IndexHandbookMapLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenZoeken

Deel

The only thing I've known, is pain and other pain

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 20:00

Dag liefjes,

Ik heb even de tijd genomen om mijn verhaal omtrent Yrdaice volledig uit te werken. Lees eerst het verhaal goed door, zodat je goed weet hoe ze in elkaar zit, en waag dan je kans. Ik hoop op zoveel mogelijk inzendingen, en vooral veel interesse in een plot met Yrdaice :3


Spoiler:


WAT IK ZOEK
Yrdaice heeft heel wat jaren rondgezworven, zowel vóor als ná haar ontmoeting met E'vesdar. Misschien kan er ook een link met E'rayhon worden gemaakt, iemand die Yrdaice kende, en dus ook E'rayhon gekend heeft als veulen. Ik sta open voor alles. Stuur eerst je idee in, en wanneer ik het goedkeur zou ik jullie ook nog vragen om een eventueel voorbeeldpostje in elkaar te flansen. Je kan zowel reeds bestaande, als nog aan te maken characters aanmelden. Dat op zich maakt mij niet zoveel uit. Zolang het allemaal maar heeeeel leuk wordt om te RPG'en :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 20:50

Ehm ja, ik zat te denken. Treasure is een paard dat veel gereisd heeft. Het is eventueel mogelijk dat hij bij haar is geweest in de tijd dat E'vesdar weg was. Dat hij bij haar bleef om haar te steunen. En bij haar te wachten. Op het moment dat E'vesdar terug kwam was hij er van uit gegaan dat Yrdaice altijd samen zou blijven met E'vesdar en vertrokken om verder te reizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 20:54

Hmm.. Lijkt me eigenlijk wel wat. Dus dan heeft Treasure E'rayhon ook gekend? Of bedoel je bij het eerste vertrek? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 20:57

Dat hij vertrekt als E'vesdar dus weer terug komt. Dat hij dus denkt dat het ware liefde is en ze een gelukkig gezinnetje worden (: Treasure heeft nl. ook nog met taddy gereisd. Hij wilde niet stil blijven zitten dus had afscheid genomen en is vertrokken zonder benul hoe het mis kon gaan (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 21:15

Ja, dat weet ik wel, maar E'vesdar heeft haar 2x op rij verlaten, de eerste keer gewoon, de tweede keer met E'rayhonnetje in haar buik. Dus wélk vertrek, eerste of tweede? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 21:16

E'vesje lieft Yrtje <3
Teheee :B

Dat is mijn plot voorstel, hehe x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 21:17

Hij kwam haar tegen toen E'ves voor de eerste keer weg was. Hij is bij haar gebleven al die tijd. Toen hij terug kwam dacht hij dat E'ves en Yr samen in vrede verder gingen en heeft ze verlaten om verder te reizen
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 21:19

Hahaha, Ali, mooie inbreng :3 Die twee zijn té awesome samen ;D

En oké Pip, schrijf maar jouw kant van het verhaal =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 21:20

Ik wil eigenlijk dat ze weer verliefd worden en gelukkig, maar E'ves is ook verliefd op Flight :3
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 21:21

Dat wil ik ook wel, maar dat kan niet met Flight erbij hé, trio's onder paarden lijkt me nogal onrealistisch xD En homoseksuele paardjes eigenlijk ook, omg haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 21:24

Hmm, ja naja tis niet alsof ze ooit een relatie krijgen you know, zou op zich wel een leuke wending aan het plot geven, E'ves die Yrdaice graag gelukkig wilt maken, zijn fouten wilt recht zetten, en hij voelt oprecht wat voor haar, maar stiekem ligt zijn hart ook bij Flight, al zouden die twee nooit wat krijgen

En geloof me am, op heel veel rpg's is nog veel meer mogelijk x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 21:29

Hé, dan is dit plot gebaseerd op derde keer, goede keer! Muahha, de derde keer dat ze E'vesdar terugziet, is er trueee looooveeeee :3

[Sorry, ga er even te veel in op, mhaha]

Ja, haha, daar ben ik me eigenlijk onrechtstreeks wel van bewust, maarja x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 21:33

Wel E'ves heeft haar nooit 'verlaten' want ze waren nooit samen, gewoon afstand genomen op een gegeven moment. En toen hij langzaam weer de vriendschap begon op te bouwen (omdat hij vrienden wílde zijn, wilde hij eerst namelijk niet) werd het hem gewoon te veel toen Yr haar liefde bekende, en in 'the heat of the moment' dat ze hengstig werd heeft hij zichzelf gewoon verloren, niet wetende dat ze werkelijk drachtig was is hij vetrokken, en toen heeft hij haar verlaten, al hadden ze niet echt een relatie (:

Maar het lijkt me best leuk om ze weer samen te laten komen, al moeten we wel even kijken of ze klikken samen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 21:38

Ja, er mag uiteraard niets overhaast gebeuren hé, we moeten inderdaad eerst afwachten of het nog klikt tussen die twee :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 22:11

Treasure:

Ff snel wat getypt.

Als het niet klikt is Treasure nog altijd vrijgezel ;')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 22:31

how dare you ;o

Yrdaice is mine, als E'ves dr niet krijgt pikt Libertad haar in :3
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 22:57

Ahm, ik kan niet helemaal volgen Ö Was het jou bedoeling ze te koppelen? Dat was niet mijn bedoeling ;']

Laten we vechten om Yrdaice, juplahoi x) Ben blij dat sommige mensjes mijn paarden liefhebben, hihi. Al heb jij haar eigenlijk ontworpen, Ali xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 22:58

Nee, was grapje :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 22:58

Jaa, Yrdaice is mine, muahahahhahahaha *rent weg met Yrtje*
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 22:59

Ali, gaat het goed? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 23:00

*Rent er als een gek achterna D:*

Mhahaha, ik lig me hier echt ziek te lachen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Pip
Editor
Pip

Profile
Number of posts : 2407
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 23:01

Ali krijgt een spastische aanval :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 23:01

hehe, I luv alle plotjes en oc's van ons :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Profile
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 23:02

*sluit Yrdaice op in kamer*

You'll never see her again, gnegne
Terug naar boven Ga naar beneden
ambrellaa

ambrellaa

Profile
Number of posts : 1776
Status : Active
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Emptywo 27 jun 2012 - 23:15

NOOOOOOEEEEEESSSSSS *Zakt ineen, handen in de haren, huilt als een baby*

I love you too Ali, could I please have Yrtje back? * kijkt als Puss in Boots *

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Profile
The only thing I've known, is pain and other pain Vide

Contact
BerichtOnderwerp: Re: The only thing I've known, is pain and other pain The only thing I've known, is pain and other pain Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

The only thing I've known, is pain and other pain

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» He's the best thing I never had [Av & Astra]
» The only thing we want, is the a little bit of fear
» The little thing in life to enjoy. [Open]
» [ENG] Full of pain
» Are you loving the pain?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blue Moon Horses :: The only thing I've known, is pain and other pain A2tpGgU :: » Archive :: Completed Plotting-
» CHATBOX