 15 mei 2012 - 21:05

Elemiah • Just Walking Around 15s1ppu
Hij viel uiteindelijk ook inslaap, hij hoorde zacht het geadem van Elemiah wat hem nog in een diepere slaap bracht. Toen ik m'n ogen opende zag ik Elemiah niet meer en ik liet een zachte, lage hinnik horen en spitste mijn oren. Hij was ongerust, waarom kon hij niet beschrijven. Hij hinnikte nog is zacht, wachtend op een antwoord van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptywo 16 mei 2012 - 13:22

x



Ik hoorde een hinnik die ik al eens had gehoord. Mijn benen brengen me naar de plaats waar ik de vorige dag in slaap was gevallen en waar ik dus ook als laatste was vertrokken. Mijn hoofd zakt naar beneden en ik kijk Rimero in de ogen. "Ik wou eten meebrengen, maar ik kreeg de kans niet." Zeg ik met een rustgevende stem tegen hem. Ik ga bij zijn rug staan en duw er eens tegen als teken dat hij moet opstaan dat we samen iets konden gaan eten. Hij was een leuk gezelschap. Dat wist ik zeker. Mijn neus schuivend over de grond op zoek naar lekker gras. Alleen het lekkerste gras deed mijn maag vullen 's ochtends. Wanneer ik heb gevonden wat ik wou zet ik mijn tanden in het heerlijke gras. Het was lekker sappig en ook prachtig groen.


rank one
Elemiah • Just Walking Around Elemiah

Weet nie veel te typen, sorry :face:
Terug naar boven Ga naar beneden
ForeverUnknown

ForeverUnknown

Profile
Number of posts : 3918
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptydo 17 mei 2012 - 14:38

Elemiah • Just Walking Around 15s1ppu
Hij grinnikte toen hij hoorde dat ze eten aan het zoeken was. Toen ze zacht tegen hem aan duwde ging hij opstaan en schudde hij zich helemaal uit. Toen hij een lekker plukje groen gras net voor haar neus zag pakte hij het zonder haar aan te raken. Met een voldane, charmante glimlach keek hij haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Emptydo 17 mei 2012 - 14:48

x



Ik was rustig aan het eten als opeens Rimero's neus voor die van mij verscheen. Ik kijk hem recht in en ogen en glimlach eens lief. Mijn lichaam beweegd zich na een tijdje een beetje verder om ander gras te zoeken. Wanneer mijn buikje is gevuld smijt ik mijn hoofd in de lucht waardoor mijn manen sierlijk naar achter vliegen. "Kom je mee?" Vraag ik. Naar waar ik wou gaan wist ik niet, maar ik wou gewoon ergers anders naar gaan.


rank one
Elemiah • Just Walking Around Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Elemiah • Just Walking Around Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Elemiah • Just Walking Around Elemiah • Just Walking Around Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Elemiah • Just Walking Around

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» [Looking For] Manip Elemiah en Omniel
» The Son Of The Sun Is Walking
» Walking paradox
» Walking In To A New Life -> Libertad
» Walking through the desert {+Zehlia}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Elemiah • Just Walking Around A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX