IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Walking In To A New Life -> Libertad

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyvr 18 mei 2012 - 22:30




Mijn manen waaien in de wind en mijn hoeven zwaaien over de grond. Warme lucht verlaat mijn neusgaten dankzij een stevige bries. Ik deed dat wat ik het liefste deed. Gewoon rennen. Mijn benen brachten me naar een rustig gebied, het was er simpel, maar toch enorm rustgevend. Een simpel veldje met in het midden een prachtige treurwilg. Hij was niet zo mooi als die waar ik met Amor was, maar hij kwam er toch dicht in de buurt. Mijn stevige galop verandert in een sierlijk draf en zo draaf ik verder naar mijn eindbestemming. Lange witte slierten staart glijden over de grond. Hij was enorm lang geworden de laatste tijd.

Ik was al een tijdje in BMH en had het hier goed naar mijn zin. Vrienden had ik ook al gemaakt. Nou ja, ik zie ze als vrienden. Voor een merrie zag ik er best fors gebouwd uit. Een hoop spieren verborgen zich onder mijn huis, mijn achterhand was het sterkst. Waar ik verschilde van de meeste merrie's was dat ik niets om mijn uiterlijk gaf. Ik was wie ik was en ik ben wie ben. Niemand kon daar iets aan veranderen. Het enige waar ik om geef is vriendschap, liefde, loyaliteit en hygiëne.

Het was nog een hele eind lopen voor ik aan de plek was waar ik wou zijn. Toch deed ik alles rustig aan en bleef ik in een traag drafje voort gaan. Het was wel best eenzaam zo in mijn eentje zo een lange afstand af te leggen. Soms voelt het wel eens goed om alleen te zijn, maar vandaag had ik daar geen behoefte aan.


rank one
Walking In To A New Life -> Libertad Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyvr 18 mei 2012 - 22:34

LIBERTAD
love me when I'm gone

Er was niets waar hij meer van hield dan van het water, de vele blauwe kleuren die zich er in verspreiden en hoe het kolkende water zo veel dieren levend hield. Het intrigeerde hem, en opnieuw was hij vandaag weer te vinden aan de water kant. De golven spoelen over het water en trekken zich vervolgens weer terug, het ruisen van de wind en de zilte zeelucht zorgt er voor dat hij diep in ademt en geniet van zijn omgeving. Heel even voelde hij hoe hij tot rust kwam en langzaam zijn spieren durfde te ontspannen. Hij was ver van huis, en nog altijd miste hij het meer dan wat dan ook. Maar er was een nieuwe tijd aangebroken en hij was standvastig dat hij alles beter kon maken. De vragen die zich na al die jaren nog steeds in zijn hoofd af speelde zou hij negeren totdat hij ze uiteindelijk zou vergeten. Hij had officieel afstand gedaan van zijn ouders, van zijn thuis, en van zijn indiaanse vriendin. Een waterig lachje breekt door op zijn lippen.

Het berouwde hem dat zijn innige vriendschap met Thowra en Faolin tot een eind was gekomen, en hoe iedereen een eigen weg op was gegaan. Maar misschien was het ook wel beter geweest, hij was gebukt gegaan onder zijn naïeve verliefde gevoelens. Gevoelens waarvan hij nu niet eens meer wist of ze überhaupt wel oprecht waren geweest. Hij wilde er liever niet meer over na denken, en dus zet hij zijn cremello gekleurde lichaam in een krachtige draf. De hoge knie-actie is hem eigen sinds hij een andalusiër is en van nature zijn benen vrij hoog op trekt. De wind speelt met zijn manen, en de zon streelt zijn vacht. De dag kon niet veel beter worden, en hij voelde dat hij niet te positief moest worden, immers zag hij dan de kleine dingen over het hoofd. Wanneer een shilouette aan de horizon verschijnt heft hij zijn hoofd en stoot een krachtige hinnik uit. Zijn blauwe ogen proberen een beeld te krijgen van het paard, maar er schiet hem niet zo 1,2,3 te binnen wie het zou kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyza 19 mei 2012 - 1:44




Ik stop eventjes om een hapje te eten. Op een rare manier voelde ik me niet alleen. Ik kijk een beetje rond wanneer ik merk dat een cremello kleurige hengst me staat aan te kijken. Mijn hoofd zakt weer gewoon naar het graas tot mijn aandacht word getrokken door een hinnik. Hij moest wel van de hengst komen. Het geluid kwam van die richtig dus het kon niet anders. Ik zwaai mijn manen naar achter en draaf op de hengst af. Een paar passen voor hem kom ik sierlijk tot stilstand. "Hallo." Zeg ik op een normale toon. Ik vervolg mijn begroeting al snel. "Elemiah, aangenaam." Ik had geen flauw benul dat hij een hoge rang kon hebben. Dat kon ook bijna niet. Zo lang was ik hier nog niet en stel je voor op die redelijke korte tijd al twee paarden ontmoet die een hoge rang hebben. Dat zou het leuk maken, maar hoe groot was de kans dat deze hengst die hier voor mij stond een hoge rang had. Mijn lange golvende staart zwaait een paar keer tegen mijn zijkant om vliegen en andere insecten weg te jagen. De zwarte ogen die in mijn hoofd stonden bleven wel op de tot nu toe naamloze hengst gepriemd.


rank one
Walking In To A New Life -> Libertad Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyza 19 mei 2012 - 9:49

LIBERTAD
love me when I'm gone

Het bleek een mooie witte merrie te zijn van zijn eigen ras, haar diepe donkere ogen staan vrolijk en haar stem is minstens even vriendelijk. De vrolijkheid werkt aanstekelijk en hij glimlacht terug naar haar. 'Wel hallo, Elemiah' Zijn heldere blauwe ogen volgen de soepele maar krachtige lijnen van haar lichaam. Ze was gebouwd voor kracht, souplesse en elegantie, net als Libertad. Hij had altijd al een voorkeur gehad voor merrie's als haar, liever krachtig en zelfstandig dan knap en hulpeloos. Hij moest even terug denken aan Faolin en schu lichtjes zijn hoofd, zo was zij ook geweest. Hij zucht zachtjes en richt dan zijn ogen weer op Elemiah. 'De naam is Libertad' Een charmante grijns siert zijn lippen en zijn heldere blauwe ogen blijven warm in de hare liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyza 19 mei 2012 - 10:26




Ik was de hengst die hier voor me stond nog even aan het bekijken. Wij waren in het verre verleden, heel verre verleden. Familie van elkaar. We hadden namelijk hetzelfde ras. Hij was een knappe hengst, stevig gebouwd en wist wel wat hij wou. Zijn blauwe ogen maakte het helemaal compleet. Ik blijf hem lief aankijken en een speelse glimlach siert mijn lippen. Eén oor blijft op hem gericht en het andere draait rond met andere geluiden mee. Ik had zijn naam al eens gehoord alleen kon ik niet meer thuisbrengen van waar. Het maakte niet uit. Voor mij waren alle paarden hetzelfde. Omdat ik er niet echt kan opkomen spreek ik de volgende woorden. "Leuke naam, heb hem al eens eerder gehoord hier in BMH, kan alleen niet thuisbrengen van waar." Zeg ik een beetje verward. Natuurlijk hoopte ik dat dat niet te onbeschoft was om dat zo te zeggen. Ik heb het nu eenmaal gezegd en de tijd kan je niet meer terug draaien.


rank one
Walking In To A New Life -> Libertad Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyzo 20 mei 2012 - 12:12

LIBERTAD
love me when I'm gone

Hij voelt de ogen van de merrie op zijn lichaam branden en hij vroeg zich af wanneer de laatste keer was geweest dat een merrie hem had bekeken. Libertad had nooit weer aandacht gehad van merrie's, en dat was nog steeds niet het geval, dus overrompelde het hem even. Hij had er echter al lang vrede mee dat hij niet werd aanbeden door het andere geslacht, sommige dingen hadden tijd nodig, en Libertad wist niet of hij überhaupt al goed genoeg over Faolin heen was. Een zachte zucht ontglipt hem en hij richt zijn blauwe ogen op richting de mooie witte merrie. 'Leider rang twee, als je dat bedoelt' Een charmante lach siert zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyzo 20 mei 2012 - 21:49




Ik verschoot wanneer ik hoorde wat hij zei. Voor hem vond ik het jammer dat ik het dan op zo een manier ben te weten moeten komen. "Oh... Het spijt me." Zeg ik. De spijt was ook duidelijk te horen in mijn stem. "Zin om mee te wandelen?" Vraag ik vervolgens. Nu had ik de kans om gezelschap te hebben, dus waarom zou ik het dan afslaan. Ik wist dat hij nooit iets mocht beginnen met iemand van een rang onder die van hem. Dat was ook wel het laatste wat ik wou. Niet dat hij lelijk ofzo is. Hij is eindelijk perfect. Niet alleen van buiten. Ik was stiekem verliefd op Amor. Natuurlijk hoopte ik dat niemand daar achter kwam. Mijn lichaam draait zich al richting de plek vanwaar ik kwam.

Just smile in your life and have fun!
Walking In To A New Life -> Libertad Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyzo 20 mei 2012 - 22:40

LIBERTAD
love me when I'm gone

Hij begreep niet waarom ze haar verontschuldigingen aan bood, er was niks om sorry voor te zeggen. Ze had nooit kunnen weten wie hij was, en daar naast had ze helemaal niks fout gezegd. 'Je hoeft geen sorry te zeggen' Een vriendelijke lach verlaat zijn lippen en een charmante grijns breekt door. Libertad was dan geen rokkenjager, en viel niet snel op voor de merrie's, het viel niet te ontkennen dat hij niet een bepaalde charme had. Dat was dan wel alles wat hij had, maar ergens deerde hem dat ook niet. Hij had geen merrie nodig om gelukkig te zijn, het enige waar hij nu naar hunkerde was vriendschap. Hij gaat maar al te graag op haar voorstel in en zet zijn krachtige lichaam in een draf. 'Zit jij in de eerste rang?'
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyzo 20 mei 2012 - 22:56




Ik keek hem vriendelijk aan. Zelf wist ik ook dat het best onnuttig was om mijn verontschuldigingen aan te bieden, maar misschien vond hij het helemaal niet leuk dat ik wist dat hij een hogere rang had. Met grote, maar bijna geluidloze passen ga ik naast Libertad draven. Wanneer ik zijn stem hoor kijk ik hem aan. "Ja, rang één." Zeg ik op een beleefde, maar niet stijve toon. Ik was al blij dat ik bij de BMH hoorde. De wind streelde mijn manen en gooide ze naar achter. Het voelde goed een klein briesje te voelen, want het was vandaag best een warme dag.

Just smile in your life and have fun!
Walking In To A New Life -> Libertad Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyma 21 mei 2012 - 15:21

perfectperfection schreef:
LIBERTAD
love me when I'm gone

Libertad vond het helemaal niet erg als een paard een rang lager geschikt was, hij nam niet aan dat ze de tweede rang niet waard was, alles behalve zelfs. Waarschijnlijk betekende het alleen maar dat ze hier nog niet zo lang was en nog niet de moeite had gedaan richting de volgende rang te gaan. Hij glimlacht en knikt vrolijk. 'Het is een mooi gebied hier, ik kom graag in de bergen'
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyma 21 mei 2012 - 19:13




Ik luister naar zijn woorden terwijl ik met gelijkmatige passen verder wandel. "Ja.. het is hier prachtig. Ik was over het laatst aan de grens van Orlais. Daar lijkt het me alleen nog mooier." Zeg ik terwijl ik aan het wegdromen ben. Het enige wat ik hier nooit zal vergeten is de prachtige vallei met bloemen en die treurwilg. Ik kijk Libertad eens aan. "Heb je niet veel merrie's die rond je hoofd zeuren? Je weet wel wat ik bedoel." Vraag ik een beetje speels. Ik zelf wist dat veel merrie's een veulen van de leider wilde. Of dat hij hun hengst werd. Ik was vroeger namelijk ook zo, maar nu ben ik helemaal verandert en haat zo'n merrie's zelfs.

Just smile in your life and have fun!
Walking In To A New Life -> Libertad Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyma 21 mei 2012 - 19:21

LIBERTAD
love me when I'm gone

Libertad glimlacht bij haar woorden over Minanter, ze had gelijk, het was een prachtig gebied. Het hele land van de blauwe maan paarden was ontzettend mooi. Dit land was ongeveer het enige vruchtbare land in een omstreek van duizenden kilometers. Het was geen wonder dat de paarden hier verbleven, zelfs met de angst van de schimmen. En Libertad gaf ze geen ongelijk, hij had er ook voor gekozen om de schimmen er bij te nemen zolang hij maar niet meer eindeloos door de woestijn hoefde te slenteren. De volgende woorden van de merrie maken dat Libertad even van zijn stuk is gebracht. Tja wat moest hij daar nou op antwoorden? Nee hij kreeg geen aandacht van de merrie's, maar goed hij was ook niet bepaald een casanova. Het zou zo zielig klinken om te zeggen dat geen enkele merrie zijn aandacht wilde dus grijnst hij lichtjes en schud zijn hoofd. 'Ik ben te druk met andere zaken om er echt aandacht aan te besteden? En jij dan? Word je al helemaal gek van al die hengsten hier die maar al te graag een mooie merrie aanschouwen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyma 21 mei 2012 - 19:28




Ik moest lachen. Ik die veel aandacht kreeg van hengsten? Laat me niet lachen. "Nou, niet echt. Er zwemmen mooiere vissen in de zee." Zeg ik serieus. Zelf had ik al door dat ik een van de weinige merrie's was die al drachtig was deze periode of die nog niet echt iemand had gevonden. Het maakte mij ook niet uit. Dan was ik maar de enige. Rustig genieten zonder een veulen dat je leeg zuigt. Bij deze gedachten moest ik zelf even lachen.

Just smile in your life and have fun!
Walking In To A New Life -> Libertad Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyma 21 mei 2012 - 19:39

LIBERTAD
love me when I'm gone

Hij glimlacht om haar woorden, ze had geen idee hoe knap ze werkelijk was. Ze was misschien niet zo fijn gebouwd als de Arabische volbloeden hier, maar Libertad kon een wat stevigere merrie wel waarderen. Net als Faolin, zij was ook wat groffer gebouwd, en het had haar helemaal niks uitgemaakt. Libertad had gehouden van haar houding, het boeide haar niks wat andere dachten, ze trok toch haar eigen plan. Een waterig lachje siert zijn lippen bij die gedachte. Hij had haar moeten opgeven, los moeten laten. Het was nog steeds een steek in zijn hart. 'Ach, soms is het het ook niet waard. Het zuigt ook zo veel energie' Hij glimlacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyma 21 mei 2012 - 20:00




Mijn ogen zagen dat hij aan een leuke herinnering dacht. Bij zijn woorden lach ik eens. Het leek net of hij mijn gedachten kon lezen. Zuig. "Jep, Ik wacht op de ware." Zeg ik. De ware zag ik al zo voor me. Hij moest zeker eerlijk zijn. het uiterlijk deed er voor mij eindelijk helemaal niet toe. Natuurlijk moest ik kiezen zou hij er zo uitzien: Stevig gebouwd en goed gespierd. Het liefst een beetje groter als mij. Meer had ik niet. Ik keek nog een naar Libertad en hij kwam stevig in de buurt. Bij mij kwam het innerlijk toch op de eerste plaats. Groter zijn dan mij is niet moeilijk. Ik ben een vrij kleine merrie en dus dachten sommige hengsten dat ik een gemakkelijke partij was. Mis !! Mijn lichaam beweegt zich bijna geluidloos verder. Een stevig wind die tegen onze richting in blies snijd door mijn gezicht en slaagt mijn manen naar achter. Ik steek mijn hoofd naar beneden voor het takje dat mee was gekomen, dat tegen mijn gezicht was geslagen en een schaafwond had achtergelaten. Direct stak ik mijn hoofd weer omhoog. De pijn viel wel mee. En dan nog, je moet altijd denken dat het erger kan;

Just smile in your life and have fun!
Walking In To A New Life -> Libertad Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyma 21 mei 2012 - 20:08

perfectperfection schreef:
LIBERTAD
love me when I'm gone

Hij grinnikt bij haar woorden, blijkbaar hadden ze aan hetzelfde gedacht. Toch kon hij niet ontkennen dat hij een relatie niet met beide hoeven zou aanpakken. Maar hij was er niet naar op zoek, eigenlijk was hij wel tevreden met zijn leven. Behalve dan dat hij niet veel vrienden had om zijn geluk mee te delen. Het was niet omdat Libertad niet sociaal was opgesteld, allesbehalve zelfs, Libertad was één en al vriendelijkheid. Hij had het simpelweg nog steeds moeilijk met het vertrouwen van anderen, en dat zorgde voor nare situaties. Ergens verlangde hij hevig terug naar de vriendschap met Thowra, maar hij beseft dat dit verleden tijd is. Wanneer een stevige wind op steekt kletteren de blauwe kralen in zijn manen en nemen de veren een vlucht op de wind. Een zachte kreet is hoorbaar naast hem en verward en bezorgd wend hij zijn blik naar Elemiah af. 'Alles oke?'
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyma 21 mei 2012 - 20:22




"Tuurlijk !!" Zeg ik met een brede glimlach op mijn gelaat. Nu ik de kraaltjes hoorde had ik was door dat hij anders was. Ik wou niet nieuwsgierig zijn dus ik negeerde het gewoon. Sommige hengsten zagen er misschien wel goed uit, maar ik wou nog geen speciaal iemand. ik was nog jong en wou nog genieten van het leven. het laatste wat ik deze lente ten laste wou hebben was een veulen. Anders is mijn hele jaar naar de vaantjes. Ik dacht dat Amor een vriend van me was, maar volgens mij had ik het toch mis. Rimero heb ik al lang niet meer gesproken. Dus ik vond het eindelijk best jammer dat ik met niemand mijn verhalen kon delen. Ik was er kapot van toen de enige merrie waar ik alles tegen zei me heeft laten zitten voor de betha hengst van mijn vorige kudde. Ze had al mijn geheimen doorverteld en dat was het moment dat ik naar deze prachtige plek ben vertrokken. Hier wist niemand mijn geheimen. Natuurlijk wou ik het wel met iemand delen. We waren al een lange tijd aan het lopen en mijn benen begonnen pijn te doen. De vorige twee dagen heb ik ook bijna de hele dag zitten draven en galopperen. "Kunnen we misschien eventjes een pauze inlassen?" Vraag ik terwijl ik mijn passen al vertraag tot een stap.

Just smile in your life and have fun!
Walking In To A New Life -> Libertad Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyma 21 mei 2012 - 22:02

LIBERTAD
love me when I'm gone

Alles was gelukkig goed en hij glimlacht vriendelijk naar haar. Het zou echt iets voor hem zijn geweest om zichzelf op zo een moment volledig voor schut te zetten. Toch als het een ander over kwam dan was het helemaal niet zo beschamend, hij had zich zelfs voor een kort moment zorgen gemaakt dat ze pijn had. Gelukkig was dit niet het geval geweest. Haar zachte melodieuze stem bereikt zijn oren weer en hij knikt, een charmante grijns rond zijn lippen. 'Tuurlijk, geen probleem' Hij lacht en zet zijn krachtige lichaam in een elegante stap. Zijn ogen glijden nogmaals over de witte merrie, ze was knap, en Libertad begreep niet dat ze dit zelf niet door had.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptyma 21 mei 2012 - 22:10




Elemiah legt haar hele lichaam tegen de boom die het dichtste bij was en puft eventjes uit. De lucht begon zachtjes oranje te worden en de zon werd afgelost door de maan. Haar ogen volgen de bomen tot aan de hemel en blijft dan even kijken naar de prachtige zonsondergang. Ze kijkt eens naar Libertad en glimlacht eens lief. Haar lichaam laat zich rustig op de grond zakken en haar benen krullen zich onder haar witte lichaam. Zelf wist ze wel dat ze niet de lelijkste was, alleen vond ze dat ze zeker niet bij de mooiste hoorde. Misschien net nog in de middel categorie? Haar hoofd maakte het gebaar dat hij ook gerust mag gaan liggen. Ze vond het geweldig als ze niet alleen moest slapen. Dat ze toch nog gezelschap had. De paarden moesten niet tegen haar liggen, ookal had ze er geen bezwaar tegen, maar ze moesten gewoon in haar buurt liggen. Haar hoofd vertrouwd ze toe aan het zachte mos.

Just smile in your life and have fun!
Walking In To A New Life -> Libertad Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptydi 22 mei 2012 - 21:31

LIBERTAD
love me when I'm gone

De nacht valt al snel en de vele sterren zijn aan de hemel te zien, iets wat hij altijd zo prachtig vond aan het midden in de natuur leven. Hij had immers in gevangenschap geleefd, dat was maar al te goed te zien aan de kralen en de veren, en de blauwe cirkel om zijn linker oog. Wanneer Elemiah maar al te snel ergens gaat liggen blijft Libertad even staan en laat zijn ogen over de prachtige natuur gaan. Wanneer Elemiah een gebaar maakt dat hij welkom is naast haar zakt hij door zijn benen en voelt het koude gras tegen zijn buik kietelen. Hij was alles behalve moe, dus hij zou geen oog dicht doen, maar ach.
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Emptydi 22 mei 2012 - 21:43




Elemiah was wel moe en sluit haar ogen bijna meteen. Ze sliep niet direct, maar dat duurde niet lang. Al snel vertraagt haar hartslag en dus ook haar ademhaling. Ze schud in haar slaap eens met haar manen.

Elemiah liep helemaal alleen door een donker bos. Rond haar staan Amor, Libertad en Rimero. Een aantal schimmen zweven om me heen. Alle hengsten proberen me te helpen, maar worden tegen gehouden. De schimmen vielen me aan, maar ik kon me niet verdedigen, ik leek wel van steen...

Ze deed alle moeite om zich te verdedigen en dus begon ze in haar slaap te schoppen en te hinniken. Een dun laagje zweet liet haar hele lichaam glinsteren. Al snel werd ze zelf wakker en keek. Toen ze Libertad zag bewegen, was ge gerustgesteld. Het was maar een droom.

Just smile in your life and have fun!
Walking In To A New Life -> Libertad Elemiah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Walking In To A New Life -> Libertad Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Walking In To A New Life -> Libertad Walking In To A New Life -> Libertad Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Walking In To A New Life -> Libertad

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Libertad |We can't plan life. All we can do is be available for it.
» Libertad
» The Son Of The Sun Is Walking
» All I want is a new life
» Elemiah • Just Walking Around

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Walking In To A New Life -> Libertad A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX