IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

The Son Of The Sun Is Walking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptyzo 20 mei 2012 - 22:23

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel1



De zon brandde op mijn goudkleurige huid. Mijn witte manen werden gevoerd door de wind en mijn hoeven landen bijna geluidloos op het zachte gras. Een regelmatige bries verliet mijn neusgaten. Mijn spieren rollen onder mijn huid. Ik was een hengst die zich graag liet zien en dus ook graag gezien werd. Ik hield van aandacht. Een loyaal paard was ik zeker en vechten voor mijn geliefde en mijn kudde zou ik doen boven alles.

Ik wist nog niet zeker wat ik zou doen moest ik echt op een ander paard verliefd worden. Het enige wat nu voor me telt is dat ik veel aandacht krijg van vele merrie's. Ik hield van knappe merrie's. het maakte me niet uit wat voor karakter ze hebben. Als ze maar knap zijn.

In de verte zie ik een onbekend lichaam staan. Natuurlijk kende ik nog niet veel paarden, dus tuurlijk was deze onbekend. Vanaf deze afstand kon ik nog niet zien of ruiken of het een merrie of een hengst was. Natuurlijk hoopte ik op een merrie. Zonder enig moment te twijfelen draaf ik op het paard of. Mijn sierlijke gangen met een gespierde gebogen nek trekken veel aandacht. Ik liep door het centrale punt van Minanter. Eenmaal bij het paard aangekomen kom ik tot stilstand.

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptyma 21 mei 2012 - 15:59

Minerva

Haar schouderlange bonte manen sierde haar borst, haar vacht glansda in de felle zon alsof er duizende diamantjes op haar lichaam waren. De glimlach op haar lippen liet iedereen weten dat ze een merrie was die trots opzichzelf was. Ja ze was eidel, en nee ze was geen kreng ze was altijd een van die aardige geweest, vriendelijk en behulpzaam, Ookal wist ze zelf dat ze niet perfect was. niemand was dat.

Haar zeeblauwe ogen glijden over de andere paarden , bij sommige paarden bleef ze even hangen maar uiteindelijk liet ze haar hals zakken tot de grond om van het gras een hap te nemen. Wanneer ze hoefstappen hoord kijkt ze op en kijkt de hengst aan. Ze kon dit vooral zien aan zijn stevige bouw en zijn uitstraling. Maar lateraf rook ze het ook overduidelijk. Een charmante glimlach vulde haar lippen en ze draait zich naar hem toe. ze tuit haar lippen wat omdan te spreken. "Hallo jongeman" zegt ze met een zachtzoete stem.


Laatst aangepast door mischatjeh op ma 21 mei 2012 - 21:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptyma 21 mei 2012 - 19:08

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel1



Ik bries zachtjes en kijk gefascineerd naar de prachtige merrie die me aansprak. "Hallo... Gazardiel.." Zeg ik met een lage maar charmante stem. Ik bries eens lief en mijn hormonen voelde dat het lente was. Verschillende heerlijke geuren drongen mijn neus binnen. Het was moeilijk voor mij op mezelf tegen te houden. Ik trippel eens rond de merrie en steiger een laagje wanneer ik bij haat achterwerk kwam. Daarna ga ik weer naast haar staan en bries eens.

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptyma 21 mei 2012 - 21:11

ღ Minerva

Haar glimlach rond haar lippen was charmant en uitdagend, de fonkeling in haar ogen spraken duizende talen. ze volgde zijn bewegi9ng om haar heen en zodra hij weer langs haar stond duwde ze haar fluwelen neusje tegen zijn kaaklijn aan. "Hoi Gazardiel, Minerva is mijn naam. "zegt ze bijna fluisterend maar honingzoet in zijn oren. Ze laat haar staart over zijn lichaam zwaaien terwijl haar nog steeds charmante glimlach op haar lippen dansde
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptyma 21 mei 2012 - 21:18

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel1



Genoot van haar aanrakingen en dat liet hij ook duidelijk merken. Hij zet zich op zijn achterbenen en legt om te spelen zijn voorbenen over haar rug en zakt dan weer terug. Zijn lichaam zet zich in beweging en draait weer rond haar. Hij steekt zijn neus kort tussen haar benen om de tijdsperiode vast te stellen. Dan gaat hij maar voor haar staan.

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptyma 21 mei 2012 - 21:25

Minerva

Wanneer de jonge man zijn neus tussen haar benen laat gaan zwiept ze plagend tegen zijn hoofd aan. Wanneer ze haar periode zou hebben zou ze niet te genieten zijn, koppig en een ware kreng. En dat was deze jonge dame nog niet. Ze kijkt hem aan met haar blauwe ogen en duwt normaals plagend haar neus tegen zijn kaak aan. dan draait ze sierlijk een rondje rond hem . "En schone jonge , Ben je van plan om nog wat voor te stellen ??"Ze had wel verwacht dat deze gentlemen wat te bieden had. Om misschien te gaan wandelen naar een meertje os een ander plekje ...
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptyma 21 mei 2012 - 21:32

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel1



Ik bries een lachend en kijk haar dan lief aan. "Kom maar mee." Zeg ik met een charmante en duidelijk verleidelijke toon. Ik wandel weg. Ik wist hier in de buurt, in het dennenbos een prachtig meer. Het was afgesloten en dus wist niemand wat er gebeurde. Ik kon niet wachten tot ik eindelijk mijn nageslacht kon creëren. Als dat niet gebeurde voelde ik me zwak. Bij Shylar was het bijna gelukt.

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptyma 21 mei 2012 - 21:37

Minerva

Rustig stapt ze hem te voet. afwachtend tot de creatie van schoonheid die haar ogen maar steeds meer plezier deed. Ze verwachte van deze honk van hengst dat ze hun naar an afgezonderde plek bracht. Maar voor de hengst wat minder geluk dat ze niet haar periode had. Misschien ook wel beter zo als je net een nieuw gebied in stormde als een indringer. De jonge merrie had haar ogen gericht op de hengst. Ze bekeek hem van top tot teen en bleef even hangen rond zijn ogen en duwde haar neus speels tussen zijn manen om er dan even speels aan de zacht aan te knabbelen. terwijl ze de uitdagende fonkeling in haar ogen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptyma 21 mei 2012 - 21:50

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel1



Ik lach en zet er een snelle galop in om er snel te zijn. Er eenmaal aangekomen was het nog mooier als de vorige keer. Het was er nu prachtig. Alle bloemen waren nu helemaal open en gaven een heerlijke geur af samen met de dennenbomen

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptyma 21 mei 2012 - 21:55

Minerva

Haar passen versnelde zich als zijn passen zich ook vernelde. Eenmaal aangekomen snoof ze de geur goed in zich op. De versbloeiende bloemen die zich overal bevonden maakte de plek bezonder. Met de dennengeur erbij maakte de geur apart , Maar het rook heerlijk. Haar bonte manen zweevde met de wind kort mee en ze schud haar manen. dan kijkt ze de hengst aan, Stapt met kleine wat sierlijke passen op hem af met een speelse glimlach rond haar lippen gesierd. " Prachtig"kon ze enkel haar mond laten verlaten met een zacht fluisterende stem..
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptyma 21 mei 2012 - 21:57

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel1



Ik spring in het meertje en zwem te vrede rond. Mijn ogen kijken de bonte merrie aan en wachten tot ze ook in beweging komt om erin te springen.

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptydi 22 mei 2012 - 21:49

Minerva

Haar blauwe ogen volgde de hengst , en al gauw volgde ze zijn hoefstappen het water in springend. haar manen vlogen in het rond en met een klap vlogen de waterdruppels als duizende kleine diamantjes de lucht . ze geniet van de betasting van het water. haar lichaam afkoelend van de warme dagen die al een tijdje waren geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptydi 22 mei 2012 - 22:04

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel1



Hij galopeerde het water uit en schoot tussen de bomen door. Dan liep hij weer het water in en sprong net naast Minerva in het water. Hij schiet in de lach en zinkt er zelf van.

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptywo 23 mei 2012 - 13:55

Minerva

Ze moes lachen om de hengst die ineens weer de water uit schoot tussen enkele bomen door schoot en terug kwam in het water. In die kort tijd bezefte ze dat de hengst een goed snel met zijn benen kom omgaan waardoor hij een goede tempo kon maken, een getrainde hengst, Ze zag even hoe de druppels weer naar beneden vielen en volgde er enkele en zag daarbij toe hoe de sterk gebouwde hengst zich liet zinken in het heldere water. ze moes kort lachen en keek hem lief aan ..
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptywo 23 mei 2012 - 14:48

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel1



Ik bries eens en bijt speels in haar manen en vervolgens in haar hals. Ik ren weer het water uit en kijk haar uitdagend aan. Ik voelde me als een veulen en had geen idee hoe dat kwam. Mijn achterbenen slagen naar achter en ik steiger eens waarbij ik mijn benen in de lucht laat dansen. Het zag eruit alsof ik een leider was.

The Son Of The Sun Is Walking Gazardiel3
Terug naar boven Ga naar beneden
mischatjeh

mischatjeh

Profile
Number of posts : 2338
Status : Absent
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Emptywo 23 mei 2012 - 14:56

Minerva

Ze hapte speels in zij hals als hij zich zo speels gedroeg. dan volgde ze de hengst uit het water en sprongt kort speels tegen hem op. Nadat hij stijgerde hemelde de merrie de hengst aan. Waarom wist ze niet. Hij was een beetje zoals haar maaar ook weer niet. Ze grinnikte kort en duwde haar neus verlangend tegen zijn neus aan als hij weer met zijn benen op de grond zou komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
The Son Of The Sun Is Walking Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The Son Of The Sun Is Walking The Son Of The Sun Is Walking Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

The Son Of The Sun Is Walking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Walking paradox
» Elemiah • Just Walking Around
» Walking through the desert {+Zehlia}
» Walking In To A New Life -> Libertad

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: The Son Of The Sun Is Walking A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX