IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

Look for new friends, Look for a new life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydi 15 mei 2012 - 17:05

Look for new friends, Look for a new life 6ypmr9
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptywo 16 mei 2012 - 16:39





Xariv was nieuw. de rollende spieren onder zijn blinkend witte vacht rolden nog wat extra terwijl hij zijn sierlijke, maar enorm krachtige lichaam in een rustige galop zette. Opeens hoort hij krachtige galop passen naast hem, maar net de andere kant op. zijn kleine oortjes spitsen zich, en volgen het geluid. hij ziet een prachtige, zwarte merrie. robuuster en steviger gebouwd dan hem, maar wát een verschijning. Xariv laat zijn tempo afzwakken tot een rustig drafje en volgt de merrie rustig. Hij blijft in de schaduw van het bos staan, zijn vacht niet glimmend in de zon, maar rustig en koel in de schaduw. Opeens schiet de merrie haar hoofd de lucht in, en verschrikt doet Xariv een pas achteruit. wat bezielde haar? zee gedroeg zich alsof er regelrecht een monster uit het bos zou komen. Xariv liet een grinnik zijn welgevormde mond verlaten, en deed voorzichtig een paar passen naar voren uit de bossen. 'Hallo.' klonk zijn zware maar vriendelijke stem, terwijl zijn oortjes vrolijk naar voren priemden en hij de merrie nog eens in zich op nam


rank one
Look for new friends, Look for a new life Xariv




Laatst aangepast door Dimphyl op wo 16 mei 2012 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptywo 16 mei 2012 - 20:04




OMNIEL
rank one

Ik draai mijn hoofd naar het geluid en kijk de hengst vrolijk aan. "Hallo, Omniel is de naam." Zeg is met een zoete en aardige toon. De aders lagen op mijn hals en het zweet droop van mijn benen. Het was een warme dag en ik had een tijdje terug zitten rennen Mij maakte het niet uit hoe ik eruit zich, daar verschil ik nu net van de meeste merrie's. Hengsten moesten me nemen zoals ik was en niet anders. Ik zou me echt niet voor hen gaan veranderen. De mooie witte hengst stond in de schaduw. Dat was beter dat ik dat ook deed. Ik wandel richting de schaduw waar de hengst stond en ga naast hem staan. Mijn huid koelde meteen af en dus droogde mijn zweet ook al snel op.
Look for new friends, Look for a new life Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptywo 16 mei 2012 - 22:45





De merrie kwam naast hem staan, en Xariv snoof even, haar geur in zich opnemend. het was een mooie merrie, maar haar uiterlijk leek haar niet te boeien, ze was anders.. Xariv wist niet hoe, maar deze merrie was bijzonder. 'ik ben Xariv.' knikte hij, terwijl zijn donkere ogen haar gelaat over gleden, haar goedkeurend bekeken en zich toen weer op haar ogen richtten. hij brieste, ietwat beschaamd dat hij haar zo maar had zitten bekijken.


rank one
Look for new friends, Look for a new life Xariv


Laatst aangepast door Dimphyl op do 17 mei 2012 - 18:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydo 17 mei 2012 - 9:18




OMNIEL
rank one

Wanneer hij haar eens goed bekijkt kruipt ze eventjes ineen. Ze vertrouwde geen enkele hengst maar. Dit kwam allemaal door haar vader en zijn vrienden. Met een bang hart geeft ze toch antwoord. "Ik ben Omniel." Haar stem klonk fier, maar vanbinnen was ze dat helemaal niet. Ze een kleine stap opzij. Ze had een scherp gehoor en had allang gehoord dat er vogel heel dicht zou voorbij vliegen. Net wanneer ze haar gedachten had af gezegd vliegt er een vogel nog net een meter voor hun neus voorbij. Ik grinnik en was trots op mijn scherp gehoor.
Look for new friends, Look for a new life Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydo 17 mei 2012 - 18:11





'een prachtige naam, voor een prachtige merrie' glimlachte hij naar haar. Xariv had totaal geen bijbedoelingen, zo was hij niet. hij meende alles wat hij zei. Hij merkte aan haar stem dat ze zich stoerder voor deed dan ze was, maar besloot er op dat moment geen aandacht aan te besteden. Omniel doet een stap opzij, en op dat moment vliegt een vogel rakelings langs hun hoofden. Xariv briest verschrikt en gooit zijn ranke hoofd omhoog, waardoor zijn lange, witte manen omhoog vliegen en rommelig over zijn ogen terecht komen. Hij lachte hard op. 'Hoorde je 'm aan komen!?' hij steekt zijn ranke neus uit en raakt zacht haar zwarte schouder aan. 'had je me niet even kunnen waarschuwen, ik schrok me rot.' een glimlach speelt over zijn lippen, en hij kijkt haar speels aan.


rank one
Look for new friends, Look for a new life Xariv


Laatst aangepast door Dimphyl op do 17 mei 2012 - 20:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydo 17 mei 2012 - 20:56




OMNIEL
rank one

Bij zijn woorden dat ze een mooie naam had keek ze hem eens verschrikt aan. De vogel deed haar helemaal niks. Ze had hem al lang horen afkomen. Ze moest wel eens lachen door zijn reactie. "Ja ik.." Ze kon haar zin niet afzeggen. Wanneer ze de hengst zijn neus over haar schouder voelt springt ze opzij en kruipt een beetje ineen. Verman je Omniel. Zegt ze tegen zichzelf. "Ja ik had hem al lang horen aankomen. Het grappige was eraf geweest als ik je had gewaarschuwd." Zegt ze lachend en gaat een klein stapje dichter staan. Ze was bang. Ze liet hengsten zich alleen aanraken als ze zeker wist dat ze haar niks gingen doen en als Omniel ze vertrouwde. Ze was nog nooit hengstig geweest in de buurt van een hengst, meestal verschool ze zich dan in een grot. Wanneer dat wel zou gebeuren had ze nog geen idee wat ze dan zou doen. Misschien wegrennen, misschien de hengst schoppen moest hij iets proberen. Hem zijn gang laten doen zou ze niet zomaar laten gebeuren.
Look for new friends, Look for a new life Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydo 17 mei 2012 - 21:01





Op het moment dat Omniel opzij stapt door zijn aanraking kan Xariv zichzelf wel slaan. Hij had er niet over na gedacht. misschien had deze merrie wel een hengst voor zichzelf, en die ze de hare kon noemen, en brutaal als hij was had hij haar zomaar aangeraakt. Alhoewel hij het allee maar vriendschappelijk bedoelt had, kon zij het natuurlijk heel anders opvatten. hij luisterde niet naar wat ze zei, zo diep was hij in zijn eigen gedachten verzonken. pas als zij weer een stap verzet, kijkt hij op, zijn ogen gekweld en de glimlach weg van zijn knappe hoofd. 'Sorry Omniel, het was niet mijn bedoeling om..' hij kuchte zacht, opzoek naar de juiste woorden. 'om je in verlegenheid te brengen.' Hij trok éen mondhoek op, een glimlach als een boer met kiespijn. oh, wat voelde Xariv zich dom.


rank one
Look for new friends, Look for a new life Xariv
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydo 17 mei 2012 - 21:12




OMNIEL
rank one

"Het is helemaal jouw schuld niet." Zeg ik met een lieve toon. Om hem te troosten door mijn domigheid had ik me nu graag tegen hem aan geduwd. Maar mijn schrik en mijn verleden hielden me tegen alsof ik was vastgeketend. "Het is mijn schuld." Vervolg ik mijn zin. Mijn neus gaat toch een snel maar toch lief door zijn manen. Daarna trek ik mijn neus weer direct bij me. Hij was een aardige hengst. Dat wel, maar misschien was dat nu maar schijn. Je weet nooit wat hij verder in de toekomst van plan is. Toch bleef de schrik in me zitten en trok die niet zomaar weg. Ik vond het jammer dat hij nu dacht dat het zijn schuld was terwijl dat helemaal niet zo is.
Look for new friends, Look for a new life Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydo 17 mei 2012 - 21:37





als haar neus hem raakt voelt het als een troost, alsof het niet zijn schuld is. even steekt hij genietend zijn ogen dicht, dan kijkt hij haar weer aan, zijn donkere kijkers aandachtig op haar gericht. Hij wist nu zeker dat Omniel niet alleen een prachtige verschijning was, ze had ook een verhaal achter zich. Haar hele doen straalde het uit. zoals ze zich verontschuldigde, zoals ze schrok van zijn aanraking.. Xariv wilde dat ze zich veilig voelde bij hem, maar wilde zich ook niet aan haar opdringen. misschien had ze gewoon totaal geen behoefte aan gezelschap, of misschien wel niet aan zíjn gezelschap. Hij glimlachte week naar haar, hopend dat zijn gedachten niet klopten. Zij ranke lichaam zet zich in beweging, hij stapt enkele passen van haar vandaan en laat zijn hoofd zakken, zijn lange, witte manen voor zijn ogen terwijl hij ekele happen van het malse gras nam. toen kwam hij weer omhoog en keek Omniel aan. 'En wat waren Omniel's plannen voor vandaag?' vroeg hij glimlachend, vanbinnen hopend dat ze hem zou uitnodigen.

rank one
Look for new friends, Look for a new life Xariv


Laatst aangepast door Dimphyl op do 17 mei 2012 - 22:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydo 17 mei 2012 - 22:24




OMNIEL
rank one

Ik glimlach lief terug. "Ik heb niet echt plannen." Zeg ik tegen hem. Misschien wel proberen niet zo bang te zijn zeg ik tegen mezelf. Misschien overdreef ik gewoon. Maar als je weet dat mijn vader en zijn vrienden mij probeerde me te verkrachten. Ik keek eens lief naar hem. "Misschien heb jij een idee om iets te doen?" Vraag ik aan hem.

[Weet ff niks, sorry]
Look for new friends, Look for a new life Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydo 17 mei 2012 - 22:30





Xariv voelt zijn spieren zich spannen . 'Komop dan!' grinnikt hij, terwijl zijn krachtige lichaam zich in beweging zet. in een actieve draf, zijn prachtige nek in een krul, zijn sterke hoeven leken wel te zweven terwijl zijn witte vacht haast straalde onder de zon en zijn manen achter hem aan wapperden. even kijkt hij om, om te zien of Omniel hem volgt, dan kijkt hij weer voor zich, genietend van de wind in zijn manen, en laat zijn hoofd omhoog schieten, zijn lichaam volgend. een bokkensprong, waarna hij een vrolijke hinnik uitstoot, en weer verder draaft alsof er niks gebeurd was. Ja, Xariv was een uitslover, die zijn eigen lichaam en uiterlijk prachtig vond, van het leven genoot en zoveel mogelijk vrienden zocht in BMH.

* ik ook niet haha

rank one
Look for new friends, Look for a new life Xariv
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydo 17 mei 2012 - 22:38




OMNIEL
rank one

Ik twijfelde. Naar waar bracht hij mij. Toch volg ik hem. Ik liet mezelf spreken en niet mijn angst. Met grote passen volg ik hem. Ik was niet echt onder de indruk van zijn show. Ik was ook niet snel onder de indruk en al zeker niet van een hengst. Mijn voorbenen springen een paar keer in de lucht gevolgd door een paar bokkensprongen van mijn achterhand. Ik ga over naar een vlotte galop en zet een sprintje in om hem bij te houden. Ik ga naast hem lopen, maar blijf er toch wat achter om toch niet voorop te lopen en een beetje onderdanig te blijven voor de veiligheid.
Look for new friends, Look for a new life Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydo 17 mei 2012 - 22:49





Omniel had hem eindelijk ingehaald, maar bleef ter hoogte van zijn schoft lopen. Xariv was het er niet mee eens. iedereen hoorde gelijk waardig te zijn, en deze knappe merrie was misschien nog wel meer waard dan hem. hij vertraagde zijn pas wat, waardoor ze op gelijke hoogte liepen, en draaide zijn gespierde nek wat, in haar richting. Hij schonk haar een grote glimlach. hij wilde haar moed in praten, wilde dat ze loskwam, zich niet voor hem verborg in stilte. abrupt slaat hij af, draait om een boom heen, blijft even stilstaan aan de rand van het bos, zijn ogen wennend aan het donker, en hij starend er tussendoor, de omgeving bekijkend, turend in de verte, ruikend. Hopend dat er niks op de loer lag. zijn oren waren gespitst en hij keek even naar de lucht, zich er van vergewissend dat het nog láng geen blauwe maan was. Hij knikte bemoedigend naar Omniel, en nam zelf de eerste paar passen het donker in, waar hij even zijn huid liet wennen aan de koele schemering tussen de bomen, omkijkend naar Omniel of ze al volgde.

rank one
Look for new friends, Look for a new life Xariv


Laatst aangepast door Dimphyl op do 17 mei 2012 - 23:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydo 17 mei 2012 - 23:32




OMNIEL
rank one

Ik was al te ver gelopen. Ik draai me weer om en loop achter hem aan. Mijn lichaam had nu de touwtjes in handen. ik moest het er op wagen. ik kon niet voor eeuwig bang blijven en deze hengst deed zo lief tegen me. Ik twijfelde of hij me helemaal verstond. Toch deed hij zijn best me goed te voelen, of dat toch probeerde. Ik wist niet naar waar hij ons bracht. Mijn lichaam beweegt zich naast het zijne. Hij vond het niet erg dat ik gelijk stond met hem dus maak ik daar ook gebruik van.
Look for new friends, Look for a new life Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptydo 17 mei 2012 - 23:55





Lopend in de koelte voelde hij zich goed. zijn witte lichaam had nou eenmaal een nog meer eigenschappen dan alleen opvallen en knap zijn, hij verbrandde ook heel snel. hij zuchtte tevreden, en schonk Omniel weer een prachtige glimlach. 'we zijn er bijna hoor' stelde hij haar gerust. terwijl ze zo in stilte naast elkaar stapten, vroeg hij zich af wat hij met haar aan moest. het was een lieve merrie had hij al door, maar voor de rest wist hij nog niks van haar.. hij besloot het gesprek maar eens te starten. hij draaide zij hoofd naar haar toe, en wilde bijna enthousiast zijn neus tegen haar nek duwen, maar hield zich op tijd in, zijn hoofd zwevend, neus gekriebeld door enkele van haar manen. hij rechtte zij hoofd opnieuw, en kijkend naar het pad begon hij te praten. 'Ik ben nu een week in BMH, en de plek waar ik je heen ga brengen heb ik al meerdere malen bezocht, het is er prachtig.' hij brieste zacht voor hij verder ging. 'Ik heb 2 maanden gezworven voor ik hier aankwam' hij grinnikte even, terug denkend aan hoe hij zwalkte, niet wetend waar hij heen zou gaan. 'en jij, hoe ben jij hier gekomen?' hij kon de nieuwschierigheid die hij voelde niet verborgenhouden in zijn stem, die daardoor enkele octaven omhoog schoot van de charmante brom die het normaal was.

rank one
Look for new friends, Look for a new life Xariv
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptyvr 18 mei 2012 - 2:06




OMNIEL
rank one

Ik raakte niet in paniek wanneer hij door mijn manen ging. Het voelde zelfs goed. Ik luister aandachtig naar zijn woorden. "Ik ben benieuwd." Zeg ik enthousiast en steiger een paar keer laag van de grond. "Hoe... hoe.. Ik hier ben gekomen ??" Vraag ik met een hakelend en best bange toon. Ik vertrouwde hem en besloot hem het verhaal te vertellen. "Voor ik hier kwam leefde ik in een andere kudde. Mijn moeder was al vroeg gestorven. Mijn vader was best kwaad op me want ze is gestorven bij mijn geboorte. Toen ik 4 word zei mijn vader dat hij een leuke verrassing voor me had. Al zijn vrienden kwamen rond me staan en sloten me in. Twee van hen kwamen aan weerszijde van me staan. Ik had geen idee wat er gebeurde. Een van mijn vaders vrienden sprong opeens op mijn rug. Ik begon te bokken en te schoppen. Hij sprong uiteindelijk dan toch van mijn rug..." Ik snik eens, maar ik wou mijn verhaal afmaken. Ookal deed het me enorm pijn aan herinneringen. "Ik keek naar mijn vader, als smeek. Hij hield zijn vriend tegen die het nu zou doen. Ik was blij, maar tot mijn grootste verbazing sprong hij zelf op mijn rug. Hij woog meer als de vorige. Weer begon ik de bokken. Ik was net op tijd of ik liep nu rond met een veulen. Zijn buik stond vol schrammen. Hij was woedend en sloeg met zijn hoeven recht tegen mijn hoofd. Het litteken zit onder mijn maantop en voorste manen. Ik moest rennen ookal liep het bloed uit de wonden. Zo ben ik hier gekomen na een jaar lopen." Zeg ik snikkend en half huilend. Toch was alles duidelijk hoorbaar. Ik moest het gewoon eens tegen iemand zeggen. Ik kon het niet eeuwig blijven opkroppen. De tranen stromen uit mijn ogen en rollen over mijn gezicht.
Look for new friends, Look for a new life Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptyvr 18 mei 2012 - 9:02





Naar mate Omniel's verhaal verder vordert gaan Xariv's oren meer in zijn nek. hij is woedend. Dit doe je een merrie toch niet aan? zíj zijn de gene die ons het leven hebben geschonken, die ons alles hebben geleerd wat we weten, die er voor zorgen hoe we in het leven staan.. Hij brieste nijdig en keek haar toen kwaad aan. 'Omniel, dat is níet normaal.' hij schudde zijn hoofd om zijn woorden kracht bij te zetten. 'als je maar weet, dat hier nooit zo iets zou kunnen gebeuren, dan was ik allang bij je geweest.' hij wilde haar nog meer steun geven, maar wist niet goed hoe. toen zette hij een stap dichter bij, en drukte vriendelijk zijn neus tegen de hare. 'denk er nu maar niet meer aan, kijk eens voor je..' Al pratend waren ze verder gelopen, en voor hen lach nu een prachtige open plek in het donkere bos. de plek was vergeven van hoog gras, waaiend in de wind, prachtige bloemen schoten er overal tussendoor omhoog, en, in het midden een klein meer, waarin weer een eilandje lag, Xariv wist dat dát een heerlijke plek was. in het midden van het eilandje stonden 2 grote rotsen, tegen elkaar leunend waardoor een grot ontstond. achter de grot stroomde het meertje uit in een riviertje, dat daar precies naar beneden kletterde. hierdoor was er, als je in de grot stond, niet alleen een prachtige uitzicht, ook was er altijd het getik van water, wat Xariv zelf heel prettig vond. hij keek tevreden toe hoe een vlinder langs hen vloog, en zich met zijn prachtige kleuren op éen van de bloemen zette. Hij glimlachte naar Omniel, naast zich. 'En dame, wat vindt je er van?' hij was ervan overtuigd dat Omniel deze plek niet kende, hij was er zelfs van overtuigd dat niemand deze plek kende, nergens had hij een paarden geur geroken in de meerdere malen dat hij er was geweest.


rank one
Look for new friends, Look for a new life Xariv


Laatst aangepast door Dimphyl op vr 18 mei 2012 - 16:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptyvr 18 mei 2012 - 10:01




OMNIEL
rank one

Ik duw me helemaal tegen hem aan tijdens het wandelen. Zijn woorden hadden me gerustgesteld en ik voelde me goed bij hem. Hij was de enige die mijn geschiedenis en mijn verhaal wist. Mijn tranen waren gestopt met vloeien. Wanneer we bij het veldje kwamen met het hoge gras en verderop een prachtig kabbelent beekje met een leuke grot op een eiland. "Het is hier prachtig." Zeg ik met een bewonderende toon in mijn stem. Ik was nog nooit op ze een mooie plek geweest. Mijn lichaam stond nog steeds dicht tegen dat van Xariv aan.
Look for new friends, Look for a new life Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptyvr 18 mei 2012 - 16:27





Omniels koele huid tegen de zijne, haar geur en haar aanwezigheid maakten dat hij zijn neus in de lucht stak en even fleemde. Hij kon er niks aan doen, hij was nou eenmaal een hengst.. hij briest, schudt zijn ranke hoofd speels heen en weer, en hapt met zijn lippen zacht in Omniel's manen. zonder haar kans te geve om te reageren spurt hij weg. de kracht uit zijn achterhand was niet normaal, een enorme sprong en hij stond 3meter verder, waarna hij vrolijk bokkend en hinnikend door het lange gras rende, naar de waterkant. om hem heen vlogen insecten, belaagd door de plukken gras en bloemetjes die zij sterke hoeven uit de grond gerukt hadden. Net voor het water maakt hij een sliding stop, om vervolgens om hoog te komen, een magnifieke steiger waarbij zijn voorbenen de lucht weg slaan. dan laat hij zijn gespierde lichaam weer neerkomen, zijn voorhoeven in het water, waardoor een golfje over het bijna stilstaande water glijdt, wat zijn inteligente ogen gefascineerd volgen.


rank one
Look for new friends, Look for a new life Xariv


Laatst aangepast door Dimphyl op vr 18 mei 2012 - 19:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptyvr 18 mei 2012 - 17:27




OMNIEL
rank one

Ik giechel eens als hij in mijn manen hapt. Ik ren achter hem aan. Mijn lichaam kwam tot stilstand als hij al had gesteigerd. Ik slaag mijn voor hoef op zijn kont en spring over het water. Een speelse bries verlaat mijn neusgaten en ik spring weer over het water en vervolgens al bokkend en springend weg te rennen.

(Weet ff niks..)
Look for new friends, Look for a new life Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptyvr 18 mei 2012 - 19:29




Xariv laat zichzelf vallen in het hoge gras. al rollend hinnikte hij, vrolijk als hij was. hij stond op, en schudde al het gras en grond van zijn witte vacht af. overal zaten plekken groen en bruin van de viezigheid. zo kon hij toch niet gezien worden!? xariv zwiepte zijn staart en zette zijn gespierde lichaam weer in een draf. bij het water aangekomen stapte hij er in, het koele water zijn warme lichaam strelend, enkele vissen snel wegzwemmend. Hij liet zichzelf vallen en rolde tevreden door het heldere water, stond weer op en liet zijn lage manen heen en weer zwiepen door zich uit te schudden. toen stapte hij rustig weer naar het hoge gras, waar hij begon te grazen, zijn vacht opdrogend onder het warme lentezonnetje.


rank one
Look for new friends, Look for a new life Xariv


Laatst aangepast door Dimphyl op vr 18 mei 2012 - 20:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptyvr 18 mei 2012 - 20:39




OMNIEL
rank one

Omniel had geen honger en ook geen zin om te rollen. Bij de dichtstbijzijnde boom legt ze zich neer en geniet van de lentezon die op haar zwarte vacht neer straalde. Ze hield er van om gewoon in de zon de liggen. Ze legt haar helemaal op haar zij en geniet met volle teugen. Ze sluit haar ogen en droomde een beetje weg. Het enige wat ze hoorde van het beekje, de vogels, de wind en het geknabbel op gras dat Xariv veroorzaakte. Het klonk haar wel grappig in de oren. Allemaal geluiden van de natuur en dan een witte hengst die op gras knabbelt valt uit de boot. Ze giechelde eens plezierig bij die gedachten.
Look for new friends, Look for a new life Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Dimphyl

Dimphyl

Profile
Number of posts : 1965
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptyvr 18 mei 2012 - 20:51




Bij het gegiechel van Omniel spitst hij zijn oren, zijn donkere ogen naar haar turend. ze had haar ogen dicht en lag totaal uitgestrekt bij een boom. Xariv glimlachte tevreden en zette zijn slanke lichaam in beweging. zijn passen werden gedempt door het gras, zijn ogen tuurden naar de lucht, die oranje begon te kleuren als teken van de naderende avond. toen hij naast Omniel stond liet hij zichzelf zacht op zijn knieen zakken, zijn hoofd op de grond, neus richting Omniel en met zijn ogen halfdicht keek hij tevreden naar haar. zo dichtbij, maar zo verweg. Xariv kende haar verhaal, maar toch kende hij Omniel niet. Toch voelde hij zich met haar verbonden, ze vertelde niet zomaar haar verhaal aan iedereen, en dat ze hem had uitgekozen maakte dat hij zich toch wel bijzonder voelde. hij brieste zacht toen een grassprietje zijn neus kriebelde, bewegend in de wind die begon aan te zwellen. opnieuw bekeek hij de lucht. het was nu niet alleen avond aan het worden, ook kwamen er wolken aanzetten en begon de wind harder te worden.. het zou een onrustige nacht worden in BMH.


rank one
Look for new friends, Look for a new life Xariv


Laatst aangepast door Dimphyl op vr 18 mei 2012 - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
HappyBoy_SilverJet

HappyBoy_SilverJet

Profile
Number of posts : 3079
Status : Active
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Emptyvr 18 mei 2012 - 21:08




OMNIEL
rank one

Omniel had hem allang horen naderen. Wanneer hij brieste door een grassprietje moest ze eens lachen. Ze lag daar nog steeds uitgestrekt. Ze opent haar ogen eventjes en merkt dat het donker werd. Ze zette zich rechter om te gaan slapen. Wanneer ze haar ogen had gesloten kwam er een wind opsteken. hij viel nog mee. Haar manen vlogen naar achter. Een tijdje later begon het op een serieuze stormwind te lijken en de lucht werd al snel getekend door een bliksem die naar beneden kronkelde. De wind had Omniel weer op haar zij getrokken. Met veel moeite kwam ze weer recht en en zette haar tanden in een klein plukje gras dat zich ook al snel moest overgeven aan de wind. Omniel wil opstaan om zich te verplaatsen maar het lukte niet. Ze was een gespierde merrie, maar ze woog weinig en kon dus gemakkelijk weggeblazen worden. Ze keek eens lief naar Xariv.
Look for new friends, Look for a new life Omniel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
Look for new friends, Look for a new life Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: Look for new friends, Look for a new life Look for new friends, Look for a new life Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Look for new friends, Look for a new life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Family, friends, enemies whatever c:
» Old friends, new relation ~ Kayleigh
» A new day brings new life..
» All I want is a new life
» Life After Death

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: Look for new friends, Look for a new life A2tpGgU :: » Archive :: Minanter-
» CHATBOX